Etsu. Er komt een kattencafé in Groningen. Laten we daar een keer heen gaanquote:
nee rezania is daarquote:
rezania is aardigquote:
hij heeft etsu gekwetstquote:
volgens mij zijn ze weer bffsquote:
Ik ben gewoon in beidequote:Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Pax dit is ook Gay SC. Je kunt ook hier blijven
heb je wel eens een man gedaan?quote:Op zondag 8 november 2015 23:09 schreef Bassie015 het volgende:
wel ff wennen aan de afkortingen hier Sc ? Gay? Ts had ik al door inmiddels
SC = Slow Chatquote:Op zondag 8 november 2015 23:09 schreef Bassie015 het volgende:
wel ff wennen aan de afkortingen hier Sc ? Gay? Ts had ik al door inmiddels
ja i know, twee zelfsquote:Op zondag 8 november 2015 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etsu. Er komt een kattencafé in Groningen. Laten we daar een keer heen gaan
Ik kom ookquote:
Hahaha Pax toch.quote:
Cool.quote:
Veel te zoet dat spulquote:Op zondag 8 november 2015 23:11 schreef Amarantha het volgende:
Extran in een grote pak. Goede uitvinding.
Ik had er ineens zin inquote:
Dat hebben mortaxx en ik ook lange tijd gezegdquote:Op zondag 8 november 2015 23:12 schreef Bassie015 het volgende:
nee nog nooit met een man gedaan, en vind het persoonlijk ook prima dat zo te houden
Ja two-faced jijquote:Op zondag 8 november 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat hebben mortaxx en ik ook lange tijd gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop