Ze heeft een paar mooie liedjes maar een hele hoop rare overgeproduceerde rommel, met als klapper op de vuurpijl die vreselijke single ladies.quote:
Het verkoopt als een trein en er is publiek voor.quote:Op zondag 8 november 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft een paar mooie liedjes maar een hele hoop rare overgeproduceerde rommel, met als klapper op de vuurpijl die vreselijke single ladies.
XO is verreweg mijn favoriet.
Ja dat zat ik ook net te bedenken.quote:
Ja, helaas wel, nouja zolang ze mij niet doodgooien met die rommel, prima.quote:Op zondag 8 november 2015 00:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het verkoopt als een trein en er is publiek voor.
quote:Op zondag 8 november 2015 00:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom doen ze voor dit programma toch altijd die Pierre Wind een pruikje op?
Ik vind dit niet meer zo boeiend eigenlijk. Doe mij maar One.quote:
The unforgiven hoor je ook niet meer zo heel vaak, die vond ik wel fijn.quote:Op zondag 8 november 2015 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit niet meer zo boeiend eigenlijk. Doe mij maar One.
Dat heb ik liever ja.quote:Op zondag 8 november 2015 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
The unforgiven hoor je ook niet meer zo heel vaak, die vond ik wel fijn.
Ik vind 19 nog steeds wel een goede plaat, 21 is oversentimenteel, alsof ze van een brug springt als er een vlieg wordt gedood, ergernisopwekkend voor mij.quote:
Ligt eraan, niet alle covers van liedjes van Robert vind ik even mooi. En soms mis je de mondharmonica.quote:Op zondag 8 november 2015 00:49 schreef Martinello het volgende:
Mooi als de nummers van meneer Zimmerman worden uitgevoerd door mensen die echt kunnen zingen.
Zoals Leven na de dood van Freek bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 november 2015 00:49 schreef Martinello het volgende:
Mooi als de nummers van meneer Zimmerman worden uitgevoerd door mensen die echt kunnen zingen.
Alles zijn dramatische jankplaten, als je die albums 2x draait wil je met een pot valium en een fles whiskey naar bed. Maar toch houd ik er wel van zo op z'n tijd.quote:Op zondag 8 november 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 19 nog steeds wel een goede plaat, 21 is oversentimenteel, alsof ze van een brug springt als er een vlieg wordt gedood, ergernisopwekkend voor mij.
Vooral dat Someone Like You en Turning Tables, dramatisch storende jankplaten.
Qua artiesten niet, qua nummers nog wel wat verrassende dingen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm vind de hele avond nog wat tegenvallen, nog niet echt iets verrassends gezien op toots na denk ik
jammer ook dat de aanvraag gelimiteerd is...
Ja maar jij weet meer dan die drie figuren bij elkaarquote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond elke editie nog tegenvallen, maar toch kijk ik elk jaar weer
Ja taste was ook wel verfrissend om op tv te zienquote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua artiesten niet, qua nummers nog wel wat verrassende dingen.
Taste verder nog naast Toots.
Ik heb leo al een paar keer verbeterd vanavond jaquote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar jij weet meer dan die drie figuren bij elkaar
Zelfde hierquote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond elke editie nog tegenvallen, maar toch kijk ik elk jaar weer
Ik vind het wel vermakelijk maar misschien heb ik minder hoge verwachtingenquote:
Ik denk iedereen hier welquote:Op zondag 8 november 2015 00:54 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk eigenlijk gewoon voor de muziek, niet zozeer voor dat geneuzel van die 2.
Daar leven Veldhuis & Kemper nu nog van.quote:Op zondag 8 november 2015 00:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals Leven na de dood van Freek bijvoorbeeld
Vooral bij Marley was de kwaliteit echt dramatisch.quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet qua artiesten nu wel ongeveer wat ik kan verwachten, t is nu meer dat de kutkwaliteit van t beeldmateriaal niet opweegt tegen de beelden die erop te zien zijn.
Bij die aankonding van de madchester battle zei ik al: doe maar allebei niet..quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral bij Marley was de kwaliteit echt dramatisch.
Omdat het de blues is... van de saaiste soort imoquote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit schijn ik bijzonder te moeten vinden.
Waarom is mij echter een raadsel.
Ik wilde de Charlatans.quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij die aankonding van de madchester battle zei ik al: doe maar allebei niet..
Ja dat was echt zo'n keuze van we laten 2 kut fragmenten zien en zeggen dan dat het eigenlijk niets voorstelt die scenequote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij die aankonding van de madchester battle zei ik al: doe maar allebei niet..
Ik vind de blues heel vaak niet zo bijzonder. Wel slim, maar lang niet altijd interessant zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat het de blues is... van de saaiste soort imo
Als het in zulke kutbeeld en geluidkwaliteit komt, hoeft t van mij allemaal nietquote:
Hebben de Stone Roses ooit iets in goede kwaliteit laten zien?quote:Op zondag 8 november 2015 00:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als in in zulke kutbeeld en geluidkwaliteit komt, hoeft t van mij allemaal niet
Als haar stembanden op haar 10e gestopt waren met werken was de wereld daar beter van geworden inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 00:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Club van 27...veel te laat natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |