Altijd he.quote:Op zondag 8 november 2015 00:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey mexicano, ik dacht ik kijk even of er een leuk topic is bij dit programma.
Kinky Afro is niet bepaald mijn favoriet van de Happy Mondays.quote:Op zondag 8 november 2015 00:03 schreef Karina het volgende:
Dit is een hele rare versie van lady marmalade.
Jawelquote:
Als ik TV kijk vind ik dat toch wat saai als ik FOK! niet open heb over het algemeen, zeker bij zoiets.quote:Op zondag 8 november 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawelmaar ik struin tegenwoordig Fok! niet meer zo af, goed voornemen voor 2016.
Het origineel van Kanye West is beter.quote:Op zondag 8 november 2015 00:07 schreef Martinello het volgende:
Move On Up is wel een erg lekker nummer.
Ja bij dit inderdaad zeker.quote:Op zondag 8 november 2015 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik TV kijk vind ik dat toch wat saai als ik FOK! niet open heb over het algemeen, zeker bij zoiets.
In mijn eentje dan he.
Dit nummer vind ik toch niet echt een 'vergeetbaar' liedje moet ik eerlijk zeggen, vrij opvallend liedje. De lange versie is genot ookquote:Op zondag 8 november 2015 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja bij dit inderdaad zeker.
Lekker nummer is dit ook, vergeet zoveel muziek.
Geen reden om daaraan te twijfelen, Kanye heeft ook zo'n smaakvolle vrouw.quote:Op zondag 8 november 2015 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het origineel van Kanye West is beter.
Daar is ook alles origineel aan.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Geen reden om daaraan te twijfelen, Kanye heeft ook zo'n smaakvolle vrouw.
Nou ik vergeet dat het bestaat, ik wist wel meteen welke het was.quote:Op zondag 8 november 2015 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik toch niet echt een 'vergeetbaar' liedje moet ik eerlijk zeggen, vrij opvallend liedje. De lange versie is genot ook
bij dit soort programma's, ja, net als bij de top 2000 dus. Iedereen met dezelfde slechte grappen maakt het toch dat men een soort band heeft
quote:Op zondag 8 november 2015 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is ook alles origineel aan.
oh nee dat niet maar als jij vraagt om goede soulplaten dan komt dit wel in me op hoorquote:Op zondag 8 november 2015 00:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik vergeet dat het bestaat, ik wist wel meteen welke het was.
Maar als je me over 3 maanden vraagt, noem even een lekker nummer...dan staat ie niet in mijn top 10.
Goed gespot.quote:
Eerst de man die niet zingen kan.quote:
Ik bedoelde die met Maverick te maken had.quote:Op zondag 8 november 2015 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerst de man die niet zingen kan.
Ooooh.quote:Op zondag 8 november 2015 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde die met Maverick te maken had.
Het is nog vroeg zullen we maar zeggenquote:Op zondag 8 november 2015 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooooh.
Ik snapte het al niet.
Jubileumconcert van Bob Dylan dacht ik.quote:
30 jaar Dylan ja.quote:Op zondag 8 november 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jubileumconcert van Bob Dylan dacht ik.
Dat wist ik niet meer.quote:
Toch jammer dat de grote O er niet meer bij kon zijnquote:
Wel jaar was dit, weet jij dat? Ik vermoed eind '80quote:Op zondag 8 november 2015 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch jammer dat de grote O er niet meer bij kon zijn
1992. Wilburys was 4/5 jaar eerder, net voorday Roy stierft.quote:Op zondag 8 november 2015 00:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel jaar was dit, weet jij dat? Ik vermoed eind '80
Ah thanks, ja Royquote:Op zondag 8 november 2015 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1992. Wilburys was 4/5 jaar eerder, net voorday Roy stierft.
Heb er niet zoveel mee muzikaal gezien maar ik kan niet ontkennen dat die man gezegend was met een van de beste stemmen ooit.quote:
Dom dat je nu buiten de Smart rekent.quote:
Vergeet de multipla nietquote:Op zondag 8 november 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom dat je nu buiten de Smart rekent.
Bij Smart weten ze toch nog vrij veel mensen voor de gek te houden.quote:Op zondag 8 november 2015 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dom dat je nu buiten de Smart rekent.
Ik heb het idee dat daar veel slimme mensen werkenquote:Op zondag 8 november 2015 00:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Bij Smart weten ze toch nog vrij veel mensen voor de gek te houden.
Ja, maar ik ben dan weer niet zo Beyonce fan.quote:Op zondag 8 november 2015 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bob Marley, daar houd ik niet van.
Oke Redemption Song mag ik wel.
Zolang je de mute-knop kunt vinden ben ik daar toch best wel fan van..quote:Op zondag 8 november 2015 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer niet zo Beyonce fan.
quote:Op zondag 8 november 2015 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je de mute-knop kunt vinden ben ik daar toch best wel fan van..
Jullie hebben die gozer van The Script.quote:
Ik kan Sweet Dreams ook wel waarderen.quote:
Eensquote:Op zondag 8 november 2015 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie hebben die gozer van The Script.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |