met deze layout is het zo lastig te zien of topic vol isquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:18 schreef Renesite het volgende:
•
• Mortaxx is een oude mod. Weet niet hoe topics te openen.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:18 schreef Renesite het volgende:
•
• Mortaxx is een oude mod. Weet niet hoe topics te openen.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met deze layout is het zo lastig te zien of topic vol is
Broek weer omhoog doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:19 schreef Etsu het volgende:
ik gaf Bella net een vinger, maar ze schrok terug
hoe lang heb je haar al?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:20 schreef Etsu het volgende:
ze zit alleen maar onder een tuinstoelze doet niks.
niks gegeten, gedronken, geplast/gepoept de hele dag al.
nouja komt vanzelf wel als ik ga slapen denk ik
ik was vanochtend 6 uur wakkerquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
morgen wordt het ook niets. Maandag
lekker hoor, ik werd om 9 uur gebeld door m'n werk. Dacht dat het wekker was en heb weggedrukt. Waarom bellen ze mij uberhaupt ik werk er niet meerquote:
ik werd wakker omdat mn zusje in de kamer naast mij lag te huilen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker hoor, ik werd om 9 uur gebeld door m'n werk. Dacht dat het wekker was en heb weggedrukt. Waarom bellen ze mij uberhaupt ik werk er niet meer
jaquote:
Ohquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
jaze is wel al 2x op speurtocht geweest, maar als ze me ziet/hoort, is ze meteen weer weg en terug verstopt
ja, ik weet alleen niet of ze weet waar het staat.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
ja anders gewoon ff met rust laten en haar lekker laten ontdekken
als ze honger heeft dan eet ze wel (neem aan dat je gewoon een bakje hebt met brokjes)
als je gewoon de deuren open laat staan kan ze er in iedergeval naar toequote:Op zaterdag 7 november 2015 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ik weet alleen niet of ze weet waar het staat.maar dat komt ze wel vanzelf achter.
ze moet ook echt nog wennen aan haar nieuwe omgevingquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:26 schreef Etsu het volgende:
ik heb ook in de woonkamer, in de hal, in de keuken en op de bovenste verdieping een muis en een bal losgelaten
ook 0 seconde naar omgekeken
ja, komt wel goed.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je gewoon de deuren open laat staan kan ze er in iedergeval naar toe
[..]
ze moet ook echt nog wennen aan haar nieuwe omgeving
Is er een spin off van OUAT?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, eerst de spin off van OUAT en dan grimm![]()
Hoe ver ben jij nu met OUAT?
Wat?quote:
heheh ja gewoon nog langer wachtenquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, komt wel goed.![]()
heb hier alleen telang naar uitgekeken, dus gaat mij te langzaam allemaal.
maar het begin is er
katten bepalen zelf wanneer ze je willen leren kennen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, komt wel goed.![]()
heb hier alleen telang naar uitgekeken, dus gaat mij te langzaam allemaal.
maar het begin is er
6 jaar en 11 maanden en 7 dagen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
katten bepalen zelf wanneer ze je willen leren kennen.
hoe oud is je kat eigk
ik heb net een kattensnoepje naar haar gegooid, maar ze snuffelde eraan en keek me aan, kroop heel snel weer weg naar bovenquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat als je haar aait of iets lekkers geeft. Zo werd ik freunden met de gemene straatkat van hier
nou 2 is wel n beetje tequote:Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef Renesite het volgende:
Ets, twéé kattencafes!
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)s-vol-poesjes-update
wat is 450quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
110% anti opso. Laat me niet lachen mortgekks, ik zag wel waarop je allemaal geilde in 450.
Jaa dat vertelde Fera: Once Upon A Time in Wonderland heet het.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Is er een spin off van OUAT?
Ga beginnen bij S2E1, ben inmiddels vergeten waar ik was
[..]
Wat?
Hmm, hopelijk wordt zij (?) morgen wel wat warmer richting jouquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb net een kattensnoepje naar haar gegooid, maar ze snuffelde eraan en keek me aan, kroop heel snel weer weg naar boven
net ging ik even naar haar en gaf mijn vinger, maar ze sprong n beetje terug![]()
wel met mn ogen geknipoogd, voor de tweede keer vandaag. dus meer kan ik ook niet doen
Oké.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:37 schreef Renesite het volgende:
Stomme kadt wilde naar buiten. Komt nu als een natte kat binnen. Sprint naar binnen, glijdt uit op het laminaat
Nee joh, rustig aanquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
maar hoelang kunnen katten zonder eten/water dan? dat beest heeft niks gegeten/gedronken toen ik haar voor het eerst zag, dat was om 11:15. ik zou dan allang dood zijn gegaan van de honger/dorst.
Ik zie dit helemaal voor mequote:Op zaterdag 7 november 2015 17:37 schreef Renesite het volgende:
Stomme kadt wilde naar buiten. Komt nu als een natte kat binnen. Sprint naar binnen, glijdt uit op het laminaat
het is 6 uur joh gekquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
maar hoelang kunnen katten zonder eten/water dan? dat beest heeft niks gegeten/gedronken toen ik haar voor het eerst zag, dat was om 11:15. ik zou dan allang dood zijn gegaan van de honger/dorst.
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door zn achterpootjes. Billen op de grond
ik drink bijna tot geen suiker meer.quote:
Kende je niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
had je maar voor mij moeten gaan ipv voor pat
Doe niet zo moeilijk ok groetjequote:Op zaterdag 7 november 2015 17:43 schreef Etsu het volgende:
wil je nu hiermee impliceren dat de volgende jongen die ik tegenkom, heel veel mazzel heeft omdat ik alles heb?
bedankt
Renesite 19-09-2005 16-01-2007quote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:46 schreef Etsu het volgende:
rene, geef gewoon toe dat je in 2009 een oogje op me had maar ik was minderjarig, dus je kon niks.
toen kwam pat alles verpesten
was je exa mod in 2009, 2010 of 2011?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Renesite 19-09-2005 16-01-2007
10-01-2009 23-11-2011
Dunno. Kan niet zo snel vinden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
was je exa mod in 2009, 2010 of 2011?
Dit is waar.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:46 schreef Etsu het volgende:
rene, geef gewoon toe dat je in 2009 een oogje op me had maar ik was minderjarig, dus je kon niks.
toen kwam pat alles verpesten
ik denk 2010 of 2011, want in 2011 was jij sowieso exa mod maar toen was jij er bijna niet en de rest ook niet en toen liep het compleet uit de hand (mooie tijden waren datquote:
ontroerend.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:52 schreef Metalfrost het volgende:
ik laat scheten die stinken
daar ik deze uitpoepen mag
deze scheet, dat is een flinke
die heb ik nog niet gelaten, deze dag
Is niet Groningen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
We gaan naar Haarlem verhuizen denk ik, als we weer in wat rustiger vaarwater zitten
Gokje; onder bed.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:52 schreef Etsu het volgende:
bella is weggeen idee waar ze is, maar ik ga niet zoeken
nope. ook niet in de inloopkast.quote:
Dus al wel gezochtquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
nope. ook niet in de inloopkast.
dus ze moet wel beneden zijn. ik gok in de woonkamer of keuken. durf niet te kijken
sommige rijmpjes zijn om te huilenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het jullie opgevallen dat kauai en tjacka niet meer posten
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
haha ik zag net d'r kopje op de trap, toen zag ze me en rende ze weer naar beneden
neequote:Op zaterdag 7 november 2015 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het jullie opgevallen dat kauai en tjacka niet meer posten
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
haha ik zag net d'r kopje op de trap, toen zag ze me en rende ze weer naar beneden
dankje, ik jullie ook welquote:
ook lekkerquote:
Misselijk en ziek wordenquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Is er een spin off van OUAT?
Ga beginnen bij S2E1, ben inmiddels vergeten waar ik was
[..]
Wat?
Dat is een maand terug aanstellerquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Sinds wintertijd in is ben ik na 18:00 teringmoe.
aaaaawquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
Ik liep naar beneden en ze lag op de leuning van de bank. Ik liep naar haar toe, toen liet ze me aaien. Toen even een kopstootje gegeven en een klein, licht kusje en toen ben ik weer weggegaan.
goed ideequote:Op zaterdag 7 november 2015 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
Misschien moeten we een topic reeks beginnen over Bella de poes
mooi op tijdquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor. nu zit ze onder mn bed. ik ga zo lekker slapen. dan zie ik wel weer
Nice, nog een serie op mijn lange lijst.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa dat vertelde Fera: Once Upon A Time in Wonderland heet het.
Ik ben bij S2E3
Yes. Wie is/was stronken? Misschien kwam het door de halve fles smirnoff wat ik toen op hadquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misselijk en ziek worden
Of nouja, dat was stronken toch?
wij laten alles open nlekker laten snuffelen. Bob zoekt iedere drie welen een ander favoriete plekje. Gun haar die kans.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
zal ik de woonkamer open of dicht laten
Heb je S2A1 al gekeken?quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Nice, nog een serie op mijn lange lijst.
Addict, je hebt mij ingehaald
ja maar die bank en die gordijnenquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij laten alles open nlekker laten snuffelen. Bob zoekt iedere drie welen een ander favoriete plekje. Gun haar die kans.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
ach. Gordijnen. Die hebben hier ook haken.
coolquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, ga volgend weekend UOAT binge-watchen
Leuke kat, maar wel een kutnaam.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 min geleden kwam ik erbij zitten op de bank terwijl ze op de leuning zat
[ afbeelding ]
toen samen een kopstootje gegeven en ging ze liggen, toen gaf ik een kusje op haar achterwerk terwijl ze geniet hoe ik aan dr kopje kriebel
[ afbeelding ]
ik ben verliefd op bella
Ik heb in mijn leven 4 katten (gehad)/meegemaakt:quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:48 schreef Saisai het volgende:
Mijn katten/ poezen hun namen waren:
* Shiva (want overgenomen van de buurvrouw en vond het lullig om haar te hernoemen)
* Bolle (want asielkat die geen stop had en méééégadik was toen ik hem kreeg)
* (rooie) Rinus (want rood)
* Qwerty (want hij kwettert 'namanamnamanamam' als ie naar je toe loopt)
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Sorry dat je sorry zegt voor iets waar je geen sorry voor hoeft te zeggen
Slaap lekker.quote:
Klopt, mensen moeten even wat unbans krijgen volgende week ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Maar wel nog altijd saai hier.
Dat zou wel een hoop helpen. Zitten er een hoop in de ban hoek tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, mensen moeten even wat unbans krijgen volgende week ofzo
Zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel een hoop helpen. Zitten er een hoop in de ban hoek tegenwoordig.
Het is wel erger geworden dan een paar jaar geleden, maar nu moet ik ook niet echt daarover zeiken. Zometeen heb ik er weer eentje te pakken.quote:
Valt wel mee. Alleen kankeren word iets minder gewaardeerd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is wel erger geworden dan een paar jaar geleden, maar nu moet ik ook niet echt daarover zeiken. Zometeen heb ik er weer eentje te pakken.
Achja, dan maar lekker nachtbaggeren in ONZ en in KLB.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen kankeren word iets minder gewaardeerd.
Ieder z'n hobbyquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, dan maar lekker nachtbaggeren in ONZ en in KLB.
Na, ook niet echt een hobby.quote:
Nee hoor. De vaste users hebben over het algemeen een ban op moment.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:50 schreef Saisai het volgende:
Ik denk dat iedereen gewoon al stiekem ligt te slapen
Wie zijn dat dan, ik kom hier nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. De vaste users hebben over het algemeen een ban op moment.
Bans worden niet besproken. Want dan voeg ik mezelf weer toe aan dat lijstje.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan, ik kom hier nooit eigenlijk.
Moet je maar wat vaker langs komen hier, dan leer je ze vanzelf kennen als ze terug zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan, ik kom hier nooit eigenlijk.
Treyarh heeft echt iets goed gedaan met BO3quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die na cod4 nog cod spelen kan ik bijzonder weinig serieus nemen
Na cod4 is cod geen competitieve shooter meer geweest. Ook nu niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Treyarh heeft echt iets goed gedaan met BO3
Kijk jij ook zo naar MOTD?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na cod4 is cod geen competitieve shooter meer geweest. Ook nu niet.
Nou ja zeg, heerst hier zo'n dictatuur?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. Want dan voeg ik mezelf weer toe aan dat lijstje.
Algemeen Fok! beleid, bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:55 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heerst hier zo'n dictatuur?
Correct.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Algemeen Fok! beleid, bans worden niet besproken.
Althans niet op het forum, ze worden alleen over de mail besproken.quote:
Ik vind de activiteit in VBL erg matig de laatste maanden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oke. 't is nogal stil op het forum. Komt vast omdat het een saaie zaterdagavond is en was
Iets toe te voegen wat minder lame is?quote:
Mwah, valt ook wel weer mee. Deze zaterdag was wel érg rustig imo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind de activiteit in VBL erg matig de laatste maanden.
Ik moet vooral huilen om de livetopics.quote:Op zondag 8 november 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, valt ook wel weer mee. Deze zaterdag was wel érg rustig imo.
Punt is dat iedereen maar blijft reageren op schijtusers als Syntix, Tong80 en Sunri5e. Iedereen is maar met randzaken bezig en randzaken.quote:Op zondag 8 november 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet vooral huilen om de livetopics.
Dat is echt inhoudloos.
We missen bepaalde users om leuke gifjes te maken.
Ik noem een Stylo.
Bedankt dat je mij niet noemdequote:Op zondag 8 november 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat iedereen maar blijft reageren op schijtusers als Syntix, Tong80 en Sunri5e. Iedereen is maar met randzaken bezig en randzaken.
Ik ben SC-loosquote:Op zondag 8 november 2015 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je deze SC als hoofd-SC nemen Dven
Ja.quote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb je Bournemouth - Newcastle gezien, Stijn
Aardige wedstrijd hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Wat een WAL-GE-LIJ-KE wedstrijd.
Newcastle![]()
![]()
![]()
Ik ken je strugglesquote:Op zondag 8 november 2015 00:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben SC-loosDwaal enkel in de lege topics
Dit is een soort van hoop in bange dagenquote:
quote:Op zondag 8 november 2015 00:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben SC-loosDwaal enkel in de lege topics
Daarom ookquote:
quote:
Serieus, 18-2 qua schoten en dan wint dat kutnewcastle. Ik heb genoten van Bournemouth. Je merkt wel dat ze Wilson en Murray missen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aardige wedstrijd hoor.
Alleen jammer dat Newcastle![]()
vieslucky was.
Ik had het de buren gegund.
Hebben gewoon een goede voetbalintentie. Newcastle United zet wat angstvallig druk op de defensie van Bournemouth en als Bournemouth erover heen is, gaan ze allemaal tegen de eigen 16 aanhangen. Er zit echt totaal geen idee achter. Wijnaldum is daar ook veel te belangrijk.quote:Op zondag 8 november 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Bournemouth heeft een aardig team met wat leuke voetballers.
Die gaan NIET degraderen, dat geef ik je op een briefje.
Anders volgende week nog paar keer komen kijken, dan zijn de meeste wel van hun ban af.quote:Op zondag 8 november 2015 00:07 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben nog in dubio en een zwevende kiezer.
We hebben users nodig die van een politieke discsuie houdenquote:Op zondag 8 november 2015 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Anders volgende week nog paar keer komen kijken, dan zijn de meeste wel van hun ban af.
Dat zou deze SC er wel wat leuker op maken.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
We hebben users nodig die van een politieke discsuie houden
Vardy heeft inmiddels 9 PL-wedstrijden op rij gescoord. Machtig mooi man.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Topics over live gebeurtenissen zoals een voetbal wedstrijd of een Formule 1 wedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Saisai het volgende:
Even een vraag hè, wat is een livetopic? Topics zijn toch altijd soort van live?
ik discussieer alleen met mensen die met feitelijke argumenten komen en de mening van een ander respecteren.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In GRTD komen we altijd met goede argumentenquote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik discussieer alleen met mensen die met feitelijke argumenten komen en de mening van een ander respecteren.
ik discussieer dus nooit op fok
Zo ver zijn bepaalde subfora toch nog niet afgezaktquote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik discussieer alleen met mensen die met feitelijke argumenten komen en de mening van een ander respecteren.
ik discussieer dus nooit op fok
in GRTD zijn we gewoon goed, niets minderquote:Op zondag 8 november 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In GRTD komen we altijd met goede argumenten
Ik heb teveel in KLB gezeten denk ikquote:Op zondag 8 november 2015 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ver zijn bepaalde subfora toch nog niet afgezakt![]()
Naar mijn mening worden in sommige nog wel wat goede discussies gevoerd met fatsoenlijke argumentatie.
Je moet ook niet in KLB gaan zitten voor een goede discussie. KLB is al jaren een synoniem voor ONZ maar dan met ergens een vage klacht in de OP verwerkt.quote:Op zondag 8 november 2015 00:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb teveel in KLB gezeten denk ik
Ik ben al bijna de hoop in de mensheid verloren, daarom kom ik hier naartoe.quote:Op zondag 8 november 2015 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet ook niet in KLB gaan zitten voor een goede discussie. KLB is al jaren een synoniem voor ONZ maar dan met ergens een vage klacht in de OP verwerkt.
En dan naar KLB gaan, dan verlies je inderdaad snel de hoop in de mensheid!quote:Op zondag 8 november 2015 00:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben al bijna de hoop in de mensheid verloren, daarom kom ik hier naartoe.
ja, wist ik veel. vroegah was dat nog wel leuk.quote:Op zondag 8 november 2015 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan naar KLB gaan, dan verlies je inderdaad snel de hoop in de mensheid!
Oke, das vaagquote:Op zondag 8 november 2015 00:25 schreef Saisai het volgende:
De hele tijd hoor ik knallen hier, alsof er iemand met carbid in de weer is. Al een paar dagen
Vroeger was het inderdaad nog wel leuk, nu is drie kwart gewoon pure bagger. Ik kom er nog om Werkman en om af en toe wat te baggeren, niet iets waar ik heel trots op ben, maargoed.quote:Op zondag 8 november 2015 00:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, wist ik veel. vroegah was dat nog wel leuk.
Ik zal het niet verder vertellen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroeger was het inderdaad nog wel leuk, nu is drie kwart gewoon pure bagger. Ik kom er nog om Werkman en om af en toe wat te baggeren, niet iets waar ik heel trots op ben, maargoed.
Ik hoop het niet voor ze, anders hebben ze een aanklacht wegens overlast haha.quote:Op zondag 8 november 2015 00:27 schreef Saisai het volgende:
Nja, ik dacht eerst dat het van de bouwplaats kwam, maar ik hoor het nu ook. Ik denk niet dat er nu nog bouwvakkers zijn
Thanks, ik mag je wel.quote:
O wauw, dat betekent echt heel veel voor me.quote:Op zondag 8 november 2015 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, ik mag je wel.
Van mij heb je goedkeuring om hier regelmatig te komen posten
quote:Op zondag 8 november 2015 00:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
O wauw, dat betekent echt heel veel voor me.
Ja, ik denk het. Op zich niet echt last van ofzo, het valt gewoon op.quote:Op zondag 8 november 2015 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn die knallen niet gewoon wat rot jochies die met wat vuurwerk aan het spelen zijn![]()
Heb ik ooit een paar dagen last van gehad toen ik in Hilversum heb gewoon
Realiseerde me net op tijd dat we niet in KLB zijn, wilde een opmerking maken over vuurwerk en rectaal inbrengenquote:Op zondag 8 november 2015 00:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Op zich niet echt last van ofzo, het valt gewoon op.
Ik probeer aan baggeraars te ontsnappen, doe het nietquote:Op zondag 8 november 2015 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Realiseerde me net op tijd dat we niet in KLB zijn, wilde een opmerking maken over vuurwerk en rectaal inbrengen
Ik ga me inhouden hierquote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik probeer aan baggeraars te ontsnappen, doe het niet
Remix kon ik niet zo snel vinden, maar deze is ook leukquote:
Heb net yoghurt met cruesli opquote:
Altijd een goed idee, heb alleen teveel ervan gehad afgelopen week, iets te veel gefokt en moeten leren om nog beetje goed te kokenquote:
Staat die er al sinds november vorig jaar? Is me nooit opgevallen.quote:Op zondag 8 november 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze Messias, LR heeft die gezet.
Ik denk toen al 2-3 maanden.quote:Op zondag 8 november 2015 01:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Staat die er al sinds november vorig jaar? Is me nooit opgevallen.
Ik denk dat het echt heel slecht gaat worde.quote:Op zondag 8 november 2015 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben na donderdag heel erg bang.
Het niveau wat Ajax gaat etaleren wordt héél pijnlijk. Probleem is dat Ajax' defensie erg sterk staat waardoor ik de kans op een 1-0/0-0/0-1 het meest realistisch acht.quote:Op zondag 8 november 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt heel slecht gaat worde.
Ik ga zo 5 pond zetten op 0-0quote:Op zondag 8 november 2015 02:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het niveau wat Ajax gaat etaleren wordt héél pijnlijk. Probleem is dat Ajax' defensie erg sterk staat waardoor ik de kans op een 1-0/0-0/0-1 het meest realistisch acht.
wie zei dat?quote:Op zondag 1 november 2015 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op haar profiel staat man maar iemand zei dat zij mooi lang zwart haar had en toen wist ik het even niet meer
odds van 11quote:Op zondag 8 november 2015 02:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-0 zie ik het zelf niet worden. Maar voel jezelf vrij om te kiezen.
brengt hij geen ervaring, kracht, fysiek?quote:Op zondag 8 november 2015 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Let vooral op Gudelj en wat hij de hele wedstrijd uitvoert. Dat is zo ontzettend lachwekkend en treurig. Zoveel onopvallendheid en grijsheid in zijn spel. Toch mag hij keer op keer in de basis starten.
Algemeen rode kaart of specifieke rode kaart?quote:Op zondag 8 november 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
even kijken hoeveel je voor een rode kaart kan krijgen
Hou op, HOU OP, HOU OP.quote:Op zondag 8 november 2015 02:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
brengt hij geen ervaring, kracht, fysiek?
algemenequote:Op zondag 8 november 2015 02:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Algemeen rode kaart of specifieke rode kaart?
El Ahmadi is verdacht goed in het ontwijken van rode kaarten terwijl hij toch al een aantal wedstrijden schorsing hoort te hebben.quote:
je kan beter whisperen als je niet kan slapenquote:Op zondag 8 november 2015 02:12 schreef DerRabbit het volgende:
Dacht ik niet kunnen slapen te kunnen lossen met een paar afleveringen van House of Cards, ben ik nu alweer 3 afleveringen verder
Daar verbaas ik me ook al een tijdje over!quote:Op zondag 8 november 2015 02:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ahmadi is verdacht goed in het ontwijken van rode kaarten terwijl hij toch al een aantal wedstrijden schorsing hoort te hebben.
Leuk!quote:Op zondag 8 november 2015 02:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook al een tijdje over!
House of Cards is te leukquote:Op zondag 8 november 2015 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je kan beter whisperen als je niet kan slapen
Laatste seizoen Suits heb ik net af, en moet nog eenseizoen van The Unit, maar die kijk ik al een maandje of twee niet meer.quote:Op zondag 8 november 2015 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
naar wat kijk je momenteel nog meer
Jij nog enige series aan te raden?quote:Op zondag 8 november 2015 02:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
naar wat kijk je momenteel nog meer
Bates Motel.quote:Op zondag 8 november 2015 02:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog enige series aan te raden?
Klinkt goed, maar ben nooit zo van de series die voort borduren op films. Vind ik meestal toch een beetje een slap aftreksel van de legendes.quote:
Ze doet je de groetjes.quote:Op zondag 8 november 2015 09:47 schreef Etsu het volgende:
Ik ben Bella kwijt. Geen idee waar ze is en kan d'r niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |