Zo ook 'Jealousy'.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die onbekende Queenpareltjes vaak veel leuker dan hun gelikte hits. Al heeft Jazz sowieso wel een goed basisniveau, zeker een van mijn favoriete albums van ze.
Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik losse songtitels niet ken maar ik geloof je graag.quote:
Ik vind hem als gitarist wel goed hoor, zangkwaliteiten matig ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:55 schreef Evertjan het volgende:
BB King is maar een overschatte blues artiest
Er zijn betere bijv Sam Baker en Gurf Morlixquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem als gitarist wel goed hoor, zangkwaliteiten matig ja.
Niet mijn genre.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Er zijn betere bijv Sam Baker en Gurf Morlix
Beter dan Oasis?quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pulp is de beste band uit de britpopgolf.
Ja, ook beter dan Blur.
Dat is natuurlijk geen britpop.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Gorrilaz is mijn favo brit-pop band of telt dat niet mee??
Hij kan wel vermoeiend zijn. Laat m lekker achter de schermen hangenquote:Op zaterdag 7 november 2015 22:57 schreef Bronson het volgende:
Wat blijft die Fenno een hondsirritant figuur dat hij al bij de eerste toon als een bezetene josti moet gaan rondhuppelen. Met zn derderangs hippie jasje.
Dit staat bij mij al sinds jaar en dag in mijn top 5 aller tijdenquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:01 schreef Karina het volgende:
Iemand al wat aangevraagd?
Dit is wel wat voor mexicano.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit staat bij mij al sinds jaar en dag in mijn top 5 aller tijden
Ik heb hem aangevraagd, gezegd dat jij hem graag wilde horen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
Ik wil neil diamond sweet caroline wel horen maar ik wil niet gebeld worden
Bij mij doet ie t gewoonquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:13 schreef sacha het volgende:
http://live.ntr.nl/nvdp
mooi zwart scherm krijg ik te zien
ah dankjewel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb hem aangevraagd, gezegd dat jij hem graag wilde horen.
Dat klopt ook bijna, Jon Bongioviquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:20 schreef Evertjan het volgende:
Ik dacht altijd dat die zanger Bon Jovi heette
John*quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:22 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat klopt ook bijna, Jon Bongiovi
ik zeg net hier dat ik er nog nooit van heb gehoord ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alabama Shakes, dat kan Karina zeer waarderen
Serieus??quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ik zeg net hier dat ik er nog nooit van heb gehoord ben benieuwd.
Niet iedereen luistert elke dag naar 3fm.quote:
Op radio 2 komen ze ook voorbij tegenwoordigquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet iedereen luistert elke dag naar 3fm.
Ja. Jij als liefhebber van classics kan dit programma uiteraard zeer waarderen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jammer dat ik dit aan mij voorbij moet laten gaan. Ik heb er vertrouwen in dat Mex ook namens mij zit te genieten
Jazeker!quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Jij als liefhebber van classics kan dit programma uiteraard zeer waarderen.
Green Day.quote:
Heb je net iets gemis volgens mijquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:34 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk komt er ook nog iets van na 1979.
Alabama Shakes, Pulp, Golden Earring...quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:34 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk komt er ook nog iets van na 1979.
Ik kijk net, dus dat zal wel ja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Heb je net iets gemis volgens mij
1984.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik kijk net, dus dat zal wel ja.
Dit keer heb je het goedquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karina vindt dit, voor de 15e x deze avond, leuk!
Maar dit is dan ook jouw jeugdquote:
nou enquote:Op zaterdag 7 november 2015 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook jouw jeugd
En Bono zonder bril met blauw getint glas.quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
I Will FollowToen U2 nog gewoon punk was.
Liever dit dan die lamlul die we nu hebbenquote:
Vet...zijn strat zit daar nog redelijk in de lak, die was later nagenoeg kaal...quote:Op zaterdag 7 november 2015 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taste dat wordt uitgezonden op radio/TV in Nederland, dat ik dat mag meemaken
Hey mexicano, ik dacht ik kijk even of er een leuk topic is bij dit programma.quote:
Altijd he.quote:Op zondag 8 november 2015 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey mexicano, ik dacht ik kijk even of er een leuk topic is bij dit programma.
Kinky Afro is niet bepaald mijn favoriet van de Happy Mondays.quote:Op zondag 8 november 2015 00:03 schreef Karina het volgende:
Dit is een hele rare versie van lady marmalade.
Jawelquote:
Als ik TV kijk vind ik dat toch wat saai als ik FOK! niet open heb over het algemeen, zeker bij zoiets.quote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawelmaar ik struin tegenwoordig Fok! niet meer zo af, goed voornemen voor 2016.
Het origineel van Kanye West is beter.quote:Op zondag 8 november 2015 00:07 schreef Martinello het volgende:
Move On Up is wel een erg lekker nummer.
Ja bij dit inderdaad zeker.quote:Op zondag 8 november 2015 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik TV kijk vind ik dat toch wat saai als ik FOK! niet open heb over het algemeen, zeker bij zoiets.
In mijn eentje dan he.
Dit nummer vind ik toch niet echt een 'vergeetbaar' liedje moet ik eerlijk zeggen, vrij opvallend liedje. De lange versie is genot ookquote:Op zondag 8 november 2015 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja bij dit inderdaad zeker.
Lekker nummer is dit ook, vergeet zoveel muziek.
Geen reden om daaraan te twijfelen, Kanye heeft ook zo'n smaakvolle vrouw.quote:Op zondag 8 november 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het origineel van Kanye West is beter.
Daar is ook alles origineel aan.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Geen reden om daaraan te twijfelen, Kanye heeft ook zo'n smaakvolle vrouw.
Nou ik vergeet dat het bestaat, ik wist wel meteen welke het was.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik toch niet echt een 'vergeetbaar' liedje moet ik eerlijk zeggen, vrij opvallend liedje. De lange versie is genot ook
bij dit soort programma's, ja, net als bij de top 2000 dus. Iedereen met dezelfde slechte grappen maakt het toch dat men een soort band heeft
quote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is ook alles origineel aan.
oh nee dat niet maar als jij vraagt om goede soulplaten dan komt dit wel in me op hoorquote:Op zondag 8 november 2015 00:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik vergeet dat het bestaat, ik wist wel meteen welke het was.
Maar als je me over 3 maanden vraagt, noem even een lekker nummer...dan staat ie niet in mijn top 10.
Goed gespot.quote:
Eerst de man die niet zingen kan.quote:
Ik bedoelde die met Maverick te maken had.quote:Op zondag 8 november 2015 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst de man die niet zingen kan.
Ooooh.quote:Op zondag 8 november 2015 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde die met Maverick te maken had.
Het is nog vroeg zullen we maar zeggenquote:Op zondag 8 november 2015 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooooh.
Ik snapte het al niet.
Jubileumconcert van Bob Dylan dacht ik.quote:
30 jaar Dylan ja.quote:Op zondag 8 november 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jubileumconcert van Bob Dylan dacht ik.
Dat wist ik niet meer.quote:
Toch jammer dat de grote O er niet meer bij kon zijnquote:
Wel jaar was dit, weet jij dat? Ik vermoed eind '80quote:Op zondag 8 november 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch jammer dat de grote O er niet meer bij kon zijn
1992. Wilburys was 4/5 jaar eerder, net voorday Roy stierft.quote:Op zondag 8 november 2015 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel jaar was dit, weet jij dat? Ik vermoed eind '80
Ah thanks, ja Royquote:Op zondag 8 november 2015 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1992. Wilburys was 4/5 jaar eerder, net voorday Roy stierft.
Heb er niet zoveel mee muzikaal gezien maar ik kan niet ontkennen dat die man gezegend was met een van de beste stemmen ooit.quote:
Dom dat je nu buiten de Smart rekent.quote:
Vergeet de multipla nietquote:Op zondag 8 november 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom dat je nu buiten de Smart rekent.
Bij Smart weten ze toch nog vrij veel mensen voor de gek te houden.quote:Op zondag 8 november 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom dat je nu buiten de Smart rekent.
Ik heb het idee dat daar veel slimme mensen werkenquote:Op zondag 8 november 2015 00:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij Smart weten ze toch nog vrij veel mensen voor de gek te houden.
Ja, maar ik ben dan weer niet zo Beyonce fan.quote:Op zondag 8 november 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bob Marley, daar houd ik niet van.
Oke Redemption Song mag ik wel.
Zolang je de mute-knop kunt vinden ben ik daar toch best wel fan van..quote:Op zondag 8 november 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer niet zo Beyonce fan.
quote:Op zondag 8 november 2015 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je de mute-knop kunt vinden ben ik daar toch best wel fan van..
Jullie hebben die gozer van The Script.quote:
Ik kan Sweet Dreams ook wel waarderen.quote:
Eensquote:Op zondag 8 november 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie hebben die gozer van The Script.
Ze heeft een paar mooie liedjes maar een hele hoop rare overgeproduceerde rommel, met als klapper op de vuurpijl die vreselijke single ladies.quote:
Het verkoopt als een trein en er is publiek voor.quote:Op zondag 8 november 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft een paar mooie liedjes maar een hele hoop rare overgeproduceerde rommel, met als klapper op de vuurpijl die vreselijke single ladies.
XO is verreweg mijn favoriet.
Ja dat zat ik ook net te bedenken.quote:
Ja, helaas wel, nouja zolang ze mij niet doodgooien met die rommel, prima.quote:Op zondag 8 november 2015 00:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het verkoopt als een trein en er is publiek voor.
quote:Op zondag 8 november 2015 00:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom doen ze voor dit programma toch altijd die Pierre Wind een pruikje op?
Ik vind dit niet meer zo boeiend eigenlijk. Doe mij maar One.quote:
The unforgiven hoor je ook niet meer zo heel vaak, die vond ik wel fijn.quote:Op zondag 8 november 2015 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit niet meer zo boeiend eigenlijk. Doe mij maar One.
Dat heb ik liever ja.quote:Op zondag 8 november 2015 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
The unforgiven hoor je ook niet meer zo heel vaak, die vond ik wel fijn.
Ik vind 19 nog steeds wel een goede plaat, 21 is oversentimenteel, alsof ze van een brug springt als er een vlieg wordt gedood, ergernisopwekkend voor mij.quote:
Ligt eraan, niet alle covers van liedjes van Robert vind ik even mooi. En soms mis je de mondharmonica.quote:Op zondag 8 november 2015 00:49 schreef Martinello het volgende:
Mooi als de nummers van meneer Zimmerman worden uitgevoerd door mensen die echt kunnen zingen.
Zoals Leven na de dood van Freek bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 november 2015 00:49 schreef Martinello het volgende:
Mooi als de nummers van meneer Zimmerman worden uitgevoerd door mensen die echt kunnen zingen.
Alles zijn dramatische jankplaten, als je die albums 2x draait wil je met een pot valium en een fles whiskey naar bed. Maar toch houd ik er wel van zo op z'n tijd.quote:Op zondag 8 november 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 19 nog steeds wel een goede plaat, 21 is oversentimenteel, alsof ze van een brug springt als er een vlieg wordt gedood, ergernisopwekkend voor mij.
Vooral dat Someone Like You en Turning Tables, dramatisch storende jankplaten.
Qua artiesten niet, qua nummers nog wel wat verrassende dingen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm vind de hele avond nog wat tegenvallen, nog niet echt iets verrassends gezien op toots na denk ik
jammer ook dat de aanvraag gelimiteerd is...
Ja maar jij weet meer dan die drie figuren bij elkaarquote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond elke editie nog tegenvallen, maar toch kijk ik elk jaar weer
Ja taste was ook wel verfrissend om op tv te zienquote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua artiesten niet, qua nummers nog wel wat verrassende dingen.
Taste verder nog naast Toots.
Ik heb leo al een paar keer verbeterd vanavond jaquote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar jij weet meer dan die drie figuren bij elkaar
Zelfde hierquote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond elke editie nog tegenvallen, maar toch kijk ik elk jaar weer
Ik vind het wel vermakelijk maar misschien heb ik minder hoge verwachtingenquote:
Ik denk iedereen hier welquote:Op zondag 8 november 2015 00:54 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk eigenlijk gewoon voor de muziek, niet zozeer voor dat geneuzel van die 2.
Daar leven Veldhuis & Kemper nu nog van.quote:Op zondag 8 november 2015 00:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals Leven na de dood van Freek bijvoorbeeld
Vooral bij Marley was de kwaliteit echt dramatisch.quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet qua artiesten nu wel ongeveer wat ik kan verwachten, t is nu meer dat de kutkwaliteit van t beeldmateriaal niet opweegt tegen de beelden die erop te zien zijn.
Bij die aankonding van de madchester battle zei ik al: doe maar allebei niet..quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral bij Marley was de kwaliteit echt dramatisch.
Omdat het de blues is... van de saaiste soort imoquote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit schijn ik bijzonder te moeten vinden.
Waarom is mij echter een raadsel.
Ik wilde de Charlatans.quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij die aankonding van de madchester battle zei ik al: doe maar allebei niet..
Ja dat was echt zo'n keuze van we laten 2 kut fragmenten zien en zeggen dan dat het eigenlijk niets voorstelt die scenequote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij die aankonding van de madchester battle zei ik al: doe maar allebei niet..
Ik vind de blues heel vaak niet zo bijzonder. Wel slim, maar lang niet altijd interessant zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat het de blues is... van de saaiste soort imo
Als het in zulke kutbeeld en geluidkwaliteit komt, hoeft t van mij allemaal nietquote:
Hebben de Stone Roses ooit iets in goede kwaliteit laten zien?quote:Op zondag 8 november 2015 00:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als in in zulke kutbeeld en geluidkwaliteit komt, hoeft t van mij allemaal niet
Als haar stembanden op haar 10e gestopt waren met werken was de wereld daar beter van geworden inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 00:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Club van 27...veel te laat natuurlijk.
Jij maakt echt goede posts.quote:Op zondag 8 november 2015 01:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Het leukste aan janis het sarcastische lachje op oh god would you buy me mercedes benz....
quote:
Jij wil vervelende posts maken?quote:
De dood van Amy Winehouse heeft mij wel aangegrepen, juist omdat iedereen het zag aankomen en blijkbaar niemand het kon voorkomen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Club van 27...veel te laat natuurlijk.
Ben ik al jaren mee bezig tochquote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil vervelende posts maken?
Ga je gang!
En toch nog altijd meer inhoud dan de gemiddelde post in ONZ.quote:
je kunt m ook zelf opzetten, daar wordt aan de deur geklopt staat vast wel op youtubequote:Op zondag 8 november 2015 01:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alleen niet in deze versie, jammer..toch maar weer een weekje wachten..
we are family van sister sledgequote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
popquiz!!!
Shaft van Isaac Hayes is t themamuziekje van de Nacht.., maar wat is t themamuziekje van de Top 2000 a Go Go ook weer?
We Are Family van Sister Sledge.quote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
popquiz!!!
Shaft van Isaac Hayes is t themamuziekje van de Nacht.., maar wat is t themamuziekje van de Top 2000 a Go Go ook weer?
Nooit gekekenquote:Op zondag 8 november 2015 01:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar er is vast niemand die weet wat t themamuziekje was van de Popquiz a Go Go..
1e jaargang was leuk, met onbekende nederlanders (maar niet voor mij, want veelal popquizzers uit t circuit), met BN'ers was t verschrikkelijk tenenkrommend.quote:
Hoe lang geleden?quote:Op zondag 8 november 2015 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1e jaargang was leuk, met onbekende nederlanders (maar niet voor mij, want veelal popquizzers uit t circuit), met BN'ers was t verschrikkelijk tenenkrommend.
2003 alweer.quote:
Ja toen was ik 10, toen luisterde ik alleen nog maar naar DJ Tiestoquote:
Dat is elk jaar. Maar 2 echt verrassende dingen gezien, en erg radio 2-fahig.quote:Op zondag 8 november 2015 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
Behoorlijke tijd geluisterd, maar de nadruk ligt wel heel erg op live-performances van muziek uit een bepaald straatje. Allemaal heel erg verantwoord, heel weinig gewaagd of vernieuwend. Jammer.
Pacific Gas and Electric - Are you ready?quote:Op zondag 8 november 2015 01:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar er is vast niemand die weet wat t themamuziekje was van de Popquiz a Go Go..
Het is 80 procent stevige gitaarmuziek. En dan voor de vorm wat afwijkende dingetjes zoals Adele en Grace Jones.quote:Op zondag 8 november 2015 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is elk jaar. Maar 2 echt verrassende dingen gezien, en erg radio 2-fahig.
quote:Op zondag 8 november 2015 01:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pacific Gas and Electric - Are you ready?
Nog meer quizvragen?quote:
Ik zit nu te kijken...quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb leo al een paar keer verbeterd vanavond ja
Dit vooral..., er zijn toch wel kwalitatief betere beelden voor handen...quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet qua artiesten nu wel ongeveer wat ik kan verwachten, t is nu meer dat de kutkwaliteit van t beeldmateriaal niet opweegt tegen de beelden die erop te zien zijn.
Oeps..., Rare Earth... (eerste ingeving...) Ik denk nog ff verder...quote:Op zondag 8 november 2015 01:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh ja...quote:Op zondag 8 november 2015 01:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pacific Gas and Electric - Are you ready?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |