ze heeft de bak gevonden en een van de twee kattensnoepjes in de huiskamer gegetenquote:
No mauwingquote:Op zondag 8 november 2015 10:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft de bak gevonden en een van de twee kattensnoepjes in de huiskamer gegeten
1ste nacht is goed verlopen.
Bella heeft haar eerste nacht ook goed doorgebrachtquote:
Ja.quote:Op zondag 8 november 2015 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bella heeft haar eerste nacht ook goed doorgebracht
Misschien is ze gewoon meer een nachtdiertje en spookt ze liever door het appartement heen als jij aan het slapen bentquote:Op zondag 8 november 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Ik heb haar net uit de inloopkast gelokt, ze kwam eruit en liet me aaien, bleef ze rondjes draaien. Toen ben ik weggegaan en nu zit ze daar nog steeds.
Joehoe, er is meer dan alleen de inloopkastMaar ze heeft wel de bak gebruikt en een van de twee kattensnoepjes in de woonkamer is opgegeten.
Zou kunnen.quote:Op zondag 8 november 2015 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon meer een nachtdiertje en spookt ze liever door het appartement heen als jij aan het slapen bent
Is iets wat zich over dit hele forum afspeelt. Fok is over zijn piek heen.quote:Op zondag 8 november 2015 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
Ben door wat oude topic reeksen heen aan het kijken, wat is er in godsnaam gebeurd met sommige reeksen dat ze zo dood zijn
Laat haar gewoon even wennen. Komt vanzelf wel goed.quote:Op zondag 8 november 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Ik heb haar net uit de inloopkast gelokt, ze kwam eruit en liet me aaien, bleef ze rondjes draaien. Toen ben ik weggegaan en nu zit ze daar nog steeds.
Joehoe, er is meer dan alleen de inloopkastMaar ze heeft wel de bak gebruikt en een van de twee kattensnoepjes in de woonkamer is opgegeten.
Zeker niet, die zit zelf lekker met een biertje op de bank voetbal te kijkenquote:Op zondag 8 november 2015 14:13 schreef Bassie015 het volgende:
Heerlijk zo,n zon(dig) dag rolde pas rond 13:00 me nest uit , en nu voetbal op de bank .
zou meneer pastoor me missen denk je ?
HALLELUJA ITS SUNDAYquote:Op zondag 8 november 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker niet, die zit zelf lekker met een biertje op de bank voetbal te kijken
Volgende week gewoon beamer ophangen in de kerk, de houten banken vervangen met lekker zachte banken, biertjes erbij en het 's avonds lekker met al het hout een kampvuurtje bouwen en nog een beetje BBQ'en?quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende week gewoon beamer ophangen in de kerk, de houten banken vervangen met lekker zachte banken, biertjes erbij en het 's avonds lekker met al het hout een kampvuurtje bouwen en nog een beetje BBQ'en?
Wel in een nonnen kloosterquote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef Bassie015 het volgende:
En dan maandag met ze alle the afterparty in het biechthokje,
[..]
die opmerking moet je even duidelijker verklaren anders snappen sommige mensen het niet .:quote:
ach jij bent gelukkig bootyliciousquote:Op zondag 8 november 2015 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
"Billen zo plat ik kan op je surfen surfff" kutlied![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ach jij bent gelukkig bootylicious
JA, maar heeft de rest van fok ban ofzo?quote:
Jup, en sommigen hebben tentamenweken dus ze hangen de nerd uitquote:Op zondag 8 november 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA, maar heeft de rest van fok ban ofzo?
zo rustig
Confronterend?quote:Op zondag 8 november 2015 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
"Billen zo plat ik kan op je surfen surfff" kutlied![]()
lekkerquote:Op zondag 8 november 2015 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb spinazie en bevroren fruit gekocht. Morgen smoothie als ontbijt
Heb het eergister nog met komkommer gegeten maar nog niet op en weet niet of ik nog verder ga etenquote:Op zondag 8 november 2015 17:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het jammer dat Pax niet zo dol is op heks'nkaas.
Dan vind jij de gewone lekkerder denk ik.quote:Op zondag 8 november 2015 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb het eergister nog met komkommer gegeten maar nog niet op en weet niet of ik nog verder ga eten
ik heb spinazie, zomerfruit, banaan en melk in huisquote:Op zondag 8 november 2015 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik had een keer spinazie/banaan/yoghurt/sesamzaad en dat viel een beetje tegen
Zulke lieve jongensquote:Op zondag 8 november 2015 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fok-it en Sked. Ik snap hem niet.
Zal vast wel lekker zijn met fruitquote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb spinazie, zomerfruit, banaan en melk in huis
bedoel meer de verhoudingenquote:Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boerenkool, vruchten, appels, banaan
Het viel wel mee opzichquote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel de combi met komkommer mij sowieso niet zo chill lijkt.
Nog Roamler opdrachten gedaan?quote:Op zondag 8 november 2015 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het viel wel mee opzich
maar ook niet echt heel lekker
Zonder melkquote:Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
zal ik gewoon 50/50 fruit/spinazie doen en dan met melk drinkbaar maken?
Neequote:
Ik doe een heel klein beetje water altijdquote:Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
water erbij dan? Is anders toch meer een papje
Ik wilde dit even onder ons houden, anders wordt het te druk in de weekenden!quote:Op zondag 8 november 2015 15:20 schreef Bassie015 het volgende:
[..]
die opmerking moet je even duidelijker verklaren anders snappen sommige mensen het niet .:
Voor de heidenen onder ons een nonnenklooster is dus de stripclub voor kerkgangers.
oke, ga het morgen gewoon proberenquote:Op zondag 8 november 2015 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe een heel klein beetje water altijd
wat bedoel je hier precies meequote:Op zondag 8 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
ik denk dat paxcon het een hele leuke show vindt
oh ik dacht dat je bedoelde dat ik wel wat versiertrucs kon gebruikenquote:Op zondag 8 november 2015 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is zoals die scripted reality dingen als ik heb het nog nooit gedaan.
Heb jij niet nodig, je wordt versierdquote:Op zondag 8 november 2015 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bedoelde dat ik wel wat versiertrucs kon gebruiken
maar het lijkt me best een leuk showtje, ik zal hem eens bookmarkenquote:Op zondag 8 november 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij niet nodig, je wordt versierd
wat een scamquote:Op zondag 8 november 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
ze heeft mn berichtjes wel gelezen zie ik
nou zeg
tegen wie moesten ze.quote:Op zondag 8 november 2015 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben woensdag naar FC Barca geweest inso
Tegen een een of andere club uit Ruslandquote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen wie moesten ze.
Lijkt me verder persoonlijk niks :$
Je bent wel op de hoogte merk ik al.quote:Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef xcachet het volgende:
Tegen een een of andere club uit RuslandBate
haha, nee die club had ik nog nooit van gehoordquote:Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent wel op de hoogte merk ik al.
Waar zat je
ook goedquote:
je moet nog keer gaan als messi terug isquote:Op zondag 8 november 2015 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, nee die club had ik nog nooit van gehoord
Vooraan in een hoek
[..]
ook goed
Pics van je billenquote:Op zondag 8 november 2015 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn billen zijn bepaald niet plat, voor meer info kun je dat vragen aan Crack en JR
TC
Ja wie weetquote:Op zondag 8 november 2015 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet nog keer gaan als messi terug is
Heb niets met het stadion, de club en het publiek.quote:Op zondag 8 november 2015 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wie weet
Waarom lijkt het jou niks dan?
Als je niets met de club hebtquote:Op zondag 8 november 2015 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wie weet
Waarom lijkt het jou niks dan?
ja dat kanquote:Op zondag 8 november 2015 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb niets met het stadion, de club en het publiek.
Ik mis de foto's van rodinquote:Op zondag 8 november 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben haar ook kwijt
ik wacht al 2 dagen op een reactie van d'r
ik heb daar ronaldinho aan het werk gezienquote:Op zondag 8 november 2015 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben wel in het stadion geweest in Barcelona
Durft ze al naar je toe te komen dan hahaquote:Op zondag 8 november 2015 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom ben je niet geïnteresseerd in foto's van bella
oke jij wintquote:Op zondag 8 november 2015 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb daar ronaldinho aan het werk gezien
jaquote:Op zondag 8 november 2015 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Durft ze al naar je toe te komen dan haha
tegen wiequote:Op zondag 8 november 2015 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb daar ronaldinho aan het werk gezien
quote:Op zondag 8 november 2015 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Etsu:"BELLLAAA HIERR. BEN HELEMAAL KLAAR MET JOU HOOR. STA EENS STIL OPSO WIL FOTO VAN JOU"
Kat voor altijd getraumatiseerd.
Hahha grapje ets.
ik heb messi en aguero gezien in nederlandquote:Op zondag 8 november 2015 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb dikke Ronaldo nog gezien
In een mooier stadion
Ik dikke Ronaldo ook in Nederlandquote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb messi en aguero gezien in nederland
feyenoordgod uefacupgenot?quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dikke Ronaldo ook in Nederland
Ik vond het wel een lekkere 1e helft man.quote:Op zondag 8 november 2015 20:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
kreeg er een beetje aids van
vooral wederom erg frustrerend
Hehequote:Op zondag 8 november 2015 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind jou echt een heel erg trieste user
dit wilde ik even kwijt
einde bericht
De laatste jaren is Suarez helaas de beste spsler in de kuipquote:
Oeh boehoehoequote:Op zondag 8 november 2015 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind jou echt een heel erg trieste user
dit wilde ik even kwijt
einde bericht
mooi he dat is toch chanantquote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk nu dat versierprogramma
dat 'mannelijk' schreeuwen op straat
HEUUYYYYYYYYYY
Dat stukje ja 😂😂 het engels van die boer ookquote:Op zondag 8 november 2015 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
en dan zo ongemakkelijk: waar ga jij voor?! Vrouweuhhhhh
dit week alleen woensdag en donderdag college.quote:Op zondag 8 november 2015 20:27 schreef Typisch het volgende:
morgen half 9 tentamen
dat zijn toch geen tijden om je hersentjes te testen joh
*dezequote:Op zondag 8 november 2015 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit week alleen woensdag en donderdag college.
lekker man
had vorige week 7 tentamensquote:Op zondag 8 november 2015 20:29 schreef Typisch het volgende:
*
[..]
*deze
ma wo en do tentamens hier, ook niet heel erg
die lui hebben echt geen eigenwaardequote:Op zondag 8 november 2015 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat stukje ja 😂😂 het engels van die boer ook
Die kleine gozer is wel normaal. Zie je in tweede deel op het eindquote:Op zondag 8 november 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die lui hebben echt geen eigenwaarde
het is echt pijnlijk
Oh heb nu alleen die eerste gekekenquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kleine gozer is wel normaal. Zie je in tweede deel op het eind
Jammer, daar heb ik al mensen op zitten.quote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
We kunnen ook bella ontvoeren en losgeld eisen
doe even lief over bellaquote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
We kunnen ook bella ontvoeren en losgeld eisen
Was dat niet de hele bedoeling van dit forumquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dat niet de hele bedoeling van dit forum
Misschien moet ik zo'n datingcursus doenquote:Op zondag 8 november 2015 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en je bent allang ontmaskerd
kom eens uit je schulpje
ik wil wel met je datenquote:Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik zo'n datingcursus doen
Je wilt te graag. Je moet haar gewoon tijd geven om te wennenquote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
zal ik mn slaapzak ergens in mn slaapkamer neerleggen en Bella daarop neer zetten en dan slapen. misschien komt ze wel bij liggen
ja maar nu zit ze in de huiskamer maar op t tapijtquote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Je moet haar gewoon tijd geven om te wennen
zou wel goed zijn voor jou denk ikquote:Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik zo'n datingcursus doen
oja erg is datquote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil een Poolse die ik dan vuile slet noem als een echte man
Ze is geen kitten he. Katten doen gewoon grootste deel van de dag nietsquote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar nu zit ze in de huiskamer maar op t tapijtze doet helemaal niks. als ik naar haar toe kom, dan wilt ze wel geaaid worden en is het knuffelen en alles.
i knowquote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is geen kitten he. Katten doen gewoon grootste deel van de dag niets
Als ze honger heeft gaat ze wel hoorquote:Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
i knowik wil ook te graag
maar ik probeer haar te stimuleren, maar ze hapt (nog) niet
jammer wel.
en als ik haar optil naar het etensbakje, begint ze wel te eten, maar uit zichzelf doet ze t niet
2x gedaan en beide keren begon ze meteen te etenquote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahaha als je haar echt naar haar voederbakje moet optillen, damn luie kat.
Ik zag trouwens een link voor gratis natuurlijk kattenbakgrit, wil je 'm?quote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
2x gedaan en beide keren begon ze meteen te eten
stuur maar op WA.quote:Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag trouwens een link voor gratis natuurlijk kattenbakgrit, wil je 'm?
Dat is al heel wat hoorquote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar nu zit ze in de huiskamer maar op t tapijtze doet helemaal niks. als ik naar haar toe kom, dan wilt ze wel geaaid worden en is het knuffelen en alles.
Wil je niet, ik zit in een ander groep en ze kletsen mij de oren van mijn hoofd af.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom zit ik nog niet in de WA GRTD groep
ey ama, weet jij wanneer ik kan beginnen met de woonkamerdeur dicht doen? ze heeft nu de alle ruimte maar uiteindelijk moet ze weten dat ze van mn meubels afblijft. maar straks ga ik te snel en is ze weer doodsbang.quote:
Hoe bedoel je dicht doen? Als je weg gaat? Kan nu al wel hoor. En dat optillen na eet bakje is niet nodig hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey ama, weet jij wanneer ik kan beginnen met de woonkamerdeur dicht doen? ze heeft nu de alle ruimte maar uiteindelijk moet ze weten dat ze van mn meubels afblijft. maar straks ga ik te snel en is ze weer doodsbang.
Nouja, iig, dat de deur dicht is als ik slaap of weg ben zoiets.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dicht doen? Als je weg gaat? Kan nu al wel hoor. En dat optillen na eet bakje is niet nodig hoor.
Heeft ze wel buiten de kamer iets chills om op te liggen?quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, iig, dat de deur dicht is als ik slaap of weg ben zoiets.
Dan ga ik d'r zo eruit schoppen.
ze heeft de volle toegang tot de inloopkast (quote:Op zondag 8 november 2015 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft ze wel buiten de kamer iets chills om op te liggen?
Mandje op iets hoogs leggen vinden katten chill. Mijn kat deed er niks mee toen die op de grond lag, nu ligt die op een kastje (kat moet er wel bij kunnen uiteraard) en nu is ze helemaal dol op haar mandje.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft de volle toegang tot de inloopkast (), genoeg kleding oid.
ze heeft mijn oude schooltas al gevonden.
zal morgen een mandje kopen.
ik dacht aan zo'n ophangmandje aan een verwarming. dan doe ik t in mn slaapkamer.quote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mandje op iets hoogs leggen vinden katten chill. Mijn kat deed er niks mee toen die op de grond lag, nu ligt die op een kastje (kat moet er wel bij kunnen uiteraard) en nu is ze helemaal dol op haar mandje.
goed idee. haal ik zo'n bananendoos bij de AHquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
gewoon een doos met wat oude handdoeken hebben ze liever dan zo'n fancy mandje
jouw zachte kant komt helemaal naar boven als het over katten gaatquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
Kan ook jaquote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht aan zo'n ophangmandje aan een verwarming. dan doe ik t in mn slaapkamer.
Die van mij plast in dozenquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
doe normaalquote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jouw zachte kant komt helemaal naar boven als het over katten gaat
echt leuk om te zien
bij jou ook nietquote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar bij hem was het duidelijk niet zo
vult de maag snel, zero kcal. Paxcon is duidelijk op dieetquote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
warm water drinken zonder dat t thee is?
Uh ok
weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 8 november 2015 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat je nooit naar grunna komt en afspraken niet nakomt
oh ik drink tegenwoordig alleen nog maar waterquote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
warm water drinken zonder dat t thee is?
Uh ok
ja maar warm water vind ik een raar conceptquote:Op zondag 8 november 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik drink tegenwoordig alleen nog maar water
gister wijn trouwens, was verrassend lekker
was roodquote:Op zondag 8 november 2015 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar warm water vind ik een raar concept
wijn is inderdaad heerlijk. Wel droog he, is goed voor de lijn
Is het z'n korte lijst?quote:Op zondag 8 november 2015 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we niet beginnen over wat ik vandaag allemaal heb gegeten![]()
De lijst van Motraxx, die is altijd kort.quote:
inb4: mietjequote:Op zondag 8 november 2015 22:21 schreef Bassie015 het volgende:
Hou het vanavond maar gewoon op een colatje bij komen van 3 avonden bier.
Wat heeft dit te maken met wat ik heb gegeten vandaag.quote:Op zondag 8 november 2015 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De lijst van Motraxx, die is altijd kort.
Edit: Is jouw lijstje van wat je allemaal gegeten hebt net zo kort als die van Motraxx of niet?quote:Op zondag 8 november 2015 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met wat ik heb gegeten vandaag.
Ik volg het niet meer.
bah puur zoutquote:Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef Etsu het volgende:
drinkboullion is ook wel lekker Pax. Als je een beetje smaak wil hebben
Ik lees mortaxx zn posts niet.quote:Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Edit: Is jouw lijstje van wat je allemaal gegeten hebt net zo kort als die van Motraxx of niet?
compenseer het met een peukie op ze tijd dan valt het niet zo opquote:
Moet ik misschien ook maar eens gaan doen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees mortaxx zn posts niet.
Team anti mortaxx
Compenseert inderdaad wel iets.quote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Bassie015 het volgende:
[..]
compenseer het met een peukie op ze tijd dan valt het niet zo op
quote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook maar eens gaan doen.
puur water is het beste wat er isquote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
heerlijk
Ik heb eens 11 dagen volgehouden met enkel water, daarna gaf ik t op
Tegen wie?quote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoor mijn buurmeisje tekeergaan met haar vriend buiten jemig.
nee dankjequote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je eens inschrijven voor fitness, sixpackje zou je wel staan
gewoon uit theeglas.quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
had alleen geen wijnglazen maar gelukkig wel speciaalbierglazen
heb je er al meer bijgekregen?quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
had alleen geen wijnglazen maar gelukkig wel speciaalbierglazen
Altijd een goed idee, jammer genoeg zit ik vast aan een sportschool abboquote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik koop gewoon zo'n trilband van tellsell
daar ga je denk ik heel andere dingen meedoenquote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik koop gewoon zo'n trilband van tellsell
viezerikquote:Op zondag 8 november 2015 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ga je denk ik heel andere dingen meedoen
zie jij wel zitten hequote:Op zondag 8 november 2015 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ga je denk ik heel andere dingen meedoen
quote:Op zondag 8 november 2015 22:42 schreef Bassie015 het volgende:
kreeg net een vraag of ik iemands kloon was , geen idee wat hij met de vraag bedoelde , maar ben sinds gister hier , voel me hier prima , en voel me dus zeker geen kloon.
wou reageren maar dat mislukte dus meld ik het hier random zonder ook maar een beetje frustratie van mijn kant .
peukie anyone ?
Etsu. Er komt een kattencafé in Groningen. Laten we daar een keer heen gaanquote:
Ik ben gewoon in beidequote:Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Pax dit is ook Gay SC. Je kunt ook hier blijven
heb je wel eens een man gedaan?quote:Op zondag 8 november 2015 23:09 schreef Bassie015 het volgende:
wel ff wennen aan de afkortingen hier Sc ? Gay? Ts had ik al door inmiddels
SC = Slow Chatquote:Op zondag 8 november 2015 23:09 schreef Bassie015 het volgende:
wel ff wennen aan de afkortingen hier Sc ? Gay? Ts had ik al door inmiddels
ja i know, twee zelfsquote:Op zondag 8 november 2015 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etsu. Er komt een kattencafé in Groningen. Laten we daar een keer heen gaan
Veel te zoet dat spulquote:Op zondag 8 november 2015 23:11 schreef Amarantha het volgende:
Extran in een grote pak. Goede uitvinding.
Dat hebben mortaxx en ik ook lange tijd gezegdquote:Op zondag 8 november 2015 23:12 schreef Bassie015 het volgende:
nee nog nooit met een man gedaan, en vind het persoonlijk ook prima dat zo te houden
Ja two-faced jijquote:Op zondag 8 november 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat hebben mortaxx en ik ook lange tijd gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |