Als ik probeer te stoppen dan krijg ik door vrienden en studiegenoten om de haverklap weer sigaretten aangeboden en dan ben ik toch weer jan met de korte achternaamquote:Op zondag 1 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.Ik zoek een maatje om samen te stoppen, want ik kan ook niet alleen. Maar niemand wil stoppen of rookt niet en op FOK! hoef ik ook niet te rekenen.
Ik ga huilen. Hoe moet ik ooit stoppen.
Sorry.quote:Op zondag 1 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
I know.Ik zoek een maatje om samen te stoppen, want ik kan ook niet alleen. Maar niemand wil stoppen of rookt niet en op FOK! hoef ik ook niet te rekenen.
quote:Op zondag 1 november 2015 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik het je ooit vergeef.
Haha ja, zo gaat dat. Of als je alcohol op hebt, dan krijg je heel makkelijk een heel pakje (vooral click) in een halfuur op.quote:Op zondag 1 november 2015 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik probeer te stoppen dan krijg ik door vrienden en studiegenoten om de haverklap weer sigaretten aangeboden en dan ben ik toch weer jan met de korte achternaam
stoppen met roken moet ook echt vanuit jezelf komenquote:Op zondag 1 november 2015 15:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het komt ook uit mezelf, maar ik wil gewoon een beetje steun(pilaar). Ik kan niet alleen. Simpel toch?quote:Op zondag 1 november 2015 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stoppen met roken moet ook echt vanuit jezelf komen
jaquote:Op zondag 1 november 2015 15:34 schreef Etsu het volgende:
Zouden jullie ineens cold turkey kunnen stoppen met wiet (en/of roken), denken jullie?
heb vanmorgen nog een nieuw pakje gekocht met het idee dat ik het vandaag op zou maken omdat ik om 0:00 wilde stoppenquote:Op zondag 1 november 2015 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
als je echt wil stoppen gooi je nu je peuken en aansteker weg.
NU.
Niet om 00:00 een laatste, nu.
heb je geen huisgenootje die je kan corrigeren?quote:Op zondag 1 november 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het komt ook uit mezelf, maar ik wil gewoon een beetje steun(pilaar). Ik kan niet alleen. Simpel toch?
als je slim bent dan was je nooit begonnenquote:
Nee, woon alleen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je geen huisgenootje die je kan corrigeren?
quote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
als je slim bent dan was je nooit begonnen![]()
![]()
zie mijn vorige berichtquote:Op zondag 1 november 2015 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt gelijk maar jij hebt vast ook ooit verkeerde keuzes gemaakt waar je achteraf spijt van hebt gekregen
![]()
Is dat echt zo?quote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
Nee grapje etsu je bent wel slim
Maar uhm ja stop gewoon. Ga tomaten eten, dat helpt. Doen ze ook in van die klinieken. Elke keer als je een sigaret wil dan moet je even een Cherry tomaatje eten, zit een of ander stofje in waardoor je geen sigaret meer wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |