mweh bevalt me wel zoquote:Op zondag 1 november 2015 16:16 schreef Etsu het volgende:
TOTOOOOOOO HOOOOOOOIII WANNEER KOM JE TERUG??!?!?
Jep, ooit eens een ban gehad omdat ik iets seksueels zei over Stijn terwijl hij minderjarig was (had ik 0 seconde aan gedacht, dus nu weet ik wel beterquote:Op zondag 1 november 2015 16:12 schreef pinman het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je voordat je gebanned werd zei ''ga homo worden en word mijn fuckbuddy'' of zoiets
ja maar ik mis je, wat nu?quote:Op zondag 1 november 2015 16:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
mweh bevalt me wel zoben druk met werk en zo dus
Wie is Stijn?quote:Op zondag 1 november 2015 16:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep, ooit eens een ban gehad omdat ik iets seksueels zei over Stijn terwijl hij minderjarig was (had ik 0 seconde aan gedacht, dus nu weet ik wel beter).
nee want ik had het meteen door. Komt omdat toto en ik elkaar vet lang kennenquote:
alsof dat luktquote:Op zondag 1 november 2015 16:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
weet k toh niettt
ik ben paxcon aan het overhalne om ook te gaan krachttrainen
ok.quote:Op zondag 1 november 2015 16:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
wss wel want hij is jelly op mijn armen nu
in januari zelf al geprobeerd samen een abo te nemen, wilde die niet. daarna nog een keertje mee kunnen sleuren naar fitness met Johannes, en daarna had die alleen maar spierpijn en bleef die liever in z'n bed liggen.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
in januari zelf al geprobeerd samen een abo te nemen, wilde die niet. daarna nog een keertje mee kunnen sleuren naar fitness met Johannes, en daarna had die alleen maar spierpijn en bleef die liever in z'n bed liggen.
Lui wezen dat hij isquote:Op zondag 1 november 2015 16:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
in januari zelf al geprobeerd samen een abo te nemen, wilde die niet. daarna nog een keertje mee kunnen sleuren naar fitness met Johannes, en daarna had die alleen maar spierpijn en bleef die liever in z'n bed liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |