ze heeft de bak gevonden en een van de twee kattensnoepjes in de huiskamer gegetenquote:
No mauwingquote:Op zondag 8 november 2015 10:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft de bak gevonden en een van de twee kattensnoepjes in de huiskamer gegeten
1ste nacht is goed verlopen.
Bella heeft haar eerste nacht ook goed doorgebrachtquote:
Ja.quote:Op zondag 8 november 2015 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bella heeft haar eerste nacht ook goed doorgebracht
Misschien is ze gewoon meer een nachtdiertje en spookt ze liever door het appartement heen als jij aan het slapen bentquote:Op zondag 8 november 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Ik heb haar net uit de inloopkast gelokt, ze kwam eruit en liet me aaien, bleef ze rondjes draaien. Toen ben ik weggegaan en nu zit ze daar nog steeds.
Joehoe, er is meer dan alleen de inloopkastMaar ze heeft wel de bak gebruikt en een van de twee kattensnoepjes in de woonkamer is opgegeten.
Zou kunnen.quote:Op zondag 8 november 2015 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon meer een nachtdiertje en spookt ze liever door het appartement heen als jij aan het slapen bent
Is iets wat zich over dit hele forum afspeelt. Fok is over zijn piek heen.quote:Op zondag 8 november 2015 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
Ben door wat oude topic reeksen heen aan het kijken, wat is er in godsnaam gebeurd met sommige reeksen dat ze zo dood zijn
Laat haar gewoon even wennen. Komt vanzelf wel goed.quote:Op zondag 8 november 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Ik heb haar net uit de inloopkast gelokt, ze kwam eruit en liet me aaien, bleef ze rondjes draaien. Toen ben ik weggegaan en nu zit ze daar nog steeds.
Joehoe, er is meer dan alleen de inloopkastMaar ze heeft wel de bak gebruikt en een van de twee kattensnoepjes in de woonkamer is opgegeten.
Zeker niet, die zit zelf lekker met een biertje op de bank voetbal te kijkenquote:Op zondag 8 november 2015 14:13 schreef Bassie015 het volgende:
Heerlijk zo,n zon(dig) dag rolde pas rond 13:00 me nest uit , en nu voetbal op de bank .
zou meneer pastoor me missen denk je ?
HALLELUJA ITS SUNDAYquote:Op zondag 8 november 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker niet, die zit zelf lekker met een biertje op de bank voetbal te kijken
Volgende week gewoon beamer ophangen in de kerk, de houten banken vervangen met lekker zachte banken, biertjes erbij en het 's avonds lekker met al het hout een kampvuurtje bouwen en nog een beetje BBQ'en?quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende week gewoon beamer ophangen in de kerk, de houten banken vervangen met lekker zachte banken, biertjes erbij en het 's avonds lekker met al het hout een kampvuurtje bouwen en nog een beetje BBQ'en?
Wel in een nonnen kloosterquote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef Bassie015 het volgende:
En dan maandag met ze alle the afterparty in het biechthokje,
[..]
die opmerking moet je even duidelijker verklaren anders snappen sommige mensen het niet .:quote:
ach jij bent gelukkig bootyliciousquote:Op zondag 8 november 2015 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
"Billen zo plat ik kan op je surfen surfff" kutlied![]()
quote:Op zondag 8 november 2015 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ach jij bent gelukkig bootylicious
JA, maar heeft de rest van fok ban ofzo?quote:
Jup, en sommigen hebben tentamenweken dus ze hangen de nerd uitquote:Op zondag 8 november 2015 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA, maar heeft de rest van fok ban ofzo?
zo rustig
Confronterend?quote:Op zondag 8 november 2015 16:04 schreef Opsonisatie het volgende:
"Billen zo plat ik kan op je surfen surfff" kutlied![]()
lekkerquote:Op zondag 8 november 2015 17:56 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb spinazie en bevroren fruit gekocht. Morgen smoothie als ontbijt
Heb het eergister nog met komkommer gegeten maar nog niet op en weet niet of ik nog verder ga etenquote:Op zondag 8 november 2015 17:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het jammer dat Pax niet zo dol is op heks'nkaas.
Dan vind jij de gewone lekkerder denk ik.quote:Op zondag 8 november 2015 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb het eergister nog met komkommer gegeten maar nog niet op en weet niet of ik nog verder ga eten
ik heb spinazie, zomerfruit, banaan en melk in huisquote:Op zondag 8 november 2015 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik had een keer spinazie/banaan/yoghurt/sesamzaad en dat viel een beetje tegen
Zulke lieve jongensquote:Op zondag 8 november 2015 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fok-it en Sked. Ik snap hem niet.
Zal vast wel lekker zijn met fruitquote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb spinazie, zomerfruit, banaan en melk in huis
bedoel meer de verhoudingenquote:Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boerenkool, vruchten, appels, banaan
Het viel wel mee opzichquote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel de combi met komkommer mij sowieso niet zo chill lijkt.
Nog Roamler opdrachten gedaan?quote:Op zondag 8 november 2015 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het viel wel mee opzich
maar ook niet echt heel lekker
Zonder melkquote:Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
zal ik gewoon 50/50 fruit/spinazie doen en dan met melk drinkbaar maken?
Neequote:
Ik doe een heel klein beetje water altijdquote:Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
water erbij dan? Is anders toch meer een papje
Ik wilde dit even onder ons houden, anders wordt het te druk in de weekenden!quote:Op zondag 8 november 2015 15:20 schreef Bassie015 het volgende:
[..]
die opmerking moet je even duidelijker verklaren anders snappen sommige mensen het niet .:
Voor de heidenen onder ons een nonnenklooster is dus de stripclub voor kerkgangers.
oke, ga het morgen gewoon proberenquote:Op zondag 8 november 2015 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe een heel klein beetje water altijd
wat bedoel je hier precies meequote:Op zondag 8 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
ik denk dat paxcon het een hele leuke show vindt
oh ik dacht dat je bedoelde dat ik wel wat versiertrucs kon gebruikenquote:Op zondag 8 november 2015 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is zoals die scripted reality dingen als ik heb het nog nooit gedaan.
Heb jij niet nodig, je wordt versierdquote:Op zondag 8 november 2015 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bedoelde dat ik wel wat versiertrucs kon gebruiken
maar het lijkt me best een leuk showtje, ik zal hem eens bookmarkenquote:Op zondag 8 november 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij niet nodig, je wordt versierd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |