Werd ook wel tijd langzamerhand.quote:
je moet je niet zo laten afleiden door die battiebois hier dan kan je op tijd slapenquote:Op maandag 23 november 2015 02:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met mijn opdrachten
Daarna idd slapen
Ben bang dat hij stiekum van de aandacht geniet.quote:Op maandag 23 november 2015 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet je niet zo laten afleiden door die battiebois hier dan kan je op tijd slapen
heeft fripsel met een fokker?quote:Op maandag 23 november 2015 02:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet je niet zo laten afleiden door die battiebois hier dan kan je op tijd slapen
lol wutquote:Op maandag 23 november 2015 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor die gast want ze neukt ook anderen en praat er hier over
Wat is deze?quote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de post van faxie zijn toch anders als je zijn piemel hebt gezien
Pff ijskoude reactie ditquote:Op maandag 23 november 2015 07:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een strong independent woman en krijg mijzelf wel warm
Lekkere combinatie ook.quote:Op maandag 23 november 2015 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb medelijden met mij het stinkt hier naar azijnzuur en methanol
nee sorryquote:Op maandag 23 november 2015 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb medelijden met mij het stinkt hier naar azijnzuur en methanol
3,4-methyleendioxymethamfetamine > methamfetaminequote:
Verslaafdequote:Op maandag 23 november 2015 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
3,4-methyleendioxymethamfetamine > methamfetamine
Al anderhalf jaar niet gehadquote:
zo hé lekker hoorquote:Op maandag 23 november 2015 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al anderhalf jaar niet gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |