Na, ook niet echt een hobby.quote:
Nee hoor. De vaste users hebben over het algemeen een ban op moment.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:50 schreef Saisai het volgende:
Ik denk dat iedereen gewoon al stiekem ligt te slapen
Wie zijn dat dan, ik kom hier nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. De vaste users hebben over het algemeen een ban op moment.
Bans worden niet besproken. Want dan voeg ik mezelf weer toe aan dat lijstje.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan, ik kom hier nooit eigenlijk.
Moet je maar wat vaker langs komen hier, dan leer je ze vanzelf kennen als ze terug zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan, ik kom hier nooit eigenlijk.
Treyarh heeft echt iets goed gedaan met BO3quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die na cod4 nog cod spelen kan ik bijzonder weinig serieus nemen
Na cod4 is cod geen competitieve shooter meer geweest. Ook nu niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Treyarh heeft echt iets goed gedaan met BO3
Kijk jij ook zo naar MOTD?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na cod4 is cod geen competitieve shooter meer geweest. Ook nu niet.
Nou ja zeg, heerst hier zo'n dictatuur?quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. Want dan voeg ik mezelf weer toe aan dat lijstje.
Algemeen Fok! beleid, bans worden niet besproken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:55 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou ja zeg, heerst hier zo'n dictatuur?
Correct.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Algemeen Fok! beleid, bans worden niet besproken.
Althans niet op het forum, ze worden alleen over de mail besproken.quote:
Ik vind de activiteit in VBL erg matig de laatste maanden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah oke. 't is nogal stil op het forum. Komt vast omdat het een saaie zaterdagavond is en was
Iets toe te voegen wat minder lame is?quote:
Mwah, valt ook wel weer mee. Deze zaterdag was wel érg rustig imo.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind de activiteit in VBL erg matig de laatste maanden.
Ik moet vooral huilen om de livetopics.quote:Op zondag 8 november 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, valt ook wel weer mee. Deze zaterdag was wel érg rustig imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |