Jij maakt echt goede posts.quote:Op zondag 8 november 2015 01:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Het leukste aan janis het sarcastische lachje op oh god would you buy me mercedes benz....
quote:
Jij wil vervelende posts maken?quote:
De dood van Amy Winehouse heeft mij wel aangegrepen, juist omdat iedereen het zag aankomen en blijkbaar niemand het kon voorkomen.quote:Op zondag 8 november 2015 00:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Club van 27...veel te laat natuurlijk.
Ben ik al jaren mee bezig tochquote:Op zondag 8 november 2015 01:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil vervelende posts maken?
Ga je gang!
En toch nog altijd meer inhoud dan de gemiddelde post in ONZ.quote:
je kunt m ook zelf opzetten, daar wordt aan de deur geklopt staat vast wel op youtubequote:Op zondag 8 november 2015 01:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alleen niet in deze versie, jammer..toch maar weer een weekje wachten..
we are family van sister sledgequote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
popquiz!!!
Shaft van Isaac Hayes is t themamuziekje van de Nacht.., maar wat is t themamuziekje van de Top 2000 a Go Go ook weer?
We Are Family van Sister Sledge.quote:Op zondag 8 november 2015 01:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
popquiz!!!
Shaft van Isaac Hayes is t themamuziekje van de Nacht.., maar wat is t themamuziekje van de Top 2000 a Go Go ook weer?
Nooit gekekenquote:Op zondag 8 november 2015 01:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar er is vast niemand die weet wat t themamuziekje was van de Popquiz a Go Go..
1e jaargang was leuk, met onbekende nederlanders (maar niet voor mij, want veelal popquizzers uit t circuit), met BN'ers was t verschrikkelijk tenenkrommend.quote:
Hoe lang geleden?quote:Op zondag 8 november 2015 01:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1e jaargang was leuk, met onbekende nederlanders (maar niet voor mij, want veelal popquizzers uit t circuit), met BN'ers was t verschrikkelijk tenenkrommend.
2003 alweer.quote:
Ja toen was ik 10, toen luisterde ik alleen nog maar naar DJ Tiestoquote:
Dat is elk jaar. Maar 2 echt verrassende dingen gezien, en erg radio 2-fahig.quote:Op zondag 8 november 2015 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
Behoorlijke tijd geluisterd, maar de nadruk ligt wel heel erg op live-performances van muziek uit een bepaald straatje. Allemaal heel erg verantwoord, heel weinig gewaagd of vernieuwend. Jammer.
Pacific Gas and Electric - Are you ready?quote:Op zondag 8 november 2015 01:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar er is vast niemand die weet wat t themamuziekje was van de Popquiz a Go Go..
Het is 80 procent stevige gitaarmuziek. En dan voor de vorm wat afwijkende dingetjes zoals Adele en Grace Jones.quote:Op zondag 8 november 2015 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is elk jaar. Maar 2 echt verrassende dingen gezien, en erg radio 2-fahig.
quote:Op zondag 8 november 2015 01:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pacific Gas and Electric - Are you ready?
Nog meer quizvragen?quote:
Ik zit nu te kijken...quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb leo al een paar keer verbeterd vanavond ja
Dit vooral..., er zijn toch wel kwalitatief betere beelden voor handen...quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet qua artiesten nu wel ongeveer wat ik kan verwachten, t is nu meer dat de kutkwaliteit van t beeldmateriaal niet opweegt tegen de beelden die erop te zien zijn.
Oeps..., Rare Earth... (eerste ingeving...) Ik denk nog ff verder...quote:Op zondag 8 november 2015 01:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh ja...quote:Op zondag 8 november 2015 01:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pacific Gas and Electric - Are you ready?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |