ik heb spinazie, zomerfruit, banaan en melk in huisquote:Op zondag 8 november 2015 17:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik had een keer spinazie/banaan/yoghurt/sesamzaad en dat viel een beetje tegen
Zulke lieve jongensquote:Op zondag 8 november 2015 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fok-it en Sked. Ik snap hem niet.
Zal vast wel lekker zijn met fruitquote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb spinazie, zomerfruit, banaan en melk in huis
bedoel meer de verhoudingenquote:Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Boerenkool, vruchten, appels, banaan
Het viel wel mee opzichquote:Op zondag 8 november 2015 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Hoewel de combi met komkommer mij sowieso niet zo chill lijkt.
Nog Roamler opdrachten gedaan?quote:Op zondag 8 november 2015 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het viel wel mee opzich
maar ook niet echt heel lekker
Zonder melkquote:Op zondag 8 november 2015 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
zal ik gewoon 50/50 fruit/spinazie doen en dan met melk drinkbaar maken?
Neequote:
Ik doe een heel klein beetje water altijdquote:Op zondag 8 november 2015 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
water erbij dan? Is anders toch meer een papje
Ik wilde dit even onder ons houden, anders wordt het te druk in de weekenden!quote:Op zondag 8 november 2015 15:20 schreef Bassie015 het volgende:
[..]
die opmerking moet je even duidelijker verklaren anders snappen sommige mensen het niet .:
Voor de heidenen onder ons een nonnenklooster is dus de stripclub voor kerkgangers.
oke, ga het morgen gewoon proberenquote:Op zondag 8 november 2015 18:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik doe een heel klein beetje water altijd
wat bedoel je hier precies meequote:Op zondag 8 november 2015 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
ik denk dat paxcon het een hele leuke show vindt
oh ik dacht dat je bedoelde dat ik wel wat versiertrucs kon gebruikenquote:Op zondag 8 november 2015 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is zoals die scripted reality dingen als ik heb het nog nooit gedaan.
Heb jij niet nodig, je wordt versierdquote:Op zondag 8 november 2015 19:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je bedoelde dat ik wel wat versiertrucs kon gebruiken
maar het lijkt me best een leuk showtje, ik zal hem eens bookmarkenquote:Op zondag 8 november 2015 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb jij niet nodig, je wordt versierd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |