stiekemquote:Op zondag 1 november 2015 13:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij wil ook behoren bij mijn harem ?
xoxoquote:Op zondag 1 november 2015 13:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga de huisvrouw uithangen aka was opvouwen en zo. En daarna het studentje, tot slot de kokkin. Daarna is er vast nog wel tijd om de godin uit te hangen
Doei.
quote:
Klinkt logisch.quote:Opsonisatie is de aanpassing van het oppervlak van een pathogeen of ander lichaamsvreemd partikel zodat het opgenomen kan worden door fagocyten.
Een voorbeeld hiervan is de hechting van Immunoglobuline G (IgG) antilichamen aan het membraan van een pathogene bacterie. De gebonden IgG antilichamen passen met hun vrije Fc gedeelte op de Fc (of IgG) receptoren op het membraan van een fagocyt. Een ander voorbeeld is onderdeel uit het complement-systeem. Wanneer complement geactiveerd wordt en complement C3b hecht aan de celwand van de bacterie kunnen eveneens de fagocyten dit herkennen door met hun CR1 receptoren te hechten aan het gebonden C3b complement.
Beide genoemde voorbeelden zorgen dat de gebonden bacterie wordt gefagocyteerd en gelyseerd.
quote:Op zondag 1 november 2015 13:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Yeaaa ik snap wat jij bedoelt 😏😏😏😏
struggles bruhquote:Op zondag 1 november 2015 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
Moet zometeen nog boodschappen gaan doen, maar heb totaal geen zin.
Bier voorraad is bijna op dus zal wel moetenquote:
Samen douchen?quote:Op zondag 1 november 2015 14:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil douchen maar ben zo luii![]()
Firstworldproblems
Als jij aan mijn eisen voldoet aka lang blond >1,85 m en grijsblauwe ogen, jaquote:
Damn, slechts een score van 1/3. Jammer weer ditquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij aan mijn eisen voldoet aka lang blond >1,85 m en grijsblauwe ogen, ja😏
Oh, aan welke van de zoveel eisen voldoe je?quote:Op zondag 1 november 2015 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, slechts een score van 1/3. Jammer weer dit
ik ga je missen dushiquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
(Donker)blondquote:Op zondag 1 november 2015 14:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh, aan welke van de zoveel eisen voldoe je?
wat zijn de eisen?quote:Op zondag 1 november 2015 14:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh, aan welke van de zoveel eisen voldoe je?
check check checkquote:Op zondag 1 november 2015 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |