Ja maar waarom daar als het hier ook kan?quote:
Omdat niet iedereen hoeft mee te kijken.quote:Op maandag 23 november 2015 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar waarom daar als het hier ook kan?
Wurgseks is helemaal in hé.quote:Op maandag 23 november 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik stapte per ongeluk op de voeten van een eng kereltje toen ik naar achter liep en sindsdien heb ik steeds oogcontact met hem dit is awkward waarom kijkt die mij aan wil hij mij vermoorden omdat ik op zn schoenen stond
Schaam je ervoor?quote:Op maandag 23 november 2015 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen hoeft mee te kijken.
Ik heb Fokkie zaterdag nog gezienquote:Op maandag 23 november 2015 14:21 schreef EIan het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan Jack en Fok-it te denken.
Na 100x?quote:Op maandag 23 november 2015 14:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar moet wel speciaal blijven.
Dan is alleen Jack een zolderkamerautist dus.quote:
Het was jouw TR niet eensquote:Op maandag 23 november 2015 14:38 schreef EIan het volgende:
[..]
Dan is alleen Jack een zolderkamerautist dus.
Zielig wel voor hem. Zat het hele weekend mijn account na te doen en heeft door mijn TR nu een ban van een maand.
Maakt ook niet uit. Het is een kuttroll dus ik zou het niet erg vinden als hij een lange ban krijgt.quote:
Al lang een keer gedaan.quote:Op maandag 23 november 2015 15:00 schreef Paxcon het volgende:
Insomnia is wel makkelijk
inso ik zou snel zelf die kloon aanmaken voor mensen met je gaan spotten!
Henk Krolquote:Henk Krol heeft opnieuw iemand via Facebook gefeliciteerd die niet meer leeft.
Hij stuurde felicitaties naar de Friese ondernemer Chris van den Berg, meldt de Leeuwarder Courant.
"Van harte Chris. De beste wensen. Maak van deze eerste koude maandag van dit seizoen een leuke, feestelijke, onvergetelijke en vooral gezellige verjaardag", zo luidde Henks verjaardagsboodschap.
Een Facebookgebruiker wees Krol op de grote fout. "Ook Chris van den Berg is ons inmiddels ontvallen Henk. Gaat fijn met jou en Facebook!"
De 50PLUS-politicus blunderde vorige week ook al toen hij schrijver Joost Zwagerman, die in september zelfmoord pleegde, feliciteerde met zijn verjaardag.
Henk noemde het een 'een triest foutje' en liet weten dat er absoluut geen kwade bedoeling achter zat. "Ik stuur al mijn Facebook-volgers een felicitatie als ze jarig zijn, maar Facebook zet er niet bij of iemand overleden is." Hij beloofde dat hij in het vervolg beter op zou letten.
bedankt tong80quote:Op maandag 23 november 2015 15:06 schreef Sked het volgende:
Henk Krol heeft opnieuw iemand via Facebook gefeliciteerd die niet meer leeft.
quote:
belediging voor hem inderdaadquote:Op maandag 23 november 2015 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
tong zal niet blij zijn met deze vergelijking
Zijn bestaan is een belediging voor het menselijk ras.quote:Op maandag 23 november 2015 15:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
TR
gij zult tong80 nooit beledigen
De mijne is in Iers dialect Tjacka is slechter dan neppe Prada.quote:Op maandag 23 november 2015 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Zolang jullie ondertitel verschilt is het niet zo moeilijk hoor
Fake prada, that shit we don't likequote:Op maandag 23 november 2015 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De mijne is in Iers dialect Tjacka is slechter dan neppe Prada.
Zag laatst iemand op fake Vans.quote:Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fake prada, that shit we don't like
Dus dan koop je een goedkope schoen nog goedkoper.quote:Op maandag 23 november 2015 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag laatst iemand op fake Vans.
Dan moet er wel iets heel erg mis gegaan zijn met je leven
Sow hee.quote:Op maandag 23 november 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
How deep is your love wordt hier afgespeeld en alle sulletjes zeggen 30 cm![]()
____
Dat is wel redelijk ordinair zeg.quote:Op maandag 23 november 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
How deep is your love wordt hier afgespeeld en alle sulletjes zeggen 30 cm![]()
____
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |