nope. ook niet in de inloopkast.quote:
Dus al wel gezochtquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
nope. ook niet in de inloopkast.
dus ze moet wel beneden zijn. ik gok in de woonkamer of keuken. durf niet te kijken
sommige rijmpjes zijn om te huilenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het jullie opgevallen dat kauai en tjacka niet meer posten
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
haha ik zag net d'r kopje op de trap, toen zag ze me en rende ze weer naar beneden
neequote:Op zaterdag 7 november 2015 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Is het jullie opgevallen dat kauai en tjacka niet meer posten
quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
haha ik zag net d'r kopje op de trap, toen zag ze me en rende ze weer naar beneden
dankje, ik jullie ook welquote:
ook lekkerquote:
Misselijk en ziek wordenquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Is er een spin off van OUAT?
Ga beginnen bij S2E1, ben inmiddels vergeten waar ik was
[..]
Wat?
Dat is een maand terug aanstellerquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Sinds wintertijd in is ben ik na 18:00 teringmoe.
aaaaawquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:26 schreef Etsu het volgende:
Ik liep naar beneden en ze lag op de leuning van de bank. Ik liep naar haar toe, toen liet ze me aaien. Toen even een kopstootje gegeven en een klein, licht kusje en toen ben ik weer weggegaan.
goed ideequote:Op zaterdag 7 november 2015 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
Misschien moeten we een topic reeks beginnen over Bella de poes
mooi op tijdquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor. nu zit ze onder mn bed. ik ga zo lekker slapen. dan zie ik wel weer
Nice, nog een serie op mijn lange lijst.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa dat vertelde Fera: Once Upon A Time in Wonderland heet het.
Ik ben bij S2E3
Yes. Wie is/was stronken? Misschien kwam het door de halve fles smirnoff wat ik toen op hadquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misselijk en ziek worden
Of nouja, dat was stronken toch?
wij laten alles open nlekker laten snuffelen. Bob zoekt iedere drie welen een ander favoriete plekje. Gun haar die kans.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
zal ik de woonkamer open of dicht laten
Heb je S2A1 al gekeken?quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Nice, nog een serie op mijn lange lijst.
Addict, je hebt mij ingehaald
ja maar die bank en die gordijnenquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij laten alles open nlekker laten snuffelen. Bob zoekt iedere drie welen een ander favoriete plekje. Gun haar die kans.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
ach. Gordijnen. Die hebben hier ook haken.
coolquote:Op zaterdag 7 november 2015 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, ga volgend weekend UOAT binge-watchen
Leuke kat, maar wel een kutnaam.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 min geleden kwam ik erbij zitten op de bank terwijl ze op de leuning zat
[ afbeelding ]
toen samen een kopstootje gegeven en ging ze liggen, toen gaf ik een kusje op haar achterwerk terwijl ze geniet hoe ik aan dr kopje kriebel
[ afbeelding ]
ik ben verliefd op bella
Ik heb in mijn leven 4 katten (gehad)/meegemaakt:quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:48 schreef Saisai het volgende:
Mijn katten/ poezen hun namen waren:
* Shiva (want overgenomen van de buurvrouw en vond het lullig om haar te hernoemen)
* Bolle (want asielkat die geen stop had en méééégadik was toen ik hem kreeg)
* (rooie) Rinus (want rood)
* Qwerty (want hij kwettert 'namanamnamanamam' als ie naar je toe loopt)
quote:Op zaterdag 7 november 2015 21:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Sorry dat je sorry zegt voor iets waar je geen sorry voor hoeft te zeggen
Slaap lekker.quote:
Klopt, mensen moeten even wat unbans krijgen volgende week ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Maar wel nog altijd saai hier.
Dat zou wel een hoop helpen. Zitten er een hoop in de ban hoek tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, mensen moeten even wat unbans krijgen volgende week ofzo
Zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel een hoop helpen. Zitten er een hoop in de ban hoek tegenwoordig.
Het is wel erger geworden dan een paar jaar geleden, maar nu moet ik ook niet echt daarover zeiken. Zometeen heb ik er weer eentje te pakken.quote:
Valt wel mee. Alleen kankeren word iets minder gewaardeerd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is wel erger geworden dan een paar jaar geleden, maar nu moet ik ook niet echt daarover zeiken. Zometeen heb ik er weer eentje te pakken.
Achja, dan maar lekker nachtbaggeren in ONZ en in KLB.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen kankeren word iets minder gewaardeerd.
Ieder z'n hobbyquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, dan maar lekker nachtbaggeren in ONZ en in KLB.
Na, ook niet echt een hobby.quote:
Nee hoor. De vaste users hebben over het algemeen een ban op moment.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:50 schreef Saisai het volgende:
Ik denk dat iedereen gewoon al stiekem ligt te slapen
Wie zijn dat dan, ik kom hier nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. De vaste users hebben over het algemeen een ban op moment.
Bans worden niet besproken. Want dan voeg ik mezelf weer toe aan dat lijstje.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan, ik kom hier nooit eigenlijk.
Moet je maar wat vaker langs komen hier, dan leer je ze vanzelf kennen als ze terug zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan, ik kom hier nooit eigenlijk.
Treyarh heeft echt iets goed gedaan met BO3quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die na cod4 nog cod spelen kan ik bijzonder weinig serieus nemen
Na cod4 is cod geen competitieve shooter meer geweest. Ook nu niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Treyarh heeft echt iets goed gedaan met BO3
Kijk jij ook zo naar MOTD?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na cod4 is cod geen competitieve shooter meer geweest. Ook nu niet.
Nou ja zeg, heerst hier zo'n dictatuur?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. Want dan voeg ik mezelf weer toe aan dat lijstje.
Algemeen Fok! beleid, bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:55 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heerst hier zo'n dictatuur?
Correct.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Algemeen Fok! beleid, bans worden niet besproken.
Althans niet op het forum, ze worden alleen over de mail besproken.quote:
Ik vind de activiteit in VBL erg matig de laatste maanden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oke. 't is nogal stil op het forum. Komt vast omdat het een saaie zaterdagavond is en was
Iets toe te voegen wat minder lame is?quote:
Mwah, valt ook wel weer mee. Deze zaterdag was wel érg rustig imo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind de activiteit in VBL erg matig de laatste maanden.
Ik moet vooral huilen om de livetopics.quote:Op zondag 8 november 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, valt ook wel weer mee. Deze zaterdag was wel érg rustig imo.
Punt is dat iedereen maar blijft reageren op schijtusers als Syntix, Tong80 en Sunri5e. Iedereen is maar met randzaken bezig en randzaken.quote:Op zondag 8 november 2015 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet vooral huilen om de livetopics.
Dat is echt inhoudloos.
We missen bepaalde users om leuke gifjes te maken.
Ik noem een Stylo.
Bedankt dat je mij niet noemdequote:Op zondag 8 november 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is dat iedereen maar blijft reageren op schijtusers als Syntix, Tong80 en Sunri5e. Iedereen is maar met randzaken bezig en randzaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |