Had ik net ookquote:Op zondag 1 november 2015 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kut FOK! er uit liggen
Staat de server tussen zuid korea en china ofzo
Ja, zo is Ezell. Beetje verwarring zaaien.quote:Op zondag 1 november 2015 16:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Op haar profiel staat man maar iemand zei dat zij mooi lang zwart haar had en toen wist ik het even niet meer
Ik heb leren drinken met carnaval, maar de eerste twee jaar van mijn studie heb ik wel als een alcoholist geleefdquote:Op zondag 1 november 2015 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha ja, tot ik op kamers ging heb ik ook gezegd dat bier vies is en dat ik het nooit ga drinken. Staat nog wel ergens op FOK!.
4 jaar later en ik heb een bierbuikje.
Wat versta jij onder 'alcoholist'?quote:Op zondag 1 november 2015 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb leren drinken met carnaval, maar de eerste twee jaar van mijn studie heb ik wel als een alcoholist geleefd
5/6 dagen per week dronken mijn bed instappen om de dag erna voor het avondeten er alweer een paar in te hebben zitten.quote:
Oeh 😏😏😏quote:Op zondag 1 november 2015 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zo is Ezell. Beetje verwarring zaaien.
Maar Ezell is een meisje, dat kan ik bevestigen.En ze is toevallig heel erg slim, lief en knap.
Ezell, waar ben je?Ik mis je.
En toen?quote:Op zondag 1 november 2015 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
5/6 dagen per week dronken mijn bed instappen om de dag erna voor het avondeten er alweer een paar in te hebben zitten.
Hahaquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sof en inso zouden je dan nu haten
Hey agar verslaafdequote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef pinman het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik geen homo ben?
Moet jij ook nog uit de kastquote:Op zondag 1 november 2015 16:07 schreef pinman het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik geen homo ben?
ezell was ooit mijn eerste liefde, weet je.quote:
hoef je niet te zeggen hoor, dat is van inso en mij en de originele grtdquote:
Echt he, en ik post godverdomme al 2.5 jaar in grtd.quote:Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
hoef je niet te zeggen hoor, dat is van inso en mij en de originele grtd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |