met deze layout is het zo lastig te zien of topic vol isquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:18 schreef Renesite het volgende:
•
• Mortaxx is een oude mod. Weet niet hoe topics te openen.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:18 schreef Renesite het volgende:
•
• Mortaxx is een oude mod. Weet niet hoe topics te openen.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met deze layout is het zo lastig te zien of topic vol is
Broek weer omhoog doen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:19 schreef Etsu het volgende:
ik gaf Bella net een vinger, maar ze schrok terug
hoe lang heb je haar al?quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:20 schreef Etsu het volgende:
ze zit alleen maar onder een tuinstoelze doet niks.
niks gegeten, gedronken, geplast/gepoept de hele dag al.
nouja komt vanzelf wel als ik ga slapen denk ik
ik was vanochtend 6 uur wakkerquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
morgen wordt het ook niets. Maandag
lekker hoor, ik werd om 9 uur gebeld door m'n werk. Dacht dat het wekker was en heb weggedrukt. Waarom bellen ze mij uberhaupt ik werk er niet meerquote:
ik werd wakker omdat mn zusje in de kamer naast mij lag te huilen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lekker hoor, ik werd om 9 uur gebeld door m'n werk. Dacht dat het wekker was en heb weggedrukt. Waarom bellen ze mij uberhaupt ik werk er niet meer
jaquote:
Ohquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
jaze is wel al 2x op speurtocht geweest, maar als ze me ziet/hoort, is ze meteen weer weg en terug verstopt
ja, ik weet alleen niet of ze weet waar het staat.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
ja anders gewoon ff met rust laten en haar lekker laten ontdekken
als ze honger heeft dan eet ze wel (neem aan dat je gewoon een bakje hebt met brokjes)
als je gewoon de deuren open laat staan kan ze er in iedergeval naar toequote:Op zaterdag 7 november 2015 17:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ik weet alleen niet of ze weet waar het staat.maar dat komt ze wel vanzelf achter.
ze moet ook echt nog wennen aan haar nieuwe omgevingquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:26 schreef Etsu het volgende:
ik heb ook in de woonkamer, in de hal, in de keuken en op de bovenste verdieping een muis en een bal losgelaten
ook 0 seconde naar omgekeken
ja, komt wel goed.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je gewoon de deuren open laat staan kan ze er in iedergeval naar toe
[..]
ze moet ook echt nog wennen aan haar nieuwe omgeving
Is er een spin off van OUAT?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, eerst de spin off van OUAT en dan grimm![]()
Hoe ver ben jij nu met OUAT?
Wat?quote:
heheh ja gewoon nog langer wachtenquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, komt wel goed.![]()
heb hier alleen telang naar uitgekeken, dus gaat mij te langzaam allemaal.
maar het begin is er
katten bepalen zelf wanneer ze je willen leren kennen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, komt wel goed.![]()
heb hier alleen telang naar uitgekeken, dus gaat mij te langzaam allemaal.
maar het begin is er
6 jaar en 11 maanden en 7 dagen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
katten bepalen zelf wanneer ze je willen leren kennen.
hoe oud is je kat eigk
ik heb net een kattensnoepje naar haar gegooid, maar ze snuffelde eraan en keek me aan, kroop heel snel weer weg naar bovenquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat als je haar aait of iets lekkers geeft. Zo werd ik freunden met de gemene straatkat van hier
nou 2 is wel n beetje tequote:Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef Renesite het volgende:
Ets, twéé kattencafes!
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)s-vol-poesjes-update
wat is 450quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:30 schreef Opsonisatie het volgende:
110% anti opso. Laat me niet lachen mortgekks, ik zag wel waarop je allemaal geilde in 450.
Jaa dat vertelde Fera: Once Upon A Time in Wonderland heet het.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Is er een spin off van OUAT?
Ga beginnen bij S2E1, ben inmiddels vergeten waar ik was
[..]
Wat?
Hmm, hopelijk wordt zij (?) morgen wel wat warmer richting jouquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb net een kattensnoepje naar haar gegooid, maar ze snuffelde eraan en keek me aan, kroop heel snel weer weg naar boven
net ging ik even naar haar en gaf mijn vinger, maar ze sprong n beetje terug![]()
wel met mn ogen geknipoogd, voor de tweede keer vandaag. dus meer kan ik ook niet doen
Oké.quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:37 schreef Renesite het volgende:
Stomme kadt wilde naar buiten. Komt nu als een natte kat binnen. Sprint naar binnen, glijdt uit op het laminaat
Nee joh, rustig aanquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
maar hoelang kunnen katten zonder eten/water dan? dat beest heeft niks gegeten/gedronken toen ik haar voor het eerst zag, dat was om 11:15. ik zou dan allang dood zijn gegaan van de honger/dorst.
Ik zie dit helemaal voor mequote:Op zaterdag 7 november 2015 17:37 schreef Renesite het volgende:
Stomme kadt wilde naar buiten. Komt nu als een natte kat binnen. Sprint naar binnen, glijdt uit op het laminaat
het is 6 uur joh gekquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
maar hoelang kunnen katten zonder eten/water dan? dat beest heeft niks gegeten/gedronken toen ik haar voor het eerst zag, dat was om 11:15. ik zou dan allang dood zijn gegaan van de honger/dorst.
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 7 november 2015 17:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Door zn achterpootjes. Billen op de grond
ik drink bijna tot geen suiker meer.quote:
Kende je niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
had je maar voor mij moeten gaan ipv voor pat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |