Zelfde hierquote:Op zondag 8 november 2015 00:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond elke editie nog tegenvallen, maar toch kijk ik elk jaar weer
Ik vind het wel vermakelijk maar misschien heb ik minder hoge verwachtingenquote:
Ik denk iedereen hier welquote:Op zondag 8 november 2015 00:54 schreef Uccie het volgende:
Ik kijk eigenlijk gewoon voor de muziek, niet zozeer voor dat geneuzel van die 2.
Daar leven Veldhuis & Kemper nu nog van.quote:Op zondag 8 november 2015 00:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals Leven na de dood van Freek bijvoorbeeld
Vooral bij Marley was de kwaliteit echt dramatisch.quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet qua artiesten nu wel ongeveer wat ik kan verwachten, t is nu meer dat de kutkwaliteit van t beeldmateriaal niet opweegt tegen de beelden die erop te zien zijn.
Bij die aankonding van de madchester battle zei ik al: doe maar allebei niet..quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral bij Marley was de kwaliteit echt dramatisch.
Omdat het de blues is... van de saaiste soort imoquote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit schijn ik bijzonder te moeten vinden.
Waarom is mij echter een raadsel.
Ik wilde de Charlatans.quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij die aankonding van de madchester battle zei ik al: doe maar allebei niet..
Ja dat was echt zo'n keuze van we laten 2 kut fragmenten zien en zeggen dan dat het eigenlijk niets voorstelt die scenequote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij die aankonding van de madchester battle zei ik al: doe maar allebei niet..
Ik vind de blues heel vaak niet zo bijzonder. Wel slim, maar lang niet altijd interessant zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat het de blues is... van de saaiste soort imo
Als het in zulke kutbeeld en geluidkwaliteit komt, hoeft t van mij allemaal nietquote:
Hebben de Stone Roses ooit iets in goede kwaliteit laten zien?quote:Op zondag 8 november 2015 00:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als in in zulke kutbeeld en geluidkwaliteit komt, hoeft t van mij allemaal niet
Als haar stembanden op haar 10e gestopt waren met werken was de wereld daar beter van geworden inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 00:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Club van 27...veel te laat natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |