SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zondag 1 november 2015 12:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey kauai, do u wanna be my baeauai?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 1 november 2015 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kauai wil je mijn valentijn zijn?Ik zal je op de wachtlijst zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke plaats had ik ook alweer op de wachtlijst?quote:
Weet ik niet meer uit mn hoofdquote:Op zondag 1 november 2015 12:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke plaats had ik ook alweer op de wachtlijst?
Laatste update die ik heb gekregen stond ik op plaats 53, vroeg me gewoon af of ik al een beetje was opgeschoten......quote:
Ik snap dat het een teleurstelling isquote:Op zondag 1 november 2015 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste update die ik heb gekregen stond ik op plaats 53, vroeg me gewoon af of ik al een beetje was opgeschoten......
zal wel niet trouwens
Mag Fylax Überhaupt op die lijstquote:
ik hoef geen sloppy seconds van fylaxquote:Op zondag 1 november 2015 13:05 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hij was eerst. Moet het wel eerlijk houden
quote:Op zondag 1 november 2015 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik hoef geen sloppy seconds van fylax
stiekemquote:Op zondag 1 november 2015 13:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij wil ook behoren bij mijn harem ?
xoxoquote:Op zondag 1 november 2015 13:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga de huisvrouw uithangen aka was opvouwen en zo. En daarna het studentje, tot slot de kokkin. Daarna is er vast nog wel tijd om de godin uit te hangen
Doei.
quote:
Klinkt logisch.quote:Opsonisatie is de aanpassing van het oppervlak van een pathogeen of ander lichaamsvreemd partikel zodat het opgenomen kan worden door fagocyten.
Een voorbeeld hiervan is de hechting van Immunoglobuline G (IgG) antilichamen aan het membraan van een pathogene bacterie. De gebonden IgG antilichamen passen met hun vrije Fc gedeelte op de Fc (of IgG) receptoren op het membraan van een fagocyt. Een ander voorbeeld is onderdeel uit het complement-systeem. Wanneer complement geactiveerd wordt en complement C3b hecht aan de celwand van de bacterie kunnen eveneens de fagocyten dit herkennen door met hun CR1 receptoren te hechten aan het gebonden C3b complement.
Beide genoemde voorbeelden zorgen dat de gebonden bacterie wordt gefagocyteerd en gelyseerd.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yeaaa ik snap wat jij bedoelt 😏😏😏😏
struggles bruhquote:Op zondag 1 november 2015 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
Moet zometeen nog boodschappen gaan doen, maar heb totaal geen zin.
Bier voorraad is bijna op dus zal wel moetenquote:
Samen douchen?quote:Op zondag 1 november 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil douchen maar ben zo luii![]()
Firstworldproblems
Als jij aan mijn eisen voldoet aka lang blond >1,85 m en grijsblauwe ogen, jaquote:
Damn, slechts een score van 1/3. Jammer weer ditquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij aan mijn eisen voldoet aka lang blond >1,85 m en grijsblauwe ogen, ja😏
Oh, aan welke van de zoveel eisen voldoe je?quote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, slechts een score van 1/3. Jammer weer dit
ik ga je missen dushiquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
(Donker)blondquote:Op zondag 1 november 2015 14:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh, aan welke van de zoveel eisen voldoe je?
wat zijn de eisen?quote:Op zondag 1 november 2015 14:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh, aan welke van de zoveel eisen voldoe je?
check check checkquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar jij bent hommo dus ik neem deze graag van je overquote:
maar voor opso maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 1 november 2015 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent hommo dus ik neem deze graag van je over
Dacht van niet, maar kan het verkeerd hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wordt daar niet ook voor uitgedeeld? Als je toekomstige bans gaat bespreken?
Beetje dubbel eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 14:49 schreef Etsu het volgende:
Gewoon niet het woord 'ban' typen, dan kan je ook niet geband worden voor het bespreken ervan. Klaar.
Als ik een white chick was dan had ik nu blooswangetjesquote:Op zondag 1 november 2015 14:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar voor opso maak ik een uitzondering
Voor sommigen maak ik uitzonderingquote:Op zondag 1 november 2015 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
opso leeft singleleef, dus maakt ook neit uit
val je niet op mij, ja?!quote:Op zondag 1 november 2015 15:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik een white chick was dan had ik nu blooswangetjes
wnnr daten danquote:Op zondag 1 november 2015 15:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik een white chick was dan had ik nu blooswangetjes
[..]
Voor sommigen maak ik uitzondering![]()
ik ook, hoe handel jij het?quote:
Gewoon zelfde als normale dagen, overleef het welquote:Op zondag 1 november 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook, hoe handel jij het?
kater wegblowen dusquote:Op zondag 1 november 2015 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon zelfde als normale dagen, overleef het wel
Ditquote:Op zondag 1 november 2015 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Wordt nog leuk op nieuwsjaarsdag. Ik drink nog amper, was ook weer even vergeten hoe het voelt om half uitgedroogd enz op te staan.
Ja. Ik ga vanaf morgen heel veel minderen/stoppen op bepaalde dagen. Ik heb er het geld ook niet meer voor de komende drie wekenquote:Op zondag 1 november 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
Zouden jullie ineens kunnen stoppen met wiet, denken jullie?
Blowen is nooit echt een probleem geweest, ''normaal' roken wordt lastig na een halve dag.quote:Op zondag 1 november 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
Zouden jullie ineens cold turkey kunnen stoppen met wiet (en/of roken), denken jullie?
Ik heb vandaag de 19398498u849354895732489983753745ste voornemen genomen om om 0:00 mijn laatste sigaret te nemen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Ik ga vanaf morgen heel veel minderen/stoppen op bepaalde dagen. Ik heb er het geld ook niet meer voor de komende drie wekenEn eten, drinken en normaal roken vind ik toch belangrijker.
En normaal roken. Hmm zal wel moeilijk zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de 19398498u849354895732489983753745ste voornemen genomen om om 0:00 mijn laatste sigaret te nemen.
Wordt toch weer niks. Godverdomme, waarom ben ik ooit begonnen![]()
Rook jij? Wat rook je?quote:Op zondag 1 november 2015 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blowen is nooit echt een probleem geweest, ''normaal' roken wordt lastig na een halve dag.
Shag, VanNelle normaliter en tijdens uitgaan gewoon vaste.quote:
Ontzettend. En je weet wat in mijn hoofd allemaal omgaat op dit moment, en het lijkt wel alsof ik elk moment van de dag moet rokenquote:Op zondag 1 november 2015 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En normaal roken. Hmm zal wel moeilijk zijn.
Hoe oud ben jij als ik vragen magquote:Op zondag 1 november 2015 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Shag, VanNelle normaliter en tijdens uitgaan gewoon vaste.
Nouja, je rookt best van die zwaardere merken terwijl je communicatiewetenschappen studeert, dus je zal wel relatief jong zijn denk ik.quote:
Dit slaat echt helemaal nergens opquote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, je rookt best van die zwaardere merken terwijl je communicatiewetenschappen studeert, dus je zal wel relatief jong zijn denk ik.
Jep, 22 hierzo. Beetje met verkeerde vrienden rondgehangen en daardoor blijven hangen bij een zwaarder merk. Nooit echt behoefte gehad om te switchen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, je rookt best van die zwaardere merken terwijl je communicatiewetenschappen studeert, dus je zal wel relatief jong zijn denk ik.
Mwoah, denk het niet.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op
Duidelijk.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, 22 hierzo. Beetje met verkeerde vrienden rondgehangen en daardoor blijven hangen bij een zwaarder merk. Nooit echt behoefte gehad om te switchen.
Shag: L&M, want licht.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Shag - Half zwaar zilver
Sigaretten - Lucky Strike
Wiet - Geen voorkeur
een studie koppelen aan welke tabak hij rooktquote:
Camel Geel jwtquote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Shag - Half zwaar zilver
Sigaretten - Lucky Strike
Wiet - Geen voorkeur
Soms wel, maar dan houdt ik het niet langer vol dan een dagquote:Op zondag 1 november 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ook geen behoefte om te stoppen?
Dat doe ik helemaal niet. Al studeerde hij rechten.quote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een studie koppelen aan welke tabak hij rookt
L&M, die 25grams pakjes, superfijn voor jointjesquote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar als mijn budget het ooit toe laat ga ik alleen sigaretten roken voor normaal roken en ga ik super lichte shag kopen voor mijn jointjes. Volgende maand maar eens doen.
Ik wil het dan nog lichter.quote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
L&M, die 25grams pakjes, superfijn voor jointjes
dat wordt clickpotten halenquote:
I know.quote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms wel, maar dan houdt ik het niet langer vol dan een dagDicipline is omtrent roken beetje ver te zoeken.
Als ik probeer te stoppen dan krijg ik door vrienden en studiegenoten om de haverklap weer sigaretten aangeboden en dan ben ik toch weer jan met de korte achternaamquote:Op zondag 1 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.Ik zoek een maatje om samen te stoppen, want ik kan ook niet alleen. Maar niemand wil stoppen of rookt niet en op FOK! hoef ik ook niet te rekenen.
Ik ga huilen. Hoe moet ik ooit stoppen.
Sorry.quote:Op zondag 1 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.Ik zoek een maatje om samen te stoppen, want ik kan ook niet alleen. Maar niemand wil stoppen of rookt niet en op FOK! hoef ik ook niet te rekenen.
quote:Op zondag 1 november 2015 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik het je ooit vergeef.
Haha ja, zo gaat dat. Of als je alcohol op hebt, dan krijg je heel makkelijk een heel pakje (vooral click) in een halfuur op.quote:Op zondag 1 november 2015 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik probeer te stoppen dan krijg ik door vrienden en studiegenoten om de haverklap weer sigaretten aangeboden en dan ben ik toch weer jan met de korte achternaam
stoppen met roken moet ook echt vanuit jezelf komenquote:Op zondag 1 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het komt ook uit mezelf, maar ik wil gewoon een beetje steun(pilaar). Ik kan niet alleen. Simpel toch?quote:Op zondag 1 november 2015 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stoppen met roken moet ook echt vanuit jezelf komen
jaquote:Op zondag 1 november 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
Zouden jullie ineens cold turkey kunnen stoppen met wiet (en/of roken), denken jullie?
heb vanmorgen nog een nieuw pakje gekocht met het idee dat ik het vandaag op zou maken omdat ik om 0:00 wilde stoppenquote:Op zondag 1 november 2015 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
als je echt wil stoppen gooi je nu je peuken en aansteker weg.
NU.
Niet om 00:00 een laatste, nu.
heb je geen huisgenootje die je kan corrigeren?quote:Op zondag 1 november 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het komt ook uit mezelf, maar ik wil gewoon een beetje steun(pilaar). Ik kan niet alleen. Simpel toch?
als je slim bent dan was je nooit begonnenquote:
Nee, woon alleen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je geen huisgenootje die je kan corrigeren?
quote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
als je slim bent dan was je nooit begonnen![]()
![]()
zie mijn vorige berichtquote:Op zondag 1 november 2015 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt gelijk maar jij hebt vast ook ooit verkeerde keuzes gemaakt waar je achteraf spijt van hebt gekregen
![]()
Is dat echt zo?quote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
Nee grapje etsu je bent wel slim
Maar uhm ja stop gewoon. Ga tomaten eten, dat helpt. Doen ze ook in van die klinieken. Elke keer als je een sigaret wil dan moet je even een Cherry tomaatje eten, zit een of ander stofje in waardoor je geen sigaret meer wilt.
ja hoorde ik van iemand die iemand kent die in zo'n kliniek werkt. En je kan best makkelijk een paar van die tomaatjes meenemen als je ergens heen gaatquote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat echt zo?Als zo is, dan ga ik dat proberen, ik ben gek op cherrytomaatjes.
wow, even onthouden.quote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
Nee grapje etsu je bent wel slim
Maar uhm ja stop gewoon. Ga tomaten eten, dat helpt. Doen ze ook in van die klinieken. Elke keer als je een sigaret wil dan moet je even een Cherry tomaatje eten, zit een of ander stofje in waardoor je geen sigaret meer wilt.
haha whut, hoe heet dat boekquote:Op zondag 1 november 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
Het schijnt dat er ook ergens een boek is, en als je dat boek hebt gelezen, heb je ineens geen behoefte meer om te roken.
Nooit gekocht, maar ik geloof daar niet zo in.
Ah, dat heb ik dus nooit gewetenquote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoorde ik van iemand die iemand kent die in zo'n kliniek werkt. En je kan best makkelijk een paar van die tomaatjes meenemen als je ergens heen gaaten het is lekker idd
Camel genotquote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is maar goed dat ik nergens black devil chocolate hierzo kon vinden in 2012, anders rookte ik ook denk ik
Had in borkum dat gehad, teringlekker
Mijn toenmalige beste vriendin had altijd wel iets en kreeg altijd van haar. Camel vind ik matigjes, zo lichtquote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Camel genot
Maar nooit de behoefte gehad zelf te kopen
wat lief van dr. Ik hoop voor je dat het luktquote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dus nooit gewetenIk neem het mee naar achter (
) en houd je op de hoogte.
Als ik daarna volledig ben gestopt, dan krijg je een dikke zoen van Ezell.
omdat jij een kus van Ezell wil of omdat je wilt dat ik stop?quote:Op zondag 1 november 2015 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wat lief van dr. Ik hoop voor je dat het lukt
quote:Op zondag 1 november 2015 15:56 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooit gedronken en ik ben er trots op
weet niet meer, heb net even een vriendin geappt die mij daarop attendeerde, dus wordt vervolgdquote:
Komt wel als je gaat studeren ben ik bangquote:
Op haar profiel staat man maar iemand zei dat zij mooi lang zwart haar had en toen wist ik het even niet meerquote:Op zondag 1 november 2015 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ezell is een lief schattig meisje en ik heb ooit met dr gemeet
dat was echt heel erg leuk
Haha ja, tot ik op kamers ging heb ik ook gezegd dat bier vies is en dat ik het nooit ga drinken. Staat nog wel ergens op FOK!.quote:Op zondag 1 november 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt wel als je gaat studeren ben ik bang
Had ik net ookquote:Op zondag 1 november 2015 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kut FOK! er uit liggen
Staat de server tussen zuid korea en china ofzo
Ja, zo is Ezell. Beetje verwarring zaaien.quote:Op zondag 1 november 2015 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op haar profiel staat man maar iemand zei dat zij mooi lang zwart haar had en toen wist ik het even niet meer
Ik heb leren drinken met carnaval, maar de eerste twee jaar van mijn studie heb ik wel als een alcoholist geleefdquote:Op zondag 1 november 2015 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha ja, tot ik op kamers ging heb ik ook gezegd dat bier vies is en dat ik het nooit ga drinken. Staat nog wel ergens op FOK!.
4 jaar later en ik heb een bierbuikje.
Wat versta jij onder 'alcoholist'?quote:Op zondag 1 november 2015 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb leren drinken met carnaval, maar de eerste twee jaar van mijn studie heb ik wel als een alcoholist geleefd
5/6 dagen per week dronken mijn bed instappen om de dag erna voor het avondeten er alweer een paar in te hebben zitten.quote:
Oeh 😏😏😏quote:Op zondag 1 november 2015 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zo is Ezell. Beetje verwarring zaaien.
Maar Ezell is een meisje, dat kan ik bevestigen.En ze is toevallig heel erg slim, lief en knap.
Ezell, waar ben je?Ik mis je.
En toen?quote:Op zondag 1 november 2015 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
5/6 dagen per week dronken mijn bed instappen om de dag erna voor het avondeten er alweer een paar in te hebben zitten.
Hahaquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sof en inso zouden je dan nu haten
Hey agar verslaafdequote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef pinman het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik geen homo ben?
Moet jij ook nog uit de kastquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef pinman het volgende:
[..]
ezell was ooit mijn eerste liefde, weet je.quote:
hoef je niet te zeggen hoor, dat is van inso en mij en de originele grtdquote:
Echt he, en ik post godverdomme al 2.5 jaar in grtd.quote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je niet te zeggen hoor, dat is van inso en mij en de originele grtd
Punten gingen eronder lijden, na afgelopen carnaval toch een vasten periode ingelast en daarna behoorlijk geminderd qua alcohol.quote:
Wat? Is dit nieuw?quote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je niet te zeggen hoor, dat is van inso en mij en de originele grtd
Hoevaak heeft Paxcon 3 jaar tegen mij gezegd dat hij geen homo is? En toen kwam die ineens uit de kast en ik dacht: "AHAHAHAHAHAH, ik wist het gewoonquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef pinman het volgende:
[..]
Oja?quote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt he, en ik post godverdomme al 2.5 jaar in grtd.
heel vaak want niemand gelooft je als je dat zegtquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef pinman het volgende:
[..]
ben jij totoquote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef Oriente het volgende:
[..]
Echt he, en ik post godverdomme al 2.5 jaar in grtd.
Wie ben jijquote:
Zie het niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 1 november 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt wel als je gaat studeren ben ik bang
quote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ezell was ooit mijn eerste liefde, weet je.
beetje jammer dat het allemaal is verwaterd doordat ik een ban had
gelukkig heb ik jou nu![]()
Ik val gewoon op meiden hoorquote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet jij ook nog uit de kastwe krijgen steeds minder keus
BWHAHAHAHAHAHquote:Op zondag 1 november 2015 16:10 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik val gewoon op meiden hoor![]()
Etsu wil dat ik homo word en met hem neuk of zo
dat kan maar 1 iemand zijn met die uitspraakquote:
Hoe oud ben jij überhaupt?quote:Op zondag 1 november 2015 16:10 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik val gewoon op meiden hoor![]()
Etsu wil dat ik homo word en met hem neuk of zo
DM ff.quote:Op zondag 1 november 2015 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat kan maar 1 iemand zijn met die uitspraak
Bedpartners horen te zijn zoals een goede wiskey, minimaal 18 jaar oudquote:Op zondag 1 november 2015 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry, maar ik ga niet met minderjarigen naar bed.
Ik weet zeker dat je voordat je gebanned werd zei ''ga homo worden en word mijn fuckbuddy'' of zoietsquote:Op zondag 1 november 2015 16:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
sorry, maar ik ga niet met minderjarigen naar bed.
ik ben binnen 3 maanden 21 :squote:Op zondag 1 november 2015 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Maaaaaan ik ben over 1 maand en 8 dagen 19. NEGENTIEN. omg
wordt...quote:Op zondag 1 november 2015 16:12 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je voordat je gebanned werd zei ''ga homo worden en wordt mijn fuckbuddy'' of zoiets
Tijd om te investeren in scootmobiel ;squote:Op zondag 1 november 2015 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben binnen 3 maanden 21 :s
Creme de la creme, Sef.quote:Op zondag 1 november 2015 16:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben binnen 3 maanden 21 :s
het is overduidelijk totoquote:Op zondag 1 november 2015 16:13 schreef Etsu het volgende:
Goed, het is echt Dearest/Jhali.Wat een drama.
"ik post al 2,5 jaar mee in GRTD"
ja hoor
toto heeft ban op zn originele acc hequote:
quote:
heeft toto lak aan zo te zienquote:Op zondag 1 november 2015 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
toto heeft ban op zn originele acc he
ik mocht niet meer op mn kloon posten toen ik ban voor mezelf had aangevraagd
Omg. Zo oud alquote:Op zondag 1 november 2015 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Maaaaaan ik ben over 1 maand en 8 dagen 19. NEGENTIEN. omg
is mijn nummer 2 van het album, ben toch verliefd op ze zeggenquote:
mweh bevalt me wel zoquote:Op zondag 1 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
TOTOOOOOOO HOOOOOOOIII WANNEER KOM JE TERUG??!?!?
Jep, ooit eens een ban gehad omdat ik iets seksueels zei over Stijn terwijl hij minderjarig was (had ik 0 seconde aan gedacht, dus nu weet ik wel beterquote:Op zondag 1 november 2015 16:12 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je voordat je gebanned werd zei ''ga homo worden en word mijn fuckbuddy'' of zoiets
ja maar ik mis je, wat nu?quote:Op zondag 1 november 2015 16:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
mweh bevalt me wel zoben druk met werk en zo dus
Wie is Stijn?quote:Op zondag 1 november 2015 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep, ooit eens een ban gehad omdat ik iets seksueels zei over Stijn terwijl hij minderjarig was (had ik 0 seconde aan gedacht, dus nu weet ik wel beter).
nee want ik had het meteen door. Komt omdat toto en ik elkaar vet lang kennenquote:
alsof dat luktquote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
weet k toh niettt
ik ben paxcon aan het overhalne om ook te gaan krachttrainen
ok.quote:Op zondag 1 november 2015 16:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
wss wel want hij is jelly op mijn armen nu
in januari zelf al geprobeerd samen een abo te nemen, wilde die niet. daarna nog een keertje mee kunnen sleuren naar fitness met Johannes, en daarna had die alleen maar spierpijn en bleef die liever in z'n bed liggen.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
in januari zelf al geprobeerd samen een abo te nemen, wilde die niet. daarna nog een keertje mee kunnen sleuren naar fitness met Johannes, en daarna had die alleen maar spierpijn en bleef die liever in z'n bed liggen.
Lui wezen dat hij isquote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
in januari zelf al geprobeerd samen een abo te nemen, wilde die niet. daarna nog een keertje mee kunnen sleuren naar fitness met Johannes, en daarna had die alleen maar spierpijn en bleef die liever in z'n bed liggen.
Ik heb een keer twee bigmacs gehaald en toen naar huis gefietst, bigmacs op tafel gelegd, met laptop erachter en dan een klein tekstje (getypt op Word) erbij. Hij werd volgens mij een beetje mad dat ik niet na de Mac naar hem toe ben gefietst om hem een BigMac te geven.quote:Op zondag 1 november 2015 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Je moet maar big mac of euroknallers of rusnak of pringles zeggen en de heer paxcon rent uit zn bed
Zou ook mad zijn. Halleeu big macquote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een keer twee bigmacs gehaald en toen naar huis gefietst, bigmacs op tafel gelegd, met laptop erachter en dan een klein tekstje (getypt op Word) erbij. Hij werd volgens mij een beetje mad dat ik niet na de Mac naar hem toe ben gefietst om hem een BigMac te geven.
met of zonder augurken?quote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou ook mad zijn. Halleeu big mac
Die nieuwe burger met boerenfrites lijkt me wel lekker.quote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso wordt ieder normaal mens in deze situatie mad. Heb ook zin in een BigMac nuquote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Boerenfrites had ik laatst met Johannes op. Was heel erg lekker.quote:Op zondag 1 november 2015 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die nieuwe burger met boerenfrites lijkt me wel lekker.
nkquote:
Een vriendin zei dat ze lekker waren, heb ze nog niet gehadquote:Op zondag 1 november 2015 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die nieuwe burger met boerenfrites lijkt me wel lekker.
Als die er over een maand nog is ga ik hem wel halen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een vriendin zei dat ze lekker waren, heb ze nog niet gehad
Zonderquote:
Jr style 93 zou ons allemaal haten nuquote:Op zondag 1 november 2015 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso wordt ieder normaal mens in deze situatie mad. Heb ook zin in een BigMac nu
Hoelang is die al niet meer geweest?quote:
Geen ideequote:Op zondag 1 november 2015 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoelang is die al niet meer geweest?
gewoon zoals normale dikke belgische frieten, maar dan extra ongezondquote:Op zondag 1 november 2015 16:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een vriendin zei dat ze lekker waren, heb ze nog niet gehad
Het goede leven gevondenquote:Op zondag 1 november 2015 16:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hij heeft een leven gekregen en is nu bier aan het drinken
Maar niet op een burger!quote:Op zondag 1 november 2015 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dan zijn wij geen twee handen op een buik want tomaten zijn lekker.
Tomatenquote:Op zondag 1 november 2015 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dan zijn wij geen twee handen op een buik want tomaten zijn lekker.
Prioriteiten stellen heet datquote:
ik ga het niet meer kijken. Afgelopen twee jaar was het echt saai. Vorig jaar sloeg echt alles , saaaaiheid alomquote:Op zondag 1 november 2015 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Speciaal voor WIDM een NL ziet abonnement afsluitenKan ik het in HD kijken i.p.v brakke kwaliteit.
ik vermoed dat het iets met VA te maken heeftquote:Op zondag 1 november 2015 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Huh hoe kan dat er ineens 5 posts weg zijn?
Problemen op de server?quote:Op zondag 1 november 2015 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Huh hoe kan dat er ineens 5 posts weg zijn?
Ik kijk het net pas 2 seizoenenquote:Op zondag 1 november 2015 16:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga het niet meer kijken. Afgelopen twee jaar was het echt saai. Vorig jaar sloeg echt alles , saaaaiheid alom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |