i knowquote:Op zondag 8 november 2015 21:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is geen kitten he. Katten doen gewoon grootste deel van de dag niets
Als ze honger heeft gaat ze wel hoorquote:Op zondag 8 november 2015 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
i knowik wil ook te graag
maar ik probeer haar te stimuleren, maar ze hapt (nog) niet
jammer wel.
en als ik haar optil naar het etensbakje, begint ze wel te eten, maar uit zichzelf doet ze t niet
2x gedaan en beide keren begon ze meteen te etenquote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Hahaha als je haar echt naar haar voederbakje moet optillen, damn luie kat.
Ik zag trouwens een link voor gratis natuurlijk kattenbakgrit, wil je 'm?quote:Op zondag 8 november 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
2x gedaan en beide keren begon ze meteen te eten
stuur maar op WA.quote:Op zondag 8 november 2015 21:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag trouwens een link voor gratis natuurlijk kattenbakgrit, wil je 'm?
Dat is al heel wat hoorquote:Op zondag 8 november 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar nu zit ze in de huiskamer maar op t tapijtze doet helemaal niks. als ik naar haar toe kom, dan wilt ze wel geaaid worden en is het knuffelen en alles.
Wil je niet, ik zit in een ander groep en ze kletsen mij de oren van mijn hoofd af.quote:Op zondag 8 november 2015 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom zit ik nog niet in de WA GRTD groep
ey ama, weet jij wanneer ik kan beginnen met de woonkamerdeur dicht doen? ze heeft nu de alle ruimte maar uiteindelijk moet ze weten dat ze van mn meubels afblijft. maar straks ga ik te snel en is ze weer doodsbang.quote:
Hoe bedoel je dicht doen? Als je weg gaat? Kan nu al wel hoor. En dat optillen na eet bakje is niet nodig hoor.quote:Op zondag 8 november 2015 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey ama, weet jij wanneer ik kan beginnen met de woonkamerdeur dicht doen? ze heeft nu de alle ruimte maar uiteindelijk moet ze weten dat ze van mn meubels afblijft. maar straks ga ik te snel en is ze weer doodsbang.
Nouja, iig, dat de deur dicht is als ik slaap of weg ben zoiets.quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dicht doen? Als je weg gaat? Kan nu al wel hoor. En dat optillen na eet bakje is niet nodig hoor.
Heeft ze wel buiten de kamer iets chills om op te liggen?quote:Op zondag 8 november 2015 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, iig, dat de deur dicht is als ik slaap of weg ben zoiets.
Dan ga ik d'r zo eruit schoppen.
ze heeft de volle toegang tot de inloopkast (quote:Op zondag 8 november 2015 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heeft ze wel buiten de kamer iets chills om op te liggen?
Mandje op iets hoogs leggen vinden katten chill. Mijn kat deed er niks mee toen die op de grond lag, nu ligt die op een kastje (kat moet er wel bij kunnen uiteraard) en nu is ze helemaal dol op haar mandje.quote:Op zondag 8 november 2015 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft de volle toegang tot de inloopkast (), genoeg kleding oid.
ze heeft mijn oude schooltas al gevonden.
zal morgen een mandje kopen.
ik dacht aan zo'n ophangmandje aan een verwarming. dan doe ik t in mn slaapkamer.quote:Op zondag 8 november 2015 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mandje op iets hoogs leggen vinden katten chill. Mijn kat deed er niks mee toen die op de grond lag, nu ligt die op een kastje (kat moet er wel bij kunnen uiteraard) en nu is ze helemaal dol op haar mandje.
goed idee. haal ik zo'n bananendoos bij de AHquote:Op zondag 8 november 2015 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
gewoon een doos met wat oude handdoeken hebben ze liever dan zo'n fancy mandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |