dat is waarquote:Op zondag 22 november 2015 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mediaberichtje over overheids maatregelen zou ik per definitie niet geloven.
Want dan zou je moeten denken dat ze de laatste 3 dagen even 40-45 maatregelen hebben getroffen.
Je weet niet of ze het niet eerder hebben gedaan.quote:Op zondag 22 november 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is waar
maar toch, vind ik het raar dat het nu pas gebeurt. het had eerder gemogen.
Lees je niet?quote:Op zondag 22 november 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is waar
maar toch, vind ik het raar dat het nu pas gebeurt. het had eerder gemogen.
ja dat bedoelde ik.quote:Op zondag 22 november 2015 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je weet niet of ze het niet eerder hebben gedaan.
Ze laten het nu alleen pas weten.
Iedereen spreekt ook over, we moeten waakzamer zijn in de media. Dat lijkt nietszeggend maar achter de schermen gebeurd er veel meer dan je denkt en dat kan niet zomaar op straat worden gelegd. Zo zijn overheden al heel lang met verschillende defensieve maatregelen bezig waar je gewoon nooit wat over hoort tot er vraagtekens bij gesteld worden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik dat bericht mag geloven, denk ik dat frankrijk dat nu pas heeft gedaan ja
Je moet je veiligheidsmaatregelen niet open en bloot op straat leggen als het niet nodig is.quote:
Daarom is dat in Nederland ook zo goed geregeld gok ik. Juist omdat je er weinig over hoortquote:Op zondag 22 november 2015 20:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Iedereen spreekt ook over, we moeten waakzamer zijn in de media. Dat lijkt nietszeggend maar achter de schermen gebeurd er veel meer dan je denkt en dat kan niet zomaar op straat worden gelegd. Zo zijn overheden al heel lang met verschillende defensieve maatregelen bezig waar je gewoon nooit wat over hoort tot er vraagtekens bij gesteld worden.
CDA wilde de AIVD wel weer meer bevoegdheiden geven.quote:Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom is dat in Nederland ook zo goed geregeld gok ik. Juist omdat je er weinig over hoort
In heel veel westerse landen hoor je er heel weinig van.quote:Op zondag 22 november 2015 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom is dat in Nederland ook zo goed geregeld gok ik. Juist omdat je er weinig over hoort
is al bezig. Clash of civilizations komt eraan hoewel je islamistische wereld natuurlijk geen beschaving kunt noemenquote:
van?quote:Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
ik krijg net een appje met
'ik vind mcgrath een grote debiel'
posten namens gebandequote:Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
Tjacka is gelukkig wel een sociaal dier met een leuke persoonlijkheid die veel met zijn vrije tijd doet zo te horenquote:Op zondag 22 november 2015 20:57 schreef Etsu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |