wat een scamquote:Op zondag 8 november 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
ze heeft mn berichtjes wel gelezen zie ik
nou zeg
tegen wie moesten ze.quote:Op zondag 8 november 2015 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben woensdag naar FC Barca geweest inso
Tegen een een of andere club uit Ruslandquote:Op zondag 8 november 2015 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen wie moesten ze.
Lijkt me verder persoonlijk niks :$
Je bent wel op de hoogte merk ik al.quote:Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef xcachet het volgende:
Tegen een een of andere club uit RuslandBate
haha, nee die club had ik nog nooit van gehoordquote:Op zondag 8 november 2015 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je bent wel op de hoogte merk ik al.
Waar zat je
ook goedquote:
je moet nog keer gaan als messi terug isquote:Op zondag 8 november 2015 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, nee die club had ik nog nooit van gehoord
Vooraan in een hoek
[..]
ook goed
Pics van je billenquote:Op zondag 8 november 2015 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn billen zijn bepaald niet plat, voor meer info kun je dat vragen aan Crack en JR
TC
Ja wie weetquote:Op zondag 8 november 2015 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet nog keer gaan als messi terug is
Heb niets met het stadion, de club en het publiek.quote:Op zondag 8 november 2015 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wie weet
Waarom lijkt het jou niks dan?
Als je niets met de club hebtquote:Op zondag 8 november 2015 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja wie weet
Waarom lijkt het jou niks dan?
ja dat kanquote:Op zondag 8 november 2015 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb niets met het stadion, de club en het publiek.
Ik mis de foto's van rodinquote:Op zondag 8 november 2015 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben haar ook kwijt
ik wacht al 2 dagen op een reactie van d'r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |