ze heeft de bak gevonden en een van de twee kattensnoepjes in de huiskamer gegetenquote:
No mauwingquote:Op zondag 8 november 2015 10:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft de bak gevonden en een van de twee kattensnoepjes in de huiskamer gegeten
1ste nacht is goed verlopen.
Bella heeft haar eerste nacht ook goed doorgebrachtquote:
Ja.quote:Op zondag 8 november 2015 12:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bella heeft haar eerste nacht ook goed doorgebracht
Misschien is ze gewoon meer een nachtdiertje en spookt ze liever door het appartement heen als jij aan het slapen bentquote:Op zondag 8 november 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Ik heb haar net uit de inloopkast gelokt, ze kwam eruit en liet me aaien, bleef ze rondjes draaien. Toen ben ik weggegaan en nu zit ze daar nog steeds.
Joehoe, er is meer dan alleen de inloopkastMaar ze heeft wel de bak gebruikt en een van de twee kattensnoepjes in de woonkamer is opgegeten.
Zou kunnen.quote:Op zondag 8 november 2015 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon meer een nachtdiertje en spookt ze liever door het appartement heen als jij aan het slapen bent
Is iets wat zich over dit hele forum afspeelt. Fok is over zijn piek heen.quote:Op zondag 8 november 2015 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
Ben door wat oude topic reeksen heen aan het kijken, wat is er in godsnaam gebeurd met sommige reeksen dat ze zo dood zijn
Laat haar gewoon even wennen. Komt vanzelf wel goed.quote:Op zondag 8 november 2015 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Ik heb haar net uit de inloopkast gelokt, ze kwam eruit en liet me aaien, bleef ze rondjes draaien. Toen ben ik weggegaan en nu zit ze daar nog steeds.
Joehoe, er is meer dan alleen de inloopkastMaar ze heeft wel de bak gebruikt en een van de twee kattensnoepjes in de woonkamer is opgegeten.
Zeker niet, die zit zelf lekker met een biertje op de bank voetbal te kijkenquote:Op zondag 8 november 2015 14:13 schreef Bassie015 het volgende:
Heerlijk zo,n zon(dig) dag rolde pas rond 13:00 me nest uit , en nu voetbal op de bank .
zou meneer pastoor me missen denk je ?
HALLELUJA ITS SUNDAYquote:Op zondag 8 november 2015 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker niet, die zit zelf lekker met een biertje op de bank voetbal te kijken
Volgende week gewoon beamer ophangen in de kerk, de houten banken vervangen met lekker zachte banken, biertjes erbij en het 's avonds lekker met al het hout een kampvuurtje bouwen en nog een beetje BBQ'en?quote:
quote:Op zondag 8 november 2015 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende week gewoon beamer ophangen in de kerk, de houten banken vervangen met lekker zachte banken, biertjes erbij en het 's avonds lekker met al het hout een kampvuurtje bouwen en nog een beetje BBQ'en?
Wel in een nonnen kloosterquote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef Bassie015 het volgende:
En dan maandag met ze alle the afterparty in het biechthokje,
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |