Ik heb een keer twee bigmacs gehaald en toen naar huis gefietst, bigmacs op tafel gelegd, met laptop erachter en dan een klein tekstje (getypt op Word) erbij. Hij werd volgens mij een beetje mad dat ik niet na de Mac naar hem toe ben gefietst om hem een BigMac te geven.quote:Op zondag 1 november 2015 16:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Je moet maar big mac of euroknallers of rusnak of pringles zeggen en de heer paxcon rent uit zn bed
Zou ook mad zijn. Halleeu big macquote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een keer twee bigmacs gehaald en toen naar huis gefietst, bigmacs op tafel gelegd, met laptop erachter en dan een klein tekstje (getypt op Word) erbij. Hij werd volgens mij een beetje mad dat ik niet na de Mac naar hem toe ben gefietst om hem een BigMac te geven.
met of zonder augurken?quote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou ook mad zijn. Halleeu big mac
Die nieuwe burger met boerenfrites lijkt me wel lekker.quote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso wordt ieder normaal mens in deze situatie mad. Heb ook zin in een BigMac nuquote:Op zondag 1 november 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Boerenfrites had ik laatst met Johannes op. Was heel erg lekker.quote:Op zondag 1 november 2015 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die nieuwe burger met boerenfrites lijkt me wel lekker.
nkquote:
Een vriendin zei dat ze lekker waren, heb ze nog niet gehadquote:Op zondag 1 november 2015 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die nieuwe burger met boerenfrites lijkt me wel lekker.
Als die er over een maand nog is ga ik hem wel halen.quote:Op zondag 1 november 2015 16:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een vriendin zei dat ze lekker waren, heb ze nog niet gehad
Zonderquote:
Jr style 93 zou ons allemaal haten nuquote:Op zondag 1 november 2015 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso wordt ieder normaal mens in deze situatie mad. Heb ook zin in een BigMac nu
Hoelang is die al niet meer geweest?quote:
Geen ideequote:Op zondag 1 november 2015 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoelang is die al niet meer geweest?
gewoon zoals normale dikke belgische frieten, maar dan extra ongezondquote:Op zondag 1 november 2015 16:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Een vriendin zei dat ze lekker waren, heb ze nog niet gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |