Jubileumconcert van Bob Dylan dacht ik.quote:
30 jaar Dylan ja.quote:Op zondag 8 november 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jubileumconcert van Bob Dylan dacht ik.
Dat wist ik niet meer.quote:
Toch jammer dat de grote O er niet meer bij kon zijnquote:
Wel jaar was dit, weet jij dat? Ik vermoed eind '80quote:Op zondag 8 november 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch jammer dat de grote O er niet meer bij kon zijn
1992. Wilburys was 4/5 jaar eerder, net voorday Roy stierft.quote:Op zondag 8 november 2015 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel jaar was dit, weet jij dat? Ik vermoed eind '80
Ah thanks, ja Royquote:Op zondag 8 november 2015 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1992. Wilburys was 4/5 jaar eerder, net voorday Roy stierft.
Heb er niet zoveel mee muzikaal gezien maar ik kan niet ontkennen dat die man gezegend was met een van de beste stemmen ooit.quote:
Dom dat je nu buiten de Smart rekent.quote:
Vergeet de multipla nietquote:Op zondag 8 november 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom dat je nu buiten de Smart rekent.
Bij Smart weten ze toch nog vrij veel mensen voor de gek te houden.quote:Op zondag 8 november 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom dat je nu buiten de Smart rekent.
Ik heb het idee dat daar veel slimme mensen werkenquote:Op zondag 8 november 2015 00:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij Smart weten ze toch nog vrij veel mensen voor de gek te houden.
Ja, maar ik ben dan weer niet zo Beyonce fan.quote:Op zondag 8 november 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bob Marley, daar houd ik niet van.
Oke Redemption Song mag ik wel.
Zolang je de mute-knop kunt vinden ben ik daar toch best wel fan van..quote:Op zondag 8 november 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer niet zo Beyonce fan.
quote:Op zondag 8 november 2015 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je de mute-knop kunt vinden ben ik daar toch best wel fan van..
Jullie hebben die gozer van The Script.quote:
Ik kan Sweet Dreams ook wel waarderen.quote:
Eensquote:Op zondag 8 november 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie hebben die gozer van The Script.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |