abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157255977
Originele OP

quote:
8s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Deel 5

Deel 1: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 2: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 3: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 4: R&P / 25 jarige maagd zijn
pi_157256027
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef CRW het volgende:

[..]

Bij het uitgaan zijn dat vaak wel de types die er met een dame vandoor gaan.
Uitgaan is ten eerste al niet de enige plek waar dit soort dingen. En ten tweede, belangrijker, het is maar net hoe je het formuleert; goed uit je woorden komen en de juiste dingen weten te zeggen en ook niet bang zijn om wat te zeggen of aanwezig te zijn klinkt al een stuk positiever dan luidruchtig met gladde praatjes. Dan wordt het al wat begrijpelijker dat die er met de dames vandoor gaan.
pi_157256037
Alweer een deel?
pi_157256087
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 21:09 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Alweer een deel?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157256195
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Westerling het volgende:

[..]

Uitgaan is ten eerste al niet de enige plek waar dit soort dingen. En ten tweede, belangrijker, het is maar net hoe je het formuleert; goed uit je woorden komen en de juiste dingen weten te zeggen en ook niet bang zijn om wat te zeggen of aanwezig te zijn klinkt al een stuk positiever dan luidruchtig met gladde praatjes. Dan wordt het al wat begrijpelijker dat die er met de dames vandoor gaan.
En als dat dus niet je sterkste punt is word je gelijk afgewezen en geven de meeste (niet iedereen is zo, dat weet ik!) vrouwen je geen kans.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:12:55 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157256198
Deel 5? Doe het gewoon.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_157256206
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Het grappige is inderdaad dat ik hier wel eens aan heb gedacht. Soms word ik helemaal verliefd op vrouwen door alleen maar hun LinkedIn profiel te bekijken, terwijl dat de enige info en foto is die ik heb, want op Facebook zijn ze niet altijd te vinden. Gelukkig werken e-matching e.d. ook op opleiding, dus daten via LinkedIn doe ik niet.
Maar ook door andere zakelijk dingen raak ik verliefd, zoals Marieke Blom die bij nieuwsuur wordt uitgenodigd. Ook ga ik binnen enkele weken naar een congres en daar komt een minister die best wel schattig vind. Wie dat is, verklap ik niet anders ben ik niet meer anoniem.
Ik wens je veel succes, maar geef het weinig kans.

Vind het ook eigenlijk krankzinnig. Je eisen gaan totaal over datgene waar je met haar mee te maken krijgt, of alleen maar een klein deel daarvan. Persoonlijkheid en voor mijn part uiterlijk lijken me toch ook wel enigszins relevant.

Ik heb absoluut het tegenovergestelde. Het zal me roesten wat een vrouw gestudeerd heeft. Als ze maar redelijk slim is (niet hoe slimmer hoe beter, maar gewoon slim genoeg), vind ik het wat dat betreft prima. En qua geld al helemaal. Maar ieder zn meug.
pi_157256252
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef Renesite het volgende:
Deel 5? Doe het gewoon.
Oke, regel jij even een dame?
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:18:09 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157256462
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef CRW het volgende:

[..]

Oke, regel jij even een dame?
Neem een plork of zo. Die zijn wel in trek. Leg die standaarden wat lager. Gewoon flink wat alcohol in de mik en gaan.
pi_157256469
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef CRW het volgende:

[..]

En als dat dus niet je sterkste punt is word je gelijk afgewezen en geven de meeste (niet iedereen is zo, dat weet ik!) vrouwen je geen kans.
Het helpt niet mee nee.

Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat je dan dus wat goede eigenschappen mist, en niet zoals jij deed voorkomen slechte eigenschappen. Dat is gewoon je frustratie en verbitterdheid, die ik begrijp maar waar je niks aan hebt.

Bovendien als je die dingen die zij wel hebben die jij niet hebt ziet als positieve dingen, heb je wellicht wat meer succes in het nastreven ervan. Leuke interessante gesprekken of verhalen zonder awkwardness houden (wat jij dus gladde praatjes noemt), is namelijk heel goed te leren. Maar als jij het gladde praatjes noemt gaat dat niet gebeuren. Een andere, wat meer open mindset zou dus wel helpen.
pi_157256783
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ik kan me dus niet voorstellen dat er überhaupt knappe maagden zijn (serious) :P
Een knappe jongen die erg verlegen is of psychische problemen heeft en daardoor geen actie onderneemt kan anders erg lang maagd blijven.
pi_157256934
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Een knappe jongen die erg verlegen is of psychische problemen heeft en daardoor ging actie onderneemt kan anders erg lang maagd blijven.
En zelfs zonder dat, ik was zelf ook nog best laat maagd maar besefte me dat gewoon heel laat. Voor die tijd dus ook zeker nooit onzeker over geweest :P .
  zondag 1 november 2015 @ 21:34:50 #13
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157257267
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:05 schreef rosalinde93 het volgende:

[..]

Jouw eisenlijstje _O_

Blijf maar lekker je hele leven maagd anders.
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes, maar geef het weinig kans.

Vind het ook eigenlijk krankzinnig. Je eisen gaan totaal over datgene waar je met haar mee te maken krijgt, of alleen maar een klein deel daarvan. Persoonlijkheid en voor mijn part uiterlijk lijken me toch ook wel enigszins relevant.

Ik heb absoluut het tegenovergestelde. Het zal me roesten wat een vrouw gestudeerd heeft. Als ze maar redelijk slim is (niet hoe slimmer hoe beter, maar gewoon slim genoeg), vind ik het wat dat betreft prima. En qua geld al helemaal. Maar ieder zn meug.
Ja, uiterlijke eisen heb ik ook al in het vorig deel beschreven. Zeer relevant is dat inderdaad wat mij betreft. Daar ben ik vergeten toe te voegen dat ik roken, drugs, overgewicht en tattoos niet wenselijk vind.

Jullie gaan waarschijnlijk gelijk krijgen dat mijn kansen gering zijn.

Qua uiterlijk zie ik er mbt mijn gezicht uit als een mix tussen Oscar Emboaba, Gary Lineker (jongere jaren minus dikke neus) en Paolo Savoldelli (jongere jaren plus zijn krullen). Zonder hun fiets- of voetbalkwaliteiten.
pi_157257562
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:34 schreef -f0k- het volgende:

[..]

[..]

Ja, uiterlijke eisen heb ik ook al in het vorig deel beschreven. Zeer relevant is dat inderdaad wat mij betreft. Daar ben ik vergeten toe te voegen dat ik roken, drugs, overgewicht en tattoos niet wenselijk vind.

Jullie gaan waarschijnlijk gelijk krijgen dat mijn kansen gering zijn.

Qua uiterlijk zie ik er mbt mijn gezicht uit als een mix tussen Oscar Emboaba, Gary Lineker (jongere jaren minus dikke neus) en Paolo Savoldelli (jongere jaren plus zijn krullen). Zonder hun fiets- of voetbalkwaliteiten.
Heb je dat zelf vastgesteld of anderen? Over je uiterlijk?

Maargoed ik geef het dus inderdaad belachelijk weinig kans. Ik bedoel als je al iemand vind die aan al die criteria voldoet en je wil, moet ze er ook nog maar mee kunnen leven dat ze op die criteria geselecteerd.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een broertje dood aan vrouwen die op mn opleiding afkomen. Bleeh.
  zondag 1 november 2015 @ 21:45:33 #15
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157257711
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef Westerling het volgende:

[..]

Heb je dat zelf vastgesteld of anderen? Over je uiterlijk?

Maargoed ik geef het dus inderdaad belachelijk weinig kans. Ik bedoel als je al iemand vind die aan al die criteria voldoet en je wil, moet ze er ook nog maar mee kunnen leven dat ze op die criteria geselecteerd.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een broertje dood aan vrouwen die op mn opleiding afkomen. Bleeh.
Ikzelf heb dit geopperd, anderen bevestigden dat ik inderdaad op die lieden lijk. Je hebt gelijk dat het allemaal rigide overkomt en dat mogelijk niet elke vrouw daarvan gediend is.
pi_157258427
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Westerling het volgende:

[..]

Het helpt niet mee nee.

Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat je dan dus wat goede eigenschappen mist, en niet zoals jij deed voorkomen slechte eigenschappen. Dat is gewoon je frustratie en verbitterdheid, die ik begrijp maar waar je niks aan hebt.

Bovendien als je die dingen die zij wel hebben die jij niet hebt ziet als positieve dingen, heb je wellicht wat meer succes in het nastreven ervan. Leuke interessante gesprekken of verhalen zonder awkwardness houden (wat jij dus gladde praatjes noemt), is namelijk heel goed te leren. Maar als jij het gladde praatjes noemt gaat dat niet gebeuren. Een andere, wat meer open mindset zou dus wel helpen.
Het is mij in 25 jaar nog niet gelukt om dat onder de knie te krijgen dus dat zal denk ik ook niet meer gebeuren. Maar ik zou het wel graag willen kunnen ja.
pi_157258932
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef CRW het volgende:

[..]

Het is mij in 25 jaar nog niet gelukt om dat onder de knie te krijgen dus dat zal denk ik ook niet meer gebeuren. Maar ik zou het wel graag willen kunnen ja.
Nja, met negativiteit kom je sowieso nergens, hoewel ik ook die begrijp.

Het is alleen goed je te realiseren dat die dingen waarbij er vertrouwen in het spel is, er een barriere zit. Heb je die eenmaal overwonnen (paar positieve ervaringen) en je kan met sprongen vooruit. Maargoed, hoe dat te bereiken is hier al veelvuldig behandeld. Wat ik je mee kan geven is dus dat je die eigenschappen van mensen die wel vrouwen krijgen, niet als negatief moet zien. Dan gaat het sowieso niet lukken. Dat is gewoon frustratie en jaloezie.
  zondag 1 november 2015 @ 22:19:37 #18
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157259192
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Neem een plork of zo. Die zijn wel in trek. Leg die standaarden wat lager. Gewoon flink wat alcohol in de mik en gaan.
Slechte tip. Krijg je spijt van, veel liever een mooi ding dan maar iets langer wachten.
Fade to Black
pi_157259296
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Slechte tip. Krijg je spijt van, veel liever een mooi ding dan maar iets langer wachten.
Zo werkt het alleen helaas niet.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 22:27:00 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157259536
quote:

[..]

eerst doen. Ervaring opdoen en dan verbereren.
  zondag 1 november 2015 @ 22:28:22 #21
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157259585
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

eerst doen. Ervaring opdoen en dan verbereren.
Alsof een vrouw aan jou kan zien dat je het al hebt gedaan met lelijkerds en dus zal weten dat je al wat ervaring hebt. :') Waarom zou je seks hebben met iemand waar je je lichamelijk niet eens tot aangetrokken voelt?
Fade to Black
pi_157259647
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:28 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Alsof een vrouw aan jou kan zien dat je het al hebt gedaan met lelijkerds en dus zal weten dat je al wat ervaring hebt. :') Waarom zou je seks hebben met iemand waar je je lichamelijk niet eens tot aangetrokken voelt?
Het begint niet in bed he. Daar moet je eerst nog zien te komen, en in dat proces is ervaring toch zeker handig.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 22:36:01 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157259857
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:28 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

jij stapte in een auto en reed gelijk goed? Mijn eerste auto, na mijn rijbewijs al gehaald te hebben, heb ik een deuk in gereden!!
pi_157260053
CRW, schreef jij nou dat je geen moeite had met werk vinden en dat je daar geen sociale skills voor nodig had? Ik ben ondanks goede opleiding en hersens jaren afgewezen voor functies waar ik echt wel voor geschikt was, deels gewoon pech omdat er meerdere sollicitanten waren en je het nu eenmaal niet allemaal kan worden, maar ook omdat ik al mijn gesprekken verklootte van de zenuwen. Solliciteren kon ik echt totaal niet, ik raakte helemaal de draad kwijt. En je uiterlijk speelt daar ook mee. Dus ik vind het wel heel bijzonder dat je dat wel kan en daten niet.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 1 november 2015 @ 22:54:16 #25
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157260469
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:36 schreef Renesite het volgende:

[..]

jij stapte in een auto en reed gelijk goed? Mijn eerste auto, na mijn rijbewijs al gehaald te hebben, heb ik een deuk in gereden!!
Ik vertikte het om in te stappen toen de instructeur met een Wagon R+ kwam voorgereden.
Fade to Black
pi_157260592
quote:

[..]

Gotta slay some dragons to get to the princess.
pi_157260623
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:58 schreef BeeGees het volgende:

[..]

okay begrijpelijk!! Denk t niet want je innerlijk Is al redelijk zuur! :( Jij was van dat verhaal met dat je alleen uitgaat en mensen je pesten toch?
Waar slaat dit op, BeeGees? Je kent me niet. Je leest een paar berichten waarmee ik de slechtste kanten van mezelf laat zien. Denk je daarmee te kunnen oordelen over mijn hele zijn?

Als ik stel me open, eerlijk en kwetsbaar opstel, verwacht ik geen persoonlijke aanval.

Overigens, is zuur zijn een mens kwalijk te nemen? Wie is zuur geboren en wie kiest ervoor om zuur te zijn? Hoe denk je dat mensen zuur worden en hoe denk je dat mensen blij worden? Misschien moet je eens feedback vragen aan je omgeving hoe je bent als je net geneukt bent door je vriend in vergelijking met als je vriend het heeft uitgemaakt om hier wat meer over te leren.
pi_157261182
Als ervaringsdeskundige op het gebied van zuur zijn: het heeft veel meer te maken met hoe je omgaat met wat er gebeurt dan met wat er feitelijk gebeurt. En dan komen we toch weer bij zelfvertrouwen en vrede met jezelf sluiten. Mijn leven is pas beter geworden toen ik stopte met boos zijn op waar ik geen invloed op had en alles ging doen waar ik wel invloed op had om uit een moeilijke situatie te komen. Tevreden zijn kwam eerst, daarna de situatie, niet andersom.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157261293
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:42 schreef LadyOracle het volgende:
CRW, schreef jij nou dat je geen moeite had met werk vinden en dat je daar geen sociale skills voor nodig had? Ik ben ondanks goede opleiding en hersens jaren afgewezen voor functies waar ik echt wel voor geschikt was, deels gewoon pech omdat er meerdere sollicitanten waren en je het nu eenmaal niet allemaal kan worden, maar ook omdat ik al mijn gesprekken verklootte van de zenuwen. Solliciteren kon ik echt totaal niet, ik raakte helemaal de draad kwijt. En je uiterlijk speelt daar ook mee. Dus ik vind het wel heel bijzonder dat je dat wel kan en daten niet.
Dat klopt ja, ik heb tot nu toe nooit lang hoeven zoeken naar werk. Maar ik solliciteer ook niet op banen waar goede sociale vaardigheden belangrijk zijn, en ik zal ook best een hele hoop geluk gehad hebben op dat gebied.
pi_157261333
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:58 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Waar slaat dit op, BeeGees? Je kent me niet. Je leest een paar berichten waarmee ik de slechtste kanten van mezelf laat zien. Denk je daarmee te kunnen oordelen over mijn hele zijn?

Als ik stel me open, eerlijk en kwetsbaar opstel, verwacht ik geen persoonlijke aanval.

Overigens, is zuur zijn een mens kwalijk te nemen? Wie is zuur geboren en wie kiest ervoor om zuur te zijn? Hoe denk je dat mensen zuur worden en hoe denk je dat mensen blij worden? Misschien moet je eens feedback vragen aan je omgeving hoe je bent als je net geneukt bent door je vriend in vergelijking met als je vriend het heeft uitgemaakt om hier wat meer over te leren.
Rustig maar! Ze had het over mij, niet over jou.
pi_157261431
Ghe, hoe langer ik dit topic lees, hoe... vervelender ik het zie worden. De hele discussie polariseert, en waar de TS eerst best genuanceerd en optimistisch was, zie ik hem nu steeds door een paar succesvolle mensen neergesabeld worden en daarmee zelf steeds meer uithalen. De toon verruwd. Jammer.

Anderszijds... ik zie kansen voor een FA-topic :)

Voor iedereen (met name voor de maagden) die het interessant vindt om je leven over 20/30 jaar alvast voor je te zien... this is a good read.
pi_157262149
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:32 schreef CRW het volgende:

[..]

Rustig maar! Ze had het over mij, niet over jou.
nee ik had het dus wel over hem :P niet over jou. Maar ff:

Datingsites als lexa niet iets voor jou?

Vind t niet lieff hoe je de mensen op Tinder omschrijft btw
pi_157262363
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:23 schreef LadyOracle het volgende:
Als ervaringsdeskundige op het gebied van zuur zijn: het heeft veel meer te maken met hoe je omgaat met wat er gebeurt dan met wat er feitelijk gebeurt. En dan komen we toch weer bij zelfvertrouwen en vrede met jezelf sluiten. Mijn leven is pas beter geworden toen ik stopte met boos zijn op waar ik geen invloed op had en alles ging doen waar ik wel invloed op had om uit een moeilijke situatie te komen. Tevreden zijn kwam eerst, daarna de situatie, niet andersom.
Eens, als je je kapot schaamt en daardoor stilvalt dan ehm, maak je het alleen maar lastig voor iedereen.

Schijt hebben, geniaal middel, maakt je een leuke toffe peer. w/
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 00:31 schreef BeeGees het volgende:
En hoe is dat?...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_157263761
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 00:31 schreef BeeGees het volgende:

[..]

nee ik had het dus wel over hem :P niet over jou. Maar ff:

Datingsites als lexa niet iets voor jou?

Ah oke.
Lexa heb ik geprobeerd maar was niks.
En tja, misschien niet lief, maar op een enkele uitzondering na helaas wel de waarheid.
  maandag 2 november 2015 @ 09:07:29 #35
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157263786
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:42 schreef LadyOracle het volgende:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb overigens een talenstudie gedaan. ... Al had ik niet verwacht dat werk vinden er zo moeilijk mee zou zijn.
Dit is waarom ik deze afbakening van mijn eisenpakket hanteer:
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef -f0k- het volgende:
Ik val op hoog opgeleid (liefst MSc, LL.M fiscaal recht, MA kunstgeschiedenis mits uitstekend netwerk met kans op goedbetaalde baan of PhD)
pi_157263979
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:07 schreef -f0k- het volgende:

[..]

[..]

Leg eens uit als je wilt? Dit volg ik niet helemaal.
pi_157264015
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:07 schreef -f0k- het volgende:

[..]

[..]

Zodat jij niet hoeft te werken? Anders zie ik het voordeel van zo'n harde eis niet, laat staan het nut.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 09:37:06 #38
5428 crew  miss_sly
pi_157264074
Daar vist hij al een tijdje naar, dat er naar zijn argumenten wordt gevraagd.
Ik gok dat hij zelf vindt dat hij heel intelligent is, en dus een vrouw moet hebben die zijn gelijke is, voor zover dat kan, maar toch in ieder geval zo close als mogelijk. Daarnaast gok ik dat hij geld heeft of vermoed te gaan verdienen en dus wil dat zij zichzelf goed kan bedruipen zodat hij niet voor haar hoeft te betalen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 november 2015 @ 09:38:56 #39
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157264096
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 09:30 schreef CRW het volgende:

[..]

Leg eens uit als je wilt? Dit volg ik niet helemaal.
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zodat jij niet hoeft te werken? Anders zie ik het voordeel van zo'n harde eis niet, laat staan het nut.
Talenstudies vind ik persoonlijk interessant en nuttig, maar de arbeidsmarkt denkt daar anders over. Het lijkt me vervelend voor de vrouw maar ook voor de partner dat iemand in relatief grote baanonzekerheid leeft, zowel financieel als psychologisch gezien.
pi_157264115
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:38 schreef -f0k- het volgende:

[..]

[..]

Talenstudies vind ik persoonlijk interessant en nuttig, maar de arbeidsmarkt denkt daar anders over. Het lijkt me vervelend voor de vrouw maar ook voor de partner dat iemand in relatief grote baanonzekerheid leeft, zowel financieel als psychologisch gezien.
Getderrie, en dus laat je de potentiële liefde van je leven lopen op basis van baankans.
  maandag 2 november 2015 @ 09:53:07 #41
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157264258
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Daar vist hij al een tijdje naar, dat er naar zijn argumenten wordt gevraagd.
Ik gok dat hij zelf vindt dat hij heel intelligent is, en dus een vrouw moet hebben die zijn gelijke is, voor zover dat kan, maar toch in ieder geval zo close als mogelijk. Daarnaast gok ik dat hij geld heeft of vermoed te gaan verdienen en dus wil dat zij zichzelf goed kan bedruipen zodat hij niet voor haar hoeft te betalen.
Ik zoek inderdaad mijn gelijke. Wat intelligentie betreft, schat ik mezelf hooguit gemiddeld slim in. Aangezien zelfs iemand als ik in staat is geweest om aan een uni te studeren (geen pretstudie), ga ik op zoek naar iemand die minstens zo slim is als ik.
pi_157264314
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:53 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Ik zoek inderdaad mijn gelijke. Wat intelligentie betreft, schat ik mezelf hooguit gemiddeld slim in. Aangezien zelfs iemand als ik in staat is geweest om aan een uni te studeren (geen pretstudie), ga ik op zoek naar iemand die minstens zo slim is als ik.
Waarom benader je liefde zo rationeel? Wie zegt dat je niet sterke gevoelens kunt ontwikkelen voor iemand die wat minder hoogopgeleid is? Een klik is altijd belangrijk, maar je kunt niet rationeel afbakenen voor wie je wel en niet kunt vallen. Althans, ik niet. Knap als je dat wel kunt, maar ik zie vooral je kansen inperken. Het feit dat je liever maagd blijft dan contact legt met een vrouw met HBO vind ik een compleet wereldvreemde benadering van het datingspelletje. Bovendien hoef je er niet direct oud mee te worden.
pi_157264411
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom benader je liefde zo rationeel? Wie zegt dat je niet sterke gevoelens kunt ontwikkelen voor iemand die wat minder hoogopgeleid is? Een klik is altijd belangrijk, maar je kunt niet rationeel afbakenen voor wie je wel en niet kunt vallen. Althans, ik niet. Knap als je dat wel kunt, maar ik zie vooral je kansen inperken. Het feit dat je liever maagd blijft dan contact legt met een vrouw met HBO vind ik een compleet wereldvreemde benadering van het datingspelletje. Bovendien hoef je er niet direct oud mee te worden.
Vind het te lachwekkend dat hij zullke hoge eisen heeft, maar durf te wedden dat hij zelf niet aan zijn eisen voldoet. En zoals Dr Phil zou zeggen: If you're so smart, how come you cant fix this problem?
pi_157264482
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zal wel als een soort verklaring voor z'n maagdelijkheid moeten dienen. "Ik heb te hoge eisen, het ligt niet aan mij als persoon. ;)"
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_157264549
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 10:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zal wel als een soort verklaring voor z'n maagdelijkheid moeten dienen. "Ik heb te hoge eisen, het ligt niet aan mij als persoon. ;)"
Zelfsabotage uit zelfbescherming, inderdaad. :)
pi_157264613
quote:

[..]

Ik denk dat je het hiermee bijna onmogelijk maakt om iemand te vinden maar goed... Je moet het zelf weten!
pi_157264677
Ben ik de enige die denkt dat hij trollt?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157264765
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef habitue het volgende:
Nee.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 10:42:18 #49
5428 crew  miss_sly
pi_157264783
Nee hoor, ik denk dat dat zeker een optie is.
Ik wilde dan ook eigenlijk niet op hem reageren, niet met de beschuldiging van troll en niet op zijn statements :)
pi_157264843
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gotta slay some dragons to get to the princess.
Sowwy, but the pwincess is in anothew cassle.
pi_157264847
quote:

[..]

Dat zie je wel vaker ja. Dat mensen een onrealistisch doel nastreven om het eventuele falen al bij voorbaat buiten zichzelf te kunnen leggen.
pi_157264874
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef CRW het volgende:

[..]

Maar dat werkt alleen maar zo in die uitgaansgelegenheden, waar vrouwen ook niet komen om mensen echt te leren kennen. Daar is onmiddelijk plezier hebben van de interactie hoe het werkt, bij zowel mannen als vrouwen. Is dat niet aan de orde dan wordt het contact afgewezen.

Mensen gaan uit om een avondje plezier te hebben, dat gaat veel meer om instant gratification dan om kwalitatief contact opbouwen met iemand.
Zoek andere plaatsen op waar sociaal contact plaats vind op andere manieren en je zal zien dat contact anders verloopt. Er wel degelijk kans is om contact te maken met mensen (ook vrouwen).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 2 november 2015 @ 10:51:23 #53
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157264910
quote:

[..]

Het ligt zeker ook aan mij als persoon. Nergens beweer ik het tegendeel.
pi_157264925
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef habitue het volgende:
Er was nog zo'n gekkie die te pas en te onpas opmerkte dat hij die eisen stelde, die is geloof ik onlangs gestopt met posten, zal ook wel één van zijn kloons zijn.

Gevonden, Gijlebeer was het.
know'm sayin?
word? word.
pi_157267065
Uitgaan, en openstaan voor alles.
Geen dingen geforceerd doen en zeker niet te snel.
Alleen hoe jij het prettig vind en het wilt.
  maandag 2 november 2015 @ 14:35:39 #56
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157269055
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:52 schreef alors het volgende:

[..]

Er was nog zo'n gekkie die te pas en te onpas opmerkte dat hij die eisen stelde, die is geloof ik onlangs gestopt met posten, zal ook wel één van zijn kloons zijn.

Gevonden, Gijlebeer was het.
Klopt, dat ben ik. Ook bekend als Zeikbeer.
pi_157269467
quote:

[..]

Die zijn er zat, en nog slimmer ook.

Het is echter makkelijk te verwarren met een gelijke persoonlijkheid.
pi_157274885
Ik heb maar een paar reacties gelezen. Maar TS, ik denk toch dat voor jou de oplossing juist een hoer kan zijn. Lekker anoniem. Je legt de situatie uit, dus dat je nog maagd bent, zelfs nog nooit hebt gezoend en graag wat ervaring op wilt doen. Dat kan je beter niet op een datingsite doen, maar dus een serieus betalend meisje opzoekt, hetzij op internet, hetzij in het echte leven.

Of wilde je je hele leven maagd blijven of mogelijk het meisje waar je mogelijk verliefd op bent als proefkonijn gaan gebruiken? Lijkt mij niet zo'n goede.

Nog wat. Je bent echt niet de enige die als 25-jarige nog maagd is. En je moet seks niet als prestatiegericht zien. Al doende leert men, alhoewel sommigen het nooit leren, hahaha.
pi_157275593
Vanavond begint Sex Academy weer op RTL 5! Volgens mij schept dit best een realistisch beeld over de gemiddelde relatie in Nederland, lang niet altijd vliegen de vonken er vanaf.
pi_157275769
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:11 schreef Non-Tokkie het volgende:
Ik heb maar een paar reacties gelezen. Maar TS, ik denk toch dat voor jou de oplossing juist een hoer kan zijn. Lekker anoniem. Je legt de situatie uit, dus dat je nog maagd bent, zelfs nog nooit hebt gezoend en graag wat ervaring op wilt doen. Dat kan je beter niet op een datingsite doen, maar dus een serieus betalend meisje opzoekt, hetzij op internet, hetzij in het echte leven.

Of wilde je je hele leven maagd blijven of mogelijk het meisje waar je mogelijk verliefd op bent als proefkonijn gaan gebruiken? Lijkt mij niet zo'n goede.

Nog wat. Je bent echt niet de enige die als 25-jarige nog maagd is. En je moet seks niet als prestatiegericht zien. Al doende leert men, alhoewel sommigen het nooit leren, hahaha.
Kom op man, een beetje zelfrespecterende gezonde vent van 25 gaat zich toch niet laten ontmaagden door een hoer. Dan zou ik me juist echt een loser voelen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef Deezertje het volgende:
Vanavond begint Sex Academy weer op RTL 5! Volgens mij schept dit best een realistisch beeld over de gemiddelde relatie in Nederland, lang niet altijd vliegen de vonken er vanaf.
RTL :') Allemaal gescripte rotzooi. Dat is ongeveer net zo'n realistische weerspiegeling van de realiteit als the sims.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 19:55:25 #61
5428 crew  miss_sly
pi_157276017
quote:

De originele TS heeft al aangegeven dat hij dat dus juist niet wil. Hij wil niet per se seks, maar de intimiteit en gewild zijn die horen bij seks met iemand waar je niet voor betaald, maar die je graag ziet.
pi_157276880
[..]

Kom op man, een beetje zelfrespecterende gezonde vent van 25 gaat zich toch niet laten ontmaagden door een hoer. Dan zou ik me juist echt een loser voelen.

[..]

Ik ben geen man, maar een vrouw ;) TS zal toch wat met zijn onzekerheid moeten als het op een andere manier niet lukt. Hij is daar toch anoniem. Of aanpappen met een wat oudere vrouw rond een jaar of 35/40, die hebben vaak wat meer inlevingsvermogen, ervaring, zijn vaak wat liever voor een jonge vent etc.etc.. Of een meisje van 18 met geen tot weinig ervaring, kunnen ze op elkaar oefenen :) Probeer gewoon even mee te denken, anders ligt TS op zijn 80e tussen 6 plankjes en is hij nog steeds maagd :( Tja, het ging hem er per slot om dat hij nog maagd is en dan zal ik als ik hem was niet te veeleisend zijn. Uiteraard moet het wel iemand zijn waar hij seksueel opgewonden van raakt. Hij moet gewoon even in die grote vijver gaan vissen :)

Mijn eerste seksbeleving/-ervaring was met een vast vriendje. Die had al genoeg ervaring en dat was wel prettig.
pi_157276930
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De originele TS heeft al aangegeven dat hij dat dus juist niet wil. Hij wil niet per se seks, maar de intimiteit en gewild zijn die horen bij seks met iemand waar je niet voor betaald, maar die je graag ziet.
Ja,dat weet ik, maar dan denk ik, gezien zijn persoonlijkheid, dat hij daar erg lang op zal moeten wachten.
pi_157277938
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:44 schreef habitue het volgende:
als je 25 en nog maagd bent is de kans klein dat het de komende jaren nog gaat gebeuren, if ever
pi_157278300
Ik ben zelf wel maagd, ben ook nog jonger dan 20. Maar ik heb meestal wel sjans met meisjes, en zelfs een keer in een disco kwamen er 2 Meisjes naar me toe om te zeggen dat ze mij knap vinden. Maar ik kan maar geen vriendin krijgen misschien komt het ook wel omdat ik in Drenthe woon,ik wil geen boerin of pauper nou daar zijn hier veel van...
pi_157279070
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de originele ts denkt erover, maar bij de anderen lees ik best veel frustratie over mannen die in het uitgaansleven scoren.
Maar dat gaat over seks zonder andere zaken erbij. Lol hebben er misschien ook nog bij, maar geen liefde/intimiteit.

Ik begrijp dan ook nog steeds niet goed hoe die personen het aan de ene kant over die intimiteit kunnen hebben en aan de andere kant steeds voorbeelden van het scoren voor seks aanhalen. Het vlotjes vrouwen aanspreken om ze in bed te krijgen.
Als het intimiteit is die je zoekt is het uitgaansleven e.d. niet de meest geschikte plek ervoor. Wel voor het snelle scoren, een nachtje lol, maar minder voor een relatie en de rest van dat menselijke contact wat erbij komt kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 02-11-2015 21:47:13 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157279364
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

als je 25 en nog maagd bent is de kans klein dat het de komende jaren nog gaat gebeuren, if ever
Dat is echt bullshit. Tot 25 maagd zijn is helemaal niet abnormaal. Tussen de 25 en de 30 is ook niet verschrikkelijk apart. Pas daarboven wordt het wel een beetje anders, 30+ dus.

Als jongeling kan het lijken alsof je heel erg anders bent als je 20+ bent en nog maagd, maar in de praktijk komt dat meer voor als je denkt.
Het is alleen zo dat daar over niet zoveel over gepraat wordt. Mede dankzij drugs heb ik dingen van mensen gehoord die ze normaliter niet vertellen en zelfs onder de 'seksgoden' zitten heel wat mensen die laat begonnen zijn. Tussen de 18 en 25 is geen extreme uitzondering, alleen boven de 30 ben ik persoonlijk niet tegen gekomen.
  maandag 2 november 2015 @ 22:21:21 #68
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157280485
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit. Tot 25 maagd zijn is helemaal niet abnormaal. Tussen de 25 en de 30 is ook niet verschrikkelijk apart. Pas daarboven wordt het wel een beetje anders, 30+ dus.

Als jongeling kan het lijken alsof je heel erg anders bent als je 20+ bent en nog maagd, maar in de praktijk komt dat meer voor als je denkt.
Het is alleen zo dat daar over niet zoveel over gepraat wordt. Mede dankzij drugs heb ik dingen van mensen gehoord die ze normaliter niet vertellen en zelfs onder de 'seksgoden' zitten heel wat mensen die laat begonnen zijn. Tussen de 18 en 25 is geen extreme uitzondering, alleen boven de 30 ben ik persoonlijk niet tegen gekomen.
Op OkCupid kan je vragen invullen om te kijken of je matcht met een ander. Handig om een indicatie over ambities, opleidingsniveau, inkomen etc. te krijgen. Ook staan er enkele vragen tussen mbt maagdelijkheid. Zodra ik deze vragen beantwoord, zie je ook het antwoord van de ander en als de ander het niet eens is en mijn antwoord afkeurt, wordt deze rood gemarkeerd. Het is hun goed recht, maar vrijwel elke vrouw (zelfs een vrouw waar ik wat berichtjes over en weer stuurde) had mijn antwoorden rood gemarkeerd:

Would you date somebody who was a virgin at the age of 25?
Zij: No
Ik: Yes, definitely (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

Are you a virgin?
Ik: Yes (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

In terms of sex, how experienced would your ideal mate be (with people other than you)?
Zij: Slightly experienced / Moderately experienced / Very experienced (zij kiest één van de drie antwoorden)
Ik: Innocent (virgin) (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

Ik ben midden 20 en kijk bij voorkeur naar doorsnee brunettes (20-30 jaar) zonder een teveel aan makeup, piercings etc. die hoogopgeleid zijn en een fatsoenlijke baan hebben, maar ik word dus vrijwel altijd afgekeurd gezien de antwoorden op seksgerelateerde vragen.
pi_157280813
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:21 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Op OkCupid kan je vragen invullen om te kijken of je matcht met een ander. Handig om een indicatie over ambities, opleidingsniveau, inkomen etc. te krijgen. Ook staan er enkele vragen tussen mbt maagdelijkheid. Zodra ik deze vragen beantwoord, zie je ook het antwoord van de ander en als de ander het niet eens is en mijn antwoord afkeurt, wordt deze rood gemarkeerd. Het is hun goed recht, maar vrijwel elke vrouw (zelfs een vrouw waar ik wat berichtjes over en weer stuurde) had mijn antwoorden rood gemarkeerd:

Would you date somebody who was a virgin at the age of 25?
Ik: Yes, definitely (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

Are you a virgin?
Ik: Yes (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

In terms of sex, how experienced would your ideal mate be (with people other than you)?
Zij: Slightly experienced / Moderately experienced / Very experienced (zij kiest één van de drie antwoorden)
Ik: Innocent (virgin) (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

Ik ben midden 20 en kijk bij voorkeur naar doorsnee brunettes (20-30 jaar) zonder een teveel aan makeup, piercings etc. die hoogopgeleid zijn en een fatsoenlijke baan hebben, maar ik word dus vrijwel altijd afgekeurd gezien de antwoorden op seksgerelateerde vragen.
Dat is dan ook een zeer oppervlakkige manier van kijken. Gericht op instant gratifacition ipv op elkaar duurzaam leren kennen.
Zodra je niet richt op die soort punten en elkaar gewoon leert kennen is tot 30 niet echt een probleem.
Pas als er naar absolute voorkeuren wordt gevraagd om een snelle en eerste selectie te kunnen maken ga je tegen dat soort punten aanlopen.
pi_157281538
Uhmzz begin wel aardig dicht in de buurt van de 30 te komen misschien toch maar eens maar buiten ofzo
Ik zwaai naar dieren.
pi_157281812
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar dat werkt alleen maar zo in die uitgaansgelegenheden, waar vrouwen ook niet komen om mensen echt te leren kennen. Daar is onmiddelijk plezier hebben van de interactie hoe het werkt, bij zowel mannen als vrouwen. Is dat niet aan de orde dan wordt het contact afgewezen.

Mensen gaan uit om een avondje plezier te hebben, dat gaat veel meer om instant gratification dan om kwalitatief contact opbouwen met iemand.
Zoek andere plaatsen op waar sociaal contact plaats vind op andere manieren en je zal zien dat contact anders verloopt. Er wel degelijk kans is om contact te maken met mensen (ook vrouwen).
Dit is bruikbare informatie! Dankjewel!

quote:

Dan wacht ik toch liever nog even. Als ik een vriendin krijg dan zal ze dat aspect van mij moeten accepteren. Kan ze dat niet, dan past ze toch niet zo heel goed bij mij.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:06 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz begin wel aardig dicht in de buurt van de 30 te komen misschien toch maar eens maar buiten ofzo
Was jij niet diegene die het al opgegeven had om met vrouwen in contact te komen?

quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2015 23:38 schreef Sturmic het volgende:
Ghe, hoe langer ik dit topic lees, hoe... vervelender ik het zie worden. De hele discussie polariseert, en waar de TS eerst best genuanceerd en optimistisch was, zie ik hem nu steeds door een paar succesvolle mensen neergesabeld worden en daarmee zelf steeds meer uithalen. De toon verruwd. Jammer.

Anderszijds... ik zie kansen voor een FA-topic :)

Voor iedereen (met name voor de maagden) die het interessant vindt om je leven over 20/30 jaar alvast voor je te zien... this is a good read.
Interessant leesvoer Sturmic!
Wat mij betreft mag dit topic best veranderd worden in het FA topic. Daar gaat het toch al over en het gaat al lang niet meer alleen om mij.
Dus als een mod dit leest, ga je gang :)
pi_157282313
Haha, sorry... het werd inderdaad een beetje een topickaap (excuus voor mijn aandeeltje daarin). Laat onverlet dat het een mooie discussie was. En als dit een FA-topic gaat worden, dan wil ik dit wel even meegeven (uiteraard schaamteloos gejat ;) ):

quote:
I am so tired of having no worth outside of work.

We had a team outing today to welcome a new team member. Went out to an arcade bar for drinks. I actually managed to talk a bit about random crap. It was going well. Then the conversation veered off into relationships.

Everyone had so many stories to share about past and current relationships and flings. I just stood there silently. It's tough to wonder what they must have thought. Either they weren't curious because they'd assumed I was FA or they thought I was being reserved and decided not to disclose personal details. Both negative things.

Hearing their experiences was absolutely painful. They were talking about certain relationships that were just so-so that they dropped because they weren't fulfilling.

What the fuck.

I saw this girl at the bar waiting around for someone. When her boyfriend showed up, her face lit up. She was ecstatic. I can't fathom what it must feel like to mean that much to someone.

I somehow managed to make a couple friends at work. As in, the type of friendship where you're invited to their birthday parties and such. Managed to fuck that up too, somehow.

Sometimes, I wish I could disappear. I mostly feel invisible anyway.

I hate having responsibilities I can't abandon. I hate that I've even considered it. It's so selfish.

I am so tired.
pi_157282362
quote:
I am sometimes amazed that such wrenching cruel pain can be inflicted without the slightest hint of intent or even awareness. When that girl lit up on seeing her boyfriend, she didn't imagine it could cause anyone pain. Obviously you aleady know this, but I just find it astonishing.

The way her eyes lit up, her face, her impulsive joy...to see that, and know it can never be you. To see that, and be forced to comprehend the immense gulf between you and a normal guy, between his experience in life and yours.

And you can't say anything about it, you can't complain or even just express a quiet sorrow about it. Even here, someone will come along and bitch about you thinking you're 'entitled'. And even if they didn't, there's no point in complaining anyhow. There's no one to complain to; no one made any decision and no one can change this.

You wish someone's eyes would light up like that for you. That's all. It's very simple and sad and empty. But you can't seem to make it happen. Somehow, advice about lifting weights and being yourself falls a bit flat when 10,000 girls in a row have seen you and their eyes have remained unanimously unlit.

It isn't something you can ask for. What a bizarre conversation that would be. "Hey, would you mind having your eyes light up when you see me? Thanks". Seriously, what would be the point of that? It isn't something she could decide to do on purpose.

Such exquisite shame and hurt, inflicted in total innocence. It's just the inevitable result of being around people without really being one. Constant reminders of what you are and what you are not.

It would be easier to refute and resist such messages if they were delivered on purpose. If someone openly jeered and said you were unworthy, that might hurt but not nearly so much. When kind, decent people inadvertently show you what you are, the very fact that they didn't mean to hurt you, makes it hurt more. You know they mean it. You know full well that girl had no idea of causing you pain at all. You know full well that her eyes would never light up like that for you. She'd never say such a thing. It's just a brutal, silent truth.

No girl is ever going to have or express a conscious opinion that you don't deserve to have someone love you. If you ever asked, they'd all insist that someone will but just not them right now sorry. But conscious opinions have nothing to do with it.

She didn't see her boyfriend, muse over her options, and choose to react with joy. It just happened. And when girls react to you, there's no real deliberate choice. It just happens. And what happens is, he gets joy and love, and you don't. Other guys do, and you don't.

You can't even comfort yourself with bitterness or anger toward women, because you know they are just people reacting and feeling what they feel. You don't want someone to force themselves, to pretend, to take pity. You want someone's eyes to light up. And you have a sick horrible fear in your gut that it really might just never happen.

You came into the world as stupid and hopeful as everyone else. And you are learning the cold lesson now. You bounce up like a hopeful puppy, sure that you're a part of this, sure that you get to play like everyone else, and you slowly learn you're just not welcome. Nothing personal, you just don't get to have that kind of reaction, that kind of experience. Nothing personal, you just have to be alone, and would you mind pretending to be ok with that? You're not supposed to complain about it and make people feel bad.

Just live your life alone, don't experience love, don't hold hands, don't have sex, don't have children. And don't bitch about it, you entitled creep.
Beetje melodramatisch... maar dit is wel wat écht alleen en ongewenst zijn betekent. Hoop dat het helpt bij het beeld vormen van waar een aantal mensen in dit topic vandaan komen. :7
pi_157284519
trol

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 03-11-2015 07:52:09 ]
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 09:16:48 #75
5428 crew  miss_sly
pi_157285832
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Beetje melodramatisch... maar dit is wel wat écht alleen en ongewenst zijn betekent. Hoop dat het helpt bij het beeld vormen van waar een aantal mensen in dit topic vandaan komen. :7
- nevermind-

[ Bericht 50% gewijzigd door miss_sly op 03-11-2015 13:01:10 ]
pi_157287989
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Door deze twee stukjes tekst kan ik me wel heel goed indenken hoe het kan voelen, maar tegelijkertijd weet ik dus uit ervaring dat je iets met die gevoelens kunt doen.

Ik ben jaren ongewild kinderloos geweest. Na heel veel ziekenhuisbezoekjes en medicijnen en toestanden werd ik uiteindelijk op de valreep (een maand voor mijn 40e verjaardag, wat we als grens hadden getrokken om het te proberen) zwanger, bleef ik zwanger en kreeg ik een kind.
Die gevoelens die je hierboven beschrijft, heb ik ook lange tijd gehad, maar dan naar moeders met een baby. Of zwangere vrouwen. Wat was ik strontjaloers en voelde ik me verdrietig en ongelukkig. Ik kon geen zwangere vrouw of baby meer zien. En toch moest ik daar iets mee, want de kans dat ik zonder kind(eren) door het leven zou moeten, werd wel steeds groter. En dus heb ik met veel pijn en moeite verwerkt dat het zo zou zijn. En dat ik niet jaloers zou zijn op anderen, de rest van mijn leven. Dat het best eens mocht steken, eventjes, maar dat ik daarmee moest dealen, want dat ik geen verbitterd, teleurgesteld, jaloers mens wilde worden. En dat lukte. Toen ik uiteindelijk wel zwanger werd (zo'n 14 jaar nadat ik wist dat ik het heel graag wilde en heel veel narigheid) had ik er wel vrede mee als dat niet zou zijn gebeurd. Ik had het verwerkt.

Dat zullen jullie ook moeten doen, wil je nog iets van je leven maken. Iets wat het de moeite waard maakt.
De grap is alleen dat sexdrive en pair bonding genetisch ingebakken zijn en een kinderwens niet. Dat is maatschappelijk bepaald (als je dat niet gelooft moet je maar eens wat publicaties van bijvoorbeeld Ruut Veenhoven lezen).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 11:14:47 #77
5428 crew  miss_sly
pi_157288056
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:11 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

De grap is alleen dat sexdrive en pair bonding genetisch ingebakken zijn en een kinderwens niet. Dat is maatschappelijk bepaald (als je dat niet gelooft moet je maar eens wat publicaties van bijvoorbeeld Ruut Veenhoven lezen).
Daar ben ik het hartgrondig mee oneens, if you don't mind :)
pi_157288493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar ben ik het hartgrondig mee oneens, if you don't mind :)
Het is geen mening hè :D Het is een wetenschappelijk bewezen feit.

Eigenlijk is het ook heel erg logisch. Geen enkel dier legt namelijk de link tussen seks en nageslacht. Ook onze voorouders kenden die relatie heel lang niet.
Om voort te bestaan als soort is dus een sex drive ingebakken. Een aangeboren kinderwens zou niet eens werken omdat geen enkel dier zou weten hoe je in godsnaam kinderen moet maken. Dat wij dat evolutionair gezien sinds gisteren wèl weten heeft er echt niet voor gezorgd dat bij de homo sapiens het voortbestaan opeens wordt geregeled dmv een kinderwens ipv sex drive.

Overigens hebben ook studies naar andere tijden en culturen aangetoond dat de wens om kinderen te krijgen volledig door de omgeving/maatschappij wordt bepaald. De wens om kinderen te krijgen is namelijk beslist geen constante op deze aardbol. Sex drive daarentegen wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Puntenjager op 03-11-2015 11:46:23 ]
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 11:45:51 #79
5428 crew  miss_sly
pi_157288661
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:37 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het is geen mening hè :D Het is een wetenschappelijk bewezen feit.

Eigenlijk is het ook heel erg logisch. Geen enkel dier legt namelijk de link tussen seks en nageslacht. Ook onze voorouders kenden die relatie heel lang niet.
Om voort te bestaan als soort is dus een sex drive ingebakken. Een aangeboren kinderwens zou niet eens werken omdat geen enkel dier zou weten hoe je in godsnaam kinderen moet maken. Dat wij dat evolutionair gezien sinds gisteren wèl weten heeft er echt niet voor gezorgd dat bij de homo sapiens het voortbestaat wordt geregeled dmv een kinderwens ipv sex drive.

Overigens hebben ook studies naar andere tijden en culturen heeft aangetoond dat de wens om kinderen te krijgen volledig door de omgeving/maatschappij wordt bepaald. Kinderwens is namelijk beslist geen constante op deze aardbol. Sex drive daarentegen wel.
Dan nog ben ik het met je oneens.
Jij hebt duidelijk geen idee hoe een kinderwens kan voelen. Dat is prima, dat mag, maar de hele maatschappij heeft met dat gevoel geen reet te maken :)
pi_157288838
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dan nog ben ik het met je oneens.
Jij hebt duidelijk geen idee hoe een kinderwens kan voelen. Dat is prima, dat mag, maar de hele maatschappij heeft met dat gevoel geen reet te maken :)
Het punt is dat jij niet waar wilt hebben dat het 'slechts' een door de maatschappij bepaalde wens is en niet iets van de 'hogere' categorie 'aangeboren'. Maar eigenlijk maakt dat helemaal niets uit want de mens is een uiterst sociaal dier en ook zaken die niet genetisch vastgelegd zijn kunnen we als zeer belangrijk en eigen voelen. Doordat je deel uitmaakt van een groter geheel IS het ook iets heel belangrijks. Het wordt alleen niet geregeld door je genen en hormonen. That's all :)
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 11:57:03 #81
5428 crew  miss_sly
pi_157288900
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Het punt is dat jij niet waar wilt hebben dat het 'slechts' een door de maatschappij bepaalde wens is en niet iets van de 'hogere' categorie 'aangeboren'. Maar eigenlijk maakt dat helemaal niets uit want de mens is een uiterst sociaal dier en ook zaken die niet genetisch vastgelegd zijn kunnen we als zeer belangrijk en eigen voelen. Doordat je deel uitmaakt van een groter geheel IS het ook iets heel belangrijks. Het wordt alleen niet geregeld door je genen en hormonen. That's all :)
Maar dat is helemaal het punt niet.
Het punt is het gevoel. Dat probeer jij minder groot te maken door te zeggen dat het niet genetisch is. Dat is helemaal niet belangrijk, daar gaat het namelijk helemaal niet om.

Bovendien als het dan echt alleen om de genetische seks drive zou gaan, zou een prostitué een prima optie zijn, want dan gaat het puur om de seks.
pi_157289101
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het punt is het gevoel. Dat probeer jij minder groot te maken door te zeggen dat het niet genetisch is. Dat is helemaal niet belangrijk, daar gaat het namelijk helemaal niet om.

Bovendien als het dan echt alleen om de genetische seks drive zou gaan, zou een prostitué een prima optie zijn, want dan gaat het puur om de seks.
Scherp!
pi_157289117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Misschien is het ook wel minder groot, want omdat het een van buitenaf gevormde wens is kun je hem ook van buitenaf beïnvloeden. Met een genetisch aangeboren wens of drive kan dat niet. Of je moet uit elke cel stukken dna gaan wegknippen.

Dat naar een hoer gaan dus een oplossing is, klopt niet want daarmee wordt je behoefte aan pairbonding niet bevredigd.

Ik heb even een artikel wat specifiek hierop ingaat opgezocht => http://www2.eur.nl/fsw/re(...)000s/2000e-fulln.pdf

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 03-11-2015 12:23:08 ]
pi_157289195
Begin:
quote:
HOE DIEP ZIT DE KINDERWENS?

Ruut Veenhoven
Freya Magazine, 2000, vol. 16, nr. 3, pp. 15-19

De hier aanwezigen hebben een sterke kinderwens. We beleven dat als een natuurlijke behoefte. Die beleving sluit aan op de idee dat er zoiets als een voortplantingsinstinct is en dat die natuurlijke drang met name bij vrouwen heel sterk is. Dat lijkt vanzelfsprekend, maar is het ook waar? En als dat niet zo is, wat betekent dat dan voor ongewild kinderlozen?
Conclusie:
quote:
Boodschap
Kinderwens is dus geen onvermijdelijke drang, maar een keuze. Als zodanig is kinderwens vergelijkbaar met het streven naar een bepaalde carrière of het verlangen om in een bepaald land te wonen. Dat wil niet zeggen dat de kinderwens moeiteloos voor een andere keuze kan worden ingeruild. Een carrière waarop je je zinnen hebt gezet kun je ook niet zomaar vergeten, een geliefde al evenmin.
Dat blokkering van deze levenskeuze zo zwaar valt komt onder meer omdat het ouderschap een voor de hand liggende keuze is en omdat het een levensvorm biedt waarin veel behoeften op een vanzelfsprekende manier vervuld kunnen worden. Het is niet makkelijk voorstelbaar dat alternatieve levensvullingen even bevredigend kunnen zijn. Toch is dat kennelijk wel mogelijk, anders zou het kinderlozen niet zo goed gaan.
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen op dit verhaal zit te wachten. Je komt hier voor oplossing van je probleem of op zijn minst erkenning van je verdriet. Nu krijg je te horen dat het van de natuur eigenlijk niet hoeft. Dat kan vervelend aankomen, zeker als je midden in een belastende behandeling zit. Anderzijds is dit toch wel nuttige informatie, vooral als je moet afwegen of je verder gaat of niet. Ook als het uiteindelijk niet lukt is het prettig te weten dat daarmee de kans op een bevredigend leven niet verkeken is. Misschien een koude troost, maar toch.

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 03-11-2015 12:21:11 ]
pi_157289196
Dan zoek je iemand voor wekelijkse GFE, opgelost.

Ik ben wel klaar met het wedstrijdje zielig doen. Als je niet eens kunt accepteren dat andere mensen ook gemis voelen, is er echt meer mis met je dan dat je geen vrouw kunt vinden.
pi_157289306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:13 schreef LadyOracle het volgende:

Ik ben wel klaar met het wedstrijdje zielig doen. Als je niet eens kunt accepteren dat andere mensen ook gemis voelen, is er echt meer mis met je dan dat je geen vrouw kunt vinden.
Je moet alleen geen bullshit uitkramen dat je kinderwens niet maatschappelijk bepaald zou zijn. Dat is van dezelfde categorie als er van overtuigd zijn dat fenomeen x of y wel door (een) god bepaald moet zijn... Dat dat zo is omdat je dat voelt (en je weet toch zelf wel wat je voelt blabla).
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:24:25 #87
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157289410
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:13 schreef LadyOracle het volgende:

Je denkt echt, dat een man zo wel even een GFE of FB regelt? Ook deze vrouwen hebben een eisenlijst, als het gaat om alleen neuken zonder relatie.
pi_157289479
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:24 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Je denkt echt, dat een man zo wel even een GFE of FB regelt? Ook deze vrouwen hebben een eisenlijst, als het gaat om alleen neuken zonder relatie.
De gemiddelde man stelt zijn uiterlijke eisen maar beneden voor een FWB, de gemiddelde vrouw juist naar boven.
pi_157289497
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:24 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

GFE is gewoon te koop. Verder was het een bewust sarcastische reactie op die figuur hierboven die werkelijk denkt dat gevoel niet telt omdat het niet is aangeboren. Als je geen respect hebt voor wat anderen voelen en hun pogingen zich in te leven belachelijk maakt, snap ik wel waarom het moeilijk gaat met vrouwen. Hork-in-het-kwadraat.
pi_157289586
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

De gemiddelde man stelt zijn uiterlijke eisen maar beneden voor een FWB, de gemiddelde vrouw juist naar boven.
Dat komt omdat een vrouw als het alleen om sex gaat een zo goed mogelijke dekhengst wil. Zo aantrekkelijk mogelijk. De beste genen dus eigenlijk.

Als het daarentegen om een relatie gaat geven de provider-eigenschappen van een man de doorslag. Dat zijn veel softere zaken als betrouwbaarheid en lief zijn. Sterker nog, een hoog testosteron level wat een man aantrekkelijk maakt is bij een provider juist ongewenst omdat dat een man daardoor te agressief en onbetrouwbaar maakt
(Zie hier het klootzak / foute man versus lieve betrouwe vent dilemma voor een vrouw)

[ Bericht 2% gewijzigd door Puntenjager op 03-11-2015 12:50:41 ]
pi_157289615
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:28 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

GFE is gewoon te koop. Verder was het een bewust sarcastische reactie op die figuur hierboven die werkelijk denkt dat gevoel niet telt omdat het niet is aangeboren. Als je geen respect hebt voor wat anderen voelen en hun pogingen zich in te leven belachelijk maakt, snap ik wel waarom het moeilijk gaat met vrouwen. Hork-in-het-kwadraat.
Ik schrijf letterlijk dat het gevoel alsnog belangrijk is. Maar nee, gewoon niet lezen.
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 12:35:12 #92
5428 crew  miss_sly
pi_157289644
quote:

[..]

+1
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee als het zo moet. Ze zoeken het maar lekker uit, vinden alle vrouwen maar lekker kuthoeren en koken maar in hun sop gaar. Als ze op deze manier naar anderen kijken en op ze reageren, heb je het inderdaad over horken.
pi_157289797
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

+1
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee als het zo moet. Ze zoeken het maar lekker uit, vinden alle vrouwen maar lekker kuthoeren en koken maar in hun sop gaar. Als ze op deze manier naar anderen kijken en op ze reageren, heb je het inderdaad over horken.
Als je aantoont dat iets feitelijk onjuist is ben je dus een hork en hou je geen rekening met gevoelens!? Tuurlijk :')

quote:
Kinderwens is dus geen onvermijdelijke drang, maar een keuze. Als zodanig is kinderwens vergelijkbaar met het streven naar een bepaalde carrière of het verlangen om in een bepaald land te wonen.
Misschien is gelijke waarde toekennen aan het kunnen krijgen van sex + bonding en het kunnen krijgen van kinderen wel de echte miskenning en impliciete belediging hier...
pi_157289866
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dus als je aantoont dat iets feitelijk onjuist is ben je dus een hork en hou je geen rekening met gevoelens!? Tuurlijk :')

[..]

Misschien is gelijke waarde toekennen aan het kunnen krijgen van sex + bonding en het kunnen krijgen van kinderen wel de echte miskenning en impliciete belediging hier...
Ik heb geen tijd om uitgebreid te reageren, maar wil nog wel even mededelen dat ik het met je eens ben!
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:50:46 #95
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157289951
quote:

[..]

Dat word een dure grap dan, om wekelijks een GFE te kopen. :)

Ik begreep je reactie verder, als je geen kinderen kunt krijgen, terwijl je aan het proberen bent en een kinderwens hebt, is dat natuurlijk heel erg naar. Ik ken het van iemand uit de familie en kregen uiteindelijk toch een kind, na erg lang proberen.

Maar ze hebben wel een relatie en zijn intiem. Als je dat je hele leven niet ervaart, terwijl dat er ingebakken is, zoals hij verwoorde, dan is dat toch wel extra klootte. Dan heb ik het nog niet eens over, dat diegene ook misschien wel een kinderwens hebben.
pi_157290291
quote:

[..]

Aanvoeren dat er aan verschillende gevoelens/behoeften/wensen/verlangens verschillende mechanismen ten grondslag liggen is niet zeggen dat deze niet tellen of deze belachelijk maken.
  dinsdag 3 november 2015 @ 13:12:02 #97
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157290400
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Klopt en natuurlijk ook keuze genoeg.
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 13:15:38 #98
5428 crew  miss_sly
pi_157290475
En dan zijn jullie weer waar je wezen wil en telkens weer uitkomt.

Volledig zinloos om te reageren hier.
pi_157290481
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:42 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als je aantoont dat iets feitelijk onjuist is ben je dus een hork en hou je geen rekening met gevoelens!? Tuurlijk :')

Je gaat iemand beledigen die jou probeert te begrijpen en probeer haar ervaring weg te rationaliseren. Serieus, als je niet begrijpt waarom dat kwetsend is, zou dat best een deel van je probleem kunnen zijn.
pi_157290596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:50 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Dat word een dure grap dan, om wekelijks een GFE te kopen. :)

Ik begreep je reactie verder, als je geen kinderen kunt krijgen, terwijl je aan het proberen bent en een kinderwens hebt, is dat natuurlijk heel erg naar. Ik ken het van iemand uit de familie en kregen uiteindelijk toch een kind, na erg lang proberen.

Maar ze hebben wel een relatie en zijn intiem. Als je dat je hele leven niet ervaart, terwijl dat er ingebakken is, zoals hij verwoorde, dan is dat toch wel extra klootte. Dan heb ik het nog niet eens over, dat diegene ook misschien wel een kinderwens hebben.
Absoluut. Maar als je een migraine-aanval hebt, voel je je ook niet beter omdat er mensen op aarde zijn met clusterhoofdpijn. Zo werkt het nu eenmaal niet.

Een gesprek werkt echt beter als je van mensen accepteert dat hun gevoelens voor hun/hen/hullie (vergeet dat altijd) echt zijn, ongeacht of je dat terecht vindt of wat een onderzoek daarvan vindt. Dan krijg je wederzijds respect, openheid en begrip. Ook als je het niet begrijpt, zul je het moeten respecteren.

Ik ben opgevoed door iemand die altijd alles erger had en daarom anderen het recht op klagen probeerde af te nemen. Geloof me, van de afgedwongen bevestiging dat zij het echt inderdaad het allerergst had en dat niemand het zwaarder had, is ze nooit een seconde gelukkiger geworden.
pi_157290723
Er hangt hier een beetje een misogynistisch (misogeen, misogyne?) sfeertje ...

Zou het wellicht daar aan kunnen liggen ...?
"Pools are perfect for holding water"
pi_157290754
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:21 schreef LadyOracle het volgende:

Een gesprek werkt echt beter als je van mensen accepteert dat hun gevoelens voor hun/hen/hullie (vergeet dat altijd) echt zijn, ongeacht of je dat terecht vindt of wat een onderzoek daarvan vindt. Dan krijg je wederzijds respect, openheid en begrip. Ook als je het niet begrijpt, zul je het moeten respecteren.

Waar wordt er gesuggereerd dat deze gevoelens niet echt zijn? Dat verschillende gevoelens/behoeften/wensen/verlangens andere mechinismen kunnen hebben betekend niet dat het gevoel meer of minder echt is.

En aan de andere kant is iets wat je heel sterk ervaart niet per definitie een intrinsiek/genetisch bepaald gevoel.
pi_157290771
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:27 schreef probeer het volgende:
Er hangt hier een beetje een misogynistisch (misogeen, misogyne?) sfeertje ...

Zou het wellicht daar aan kunnen liggen ...?
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, de toon is een stuk minder vrouwenhatend dan in het begin van deze epiek
pi_157290870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:29 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Waar wordt er gesuggereerd dat deze gevoelens niet echt zijn? Dat verschillende gevoelens/behoeften/wensen/verlangens andere mechinismen kunnen hebben betekend niet dat het gevoel meer of minder echt is.

En aan de andere kant is iets wat je heel sterk ervaart niet per definitie een intrinsiek/genetisch bepaald gevoel.
"Misschien is het ook wel minder groot, want omdat het een van buitenaf gevormde wens is kun je hem ook van buitenaf beïnvloeden."
En dat stukje over miskenning.

Overigens eens vwb toon.
pi_157290933
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:34 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

"Misschien is het ook wel minder groot, want omdat het een van buitenaf gevormde wens is kun je hem ook van buitenaf beïnvloeden."

Is dat geen goed nieuws voor mensen die worstelen met dergelijke gevoelens?
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 13:42:43 #106
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157291054
quote:

[..]

Dat zei ik in het eerste of 2e topic al. Het is puur dit, icm graag heel zielig willen zijn. Dat is gewoon een ach en wee ik ben zielig topic geworden waarbij het punt dat ze ECHT geen kans maken met hand en tand verdedigd wordt ipv denken "och, misschien valt het dan toch mee?"

Het is lachwekkend en kansloos tegelijkertijd.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157291082
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:37 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Is dat geen goed nieuws voor mensen die worstelen met dergelijke gevoelens?
Nee, ik denk dat het alleen laat zien dat je ze niet serieus neemt. Verder is het heel flauw, want daarmee wordt de discussie veranderd in 'ik ben zieliger want ik kan er niks aan doen', wat niet waar is. Je kunt er dus hooguit - als dit onderzoek klopt en er niet duizend zijn die het tegendeel beweren, want ik heb het niet uitgezocht - niks aan doen dat je het gemis ervaart, maar hebt nog steeds invloed op hoe je ermee omgaat en waarschijnlijk ook op de oorzaken. (Invloed op is iets anders dan volledig veranderen, voor de duidelijkheid)
pi_157291099
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 november 2015 12:09 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Misschien is het ook wel minder groot, want omdat het een van buitenaf gevormde wens is kun je hem ook van buitenaf beïnvloeden. Met een genetisch aangeboren wens of drive kan dat niet. Of je moet uit elke cel stukken dna gaan wegknippen.
Dat iets in het DNA zit, maakt niet dat het ook tot uiting komt. Tussen DNA en fysiologie zit een wereld van verschil.

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 13:15 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Je gaat iemand beledigen die jou probeert te begrijpen en probeer haar ervaring weg te rationaliseren. Serieus, als je niet begrijpt waarom dat kwetsend is, zou dat best een deel van je probleem kunnen zijn.
^O^
pi_157336028
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de originele ts denkt erover, maar bij de anderen lees ik best veel frustratie over mannen die in het uitgaansleven scoren.
Maar dat gaat over seks zonder andere zaken erbij. Lol hebben er misschien ook nog bij, maar geen liefde/intimiteit.

Wel voor het snelle scoren, een nachtje lol, maar minder voor een relatie en de rest van dat menselijke contact wat erbij komt kijken.
Doe nou niet alsof het voor iedereen even gemakkelijk is om contact te leggen met het doel diezelfde avond seks te hebben. Denk dat veel maagden hier wel stiekem over fantaseren maar door de sociale beperkingen niet weten hoe ze dit moeten aanpakken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 13:59 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat dit voor iedereen geldt maar veel 'oude maagden' hier lijken op meer vlakken sociaal aansluiting te missen. Weinig activiteiten, weinig vrienden/kennissen/sociale contacten, en ook geen contact met vrouwen. Dat hangt vaak allemaal samen.
Of je moet je volledig richten op datingsites en apps? Alleen snel een meisje scoren in de kroeg zal dan wat lastiger gaan.

Een meisje regelen via internet zou mij ook geen voldoening geven als het gaat om het zelfvertrouwen dat je als man in staat bent om op een vrouw te jagen. Het geeft je ego wel een enorme boost als je bij de vleet meisjes in uitgaansgelegenheden weet te versieren waarmee je direct daarna al seks kan hebben.

Wel veel prettiger dan wanhopig op je zolderkamertje eindeloos berichtjes tikken naar vrouwen die toch niet zullen reageren. Dan krijg je een beetje Deezer toestanden dat je wekenlang aan het investeren bent maar daar bar weinig van terug krijgt.

[ Bericht 13% gewijzigd door syndroom op 05-11-2015 15:10:42 ]
pi_157336080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef syndroom het volgende:

[..]

Doe nou niet alsof het voor iedereen even gemakkelijk is om contact te leggen met het doel diezelfde avond seks te hebben. Denk dat veel maagden hier wel stiekem over fantaseren maar door de sociale beperkingen niet weten hoe ze dit moeten aanpakken.

[..]

Of je moet je volledig richten op datingsites en apps? Alleen snel een meisje scoren in de kroeg zal dan wat lastiger gaan.
Ik zeg niet dat dat even makkelijk is, maar dan kan je ook net zo goed een hoer neuken. Ik heb begrepen uit wat mensen hier zeggen dat het niet alleen om de daad op zichzelf gaat, maar om de hele reutemeteut van partner intimiteit en de aanloop ernaar toe.

Als puur seks het probleem was is de oplossing simpeler.
pi_157336187
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef syndroom het volgende:

[..]

Daar zit het probleem. Fuck de seks, leer praten.

quote:
Beiden kan prima, plus nog meer. Maar richt je niet per se op vrouwen, wanneer je in z'n geheel sociaal gehandicapt bent. Leer eerst zwemmen, alvorens in het diepe te duiken.
pi_157338726
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:06 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Beiden kan prima, plus nog meer. Maar richt je niet per se op vrouwen, wanneer je in z'n geheel sociaal gehandicapt bent. Leer eerst zwemmen, alvorens in het diepe te duiken.
Dat is niet altijd even makkelijk als je een beperking hebt, zoals autisme of in mijn geval een zware stotter.
pi_157339824
Het belangrijkste is ballen tonen,

zorg dat je er niet uit ziet als zware nerd (koop mooie kleding, neem een leuk kapsel/baardje, zorg voor normaal postuur)

heb schijt aan wat zij zou kunnen denken en doe je ding. Wees direct, maak je intenties duidelijk.

Denk maar zo: er zijn gigantisch veel leuke vrouwen. Mislukt het bij 1, ga naar de volgende.

Je kunt ook een vrouw kopen uit azie of oost-europa (inb4 moreel huilie huilie)

Heb schijt, toon ballen, het is nooit te laat.
pi_157340613
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:01 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is niet altijd even makkelijk als je een beperking hebt, zoals autisme of in mijn geval een zware stotter.
Roeien met de riemen die je hebt.

Je kan van een ander niet verwachten dat ze zich aanpassen voor jouw beperking.
pi_157341612
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:53 schreef Libertarisch het volgende:
Het belangrijkste is ballen tonen,

zorg dat je er niet uit ziet als zware nerd (koop mooie kleding, neem een leuk kapsel/baardje, zorg voor normaal postuur)

heb schijt aan wat zij zou kunnen denken en doe je ding. Wees direct, maak je intenties duidelijk.

Denk maar zo: er zijn gigantisch veel leuke vrouwen. Mislukt het bij 1, ga naar de volgende.

Je kunt ook een vrouw kopen uit azie of oost-europa (inb4 moreel huilie huilie)

Heb schijt, toon ballen, het is nooit te laat.
Maar dan vallen ze op je dure kleren = geld.
Wie post even dat filmpje weet niet precies hoe die ging beetje sloeber vraagt een mooie dame uit.
Wordt afgewezen stapt dan in een dikke wagen en ineens ....
Ik zwaai naar dieren.
pi_157344888
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wie post even dat filmpje weet niet precies hoe die ging beetje sloeber vraagt een mooie dame uit.
Dat zou dan de derde keer in een maand zijn dat dit filmpje met een suggestieve boodschap en titel voorbijkomt. De titel luidt You don't judge people by appearance important is the heart!. Blijkbaar vinden sommigen het nodig om anderen op te dragen of in ieder geval normatief te wezen en mij te vertellen dat ik mensen niet in eerste instantie op voorkomen moet beoordelen. Ook echt een concrete aanbeveling hoor, dat "volgen van je hart".

Degene die dit filmpje postte in R&P / Iemand afwijzen vanwege uiterlijk, postte dit zonder enige toelichting alsof het hier om een onomstreden en algemeen voor waar aangenomen theorie gaat. Daarna volgde reacties waarin andersdenkenden werden herinnerd aan het filmpje, waarschijnlijk om te laten zien dat hun gedachtegang toch echt niet de juiste is en dat ze er verstandig aan doen om de levenslessen uit dat filmpje aan te nemen.
  donderdag 5 november 2015 @ 20:49:36 #117
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157345146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat even makkelijk is, maar dan kan je ook net zo goed een hoer neuken. Ik heb begrepen uit wat mensen hier zeggen dat het niet alleen om de daad op zichzelf gaat, maar om de hele reutemeteut van partner intimiteit en de aanloop ernaar toe.

Als puur seks het probleem was is de oplossing simpeler.
Dat geeft je natuurlijk een goed gevoel, zo willen vrouwen niks van je hebben, maar zodra je genoeg neer telt, dan is alles mogelijk. Ik zie niet hoe zoiets simpeler is, als je eigenwaarde en beurs steeds verder leeglopen.

Het is leuk voor een paar keer, maar hoeren zijn geen oplossing, je gaat je er zelfs nog kloter over voelen.
  donderdag 5 november 2015 @ 20:50:38 #118
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157345172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

pi_157345324
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:01 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dan lijkt het me alleen nog belangrijker om te leren praten ondanks je beperking. Je zult harder moeten werken dan anderen. Dat is niet eerlijk, maar helaas wel de realiteit.
pi_157345337
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:00:14 #121
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157345505
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Of zo een filmpje idd,
Dat is dat filmpje.
pi_157345559
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:00 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Dat is dat filmpje.
Zijn wel meerdere filmpjes al dan niet fake,
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:12:53 #123
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157346001
Overigens weer genoeg keren gereageerd op advertenties, maar weer nul respons. Ze krijgen genoeg reacties, dan even kiezen en vervolgens de advertentie verwijderen. :')

Als ik een advertentie plaats, krijg ik nul response. Ik kan hier ook maar het beste mee kappen, totaal zinloos.
pi_157346115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:12 schreef Red-Pill het volgende:
Overigens weer genoeg keren gereageerd op advertenties, maar weer nul respons. Ze krijgen genoeg reacties, dan even kiezen en vervolgens de advertentie verwijderen. :')

Als ik een advertentie plaats, krijg ik nul response. Ik kan hier ook maar het beste mee kappen, totaal zinloos.
Welke advertenties bedoel je>?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157346188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Dat geeft je natuurlijk een goed gevoel, zo willen vrouwen niks van je hebben, maar zodra je genoeg neer telt, dan is alles mogelijk. Ik zie niet hoe zoiets simpeler is, als je eigenwaarde en beurs steeds verder leeglopen.

Het is leuk voor een paar keer, maar hoeren zijn geen oplossing, je gaat je er zelfs nog kloter over voelen.
Dat is omdat het meer dan alleen maar de seks is wat je dwars zit.
pi_157347385
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:17 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is omdat het meer dan alleen maar de seks is wat je dwars zit.
Wat nou als seks steeds verkeerd gaat en je het daarop verneukt bij vrouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_157347612
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er hier veel mensen met dat probleem zijn.
pi_157347653
quote:

[..]

Wat gaat er verkeerd dan?
  donderdag 5 november 2015 @ 21:55:25 #129
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157347655
quote:

[..]

Je hebt het over een daten / relatie. Als alles stil valt bij het contact maken, is dat gewoon irrelevant.

Daarnaast, denk je dat iedereen wel even weet hoe alles in z'n gang gaat? Verwacht jij bij voorbaat al, dat alle mannen goede ervaring moeten hebben?
pi_157347693
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:55 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Je hebt het over een daten / relatie. Als alles stil valt bij het contact maken, is dat gewoon irrelevant.

Daarnaast, denk je dat iedereen wel even weet hoe alles in z'n gang gaat? Verwacht jij bij voorbaat al, dat alle mannen goede ervaring moeten hebben?
Vanaf een bepaalde leeftijd wel, ja. Als de seks enorm tegenvalt is dat voor veel vrouwen een dealbreaker.
pi_157347745
quote:
2s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Eerst leren kruipen voordat je kunt lopen. :Y
pi_157347752
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:54 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er hier veel mensen met dat probleem zijn.
Exact, zorg eerst maar eens dat je een vrouw je slaapkamer inkrijgt. Voor velen van ons is dat al te hoog gegrepen.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:58:31 #133
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157347759
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vanaf een bepaalde leeftijd wel, ja. Als de seks enorm tegenvalt is dat voor veel vrouwen een dealbreaker.
Dat vind je normaal? Verwachten dat mannen ervaring hebben, anders is het afgelopen?
pi_157347889
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Dat vind je normaal? Verwachten dat mannen ervaring hebben, anders is het afgelopen?
"Enorm tegenvalt"
Just saying :+

Je kunt dingen ook gewoon erg negatief interpreteren waardoor je jezelf eventueel weer meer ontmoedigd. :s)
  donderdag 5 november 2015 @ 22:05:59 #135
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157348058
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

"Enorm tegenvalt"

Nul ervaring, komt daar dicht in de buurt.

Just saying.
pi_157348110
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Just saying.
Geldt dat voor jou? Hmm okay.
  donderdag 5 november 2015 @ 22:08:27 #137
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157348143
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geldt dat voor jou? Hmm okay.
Nee, that ship has sailed.
pi_157348196
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Het gaat niet om normaal of verwachtingen, maar voorkeuren. Je wil een beetje op hetzelfde niveau zitten om het leuk te houden. Als iemand echt niet weet wat ie doet, kan dat nogal een mood killer zijn, tenzij je zelf ook onervaren bent. De meeste posities vragen toch om het meeste 'kunnen' van de man. Het hoeft de eerste keren echt niet soepel te gaan, maar wil toch graag een beetje op een lijn zitten wat dat betreft. Dat werkt voor veel vrouwen zo. Je hoort al vanaf redelijk jonge leeftijd dat de meesten graag iemand treffen met ervaring, die weet wat ie doet.

Natuurlijk zijn er ook vrouwen die het helemaal niets uitmaakt. :)
pi_157348245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

"Enorm tegenvalt"

Je kunt dingen ook gewoon erg negatief interpreteren waardoor je jezelf eventueel weer meer ontmoedigd. :s)
Je hebt er natuurtalentjes bij zitten. ;)
pi_157348389
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dermate kut kan het toch ook weer niet zijn...

Hoewel, dermate kut is het natuurlijk juist wel. o|O
pi_157348581
quote:

[..]

Veel theorie bestudeerd. :7
  donderdag 5 november 2015 @ 22:24:46 #142
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157348692
quote:

[..]

Eerste keer was in het begin veel spanning, maar even daarna ging alles vanzelf. Daarna toch genoeg positieve reacties gekregen, over mijn doen.

Eén van deze vrouwen was ook klaargekomen tijdens het neuken. Na de daad was ze aan het blozen, moest ze even op adem komen en was ze met haar handen, voor het gezicht aan te waaien. ;)
pi_157348870
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:24 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Eerste keer was in het begin veel spanning, maar even daarna ging alles vanzelf. Daarna toch genoeg positieve reacties gekregen, over mijn doen.

Eén van deze vrouwen was ook klaargekomen tijdens het neuken. Na de daad was ze aan het blozen, moest ze even op adem komen en was ze met haar handen, voor het gezicht aan te waaien. ;)
*O*
pi_157349355
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:24 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Zo zo, dit neukbeest. ;)
pi_157349439
quote:

[..]

Dan lijkt het me handig eens een seksuoloog te bezoeken. Dat is namelijk en vrij simpel oplosbaar problem.
pi_157349551
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan lijkt het me handig eens een seksuoloog te bezoeken. Dat is namelijk en vrij simpel oplosbaar problem.
Seks moet je toch vooral in de praktijk ervaren en leren? Als er geen klik is werkt het niet en je kan niet zoals een theorie-examen voor je rijbewijs alle regeltjes uit je kop leren. Elk lichaam is anders en de omstandigheid (slap/stijf/nat/droog/klein) ook..
pi_157349614
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:05 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Just saying.
Toch is dat niet perse waar. Je zal echt geen volleerde pornogod zijn, maar je kan wel fijn in bed zijn. Dat hangt niet alleen op de handelingen zo perfect mogelijk uitvoeren.
Iemand die de ervaring mist, maar wel de wil heeft komt er wel, wat onhandigheid hoeft helemaal geen probleem te zijn. In het beste geval kan het zelf intimiteit toevoegen.

Dit speelt wel weer zwaarder mee als het om losse seks gaat, maar vanuit daten/insteek relatie werkt dat anders. En de meeste mensen komen er wel uit met die seks, het is geen rocketscience.
pi_157349657
quote:

[..]

Seks is de eerste keer met iemand sowieso ruk. Je kent elkaar niet, weet niet wat de ander lekker vindt, bent nog niet op elkaar ingespeeld, zenuwachtig, etc.

Zoiets moet groeien. Elkaar ontdekken kost tijd. Of het nu de eerste keer samen is of überhaupt de eerste keer.
pi_157349750
quote:

[..]

Niet als je niet de kans krijgt ervaring op te doen. Een seksuoloog kan je daar ook niet bij helpen.
pi_157349808
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet als je niet de kans krijgt ervaring op te doen. Een seksuoloog kan je daar ook niet bij helpen.
Ik reageerde dan ook daarmee op iemand die zei wat als je altijd met de seks verkloot. Om het met de seks te verkloten moet je wel bij iemand in bed mogen. Dan heb je al de kans om ervaring op te doen.
pi_157350507
quote:

[..]

Lekker kortzichtig weer... :N Je kunt iemand met weinig ervaring natuurlijk ook de kans geven om beter te worden en eventueel diegene daar bij begeleiden!
pi_157350682
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:24 schreef CRW het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig weer... :N Je kunt iemand met weinig ervaring natuurlijk ook de kans geven om beter te worden en eventueel diegene daar bij begeleiden!
Begeleiden.. Alsof je het over een patiënt hebt. Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde vrouw direct droogklapt bij het idee.
pi_157350887
quote:

[..]

Of het gemakkelijk oplosbaar is is het tweede, en of het andere persoon wel zin heeft om daarop te wachten is het 3e.
pi_157352786
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat gaat er verkeerd dan?
Dat is een heel ander topic. ;)

quote:

[..]

Voor mannen ook.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eerst leren kruipen voordat je kunt lopen. :Y
Dat is klopt.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Seks moet je toch vooral in de praktijk ervaren en leren? Als er geen klik is werkt het niet en je kan niet zoals een theorie-examen voor je rijbewijs alle regeltjes uit je kop leren. Elk lichaam is anders en de omstandigheid (slap/stijf/nat/droog/klein) ook..
Zelfs al ben je beiden spetters in bed, soms mengt het niet.

quote:

[..]

Het scheelt wanneer die ander daarvan op de hoogte is en daarmee instemt. Anders kan het een (onaangename) verrassing zijn.

Het ergste dat kan gebeuren is dat het daarbij blijft. En dan? Gaat je leven door en kom je wel of niet een ander leuk iemand tegen. Waarmee het ook weer alle kanten op kan.
pi_157352896
Mwoa, 'de meeste posities vragen het meeste kunnen van de man' aldus Strawberry.

Een vrouw moet wel lekker kunnen pijpen, een goede handjob kunnnen geven, een goede massage kunnen geven, goed kunnnen rijden en goed kunnen bewegen met het neuken.

Liggen en je benen spreiden is echt niet voldoende, dan ben je als vrouw gewoon kut in bed (lol). Er is echter niks mis mee een vrouw af te richten naar jouw smaak.

Voor de maagden: seks is heel makkelijk. De meeste vrouwen komen niet eens klaar door neuken, dus je hoeft je pener niet eens te gebruiken. En als ze vindt dat je een kleintje het kun je een grote zwarte dildo in haar poes stoppen en tegelijkertijd haar anus vingeren.
pi_157353305
quote:

[..]

Het grotendeel van de vrouwen zit daar niet op te wachten helaas. Die hebben liever een man met ervaring. Mijn advies is daarom dat als het zover komt, het niet te vertellen dat je maagd bent. Daarmee heb je grote kans je eigen glazen in te gooien. Lees en kijk ondertussen zoveel mogelijk over seks, zodat je onervarenheid minder opvalt. Lees je vooral in hoe je haar kunt plezieren.
pi_157353649
In mijn ervaring merk je er niet per se iets van of iemand maagd is of niet. Ook mannen met ervaring zijn niet helderziend en moet je dus vertellen wat wel of niet werkt.

Als het zo ver komt moet je er niet over stressen. De eerste keer is nooit de beste, maar seks verprutsen is vrijwel onmogelijk, tenzij je per ongeluk probeert haar in haar neusgat te penetreren, dat kan wat pijnlijk zijn.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 08:56:01 #158
16180 crew  CoolGuy
pi_157353733
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het grotendeel van de vrouwen zit daar niet op te wachten helaas. Die hebben liever een man met ervaring. Mijn advies is daarom dat als het zover komt, het niet te vertellen dat je maagd bent. Daarmee heb je grote kans je eigen glazen in te gooien. Lees en kijk ondertussen zoveel mogelijk over seks, zodat je onervarenheid minder opvalt. Lees je vooral in hoe je haar kunt plezieren.
Inlezen? Het is geen exacte wetenschap hoor. Elke vrouw is anders. Luister anders eens goed naar haar, dus ook naar haar lichaamstaal. Daar leer je veel meer van dan je inlezen op internet. Jullie benaderen dit allemaal veel te theoretisch.
pi_157353776
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:47 schreef LadyOracle het volgende:
In mijn ervaring merk je er niet per se iets van of iemand maagd is of niet. Ook mannen met ervaring zijn niet helderziend en moet je dus vertellen wat wel of niet werkt.

Als het zo ver komt moet je er niet over stressen. De eerste keer is nooit de beste, maar seks verprutsen is vrijwel onmogelijk, tenzij je per ongeluk probeert haar in haar neusgat te penetreren, dat kan wat pijnlijk zijn.
Per ongeluk het verkeerde gat kiezen wordt ook niet op prijs gesteld. :6
pi_157353812
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 04:50 schreef Libertarisch het volgende:
Mwoa, 'de meeste posities vragen het meeste kunnen van de man' aldus Strawberry.

Een vrouw moet wel lekker kunnen pijpen, een goede handjob kunnnen geven, een goede massage kunnen geven, goed kunnnen rijden en goed kunnen bewegen met het neuken.
Ik had het over posities. Natuurlijk komt er meer bij kijken, maar het neuken zelf is moeilijker voor de man dan de vrouw schat ik zo in.

quote:
Liggen en je benen spreiden is echt niet voldoende, dan ben je als vrouw gewoon kut in bed (lol). Er is echter niks mis mee een vrouw af te richten naar jouw smaak.
:')

quote:
Voor de maagden: seks is heel makkelijk. De meeste vrouwen komen niet eens klaar door neuken, dus je hoeft je pener niet eens te gebruiken. En als ze vindt dat je een kleintje het kun je een grote zwarte dildo in haar poes stoppen en tegelijkertijd haar anus vingeren.
:')_
pi_157353825
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:47 schreef LadyOracle het volgende:
De eerste keer is nooit de beste, maar seks verprutsen is vrijwel onmogelijk, tenzij je per ongeluk probeert haar in haar neusgat te penetreren, dat kan wat pijnlijk zijn.
Geloof me, het kan. De juiste opening niet kunnen vinden, de juiste houding, hem er niet in krijgen.
pi_157353845
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik had het over posities. Natuurlijk komt er meer bij kijken, maar het neuken zelf is moeilijker voor de man dan de vrouw schat ik zo in.

Moeilijkste is om niet binnen een minuut te komen natuurlijk :P
pi_157353873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:06 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Nog niet eens aan gedacht. :') Ja, uithoudingsvermogen. Misschien nog wel het belangrijkst.

Schopje SEX.
pi_157353878
quote:

[..]

Waarom moet ik daar zin in hebben?
pi_157353904
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geloof me, het kan. De juiste opening niet kunnen vinden, de juiste houding, hem er niet in krijgen.
Dat kan ook allemaal als je wel ervaring hebt, zelfs na een jaar met dezelfde persoon. Die dingen gebeuren, soms heb je je dag niet, zit je elders met je gedachten of heb je een borrel te veel op. Tja. Lekker boeiend.
quote:

[..]

Kan ook iedereen gebeuren. Zolang je na die minuut niet je kleren aantrekt en naar huis gaat, is het niet zo erg. Later een poging twee, of iets met handen, ook leuk.

Het is allemaal geen wetenschap, geen wedstrijd, etc.

Anyway, beetje offtopic, ik bedoel alleen dat dit echt nooit iets moet zijn om je druk om te maken.
pi_157353913
Andersom zou ik het ook begrijpen als een man niet zit te wachten op een maagd (ze zijn er) of een lesbische vrouw geen zin heeft om mij dingen te leren, aangezien ik geen ervaring met vrouwen heb. Het is dus niet zo dat het geen twee kanten op werkt.

Maar goed, we hebben het over het presteren in bed terwijl de mensen hier eerst maar eens iemand in bed moeten krijgen. De eerste keer zoenen kan je ook enorm technisch benaderen, maar uiteindelijk draait het om gevoel. Je moet juist niet teveel nadenken.
pi_157353970
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:11 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat kan ook allemaal als je wel ervaring hebt, zelfs na een jaar met dezelfde persoon. Die dingen gebeuren, soms heb je je dag niet, zit je elders met je gedachten of heb je een borrel te veel op. Tja. Lekker boeiend.
Het is ook heus niet zo 'hard' als het nu misschien klinkt. Er mag genoeg fout gaan. :D En seks wordt toch beter na de eerste keren. Maar ik wil me meestal niet de dominante voelen in bed, dat haalt voor mij de opwinding weg. Ik denk dat daar een beetje de crux ligt voor vrouwen die liever een man hebben met ervaring, die ze niets hoeven te leren.
pi_157354013
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:11 schreef LadyOracle het volgende:

Anyway, beetje offtopic, ik bedoel alleen dat dit echt nooit iets moet zijn om je druk om te maken.
Nee zolang je een beetje weet hoe de andere sekse in elkaar zit qua lichaam en oplet en plezier hebt in wat je doet komt het wel goed
pi_157354045
quote:

[..]

Troost je, omgekeerd kunnen mannen ook zo een vergelijkbare mening over vrouwen hebben. Of het is alleen maar neuken en verder 0 interesse, iets wat ook onzekerheid en verdriet kan veroorzaken. Seks is ook niet zaligmakend voor iedereen..
Er zijn heus ook mensendie het juist enig vinden dat er niet zoveel of geen ervaring is. Dat kan speciaal voelen en sommige mensen voelen zich erg prettig in zo een wegwijsrol.

En wat eerder ook al wordt gepost, ervaring is niet altijd beter qua klik (in bed). Als de een het ruig wil en de ander alleen zoete vanille, dan is de kans vrij groot dat beide het niet als de beste ervaring ooit zullen na beschouwen. Het is soms letterlijk en figuurlijk aftasten en tenzij je echt in de categorie doesn't matter; had sex valt, hoort een teleurstelling in bed er hier en daar gewoon bij. Schrale troost, maar misschien wil je ook juist niet bij iemand in bed belanden die een eerste klas casanova verwacht in plaats van degene die je echt bent en daar de tijd voor neemt..
pi_157354080
Er zijn genoeg vrouwen die het niet erg vinden als iemand weinig tot geen ervaring heeft. Ik vind dat je daar niet bij stil moet staan als maagd, dan denk je erg negatief. Als je een leuk persoon tegenkomt en het klikt dan is het geen wereldprobleem dat je geen ervaring hebt.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 09:27:16 #171
5428 crew  miss_sly
pi_157354130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 08:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inlezen? Het is geen exacte wetenschap hoor. Elke vrouw is anders. Luister anders eens goed naar haar, dus ook naar haar lichaamstaal. Daar leer je veel meer van dan je inlezen op internet. Jullie benaderen dit allemaal veel te theoretisch.
En dan obsessief aan de borsten van een vrouw gaan zitten omdat je gelezen hebt dat 'ze' dat lekker vinden :')
pi_157354136
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:23 schreef Wimperkruller het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die het niet erg vinden als iemand weinig tot geen ervaring heeft. Ik vind dat je daar niet bij stil moet staan als maagd, dan denk je erg negatief. Als je een leuk persoon tegenkomt en het klikt dan is het geen wereldprobleem dat je geen ervaring hebt.
Dit dus, ik vind dat er door de maagden hier alleen maar wordt gekeken naar mogelijke problemen ipv oplossingen.
pi_157354170
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:27 schreef Kompart het volgende:

[..]

Dit dus, ik vind dat er door de maagden hier alleen maar wordt gekeken naar mogelijke problemen ipv oplossingen.
Dat is wel de teneur ja :P
pi_157354212
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En dan obsessief aan de borsten van een vrouw gaan zitten omdat je gelezen hebt dat 'ze' dat lekker vinden :')
Maar dat is misschien ook wel de crux van al het gedoe, er wordt veel te moeilijk gedaan terwijl de echte clues onder de neus volkomen gemist worden. Want men is veel te druk met theorie van hoe het zou moeten (werken) in het algemeen, dat het persoonlijk niveau in het bijzonder compleet genegeerd lijkt te worden.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 09:36:08 #175
5428 crew  miss_sly
pi_157354245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar dat is misschien ook wel de crux van al het gedoe, er wordt veel te moeilijk gedaan terwijl de echte clues onder de neus volkomen gemist worden. Want men is veel te druk met theorie van hoe het zou moeten (werken) in het algemeen, dat het persoonlijk niveau in het bijzonder compleet genegeerd lijkt te worden.
Ja, op elk gebied. En de theorie is zelden toepasbaar op de praktijk, omdat 'de mens met de standaard handleiding op elk gebied' niet bestaat.
pi_157354295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hear hear. Je kan er over zeggen wat je wilt, maar in de praktijk draait het om gevoel en de klik. Het intiem zijn met de ander, elkaar aanraken en opgaan in elkaar. Is die klik er, ook in bed, dan kun je samen lachen als er iets fout gaat zonder dat het een afknapper is.
pi_157354422
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 04:50 schreef Libertarisch het volgende:

:') 14.gif
pi_157354450
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:27 schreef Kompart het volgende:

[..]

Precies. Ik ben ook maagd, maar ik ga me niet druk meer maken over wat jongens daar eventueel van vinden.
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:52:46 #179
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157354459
quote:

[..]

Zo moeilijk is dat niet, het is mij althans nog nooit gebeurd. Sowieso is seks echt geen rocket science. Ik doe meestal maar iets en tot nu toe is dat eigenlijk vrijwel altijd het goede geweest. Goede seks is vooral de juiste intuïtie, gevoel hebben voor de ander en communicatie. En natuurlijk ook zorgen dat de ander het naar haar zin heeft. Neem uitgebreid de tijd voor elkaar en ontdek hoe en wat de ander fijn vind. Natuurlijk blijft iedere eerste keer spannend, zeker als maagd, maar laat je daar niet teveel door leiden en ontspan gewoon is de beste tip die ik kan geven.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157354562
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:52 schreef yats het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat niet, het is mij althans nog nooit gebeurd.
Ja eh...
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:06:56 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157354604
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja eh...
Ok, oneerlijke vergelijking wellicht. Point taken...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_157354742
Sexbeast yats. :7
pi_157354796
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:

De eerste keer zoenen kan je ook enorm technisch benaderen, maar uiteindelijk draait het om gevoel. Je moet juist niet teveel nadenken.
Beste tip mbt seks, niet teveel nadenken en vooral op je instinct afgaan. Bij flirten hetzelfde.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 10:29:13 #184
5428 crew  miss_sly
pi_157354954
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Beste tip mbt seks, niet teveel nadenken en vooral op je instinct afgaan. Bij flirten hetzelfde.
Nou, dat instinct van jou met zwarte dildo's en vinger in de anus lijkt me toch niet heel sterk. Zoiets zou ik zeker niet 'op instinct' doen, maar wel even navragen of dat geapprecieerd wordt.
pi_157354993
En wat als je instinct altijd: NEE schreeuwt? :D
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 10:32:37 #186
5428 crew  miss_sly
pi_157355010
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:31 schreef Wimperkruller het volgende:
Dan moet je er (nog) niet aan beginnen?
pi_157355059
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:31 schreef Wimperkruller het volgende:
Dan moet je jezelf misschien eens gaan afvragen wat het is dat je tegenhoudt..
pi_157355128
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, dat instinct van jou met zwarte dildo's en vinger in de anus lijkt me toch niet heel sterk. Zoiets zou ik zeker niet 'op instinct' doen, maar wel even navragen of dat geapprecieerd wordt.
_O-
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:15:43 #189
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157356919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is dat mogelijk?

Ik heb persoonlijk alleen maar positieve reacties gehad, met likken / zuigen aan de tepels, terwijl ik tussendoor de borsten zachtjes masseer.
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:34:35 #190
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157357241
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:15 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Is dat mogelijk?

Ik heb persoonlijk alleen maar positieve reacties gehad, met likken / zuigen aan de tepels, terwijl ik tussendoor de borsten zachtjes masseer.
En toch willen de vrouwen je niet? Verrassend...
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:49:31 #191
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157357510
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:34 schreef yats het volgende:

[..]

En toch willen de vrouwen je niet? Verrassend...
Wtf, heeft dat er mee te maken. Logica is niet je sterkste kant. :')

Daarnaast zeg ik niet obsessief te zijn, maar dat ik uit mijn ervaringen kan aangeven, dat er degelijk vrouwen zijn, die dat wel lekker vinden.
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:53:00 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157357564
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:49 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Wtf, heeft dat er mee te maken. Logica is niet je sterkste kant. :')

Daarnaast zeg ik niet obsessief te zijn, maar dat ik uit mijn ervaringen kan aangeven, dat er degelijk vrouwen zijn, die dat wel lekker vinden.
Tot nu toe heb ik hier alleen maar klagende posts van jou gezien waarin je aangeeft dat vrouwen jou niet willen. Dat kan, dat is het meest vervelend voor jou zelf en ik heb ook geen verklaring waarom dat zo is voor je (buiten dat klagen niet sexy is). En dan nu ineens lijkt het alsof je aangeeft vrij ervaren te zijn met vrouwen. Die omslag snap ik niet en heb ik mijn vraagtekens bij...
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:03:45 #193
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157357729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:53 schreef yats het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik hier alleen maar klagende posts van jou gezien waarin je aangeeft dat vrouwen jou niet willen. Dat kan, dat is het meest vervelend voor jou zelf en ik heb ook geen verklaring waarom dat zo is voor je (buiten dat klagen niet sexy is). En dan nu ineens lijkt het alsof je aangeeft vrij ervaren te zijn met vrouwen. Die omslag snap ik niet en heb ik mijn vraagtekens bij...
Hoeren zijn toch ook vrouwen?

Nou, ja ik ben weer genoeg vrouwen verder zullen we maar zeggen en dat was ook zo toen ik klaagde. Alleen mijn insteek waarom en waarover ik klaagde ging zich over iets anders, dat voor mij veel belangrijker is.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 13:28:52 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_157358265
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:03 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Nou, ja ik ben weer genoeg vrouwen verder zullen we maar zeggen en dat was ook zo toen ik klaagde. Alleen mijn insteek waarom en waarover ik klaagde ging zich over iets anders, dat voor mij veel belangrijker is.
Hoeren vinden alles lekker als je er maar voor dokt. Ze moeten je t gevoel geven dat je de bom bent anders kom je niet terug.

Jezus 8)7
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 13:50:54 #195
5428 crew  miss_sly
pi_157358744
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:15 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Is dat mogelijk?

Natuurlijk is dat mogelijk.
Precies zoals ik zeg: er is geen 'ze', dus niet alle vrouwen zijn hetzelfde en vinden hetzelfde fijn. Over het algemeen zijn borsten en tepels aardig gevoelig, maar soms te gevoelig of soms ook helemaal niet zo. Dus een beetje afstemmen op degene waarmee je het bed deelt, doet wonderen.
pi_157358789
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

. Over het algemeen zijn [..] tegels aardig gevoelig,
Ze laten ook gewoon over zich heenlopen
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 13:53:18 #197
5428 crew  miss_sly
pi_157358801
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:52 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Ze laten ook gewoon over zich heenlopen
:D
Ja, echt he, wat een sloeries :P
pi_157358862
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:03 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Gebruik je nou prostituees als referentiekader? _O-
pi_157358891
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:56 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ja, dit dus. :')
pi_157358916
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoeren vinden alles lekker als je er maar voor dokt. Ze moeten je t gevoel geven dat je de bom bent anders kom je niet terug.

Jezus 8)7
Pluff/MLIG all over again.
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:00:40 #201
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157358971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jezus 8)7
Ach voorspelbaar weer, denk je dat ik niet het verschil kan zien van een vrouw, die echt geniet of faked? Ik heb ook fakers gehad, die je geforceerd kreunen, ook als ze je afrukken, maar je kunt het verschil degelijk zien en merken, aan hoe een vrouw op je acties reageert.

Je hebt ook genoeg locaties, waar ze gewoon open en oprecht zijn en niks geforceerd is. Als een vrouw het bed nat maakt, terwijl je aan het neuken bent, op het einde bloost, op adem moet komen en haar handen voor het gezicht waait, dan is dit echt niet fake.

Maar goed, ik verwacht weer een bekrompen reactie terug, om weer aan te geven dat ik bullshit praat. :')
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:05:56 #202
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157359091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:56 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ik moet toch ergens mijn referentiekader trekken, als vrouwen zo te oppervlakkig zijn, voor contact. 8-)
pi_157359123
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:05 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ik moet toch ergens mijn referentiekader trekken, als vrouwen zo te oppervlakkig zijn, voor contact. 8-)
Haha dat is waar maar kzou een prostituee niet gebruiken aangezien ze per dag wel meer dan 20 mannen ziet. Is nog steeds een zakelijke transactie voor haar.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 16:33:44 #204
16180 crew  CoolGuy
pi_157362461
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:00 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ach voorspelbaar weer, denk je dat ik niet het verschil kan zien van een vrouw, die echt geniet of faked? Ik heb ook fakers gehad, die je geforceerd kreunen, ook als ze je afrukken, maar je kunt het verschil degelijk zien en merken, aan hoe een vrouw op je acties reageert.

Je hebt ook genoeg locaties, waar ze gewoon open en oprecht zijn en niks geforceerd is. Als een vrouw het bed nat maakt, terwijl je aan het neuken bent, op het einde bloost, op adem moet komen en haar handen voor het gezicht waait, dan is dit echt niet fake.

Maar goed, ik verwacht weer een bekrompen reactie terug, om weer aan te geven dat ik bullshit praat. :')
Ik denk dat je minder moet af gaan op wat je denkt te weten en zon meid meer dan genoeg ervaring heeft om overtuigend over te komen. Ik denk dus dat een dergelijke meid niet het allerbeste referentiekader is om aan op te hangen of vrouwen iets wel of niet lekker vinden.
pi_157365096
Voor alle maagden: het is vrijdagavond! En je wilt seks... hoe krijg je dat nou eens eindelijk voor elkaar? :)
pi_157366260
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:
Voor alle maagden: het is vrijdagavond! En je wilt seks... hoe krijg je dat nou eens eindelijk voor elkaar? :)
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_157366374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:57:06 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_157366464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom neem je niet op? :{

:P
pi_157367787
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2015 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Getderrie, en dus laat je de potentiële liefde van je leven lopen op basis van baankans.
Joh die mensen heb je ook. Plannen hun hele leven, opzich niks mis mee mja dan wel klagen dat dingen niet gaan. Zie me eht zo n Sheldon voor me van The bigbang theory
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_157374107
Ik ben al een tijdje bezig met wat ideeën uit te werken om toch eens wat vooruitgang te boeken. Plan is om voor komend jaar een groot offensief op te starten waarin ik alles uit de kast ga trekken om een ontmaagding te realiseren. Heb inmiddels het nodige budget al vrijgemaakt, als het dan niet lukt gaat het nooit meer lukken.
pi_157374472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:05 schreef syndroom het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met wat ideeën uit te werken om toch eens wat vooruitgang te boeken. Plan is om voor komend jaar een groot offensief op te starten waarin ik alles uit de kast ga trekken om een ontmaagding te realiseren. Heb inmiddels het nodige budget al vrijgemaakt, als het dan niet lukt gaat het nooit meer lukken.
En wat ben je met de budget van plan? Letterlijk en figuurlijk seks kopen is niet gezond, zeker niet als je na de daad weer met lege handen achterblijft..
pi_157374645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En wat ben je met de budget van plan? Letterlijk en figuurlijk seks kopen is niet gezond, zeker niet als je na de daad weer met lege handen achterblijft..
Het budget dient uitsluitend ter ondersteuning, het is niet de bedoeling dat ik ermee letterlijk seks ga kopen. Ik heb eerder aangegeven dat ik afstand neem van prostitutie en elke vorm van betaalde seks. Ik wil echt op vrouwen kunnen jagen en zelfstandig zonder te smokkelen een vrouw in bed weten te krijgen.

Ik besef me heel goed dat het 5 voor 12 is, daarom dat ik met dit plan kom om het maximale eruit te halen.

Mocht het slagen zou dit wel een enorme boost zijn voor mijn zelfvertrouwen.
pi_157374671
Een plan?! :') Waar gaat dit topic heen? :')
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 07:42:54 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_157376366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:38 schreef netchip het volgende:
Een plan?! :') Waar gaat dit topic heen? :')
Dit. Een plan aan t uitwerken en het nodige budget aan t vrij maken. Godskolere zeg.
pi_157376484
Plan van aanpak? Budget? Groot offensief?
pi_157376635
_O-

pi_157376900
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:07 schreef rosalinde93 het volgende:
Ik lees mee. Wie weet kan ik er nog iets van leren. Het budget-deel snap ik wel. Ik heb een maandelijks netwerk-budget. Daar ben ik mee begonnen toen ik actief naar werk moest zoeken, maar nadien heb ik het behouden en het woord netwerk iets breder opgevat. Dat budget gebruik ik nu ook om cadeautjes te kopen voor verjaardagen van vriend(inn)en, te borrelen e.d. Vooral het "plan van aanpak" en het "grote offensief" intrigeren mij. Het klinkt erg klinisch theoretisch. Het doet me ergens denken aan het vriendschapsalgoritme van Sheldon.
pi_157376953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:10 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik lees mee. Wie weet kan ik er nog iets van leren. Het budget-deel snap ik wel. Ik heb een maandelijks netwerk-budget. Daar ben ik mee begonnen toen ik actief naar werk moest zoeken, maar nadien heb ik het behouden en het woord netwerk iets breder opgevat. Dat budget gebruik ik nu ook om cadeautjes te kopen voor verjaardagen van vriend(inn)en, te borrelen e.d. Vooral het "plan van aanpak" en het "grote offensief" intrigeren mij. Het klinkt erg klinisch theoretisch. Het doet me ergens denken aan het vriendschapsalgoritme van Sheldon.

Ook een autist, dus tja.
pi_157377324
Wat een wereld.
pi_157377481
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:07 schreef rosalinde93 het volgende:
Hij pakt het tenminste groots aan! _O_
pi_157377576
Ik begrijp het wel. Hij heeft op de planning om ontmaagd te worden. Heb ik ook hoor. :D
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:30:40 #222
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157377631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:25 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik begrijp het wel. Hij heeft op de planning om ontmaagd te worden. Heb ik ook hoor. :D
Hoe plan je zoiets?
pi_157377715
Een plan van aanpak op het gebied van zelfontwikkeling kan ik wel iets bij voorstellen. En zou ook een goede zaak zijn voor hem.
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:40:32 #224
47102 Elvi
miemkwien
pi_157377770
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het budget dient uitsluitend ter ondersteuning, het is niet de bedoeling dat ik ermee letterlijk seks ga kopen. Ik heb eerder aangegeven dat ik afstand neem van prostitutie en elke vorm van betaalde seks. Ik wil echt op vrouwen kunnen jagen en zelfstandig zonder te smokkelen een vrouw in bed weten te krijgen.

Ik besef me heel goed dat het 5 voor 12 is, daarom dat ik met dit plan kom om het maximale eruit te halen.

Mocht het slagen zou dit wel een enorme boost zijn voor mijn zelfvertrouwen.
School-shooter gespot ;(
pi_157377839
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:30 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe plan je zoiets?
Door je ervoor open te stellen. Op die manier bedoel ik het.
pi_157378241
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:45 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ergo: je wilde tot nu toe iets waar je zelf niet voor open stond?
pi_157378389
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Een plan van aanpak op het gebied van zelfontwikkeling kan ik wel iets bij voorstellen. En zou ook een goede zaak zijn voor hem.
Ja ik ook, alleen het gedeelte van een budget snap ik niet. Sinds wanneer kost een praatje maken geld?
pi_157381078
quote:
18s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:32 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ja ik ook, alleen het gedeelte van een budget snap ik niet. Sinds wanneer kost een praatje maken geld?
Denk aan op vakantie gaan, uitgaan, een hobby uitoefenen waar je ook sociaal contact bij hebt en ga zo maar door. Heel erg veel dingen kosten gewoon geld.

Vind dat jagen en scoren verontrustender om eerlijk te zijn. Gelukkig ben ik oud en niet interessant meer, hoef ik niet uit te vissen wanneer en waar gejaagd wordt om daar dan weg te blijven :P
pi_157381589
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:30 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe plan je zoiets?
Ik ben de afgelopen maanden druk bezig geweest met het schrijven van een plan van aanpak met uitgangspunt beter in de smaak te vallen bij vrouwen met als uiteindelijke doel om de eerste keer seks te kunnen hebben. Daarin heb ik verschillende ideeën en scenario's uitgewerkt met daarom heen wat ik beste kan doen om de situatie te krijgen waarin mijn kansen om succesvol te kunnen scoren het hoogst zijn. Ik zie dit plan echt als mijn stokpaardje voor 2016. De tijd van huilen en mezelf wegcijferen wil ik achter me laten, ik wil echt vol ''de aanval'' inzetten om eens een keer seks te kunnen hebben. Daar is gewoon een flink budget bij nodig om het allemaal wat gemakkelijker te maken, dan moet je bijvoorbeeld denken aan financiering voor nieuwe kleren, hotelkamer en dergelijke.

Het is beter dan huilend thuiszitten, of doelloos vrouwen aanspreken. Als het slaagt zal dit echt als een grote overwinning voelen. Hoop spierballentaal maar ik vrees dat ik me nog niet rijk moet rekenen en eerst zal moeten afwachten wat de afloop van dit plan is. Als het niks wordt ben ik met een lege portemonnee weer terug bij af.

Ik kan dan hier wel achteraf met een trots gevoel zeggen dat ik echt alles geprobeerd heb en actief de strijd ben aangegaan. Als dat niet lukt zal ik gewoon die bittere pil moeten accepteren dat het echt nooit meer wat gaat worden en de handdoek in de ring gooien.

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 07-11-2015 15:23:45 ]
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 16:37:53 #230
16180 crew  CoolGuy
pi_157383500
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 14:57 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik ben de afgelopen maanden druk bezig geweest met het schrijven van een plan van aanpak met uitgangspunt beter in de smaak te vallen bij vrouwen met als uiteindelijke doel om de eerste keer seks te kunnen hebben. Daarin heb ik verschillende ideeën en scenario's uitgewerkt met daarom heen wat ik beste kan doen om de situatie te krijgen waarin mijn kansen om succesvol te kunnen scoren het hoogst zijn. Ik zie dit plan echt als mijn stokpaardje voor 2016. De tijd van huilen en mezelf wegcijferen wil ik achter me laten, ik wil echt vol ''de aanval'' inzetten om eens een keer seks te kunnen hebben. Daar is gewoon een flink budget bij nodig om het allemaal wat gemakkelijker te maken, dan moet je bijvoorbeeld denken aan financiering voor nieuwe kleren, hotelkamer en dergelijke.

Het is beter dan huilend thuiszitten, of doelloos vrouwen aanspreken. Als het slaagt zal dit echt als een grote overwinning voelen. Hoop spierballentaal maar ik vrees dat ik me nog niet rijk moet rekenen en eerst zal moeten afwachten wat de afloop van dit plan is. Als het niks wordt ben ik met een lege portemonnee weer terug bij af.

Ik kan dan hier wel achteraf met een trots gevoel zeggen dat ik echt alles geprobeerd heb en actief de strijd ben aangegaan. Als dat niet lukt zal ik gewoon die bittere pil moeten accepteren dat het echt nooit meer wat gaat worden en de handdoek in de ring gooien.
de afgelopen maanden bezig geweest een plan van aanpak te schrijven... what the flying fuck... die tijd had je ook kunnen besteden aan eens niet zo godvergeten verbeten, bijna obsessief bezig zijn met kunnen neuken.

Dit plan gaat falen. Hard. Keihard. Het is niet de aanpak die vrouwen niet aan staat, het is je hele uitstraling.
pi_157384049
quote:

[..]

Ben wel benieuwd naar je plan van aanpak om eerlijk te zijn. "Loop macho naar de bar en zet een zwoele, tikkie verlegen blik op en bestel een Martini 'shaken, not stirred' "zoiets ?

Niet dat ik als 30 jarige forever alone manneke de oplossing heb voor ons probleem hoor. Al merk ik wel dat als ik geen flying fuck geef en gewoon me ding doe dat ik dan wel soms een vrouw naar me zie loeren..

Wens je iig suc6 met je nieuwe aanpak! :) Hoop dat het lukt!
  zaterdag 7 november 2015 @ 17:24:17 #232
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_157384352
wat de neuk. plan van aanpak.

je moet gewoon de stad in gaan op zaterdagavond. net zo veel avonden tot je een keer beet hebt als dat je doel is. en als je niet dichtbij een grote stad woont, dan pak je de trein er naar toe en ga je met de nachttrein terug als je niet scoort. hoef je verder geen plan voor te schrijven.

en beter verleg je je doel naar zoveel mogelijk lol maken. want als je enkel acties onderneemt om ontmaagd te worden, krijg je bijzonder vaak het deksel op je neus en voel je je continu kloten.

ook bijzonder onsubtiel om uitjes te ondernemen alleen maar omdat je wil neuken.
pi_157384528
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 16:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit plan gaat falen. Hard. Keihard. Het is niet de aanpak die vrouwen niet aan staat, het is je hele uitstraling.
Het feit dat ik nog maagd ben heeft meer te maken dat ik moeite heb met aansluiting vinden bij leeftijdsgenoten, dat is iets wat ik niet kan oplossen en waar geen plan tegen opgewassen is. Eigenlijk is het meer een symptoom van een probleem dat al langer speelt namelijk problemen in het leggen van contacten met anderen. Natuurlijk had ik liever ook deel uit gemaakt van een vriendengroep waarmee ik lekker sociaal kan zijn maar dit heb ik nooit gehad. Doordat ik deze hele fase eigenlijk gemist heb zit ik eigenlijk met de gebakken peren dat ik op zo'n leeftijd nog onervaren ben.
pi_157384909
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 11:18 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ergo: je wilde tot nu toe iets waar je zelf niet voor open stond?
Zoiets.

Ik moet zeggen dat ik een budget wel raar vind, tenzij je naar een prostituee gaat voor de eerste keer.
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 18:22:53 #235
16180 crew  CoolGuy
pi_157385297
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het feit dat ik nog maagd ben heeft meer te maken dat ik moeite heb met aansluiting vinden bij leeftijdsgenoten, dat is iets wat ik niet kan oplossen en waar geen plan tegen opgewassen is. Eigenlijk is het meer een symptoom van een probleem dat al langer speelt namelijk problemen in het leggen van contacten met anderen. Natuurlijk had ik liever ook deel uit gemaakt van een vriendengroep waarmee ik lekker sociaal kan zijn maar dit heb ik nooit gehad. Doordat ik deze hele fase eigenlijk gemist heb zit ik eigenlijk met de gebakken peren dat ik op zo'n leeftijd nog onervaren ben.
Dan zou ik dáár aan werken. Niet aan specifiek vrouwen, maar aan contacten leggen met anderen. Maar jouw ultieme doel is seks hebben met een vrouw waar je niet voor hoeft te betalen. Dat doel is fout.

Maar, je gaat daar vanzelf achter komen. Als jij niet relaxter wordt gaat het nooit lukken.
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:53:44 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157385857
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:45 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dat is sowieso een goede instelling! Zoiets gebeurd als het gebeurd. Je kunt vooraf hele scenario's bedenken maar dat heeft totaal geen nut. Gewoon ervoor open staan om een leuk iemand te treffen en dan maar zien hoe of wat
  zaterdag 7 november 2015 @ 18:57:56 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157385927
quote:

[..]

Dat klinkt leuk en sommige punten zijn ook goed (aan jezelf werken, andere kleding etc) maar dat is niet DE oplossing denk ik. Zou je me als je dat wil inkijkje (via pm) kunnen geven naar jouw gedachten in deze. Ik zeg niet dat ik een wonderdokter ofzo ben, maar het kan nooit kwaad om feedback te ontvangen.
pi_157386242
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 18:57 schreef yats het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk en sommige punten zijn ook goed (aan jezelf werken, andere kleding etc) maar dat is niet DE oplossing denk ik. Zou je me als je dat wil inkijkje (via pm) kunnen geven naar jouw gedachten in deze. Ik zeg niet dat ik een wonderdokter ofzo ben, maar het kan nooit kwaad om feedback te ontvangen.
Er is sowieso niet iets als DE oplossing, maar jezelf op meerdere vlakken verbeteren kan wel tot meer kansen leiden.
  zaterdag 7 november 2015 @ 19:28:19 #239
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157386485
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er is sowieso niet iets als DE oplossing, maar jezelf op meerdere vlakken verbeteren kan wel tot meer kansen leiden.
En dan is het alleen nog zaak kansen ook te herkennen
pi_157386513
quote:
3s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk ook zaken waar je geen invloed op hebt. Want bij het versieren zijn vooral je sociale vaardigheden erg belangrijk en dat is eigenlijk nog steeds het grootste struikelblok. Je persoonlijkheid kun je niet veranderen, ik verwacht ook niet dat ik van de een op de andere dag een echte rokkenjager wordt maar ik hoop wel mijn kansen te vergroten. Dieper zinken kan bijna niet.

Andere problemen blijven ook nog steeds bestaan, want ik heb nog steeds geen vriendenkring.
pi_157386970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:29 schreef syndroom het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk ook zaken waar je geen invloed op hebt. Want bij het versieren zijn vooral je sociale vaardigheden erg belangrijk en dat is eigenlijk nog steeds het grootste struikelblok. Je persoonlijkheid kun je niet veranderen, ik verwacht ook niet dat ik van de een op de andere dag een echte rokkenjager wordt maar ik hoop wel mijn kansen te vergroten. Dieper zinken kan bijna niet.

Andere problemen blijven ook nog steeds bestaan, want ik heb nog steeds geen vriendenkring.
Je persoonlijkheid niet tot op zekere hoogte, je sociale vaardigheden wel.
pi_157388013
quote:

[..]

En wat doe je wanneer een niet-ingecalculeerde situatie zich voordoet, waarvoor de mogelijkheden eindeloos zijn?

En waarom een hotelkamer? Je kan seksen ook bij haar thuis. Een dame zal best schrikken wanneer je haar mee wil nemen naar een hotel, dat je hopelijk niet van tevoren boekt. Hoe denk je dat zij zich voelt wanneer je haar mee wil nemen naar een hotel?

Het is geen strijd, geen spel dat je kan winnen, ondanks wat taalgebruik of zogenaamde 'pick-up artists' je willen doen geloven. Het is het gevolg van een interactie tussen twee mensen, met een fijn gedeeld moment als gevolg. Dat is een vloeiend, dynamisch proces, waar geen analyse geheel op toepasbaar zal zijn.

Gezien jouw situatie, kan je je beter richten op algehele sociale ontwikkeling, en jezelf onafhankelijk maken van je ouders.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je persoonlijkheid niet tot op zekere hoogte, je sociale vaardigheden wel.
Inderdaad, een mens kan groeien en veranderen, maar geen ander mens worden.
pi_157418269
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 november 2015 20:25 schreef Gray het volgende:

[..]

En wat doe je wanneer een niet-ingecalculeerde situatie zich voordoet, waarvoor de mogelijkheden eindeloos zijn?

En waarom een hotelkamer? Je kan seksen ook bij haar thuis. Een dame zal best schrikken wanneer je haar mee wil nemen naar een hotel, dat je hopelijk niet van tevoren boekt. Hoe denk je dat zij zich voelt wanneer je haar mee wil nemen naar een hotel?

Het is geen strijd, geen spel dat je kan winnen, ondanks wat taalgebruik of zogenaamde 'pick-up artists' je willen doen geloven. Het is het gevolg van een interactie tussen twee mensen, met een fijn gedeeld moment als gevolg. Dat is een vloeiend, dynamisch proces, waar geen analyse geheel op toepasbaar zal zijn.

Gezien jouw situatie, kan je je beter richten op algehele sociale ontwikkeling, en jezelf onafhankelijk maken van je ouders.

[..]

Inderdaad, een mens kan groeien en veranderen, maar geen ander mens worden.
Ik zie het wel. Kans dat een meisje me meeneemt naar haar kamer voor een ONS schat ik kleiner in. Dan kan ik beter zelf de leiding nemen en haar meenemen naar een hotelkamer (die ik van tevoren boek).

De frustratie in mij is dusdanig groot dat ik echt op springen sta, vandaar dat ik met zulke grote woorden kom, omdat ik ook ervaar dat ik onder druk sta. Elke jongere streeft wel naar het hebben van een vriendin of ONS. Kan geen moment van de dag niet aan dat gemis denken want je wordt er bijna overal mee geconfronteerd. Ik ben oud en wijs genoeg om dat te kunnen temperen maar dit werkt bij mij weer internaliserend waardoor ik me alleen maar onprettig bij voel en op het randje van depressiviteit balanceer. Inmiddels al een leeftijd gepasseerd waarbij de meesten hun avontuurlijke jaren voorbij zijn en het voelt toch dat je de boot gemist hebt.

Als mens heb je nou eenmaal die basisbehoefte aan intimiteit en een seksleven, heb je dat niet zul je het moeten doen met alleen handwerk, maar na jaren ben je dat op een gegeven moment ook wel een beetje beu en wil je gewoon een echte vrouw van vlees en bloed voor je hebben. Het hebben van seks en intimiteit maakt niet voor niks deel uit van de piramide van Maslow.

Dat dit topic ook vol zit met gefrustreerde mannen verbaast mij daarom ook niet.
pi_157418333
quote:
8s.gif Op maandag 9 november 2015 01:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik zie het wel. Kans dat een meisje me meeneemt naar haar kamer voor een ONS schat ik kleiner in. Dan kan ik beter zelf de leiding nemen en haar meenemen naar een hotelkamer (die ik van tevoren boek).
Dan zo ik maar extra grote kosten voor annulering inbegroten.

quote:
De frustratie in mij is dusdanig groot dat ik echt op springen sta, vandaar dat ik met zulke grote woorden kom, omdat ik ook ervaar dat ik onder druk sta. Elke jongere streeft wel naar het hebben van een vriendin of ONS. Kan geen moment van de dag niet aan dat gemis denken want je wordt er bijna overal mee geconfronteerd. Ik ben oud en wijs genoeg om dat te kunnen temperen maar dit werkt bij mij weer internaliserend waardoor ik me alleen maar onprettig bij voel en op het randje van depressiviteit balanceer. Inmiddels al een leeftijd gepasseerd waarbij de meesten hun avontuurlijke jaren voorbij zijn en het voelt toch dat je de boot gemist hebt.
Je staat op springen omdat je depressief bent, niet klikt met de wereld door je stoornis, en je ouders je betuttelen. Ga daar aan werken, want daar heb je een leven lang profijt van, itt tot die 2 minuten opwinding.

quote:
Als mens heb je nou eenmaal die basisbehoefte aan intimiteit en een seksleven, heb je dat niet zul je het moeten doen met alleen handwerk, maar na jaren ben je dat op een gegeven moment ook wel een beetje beu en wil je gewoon een echte vrouw van vlees en bloed voor je hebben. Het hebben van seks en intimiteit maakt niet voor niks deel uit van de piramide van Maslow.
Masturbatie is ook seks, intimiteit kent vele vormen.

quote:
Dat dit topic ook vol zit met gefrustreerde mannen verbaast mij daarom ook niet.
Mij ook niet, maar wat me verbaast is dat niemand denkt eerst de oorzaak van hun 'probleem' aan te pakken dat leidt tot gebrek aan intimiteit, ipv verwachten dat hun frustratie wordt opgelost door seks. Als honden die hun eigen staart achtervolgen.
pi_157418404
quote:
8s.gif Op maandag 9 november 2015 01:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

O mijn god. Dit is echt zo debiel dat het geniaal had kunnen zijn. Zou mooie bluf zijn, daar aan de balie met de dame en dan doodleuk je reservering noemen :D . Jammer dat je de buit dan toch al binnen hebt, anders zou zulke bluf je nog helpen ook.
quote:
Ja, en hoe harder en geforceerder je bezig bent hoe minder kans van slagen het heeft. Zoals her vaker gezegd, begin bij het begin. Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:

Intimiteit komt pas op de derde verdieping. Blijft naar natuurlijk.
pi_157418479
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:19 schreef Westerling het volgende:

[..]

O mijn god. Dit is echt zo debiel dat het geniaal had kunnen zijn. Zou mooie bluf zijn, daar aan de balie met de dame en dan doodleuk je reservering noemen :D . Jammer dat je de buit dan toch al binnen hebt, anders zou zulke bluf je nog helpen ook.

[..]

Ja, en hoe harder en geforceerder je bezig bent hoe minder kans van slagen het heeft. Zoals her vaker gezegd, begin bij het begin. Hoe oud ben je eigenlijk?

[..]

Intimiteit komt pas op de derde verdieping. Blijft naar natuurlijk.
Net als ts 25. Een leeftijd waarin toch wel verwacht wordt dat je enige ervaring hebt. Het is een leeftijd waar je toch wel ziet dat studenten hun wilde studentenleventje gaan inwisselen om een meer burgerlijk bestaan te lijden, gaan settelen en dergelijke. Dus ja, het is wel echt een overgang in levensfase.

Eigenlijk interesseert het mij ook niet wat anderen ervan vinden, of ik nou ervaren ben of niet. Het gemis aan seksuele lust, liefde en aandacht komt echt vanuit mijzelf.
pi_157418523
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Net als ts 25. Een leeftijd waarin toch wel verwacht wordt dat je enige ervaring hebt. Het is een leeftijd waar je toch wel ziet dat studenten hun wilde studentenleventje gaan inwisselen om een meer burgerlijk bestaan te lijden, gaan settelen en dergelijke. Dus ja, het is wel echt een overgang in levensfase.
Dat van die overgang klopt wel een beetje, maar met 25 zie ik t in beginsel niet als problematisch. Alleen die manier waarop jij het probleem te lijf gaat geeft me weinig hoop. Een of andere wanhoopscampagne met maximale inzet van middelen en effort. Zo werkt het niet; een relatie of seks is geen loon naar werken. Maar dan ook echt helemaal niet.
pi_157418569
Oke even ter voorbeeld:

Even vooropgesteld dat ik t prima doe bij de vrouwen, voor de geloofwaardigheid. Als ik in mn hoofd met vrouwen bezig ben, dan gaat het altijd minder op dat gebied. Als ik in een kroeg ben met als doel vrouwen, of mee bezig ben in mn hoofd, heb ik het minste succes. Zelfde op straat en in de supermarkt, als ik me bewust ben van de vrouwen (als in beetje checken of er knappe rondlopen) om me heen heb ik nooit de leuke momentjes van glimlachende meiden of dat ze je de weg komen vragen (soms duidelijk als soort van uitnodiging tot een gesprekje). Dat gebeurt juist altijd als ik met mn eigen shit bezig ben of met mn vrienden of wat dan ook.

En dat is dus echt een heel subtiel verschilletje in mij wat door de uitstraling al zoveel verschil maakt. Dan vrees ik dus echt voor het ergste als ik zie hoe geobsedeerd jij hierdoor bent.
pi_157418573
Dat plan van aanpak .. Het zou grappig zijn als het niet zo enorm verontrustend was ..
pi_157418578
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:42 schreef Westerling het volgende:
Oke even ter voorbeeld:

Even vooropgesteld dat ik t prima doe bij de vrouwen, voor de geloofwaardigheid. Als ik in mn hoofd met vrouwen bezig ben, dan gaat het altijd minder op dat gebied. Als ik in een kroeg ben met als doel vrouwen, of mee bezig ben in mn hoofd, heb ik het minste succes. Zelfde op straat en in de supermarkt, als ik me bewust ben van de vrouwen (als in beetje checken of er knappe rondlopen) om me heen heb ik nooit de leuke momentjes van glimlachende meiden of dat ze je de weg komen vragen (soms duidelijk als soort van uitnodiging tot een gesprekje). Dat gebeurt juist altijd als ik met mn eigen shit bezig ben of met mn vrienden of wat dan ook.

En dat is dus echt een heel subtiel verschilletje in mij wat door de uitstraling al zoveel verschil maakt. Dan vrees ik dus echt voor het ergste als ik zie hoe geobsedeerd jij hierdoor bent.
Precies dit dus.
pi_157418590
En ik gok zomaar dat zo'n beetje elke vrouw keihard wegrent wanneer je voorstelt om naar een, door jouw al geboekte, hotelkamer te gaan.

Dat zou ik als man al enorm verdacht vinden, en iig even checken of er geen zaag en flessen chloor in de badkamer liggen.
pi_157418617
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:48 schreef probeer het volgende:Dat zou ik als man al enorm verdacht vinden, en iig even checken of er geen zaag en flessen chloor in de badkamer liggen.
Die reactie slaat nergens op, ik heb nog niks van mijn plan gepresenteerd en jij probeert mij nu al in de hoek te zetten als een gestoorde freak a la Elliot Rodger die vrouwen pijn wil gaan doen. :')

Als iemand tegen geweld is ben ik het wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door syndroom op 09-11-2015 02:09:37 ]
pi_157418624
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Die reactie slaat nergens op, ik heb nog niks van mijn plan gepresenteerd en jij probeert mij nu al in de hoek te zetten als een gestoorde freak a la Elliot Rodger die vrouwen pijn wil gaan doen. :')
Hij zegt dat een vrouw dit kan denken. En wat ie zegt klopt ook voor mij, als ik door een vrouw op een vooraf geboekte hotelkamer wordt uitgenodigd terwijl ze niet op vakantie is, gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Dat is gewoon geen logisch verhaal, en ruikt naar gevaar.
pi_157418626
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang in een hotel als nachtportier gewerkt, en nog nooit meegemaakt dat daar een leuk stelletje (of ONS) 's avonds incheckte puur en alleen om seks te hebben en 's ochtends weer weg te gaan.

Behalve als het om prostitutie ging.

En je bent toch echt helemaal zelf degene die je posts die 'creepy' lading geeft. Met je vooropgezette uitgewerkte plan voor iets wat spontaan zou moeten zijn. Voor iets wat überhaupt voortkomt uit interactie tussen 2 mensen, en jij dus nevernooitniet in je eentje van tevoren kan plannen of vastleggen. En het jagen en veroveren. En het 'hiermee moet het dan maar gebeuren'.

En ja. Toen ik je post las moest ik inderdaad even aan die Elliot denken. En volgens mij ligt dat niet aan mijn interpretatievermogen, maar aan jouw creepy post.
pi_157418633
En zelfs als die vrouw niet aan gevaar denkt en zich alleen maar afvraagt waarom je die hotelkamer al geboekt hebt, gaat ze echt niet meer met je naar bed wanneer je haar vertelt over je vooropgezette plan. Zelfs al zijn je intenties goed.

Het hele 'plannen' komt over als enorm creepy. Omdat het dat is.
pi_157418638
Het hoeft toch niet raar te zijn als je die avond of nacht ervoor iemand in een bar of discotheek hebt leren kennen, versierd hebt om dat voort te zetten in een hotel? Lijkt me beter dan seks in het openbaar of eerst nog een half uur of langer te moeten reizen voordat je thuis bent en dan pas aan de slag kan gaan. In die tussentijd heb je kans dat ze afhaakt en dan zit je alsnog met lege handen.

Wat ik heb geleerd is dat de 'logistics' goed moet zijn dat inhoudt dat je zo dicht mogelijk op de geschikte locaties moet zitten om tussendoor reizen te voorkomen. Hoe verderaf je zit hoe groter de kans dat het misloopt.
pi_157418639
Daarbij ben ik inmiddels al het grote deel van decennium 'student', en heb werkelijk nog nooit gehoord van leeftijdsgenoten die naar een hotel gaan om seks te hebben wanneer ze elkaar nog niet (lang) kennen. Dat gebeurt alleen bij romantische weekendjes weg, tussen mensen die al langer een relatie hebben.
pi_157418649
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 02:13 schreef probeer het volgende:
En zelfs als die vrouw niet aan gevaar denkt en zich alleen maar afvraagt waarom je die hotelkamer al geboekt hebt, gaat ze echt niet meer met je naar bed wanneer je haar vertelt over je vooropgezette plan. Zelfs al zijn je intenties goed.

Het hele 'plannen' komt over als enorm creepy. Omdat het dat is.
Naja, het is vooral wanhopig. Maar juist daarom nog steeds gedoemd te mislukken. Beetje tig reserveringskosten betalen in de hoop een keer raak te schieten.

Ik ben in Zuid-Amerika geweest en daar werd ik juist schijtziek van die hotels/motels als plek om seks te hebben. Echt een sfeer van niks. (de reden is overigens dat mensen daar tot op vrij late leeftijd bij hun familie wonen, dus kun je weinig anders dan naar een hotel gaan maar het blijft behelpen.)

syndroom, nog iets op mijn post van 01:42?
pi_157418650
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 02:15 schreef syndroom het volgende:
Het hoeft toch niet raar te zijn als je die avond of nacht ervoor iemand in een bar of discotheek hebt leren kennen, versierd hebt om dat voort te zetten in een hotel? Lijkt me beter dan seks in het openbaar of eerst nog een half uur of langer te moeten reizen voordat je thuis bent en dan pas aan de slag kan gaan. In die tussentijd heb je kans dat ze afhaakt en dan zit je alsnog met lege handen.

Wat ik heb geleerd is dat de 'logistics' goed moet zijn dat inhoudt dat je zo dicht mogelijk op de geschikte locaties moet zitten om tussendoor reizen te voorkomen.
En hoe heb je dat geleerd? Want praktijkervaring zal het niet zijn.

Als een meisje heeft aangegeven dat ze met je mee naar huis wil, haakt ze tijdens de reis niet opeens plotseling af (of je moet iets stoms gezegd hebben). En al helemaal niet omdat de reis te lang duurt.

En als je echt te ver weg woont, ga je samen naar haar huis. Daar moest ze sowieso al heen, dus dan kan de reis nooit te lang zijn.
pi_157418653
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 02:18 schreef probeer het volgende:

[..]

En hoe heb je dat geleerd? Want praktijkervaring zal het niet zijn.

Als een meisje heeft aangegeven dat ze met je mee naar huis wil, haakt ze tijdens de reis niet opeens plotseling af (of je moet iets stoms gezegd hebben). En al helemaal niet omdat de reis te lang duurt.
Nee geen praktijkervaring, ergens gelezen op een pick up blog.
pi_157418658
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 02:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee geen praktijkervaring, ergens gelezen op een pick up blog.
In Nederland, naar mijn weten, in ieder geval zeer ongebruikelijk.
pi_157418659
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 02:15 schreef syndroom het volgende:

Wat ik heb geleerd is dat de 'logistics' goed moet zijn dat inhoudt dat je zo dicht mogelijk op de geschikte locaties moet zitten om tussendoor reizen te voorkomen. Hoe verderaf je zit hoe groter de kans dat het misloopt.
Het hoeft niet raar te zijn? We zijn de wereld toch niet aan het ontwerpen hier ofzo? Het is raar. Hoe het zou kunnen zijn doet er niet toe. Wat ik al zei, in Zuid-Amerika is t uit armoe normaal, hier niet.

Seks in t openbaar als maagd lijkt me pure waanzin. En dat met die logistics, als ze je wil is dat echt niet zomaar weg.

Sowieso je weet heel niet wie t wordt. Voor t zelfde geld woont ze boven de kroeg, en dan heb jij je hotelkamer geboekt :')

Madness
pi_157418665
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 01:42 schreef Westerling het volgende:
Oke even ter voorbeeld:

Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is hier vaker gezegd. Actief opstellen is dus niet goed. Moet ik maar passief blijven en maar blijven afwachten tot ik eindelijk eens een leuke vrouw tegen het lijf loop? Ik vrees dat met deze instelling het nog lang gaat duren, tegen die tijd zit ik alweer in de volgende levensfase.
pi_157418671
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 02:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is hier vaker gezegd. Actief opstellen is dus niet goed. Moet ik maar passief blijven en maar blijven wachten tot ik eindelijk eens een leuke vrouw tegen het lijf loopt. Ik vrees dat met deze instelling het nog lang gaat duren, tegen die tijd zit ik alweer in de volgende levensfase.
Het gaat niet om passief/actief maar de mindset. En die is op dit moment bij jou helemaal obsessief en daarmee contraproductief.
pi_157418673
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 02:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is hier vaker gezegd. Actief opstellen is dus niet goed. Moet ik maar passief blijven en maar blijven wachten tot ik eindelijk eens een leuke vrouw tegen het lijf loopt. Ik vrees dat met deze instelling het nog lang gaat duren, tegen die tijd zit ik alweer in de volgende levensfase.
Het ligt aan (de focus op) je doelstelling. Uitgaan om plezier te hebben is een stuk makkelijker, dat kan je immers helemaal zelf. En als je plezier hebt, straal je dat uit, en trekt dat anderen aan.

Uitgaan om iemand te vinden om seks mee te hebben is simpelweg wanhopig. En dat schrikt af.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 02:30 schreef Westerling het volgende:

[..]

Het gaat niet om passief/actief maar de mindset. En die is op dit moment bij jou helemaal obsessief en daarmee contraproductief.
Alweer, wat deze man zegt.
  maandag 9 november 2015 @ 03:07:02 #266
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_157419352
Mocht het plan dan uiteindelijk falen zie ik weinig alternatieven meer en zal ik mijn situatie moeten accepteren zoals het is. Het is niet anders. Wel zou prostitutie dan een optie kunnen zijn, of ik dames een mooi geldbedrag voor een nachtje seks voorstel? Als je ziet in Wie is de Sjaak dat mensen soms bereid zijn om voor geld de meest smerige en bizarre opdrachten uit te voeren dan hoeft het regelen van een nachtje seks toch ook niet moeilijk te zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 09-11-2015 11:29:59 (onduidelijke zin) ]
pi_157419561
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 03:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deel 5...
Heeft TS al geneukt of niet?
Nee. En dat zal voorlopig ook niet gaan gebeuren denk ik.
Iedereen zegt hier wel zo mooi dat je niet wanhopig moet doen en gewoon plezier moet hebben, en dat het dan vanzelf komt. Maar dat is bij mij de afgelopen 10 jaar niet één keer gebeurd dus dat zal waarschijnlijk ook niet meer gaan gebeuren.
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 09:24:34 #269
16180 crew  CoolGuy
pi_157419626
quote:
9s.gif Op maandag 9 november 2015 09:17 schreef CRW het volgende:

[..]

Iedereen zegt hier wel zo mooi dat je niet wanhopig moet doen en gewoon plezier moet hebben, en dat het dan vanzelf komt. Maar dat is bij mij de afgelopen 10 jaar niet één keer gebeurd dus dat zal waarschijnlijk ook niet meer gaan gebeuren.
Nee, omdat jij faket dat het je NIET gaat om neuken, terwijl de realiteit is dat het je daar wel om gaat. Je kunt misschien jezelf voor de gek houden, maar vrouwen prikken daar zo doorheen.
  maandag 9 november 2015 @ 09:25:16 #270
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_157419636
quote:
9s.gif Op maandag 9 november 2015 09:17 schreef CRW het volgende:

[..]

Als je de ware zoekt kan je nog lang wachten. Gewoon lekker zuipen en in partytenten wat leuke vrouwtjes zoeken.

Overigens heb je wel eens getwijfeld of je van de mannenliefde bent? :+
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 09:42:41 #271
5428 crew  miss_sly
pi_157419831
quote:
18s.gif Op maandag 9 november 2015 08:54 schreef syndroom het volgende:
Mocht het plan dan uiteindelijk falen zie ik weinig alternatieven meer en zal ik mijn situatie moeten accepteren zoals het is. Het is niet anders. Wel zou prostitutie dan een optie kunnen zijn, of ik dames een mooi geldbedrag voor een nachtje seks voorstel? Als je ziet in Wie is de Sjaak dat mensen soms bereid zijn om voor geld de meest smerige en bizarre opdrachten uit te voeren dan moet het hebben van een nachtje seks ook niet moeilijk te zijn?
Heb je de post van Gray gelezen? Lees je überhaupt posts van mensen écht?

Ik ben een vrouw en ik zou echt de kriebels van je krijgen. Dat je op jacht bent naar seks is zo overduidelijk, daar rennen vrouwen massaal hard voor weg.
pi_157419888
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 09:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als je de ware zoekt kan je nog lang wachten. Gewoon lekker zuipen en in partytenten wat leuke vrouwtjes zoeken.

Overigens heb je wel eens getwijfeld of je van de mannenliefde bent? :+
Neen
pi_157420195
quote:
Mocht het plan dan uiteindelijk falen zie ik weinig alternatieven meer en zal ik mijn situatie moeten accepteren zoals het is. Het is niet anders. Wel zou prostitutie dan een optie kunnen zijn, of ik dames een mooi geldbedrag voor een nachtje seks voorstel? Als je ziet in Wie is de Sjaak dat mensen soms bereid zijn om voor geld de meest smerige en bizarre opdrachten uit te voeren dan moet het hebben van een nachtje seks ook niet moeilijk te zijn?
Niet doen. Daar gaat geen enkele vrouw positief op reageren. Waarschijnlijk ga je zelfs uitgescholden en of geslagen worden.
  maandag 9 november 2015 @ 10:20:27 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157420318
quote:
Meen je dit nu serieus?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157420459
Mijn troll-alarmbellen gingen behoorlijk rinkelen na die post van syndroom over 'logistics' aangaande het meenemen van vrouwen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat zijn laatste posts serieus waren.

On topic:

Ik ken jongens die al vanaf hun 15e regelmatige seks hebben en altijd een vriendin hebben gehad. Dat is inderdaad gewoon persoonlijkheid, en daar doe je weinig aan. Gelukkig kun je wel het een en ander leren.

Ik vind prostitutie niet zo'n rare optie, maar dan heb ik het niet over de raam prostitutie. Je kunt in principe ook een vrouw 'boeken' voor een hele nacht, en dan heb je niet alleen seks maar dan kun je ook praten en samen film kijken en wat dan ook. Dan heb je al meer de 'echte' ervaring, ook al is het betaald.

Als je dat hebt gedaan weet je in ieder geval hoe seks voelt én je hebt uren op een leuke manier doorgebracht met een lekker wijf. Dat moet helpen als opstapje naar onbetaalde seks. Maar goed, veel mensen zullen dit wel triest vinden want 'ik laat me toch niet ontmaagden door een hoer'. Hoeren zijn ook gewoon mensen :{
pi_157420721
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 10:29 schreef Libertarisch het volgende:
Mijn troll-alarmbellen gingen behoorlijk rinkelen na die post van syndroom over 'logistics' aangaande het meenemen van vrouwen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat zijn laatste posts serieus waren.

On topic:

Ik ken jongens die al vanaf hun 15e regelmatige seks hebben en altijd een vriendin hebben gehad. Dat is inderdaad gewoon persoonlijkheid, en daar doe je weinig aan. Gelukkig kun je wel het een en ander leren.

Ik vind prostitutie niet zo'n rare optie, maar dan heb ik het niet over de raam prostitutie. Je kunt in principe ook een vrouw 'boeken' voor een hele nacht, en dan heb je niet alleen seks maar dan kun je ook praten en samen film kijken en wat dan ook. Dan heb je al meer de 'echte' ervaring, ook al is het betaald.

Als je dat hebt gedaan weet je in ieder geval hoe seks voelt én je hebt uren op een leuke manier doorgebracht met een lekker wijf. Dat moet helpen als opstapje naar onbetaalde seks. Maar goed, veel mensen zullen dit wel triest vinden want 'ik laat me toch niet ontmaagden door een hoer'. Hoeren zijn ook gewoon mensen :{
Maar feit blijft dat ze alleen voor t geld komen. Vrijwillige hoeren bestaan niet of nou ja dat zijn normale mensen die je in de kroeg ontmoet na een leuke avond maar dat is voor sommige onbereikbaar hier.
  Moderator maandag 9 november 2015 @ 10:50:33 #277
5428 crew  miss_sly
pi_157420855
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 10:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar feit blijft dat ze alleen voor t geld komen. Vrijwillige hoeren bestaan niet of nou ja dat zijn normale mensen die je in de kroeg ontmoet na een leuke avond maar dat is voor sommige onbereikbaar hier.
Dat zijn dus vrijwillige hoeren?
Lekker beeld van vrouwen heb je dan :')
pi_157420939
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 10:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zijn dus vrijwillige hoeren?
Lekker beeld van vrouwen heb je dan :')
Nou hoeren is misschien een groot woord, maar als je niet met iemand aan het daten bent maar wel een leuke avond hebt gehad (ONS). Die er dus vrijwillig mee instemmen en niet voor 't geld doen :P Of waar je op de eerste date seks mee hebt maar daarna nooit meer wat van hoort, fuckbuddy's e.d. Beetje zoals het type wat jij omschreef die al vanaf zijn 15e seksueel actief is: charismatisch dus populair bij het andere geslacht, niet op zoek naar seks maar slaat het zeker niet af.
  maandag 9 november 2015 @ 10:58:36 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157420985
Want je zou toch eens van ongecompliceerde seks kunnen genieten.
pi_157421024
quote:
9s.gif Op maandag 9 november 2015 10:58 schreef Copycat het volgende:
Want je zou toch eens van ongecompliceerde seks kunnen genieten.
Punt van seks is dat het van twee kanten moet komen, je hebt de ander dus nodig. Voor velen is dat nog best gecompliceerd, het regelen van de andere helft :P
  maandag 9 november 2015 @ 11:03:18 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157421068
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:01 schreef Deezertje het volgende:
Punt van seks is dat het van twee kanten moet komen, je hebt de ander dus nodig. Voor velen is dat nog best gecompliceerd, het regelen van de andere helft :P
Ja, dat is jouw probleem. Het siert je echter niet om anderen op basis van jouw frustraties af te serveren op iets wat je zelf stiekem ook wel zou willen. Afgunst maakt lelijk.
pi_157421176
quote:
7s.gif Op maandag 9 november 2015 11:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat is jouw probleem. Het siert je echter niet om anderen op basis van jouw frustraties af te serveren op iets wat je zelf stiekem ook wel zou willen. Afgunst maakt lelijk.
Ik haakte in op betaalde seks. Dat zou ik zelf nooit doen, simpelweg omdat het niet echt is. Ja je hebt misschien een leuke avond, maar dan? Ik geloof er niet in dat je dan heel anders in het leven staat of zelfverzekerder bent dat seks ook geen rocket science blijkt te zijn..
pi_157421395
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 10:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar feit blijft dat ze alleen voor t geld komen.
Nou èn?! Zolang ze maar voldoende toneel kan spelen om intimiteit te faken. Sommigen - ik noem geen namen - lijken zo seksueel gefrustreerd en zo obsessief iemand te zoeken om seks mee te hebben, dat het hun leven lijkt over te nemen. Meermaals is hier al geschreven dat zoiets mensen juist afstoot. Dan kun je maanden aan een strategisch plan gaan werken, wat imho alleen kan falen, óf je kunt erkennen dat dit een probleem is. Met een goede prostituee (of erotische massage) zou je in ieder geval wat druk van de ketel af kunnen halen. Dat geeft jezelf wat lucht.

Off topic: ik zie nooit zoveel verliefde en zoenende mensen om mij heen als op de momenten dat ik mij het meest realiseer dat ik alleen ben. Als ik lekker in m'n vel zit, dan zie ik er opeens een stuk minder. Dat is niet omdat het andere mensen zijn.
pi_157421608
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik haakte in op betaalde seks. Dat zou ik zelf nooit doen, simpelweg omdat het niet echt is. Ja je hebt misschien een leuke avond, maar dan? Ik geloof er niet in dat je dan heel anders in het leven staat of zelfverzekerder bent dat seks ook geen rocket science blijkt te zijn..
Natuurlijk, liever geen hoeren als het niet hoeft. Denk dat niemand voor seks zou betalen als je zelf al goed kunt versieren en het dus eigenlijk gratis kunt krijgen. Ik heb ook altijd afstand genomen van prostitutie maar als je anders geen normaal seksleven kunt krijgen en heel je leven op porno moet leven kies ik liever als allerlaatste optie voor betaalde seks.

Met betaalde seks bedoel ik gewone mensen, studenten een geldbedrag aanbieden voor een nachtje seks. Geen raamprostituee of dure high class escort. Sowieso ben ik niet zo van hardcore prostituees, ergens schrikt het hele schimmige circuit mij toch af.

[ Bericht 4% gewijzigd door syndroom op 09-11-2015 11:45:21 ]
pi_157421796
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

Natuurlijk, liever geen hoeren als het niet hoeft. Denk dat niemand voor seks zou betalen als je zelf al goed kunt versieren en het dus eigenlijk gratis kunt krijgen. Ik heb ook altijd afstand genomen van prostitutie maar als je anders geen normaal seksleven kunt krijgen en heel je leven op porno moet leven kies ik liever als allerlaatste optie voor betaalde seks.

Met betaalde seks bedoel ik gewone mensen, studenten een geldbedrag aanbieden voor een nachtje seks. Geen raamprostituee of dure high class escort. Sowieso ben ik niet zo van hardcore prostituees, ergens schrikt het hele schimmige circuit mij toch af.
Dus in plaats daarvan neem jij een schimmige rol aan?

Goed plan.
pi_157421919
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 11:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Dus in plaats daarvan neem jij een schimmige rol aan?

Goed plan.
Als je seks wil heb je dat liever met gewone studenten dan met doorgewinterde sekswerkers. Mede door de bezuinigingen op studiefinanciering zie ik wel kansen om hierop in te spelen.

Maar dat is allemaal nog ver weg en komt pas in zicht als alle andere opties niet werken. Ik moet eerst zien of mijn plan gaat slagen want ik loop nu te ver vooruit.
  maandag 9 november 2015 @ 11:58:06 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157421969
Jij gaat zulke klappen krijgen. En terecht.
pi_157421989
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 11:58 schreef Copycat het volgende:
Here! Here!
  maandag 9 november 2015 @ 12:00:32 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157422019
En there!
pi_157422086
Wat denk ik geen slecht idee zou zijn, is eens op vakantie gaan naar een ver buitenland. Dat is een kan bevorderlijk werken:
- daar zijn ze nog weleens wat gecharmeerder van nederlandse mannen, al was het maar uit nieuwsgierigheid, maar belangrijker nog;
- je komt nog eens ergens, wat me bij jullie ook geen kwaad lijkt te kunnen, en
- een helehoop rare trekjes en ongemakkelijke dingen worden makkelijk aangezien voor taal en cultuurverschillen.
pi_157422088
Ik denk dat prostitutie pas in beeld komt als ik echt geen andere opties meer voor handen heb. Het betalen van studenten voor seks is toch niets mis mee als ik het op een vriendelijke en open wijze vraag? Er wordt nu gedaan alsof ik de boeman ben maar als ik meisje blij kan maken met geld dan is daar toch weinig op tegen?

Ik voel eerlijk gezegd gewoon weinig bij prostitutie en vooral bij die goedkopere die vaak geassocieerd worden met misstanden. Maar ja, wat moet je als je anders geen meisje kunt krijgen?

[ Bericht 4% gewijzigd door syndroom op 09-11-2015 12:10:18 ]
pi_157422115
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

Gast ... Snap je nou zelf niet dat dat gewoon echt niet kan?
  maandag 9 november 2015 @ 12:07:26 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157422133
quote:
10s.gif Op maandag 9 november 2015 12:00 schreef Copycat het volgende:
En there!
En everywhere.
The love you take is equal to the love you make.
pi_157422135
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 11:58 schreef Copycat het volgende:
Dit dus.

Met mazzel slaat ze je in je gezicht en loopt ze, intens beledigd, weg.

Met pech begint ze te roepen, staan er zo een paar kerels om je heen, en krijg je echte klappen.

En mocht dat in je sociale kring bekend worden, kan je het helemaal vergeten. Dan zullen mensen niet eens meer met je om willen gaan.
pi_157422148
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:04 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat prostitutie pas in beeld komt als ik echt geen andere opties meer voor handen heb. Het betalen van studenten voor seks is toch niets mis mee als ik het op een vriendelijke en open wijze vraag? Er wordt nu gedaan alsof ik de boeman ben maar als ik meisje blij kan maken met geld dan is daar toch weinig op tegen?

Ik voel eerlijk gezegd gewoon weinig bij prostitutie en vooral bij die goedkopere die vaak geassocieerd worden met misstanden. Maar ja, wat moet je als je anders geen meisje kunt krijgen?
Ja, daar is heel veel mis mee. Sorry, maar hoe begrijp je dit niet? Je snapt echt helemaal niets van sociale conventies, normen en waarden.

Ik bedoel .. zelfs jij vindt prostitutie niets. En dan ben jij nog 'maar gewoon' een klant. Wat denk je dan dat random vrouwen er van vinden wanneer je ze vraagt om zichzelf te prostitueren?
pi_157422229
quote:

Dat is eigenlijk best vernederend voor de meeste vrouwen. Ik zou niet op random studenten afstappen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_157422254
quote:
Nee, je bent niet de boeman maar gedraagt je ongelofelijk naïef. Je wilt een 'schimmig crcuit' ontlopen en in ruil daarvoor kies je een nog veel schimmiger circuit als je reageert op advertenties van 'studenten' die je op internet kunt vinden. Zij zegt dat ze 18+ is? Is dat zo? (Zie casusje Valkenswaard). Zij zegt dat ze dit vrijwillig doet? Wie garandeert jou/jullie fysieke veiligheid? En als zij bereid is om voor geld seks met jou te hebben, dan is ze daar ook toe bereid (geweest) bij anderen, dus waarom is zo'n meisje een betere keuze?

En als je een studentenkroeg binnenstapt en zoiets zou durven vragen - als je dat durfde dan had je geen problemen gehad met het in contact komen met vrouwen -, dan is de reactie van Copycat van toepassing.
pi_157422263
En wat ik me nu net bedenk ... Volgens mij is een prostitué aanwerven strafbaar. Het zou zomaar kunnen dat het vragen aan vrouwen om zich aan jou te prostitueren, daar dus onder valt. Maar daar mag iemand met meer juridische kennis zich over uitspreken.
pi_157422355
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, daar is heel veel mis mee. Sorry, maar hoe begrijp je dit niet? Je snapt echt helemaal niets van sociale conventies, normen en waarden.

Ik bedoel .. zelfs jij vindt prostitutie niets. En dan ben jij nog 'maar gewoon' een klant. Wat denk je dan dat random vrouwen er van vinden wanneer je ze vraagt om zichzelf te prostitueren?
Natuurlijk ligt er voor mij een enorme drempel om dit zomaar aan studenten (in het openbaar) te vragen. Ik durf al nauwelijks vrouwen aan te spreken. :@ Maar buiten dat zijn er geen alternatieven en ik voel gewoon erg weinig bij prostitutie.

Dat ik klappen zou krijgen vind ik raar, als ik het op een normale en vriendelijke wijze vraag inclusief uitleg over mijn situatie moeten vrouwen dit toch wel kunnen begrijpen. Waar is de empathie?
  maandag 9 november 2015 @ 12:22:38 #300
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157422398
Wat de neuk lees ik nou weer :')
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_157422399
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt er voor mij een enorme drempel om dit zomaar aan studenten (in het openbaar) te vragen. Maar buiten dat zijn er geen alternatieven en ik voel gewoon erg weinig bij prostitutie.

Dat ik klappen zou krijgen vind ik raar, als ik het op een normale en vriendelijke wijze vraag inclusief uitleg over mijn situatie moeten vrouwen dit toch wel kunnen begrijpen. Waar is de empathie?
Zucht. Iedereen hier zegt dat het een bijzonder slecht idee is, dat betreffende vrouwen intens beledigd zullen zijn, en men het niet gek zou vinden als je een fikse klap krijgt. Iedereen. Niemand vindt het een goed idee, of zelfs maar een 'ok' idee.

En toch blijf je er over door gaan.

Ik heb het geprobeerd. Succes. Post maar een foto van je blauwe oog.

En iemand anders mag een nieuw deel openen. Dit is niet mijn issue.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 09-11-2015 12:28:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')