jouw zachte kant komt helemaal naar boven als het over katten gaatquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
gewoon een doos met wat oude handdoeken hebben ze liever dan zo'n fancy mandje
Kan ook jaquote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht aan zo'n ophangmandje aan een verwarming. dan doe ik t in mn slaapkamer.
Die van mij plast in dozenquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
gewoon een doos met wat oude handdoeken hebben ze liever dan zo'n fancy mandje
doe normaalquote:Op zondag 8 november 2015 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jouw zachte kant komt helemaal naar boven als het over katten gaat
echt leuk om te zien
bij jou ook nietquote:Op zondag 8 november 2015 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar bij hem was het duidelijk niet zo
vult de maag snel, zero kcal. Paxcon is duidelijk op dieetquote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
warm water drinken zonder dat t thee is?
Uh ok
weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 8 november 2015 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
omdat je nooit naar grunna komt en afspraken niet nakomt
oh ik drink tegenwoordig alleen nog maar waterquote:Op zondag 8 november 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
warm water drinken zonder dat t thee is?
Uh ok
ja maar warm water vind ik een raar conceptquote:Op zondag 8 november 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik drink tegenwoordig alleen nog maar water
gister wijn trouwens, was verrassend lekker
was roodquote:Op zondag 8 november 2015 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar warm water vind ik een raar concept
wijn is inderdaad heerlijk. Wel droog he, is goed voor de lijn
Is het z'n korte lijst?quote:Op zondag 8 november 2015 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we niet beginnen over wat ik vandaag allemaal heb gegeten![]()
De lijst van Motraxx, die is altijd kort.quote:
inb4: mietjequote:Op zondag 8 november 2015 22:21 schreef Bassie015 het volgende:
Hou het vanavond maar gewoon op een colatje bij komen van 3 avonden bier.
Wat heeft dit te maken met wat ik heb gegeten vandaag.quote:Op zondag 8 november 2015 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De lijst van Motraxx, die is altijd kort.
Edit: Is jouw lijstje van wat je allemaal gegeten hebt net zo kort als die van Motraxx of niet?quote:Op zondag 8 november 2015 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heeft dit te maken met wat ik heb gegeten vandaag.
Ik volg het niet meer.
bah puur zoutquote:Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef Etsu het volgende:
drinkboullion is ook wel lekker Pax. Als je een beetje smaak wil hebben
Ik lees mortaxx zn posts niet.quote:Op zondag 8 november 2015 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Edit: Is jouw lijstje van wat je allemaal gegeten hebt net zo kort als die van Motraxx of niet?
compenseer het met een peukie op ze tijd dan valt het niet zo opquote:
Moet ik misschien ook maar eens gaan doen.quote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees mortaxx zn posts niet.
Team anti mortaxx
Compenseert inderdaad wel iets.quote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Bassie015 het volgende:
[..]
compenseer het met een peukie op ze tijd dan valt het niet zo op
quote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik misschien ook maar eens gaan doen.
puur water is het beste wat er isquote:Op zondag 8 november 2015 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
heerlijk
Ik heb eens 11 dagen volgehouden met enkel water, daarna gaf ik t op
Tegen wie?quote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik hoor mijn buurmeisje tekeergaan met haar vriend buiten jemig.
nee dankjequote:Op zondag 8 november 2015 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga je eens inschrijven voor fitness, sixpackje zou je wel staan
gewoon uit theeglas.quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
had alleen geen wijnglazen maar gelukkig wel speciaalbierglazen
heb je er al meer bijgekregen?quote:Op zondag 8 november 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
had alleen geen wijnglazen maar gelukkig wel speciaalbierglazen
Altijd een goed idee, jammer genoeg zit ik vast aan een sportschool abboquote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik koop gewoon zo'n trilband van tellsell
daar ga je denk ik heel andere dingen meedoenquote:Op zondag 8 november 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik koop gewoon zo'n trilband van tellsell
viezerikquote:Op zondag 8 november 2015 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ga je denk ik heel andere dingen meedoen
zie jij wel zitten hequote:Op zondag 8 november 2015 22:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daar ga je denk ik heel andere dingen meedoen
quote:Op zondag 8 november 2015 22:42 schreef Bassie015 het volgende:
kreeg net een vraag of ik iemands kloon was , geen idee wat hij met de vraag bedoelde , maar ben sinds gister hier , voel me hier prima , en voel me dus zeker geen kloon.
wou reageren maar dat mislukte dus meld ik het hier random zonder ook maar een beetje frustratie van mijn kant .
peukie anyone ?
Etsu. Er komt een kattencafé in Groningen. Laten we daar een keer heen gaanquote:
Ik ben gewoon in beidequote:Op zondag 8 november 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
Pax dit is ook Gay SC. Je kunt ook hier blijven
heb je wel eens een man gedaan?quote:Op zondag 8 november 2015 23:09 schreef Bassie015 het volgende:
wel ff wennen aan de afkortingen hier Sc ? Gay? Ts had ik al door inmiddels
SC = Slow Chatquote:Op zondag 8 november 2015 23:09 schreef Bassie015 het volgende:
wel ff wennen aan de afkortingen hier Sc ? Gay? Ts had ik al door inmiddels
ja i know, twee zelfsquote:Op zondag 8 november 2015 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Etsu. Er komt een kattencafé in Groningen. Laten we daar een keer heen gaan
Veel te zoet dat spulquote:Op zondag 8 november 2015 23:11 schreef Amarantha het volgende:
Extran in een grote pak. Goede uitvinding.
Dat hebben mortaxx en ik ook lange tijd gezegdquote:Op zondag 8 november 2015 23:12 schreef Bassie015 het volgende:
nee nog nooit met een man gedaan, en vind het persoonlijk ook prima dat zo te houden
Ja two-faced jijquote:Op zondag 8 november 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat hebben mortaxx en ik ook lange tijd gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |