Rook jij? Wat rook je?quote:Op zondag 1 november 2015 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blowen is nooit echt een probleem geweest, ''normaal' roken wordt lastig na een halve dag.
Shag, VanNelle normaliter en tijdens uitgaan gewoon vaste.quote:
Ontzettend. En je weet wat in mijn hoofd allemaal omgaat op dit moment, en het lijkt wel alsof ik elk moment van de dag moet rokenquote:Op zondag 1 november 2015 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En normaal roken. Hmm zal wel moeilijk zijn.
Hoe oud ben jij als ik vragen magquote:Op zondag 1 november 2015 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Shag, VanNelle normaliter en tijdens uitgaan gewoon vaste.
Nouja, je rookt best van die zwaardere merken terwijl je communicatiewetenschappen studeert, dus je zal wel relatief jong zijn denk ik.quote:
Dit slaat echt helemaal nergens opquote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, je rookt best van die zwaardere merken terwijl je communicatiewetenschappen studeert, dus je zal wel relatief jong zijn denk ik.
Jep, 22 hierzo. Beetje met verkeerde vrienden rondgehangen en daardoor blijven hangen bij een zwaarder merk. Nooit echt behoefte gehad om te switchen.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, je rookt best van die zwaardere merken terwijl je communicatiewetenschappen studeert, dus je zal wel relatief jong zijn denk ik.
Mwoah, denk het niet.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op
Duidelijk.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, 22 hierzo. Beetje met verkeerde vrienden rondgehangen en daardoor blijven hangen bij een zwaarder merk. Nooit echt behoefte gehad om te switchen.
Shag: L&M, want licht.quote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Shag - Half zwaar zilver
Sigaretten - Lucky Strike
Wiet - Geen voorkeur
een studie koppelen aan welke tabak hij rooktquote:
Camel Geel jwtquote:Op zondag 1 november 2015 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Shag - Half zwaar zilver
Sigaretten - Lucky Strike
Wiet - Geen voorkeur
Soms wel, maar dan houdt ik het niet langer vol dan een dagquote:Op zondag 1 november 2015 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ook geen behoefte om te stoppen?
Dat doe ik helemaal niet. Al studeerde hij rechten.quote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
een studie koppelen aan welke tabak hij rookt
L&M, die 25grams pakjes, superfijn voor jointjesquote:Op zondag 1 november 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar als mijn budget het ooit toe laat ga ik alleen sigaretten roken voor normaal roken en ga ik super lichte shag kopen voor mijn jointjes. Volgende maand maar eens doen.
Ik wil het dan nog lichter.quote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
L&M, die 25grams pakjes, superfijn voor jointjes
dat wordt clickpotten halenquote:
I know.quote:Op zondag 1 november 2015 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms wel, maar dan houdt ik het niet langer vol dan een dagDicipline is omtrent roken beetje ver te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |