Ja maar waarom daar als het hier ook kan?quote:
Omdat niet iedereen hoeft mee te kijken.quote:Op maandag 23 november 2015 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar waarom daar als het hier ook kan?
Wurgseks is helemaal in hé.quote:Op maandag 23 november 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik stapte per ongeluk op de voeten van een eng kereltje toen ik naar achter liep en sindsdien heb ik steeds oogcontact met hem dit is awkward waarom kijkt die mij aan wil hij mij vermoorden omdat ik op zn schoenen stond
Schaam je ervoor?quote:Op maandag 23 november 2015 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen hoeft mee te kijken.
Ik heb Fokkie zaterdag nog gezienquote:Op maandag 23 november 2015 14:21 schreef EIan het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Jack en Fok-it te denken.
Na 100x?quote:Op maandag 23 november 2015 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar moet wel speciaal blijven.
Dan is alleen Jack een zolderkamerautist dus.quote:
Het was jouw TR niet eensquote:Op maandag 23 november 2015 14:38 schreef EIan het volgende:
[..]
Dan is alleen Jack een zolderkamerautist dus.
Zielig wel voor hem. Zat het hele weekend mijn account na te doen en heeft door mijn TR nu een ban van een maand.
Maakt ook niet uit. Het is een kuttroll dus ik zou het niet erg vinden als hij een lange ban krijgt.quote:
Al lang een keer gedaan.quote:Op maandag 23 november 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Insomnia is wel makkelijk
inso ik zou snel zelf die kloon aanmaken voor mensen met je gaan spotten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |