in GRTD zijn we gewoon goed, niets minderquote:Op zondag 8 november 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In GRTD komen we altijd met goede argumenten
Ik heb teveel in KLB gezeten denk ikquote:Op zondag 8 november 2015 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo ver zijn bepaalde subfora toch nog niet afgezakt![]()
Naar mijn mening worden in sommige nog wel wat goede discussies gevoerd met fatsoenlijke argumentatie.
Je moet ook niet in KLB gaan zitten voor een goede discussie. KLB is al jaren een synoniem voor ONZ maar dan met ergens een vage klacht in de OP verwerkt.quote:Op zondag 8 november 2015 00:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik heb teveel in KLB gezeten denk ik
Ik ben al bijna de hoop in de mensheid verloren, daarom kom ik hier naartoe.quote:Op zondag 8 november 2015 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet ook niet in KLB gaan zitten voor een goede discussie. KLB is al jaren een synoniem voor ONZ maar dan met ergens een vage klacht in de OP verwerkt.
En dan naar KLB gaan, dan verlies je inderdaad snel de hoop in de mensheid!quote:Op zondag 8 november 2015 00:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben al bijna de hoop in de mensheid verloren, daarom kom ik hier naartoe.
ja, wist ik veel. vroegah was dat nog wel leuk.quote:Op zondag 8 november 2015 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan naar KLB gaan, dan verlies je inderdaad snel de hoop in de mensheid!
Oke, das vaagquote:Op zondag 8 november 2015 00:25 schreef Saisai het volgende:
De hele tijd hoor ik knallen hier, alsof er iemand met carbid in de weer is. Al een paar dagen
Vroeger was het inderdaad nog wel leuk, nu is drie kwart gewoon pure bagger. Ik kom er nog om Werkman en om af en toe wat te baggeren, niet iets waar ik heel trots op ben, maargoed.quote:Op zondag 8 november 2015 00:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, wist ik veel. vroegah was dat nog wel leuk.
Ik zal het niet verder vertellen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroeger was het inderdaad nog wel leuk, nu is drie kwart gewoon pure bagger. Ik kom er nog om Werkman en om af en toe wat te baggeren, niet iets waar ik heel trots op ben, maargoed.
Ik hoop het niet voor ze, anders hebben ze een aanklacht wegens overlast haha.quote:Op zondag 8 november 2015 00:27 schreef Saisai het volgende:
Nja, ik dacht eerst dat het van de bouwplaats kwam, maar ik hoor het nu ook. Ik denk niet dat er nu nog bouwvakkers zijn
Thanks, ik mag je wel.quote:
O wauw, dat betekent echt heel veel voor me.quote:Op zondag 8 november 2015 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks, ik mag je wel.
Van mij heb je goedkeuring om hier regelmatig te komen posten
quote:Op zondag 8 november 2015 00:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
O wauw, dat betekent echt heel veel voor me.
Ja, ik denk het. Op zich niet echt last van ofzo, het valt gewoon op.quote:Op zondag 8 november 2015 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn die knallen niet gewoon wat rot jochies die met wat vuurwerk aan het spelen zijn![]()
Heb ik ooit een paar dagen last van gehad toen ik in Hilversum heb gewoon
Realiseerde me net op tijd dat we niet in KLB zijn, wilde een opmerking maken over vuurwerk en rectaal inbrengenquote:Op zondag 8 november 2015 00:34 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, ik denk het. Op zich niet echt last van ofzo, het valt gewoon op.
Ik probeer aan baggeraars te ontsnappen, doe het nietquote:Op zondag 8 november 2015 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Realiseerde me net op tijd dat we niet in KLB zijn, wilde een opmerking maken over vuurwerk en rectaal inbrengen
Ik ga me inhouden hierquote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik probeer aan baggeraars te ontsnappen, doe het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |