Denk ook maar aan mij als je besluit te klagen over je single-leefquote:Op zondag 22 november 2015 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou klagen over lang in de bus zitten. Toen moest ik aan Inso denken en bedacht ik mij dat ik mij niet moet aanstellen.
Hihi.quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Kauai het volgende:
Ik zou Opso ook weer meeten in de kerstvakantie maar ze durft niet naar Utrecht te reizen.
Durft?quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Kauai het volgende:
Ik zou Opso ook weer meeten in de kerstvakantie maar ze durft niet naar Utrecht te reizen.
Ik zal het proberen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk ook maar aan mij als je besluit te klagen over je single-leef
die durft niet voorbij assen te komenquote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Kauai het volgende:
je bent 18, geen 12quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bang dat ze verkeerd reist enz was het volgens mij.
komt paxcon nietquote:Op zondag 22 november 2015 20:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan komen johannes, ama en opso hier sushi maken en eten
opso niet dan, die lust toch niks en is in hongerstaking
Ik was laatst alleen in almerequote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
die durft niet voorbij assen te komen
verleidt hem met warm waterquote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
die lust geen sushi dus die gaat naar de mac
Ik ook, mijn eerste treinrit was naar Leeuwarden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Alleen met de trein naar de andere kant van NL gaan was één van de eerste dingen die ik deed zonder mijn ouders.
Dan meeten we in almere, is goed.quote:Op zondag 22 november 2015 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was laatst alleen in almere
Maar verkeerd reizen is bijna onmogelijk met alle apps en websites die je tegenwoordig hebt over het openbaar vervoer.quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Aanslagen, verkeerd reizen. Eng allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |