ja hoorde ik van iemand die iemand kent die in zo'n kliniek werkt. En je kan best makkelijk een paar van die tomaatjes meenemen als je ergens heen gaatquote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is dat echt zo?Als zo is, dan ga ik dat proberen, ik ben gek op cherrytomaatjes.
wow, even onthouden.quote:Op zondag 1 november 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
Nee grapje etsu je bent wel slim
Maar uhm ja stop gewoon. Ga tomaten eten, dat helpt. Doen ze ook in van die klinieken. Elke keer als je een sigaret wil dan moet je even een Cherry tomaatje eten, zit een of ander stofje in waardoor je geen sigaret meer wilt.
haha whut, hoe heet dat boekquote:Op zondag 1 november 2015 15:53 schreef Etsu het volgende:
Het schijnt dat er ook ergens een boek is, en als je dat boek hebt gelezen, heb je ineens geen behoefte meer om te roken.
Nooit gekocht, maar ik geloof daar niet zo in.
Ah, dat heb ik dus nooit gewetenquote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoorde ik van iemand die iemand kent die in zo'n kliniek werkt. En je kan best makkelijk een paar van die tomaatjes meenemen als je ergens heen gaaten het is lekker idd
Camel genotquote:Op zondag 1 november 2015 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Het is maar goed dat ik nergens black devil chocolate hierzo kon vinden in 2012, anders rookte ik ook denk ik
Had in borkum dat gehad, teringlekker
Mijn toenmalige beste vriendin had altijd wel iets en kreeg altijd van haar. Camel vind ik matigjes, zo lichtquote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Camel genot
Maar nooit de behoefte gehad zelf te kopen
wat lief van dr. Ik hoop voor je dat het luktquote:Op zondag 1 november 2015 15:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dus nooit gewetenIk neem het mee naar achter (
) en houd je op de hoogte.
Als ik daarna volledig ben gestopt, dan krijg je een dikke zoen van Ezell.
omdat jij een kus van Ezell wil of omdat je wilt dat ik stop?quote:Op zondag 1 november 2015 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wat lief van dr. Ik hoop voor je dat het lukt
quote:Op zondag 1 november 2015 15:56 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooit gedronken en ik ben er trots op
weet niet meer, heb net even een vriendin geappt die mij daarop attendeerde, dus wordt vervolgdquote:
Komt wel als je gaat studeren ben ik bangquote:
Op haar profiel staat man maar iemand zei dat zij mooi lang zwart haar had en toen wist ik het even niet meerquote:Op zondag 1 november 2015 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
ezell is een lief schattig meisje en ik heb ooit met dr gemeet
dat was echt heel erg leuk
Haha ja, tot ik op kamers ging heb ik ook gezegd dat bier vies is en dat ik het nooit ga drinken. Staat nog wel ergens op FOK!.quote:Op zondag 1 november 2015 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt wel als je gaat studeren ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |