Oeh boehoehoequote:Op zondag 8 november 2015 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind jou echt een heel erg trieste user
dit wilde ik even kwijt
einde bericht
mooi he dat is toch chanantquote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk nu dat versierprogramma
dat 'mannelijk' schreeuwen op straat
HEUUYYYYYYYYYY
Dat stukje ja 😂😂 het engels van die boer ookquote:Op zondag 8 november 2015 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja
en dan zo ongemakkelijk: waar ga jij voor?! Vrouweuhhhhh
dit week alleen woensdag en donderdag college.quote:Op zondag 8 november 2015 20:27 schreef Typisch het volgende:
morgen half 9 tentamen
dat zijn toch geen tijden om je hersentjes te testen joh
*dezequote:Op zondag 8 november 2015 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit week alleen woensdag en donderdag college.
lekker man
had vorige week 7 tentamensquote:Op zondag 8 november 2015 20:29 schreef Typisch het volgende:
*
[..]
*deze
ma wo en do tentamens hier, ook niet heel erg
die lui hebben echt geen eigenwaardequote:Op zondag 8 november 2015 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat stukje ja 😂😂 het engels van die boer ook
Die kleine gozer is wel normaal. Zie je in tweede deel op het eindquote:Op zondag 8 november 2015 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die lui hebben echt geen eigenwaarde
het is echt pijnlijk
Oh heb nu alleen die eerste gekekenquote:Op zondag 8 november 2015 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kleine gozer is wel normaal. Zie je in tweede deel op het eind
Jammer, daar heb ik al mensen op zitten.quote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
We kunnen ook bella ontvoeren en losgeld eisen
doe even lief over bellaquote:Op zondag 8 november 2015 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
We kunnen ook bella ontvoeren en losgeld eisen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |