Ze heeft een paar mooie liedjes maar een hele hoop rare overgeproduceerde rommel, met als klapper op de vuurpijl die vreselijke single ladies.quote:
Het verkoopt als een trein en er is publiek voor.quote:Op zondag 8 november 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft een paar mooie liedjes maar een hele hoop rare overgeproduceerde rommel, met als klapper op de vuurpijl die vreselijke single ladies.
XO is verreweg mijn favoriet.
Ja dat zat ik ook net te bedenken.quote:
Ja, helaas wel, nouja zolang ze mij niet doodgooien met die rommel, prima.quote:Op zondag 8 november 2015 00:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het verkoopt als een trein en er is publiek voor.
quote:Op zondag 8 november 2015 00:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom doen ze voor dit programma toch altijd die Pierre Wind een pruikje op?
Ik vind dit niet meer zo boeiend eigenlijk. Doe mij maar One.quote:
The unforgiven hoor je ook niet meer zo heel vaak, die vond ik wel fijn.quote:Op zondag 8 november 2015 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit niet meer zo boeiend eigenlijk. Doe mij maar One.
Dat heb ik liever ja.quote:Op zondag 8 november 2015 00:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
The unforgiven hoor je ook niet meer zo heel vaak, die vond ik wel fijn.
Ik vind 19 nog steeds wel een goede plaat, 21 is oversentimenteel, alsof ze van een brug springt als er een vlieg wordt gedood, ergernisopwekkend voor mij.quote:
Ligt eraan, niet alle covers van liedjes van Robert vind ik even mooi. En soms mis je de mondharmonica.quote:Op zondag 8 november 2015 00:49 schreef Martinello het volgende:
Mooi als de nummers van meneer Zimmerman worden uitgevoerd door mensen die echt kunnen zingen.
Zoals Leven na de dood van Freek bijvoorbeeldquote:Op zondag 8 november 2015 00:49 schreef Martinello het volgende:
Mooi als de nummers van meneer Zimmerman worden uitgevoerd door mensen die echt kunnen zingen.
Alles zijn dramatische jankplaten, als je die albums 2x draait wil je met een pot valium en een fles whiskey naar bed. Maar toch houd ik er wel van zo op z'n tijd.quote:Op zondag 8 november 2015 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 19 nog steeds wel een goede plaat, 21 is oversentimenteel, alsof ze van een brug springt als er een vlieg wordt gedood, ergernisopwekkend voor mij.
Vooral dat Someone Like You en Turning Tables, dramatisch storende jankplaten.
Qua artiesten niet, qua nummers nog wel wat verrassende dingen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef Bosbeetle het volgende:
hmm vind de hele avond nog wat tegenvallen, nog niet echt iets verrassends gezien op toots na denk ik
jammer ook dat de aanvraag gelimiteerd is...
Ja maar jij weet meer dan die drie figuren bij elkaarquote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond elke editie nog tegenvallen, maar toch kijk ik elk jaar weer
Ja taste was ook wel verfrissend om op tv te zienquote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua artiesten niet, qua nummers nog wel wat verrassende dingen.
Taste verder nog naast Toots.
Ik heb leo al een paar keer verbeterd vanavond jaquote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar jij weet meer dan die drie figuren bij elkaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |