Dat is elk jaar. Maar 2 echt verrassende dingen gezien, en erg radio 2-fahig.quote:Op zondag 8 november 2015 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
Behoorlijke tijd geluisterd, maar de nadruk ligt wel heel erg op live-performances van muziek uit een bepaald straatje. Allemaal heel erg verantwoord, heel weinig gewaagd of vernieuwend. Jammer.
Pacific Gas and Electric - Are you ready?quote:Op zondag 8 november 2015 01:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar er is vast niemand die weet wat t themamuziekje was van de Popquiz a Go Go..
Het is 80 procent stevige gitaarmuziek. En dan voor de vorm wat afwijkende dingetjes zoals Adele en Grace Jones.quote:Op zondag 8 november 2015 01:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is elk jaar. Maar 2 echt verrassende dingen gezien, en erg radio 2-fahig.
quote:Op zondag 8 november 2015 01:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pacific Gas and Electric - Are you ready?
Nog meer quizvragen?quote:
Ik zit nu te kijken...quote:Op zondag 8 november 2015 00:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb leo al een paar keer verbeterd vanavond ja
Dit vooral..., er zijn toch wel kwalitatief betere beelden voor handen...quote:Op zondag 8 november 2015 00:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet qua artiesten nu wel ongeveer wat ik kan verwachten, t is nu meer dat de kutkwaliteit van t beeldmateriaal niet opweegt tegen de beelden die erop te zien zijn.
Oeps..., Rare Earth... (eerste ingeving...) Ik denk nog ff verder...quote:Op zondag 8 november 2015 01:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar er is vast niemand die weet wat t themamuziekje was van de Popquiz a Go Go..
Oh ja...quote:Op zondag 8 november 2015 01:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pacific Gas and Electric - Are you ready?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |