Was dat niet de hele bedoeling van dit forumquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dat niet de hele bedoeling van dit forum
Misschien moet ik zo'n datingcursus doenquote:Op zondag 8 november 2015 21:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en je bent allang ontmaskerd
kom eens uit je schulpje
ik wil wel met je datenquote:Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik zo'n datingcursus doen
Je wilt te graag. Je moet haar gewoon tijd geven om te wennenquote:Op zondag 8 november 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:
zal ik mn slaapzak ergens in mn slaapkamer neerleggen en Bella daarop neer zetten en dan slapen. misschien komt ze wel bij liggen
ja maar nu zit ze in de huiskamer maar op t tapijtquote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Je moet haar gewoon tijd geven om te wennen
zou wel goed zijn voor jou denk ikquote:Op zondag 8 november 2015 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik zo'n datingcursus doen
oja erg is datquote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wil een Poolse die ik dan vuile slet noem als een echte man
Ze is geen kitten he. Katten doen gewoon grootste deel van de dag nietsquote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar nu zit ze in de huiskamer maar op t tapijtze doet helemaal niks. als ik naar haar toe kom, dan wilt ze wel geaaid worden en is het knuffelen en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |