abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157233438
Originele OP

quote:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Deel 3

Link naar deel 2

Link naar deel 1
pi_157233475
U kunt hier verder met al uw maagdelijke sores.
pi_157233629
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:06 schreef klassiek_1 het volgende:
De ironie komt echt tot een next lvl in dit topic. Meiden/vrouwen die denken dat ze hun zelfrespect tentoonspreiden als ze mannen per definitie van zich afstoten, maar daar eigenlijk mee laten zien dat ze ontzettend onzeker zijn.

Treurig om te lezen, heel treurig.
Waarom? Je doet net of wij mannen allemaal zouden afwijzen met zo'n blik van 'tfoe ga weg jij minderwaardig wezen!' Ik zou gewoon beleefd zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben. Ik heb gewoon nooit behoefte gehad aan contact met wildvreemden, en ik ben daar niet de enige in, respecteer dat gewoon ipv te doen alsof het voortkomt uit onzekerheid. Waarom zou ik in godsnaam verplicht zijn om in te gaan op dat soort benaderingen? Dat kan ik prima zelf bepalen en vele vrouwen met mij.
know'm sayin?
word? word.
pi_157233674
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:18 schreef alors het volgende:

[..]

Waarom? Je doet net of wij mannen allemaal zouden afwijzen met zo'n blik van 'tfoe ga weg jij minderwaardig wezen!' Ik zou gewoon beleefd zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben. Ik heb gewoon nooit behoefte gehad aan contact met wildvreemden, en ik ben daar niet de enige in, respecteer dat gewoon ipv te doen alsof het voortkomt uit onzekerheid. Waarom zou ik in godsnaam verplicht zijn om in te gaan op dat soort benaderingen? Dat kan ik prima zelf bepalen en vele vrouwen met mij.
Hoe moet een man je beter leren kennen als hij niet eens contact met je mag maken?
pi_157233687
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:06 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dus zakelijke contacten verlopen wel oke? (neem aan dat je dan een baan hebt, op zijn minst) Dat heeft toch ook een bepaalde inzet en moeite nodig gehad? Wat is het verschil?
Ja, zakelijk gaat alles vrij goed. Aantal promoties gemaakt de afgelopen jaren, één van de jongste projectmanagers etc. Sorry, wil echt niet patsen, maar kan het moeilijk anders "bewijzen". Dat heeft zeker moeite en inzet gekost, maar dat is iets waarvan ik weet dat ik het kan. Ook altijd heb geweten dat ik daarvoor toch wat talenten heb. En dat heb ik op sociaal vlak echt 0,0% (kennelijk). Geen (echte) vrienden, geen vriendin, nada. "Ben ik dan zo onaardig/onaantrekkelijk in de omgang?" is een vraag die mij de afgelopen 2, 3 jaar behoorlijk intensief heeft bezig gehouden. En ja, ik ben altijd de gemene deler in die 29 jaar aan sociale interacties, dus dat moet dan wel. Dat ligt niet aan de wereld, maar aan mij. Ik voel mij geen slecht mens, maar in de ogen van anderen ben ik dat kennelijk wel. Of althans, geen enkele moeite waard. En dat doet pijn.

En daar schamper over doen is van hetzelfde niveau als zwervers of derde-wereld-mensen uitlachen en zeggen: "Kijk, haha, die sukkel heeft een mismoedige, antisociale attitude, en daarom kan hij/zijn geen eten/huis regelen!"

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:08 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Gezien je schrijfstijl, je schrijft zoals alleen autisten dat kunnen. Een prachtige schrijfstijl heb je overigens. Bovendien kan je het ook erg goed vinden met drieklank. Autisten onderling begrijpen en voelen elkaar erg goed aan. Maar ik heb het mis begrijp ik?
Schrijven zoals een autist... Verklaar je nader. En neen, ik ben in ieder geval nooit gediagnosticeerd door een professional. Maar de stelligheid waarmee jij nu tot tweemaal toe mij in dat hokje van autisme wenst te plaatsen doet mij vermoeden dat jij wel zo'n professional bent?
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:23:54 #6
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157233796
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef LadyOracle het volgende:
'video is niet beschikbaar'

Wat voor een reactie bedoel je?
pi_157233827
Meeste mannen zijn ook gewoon strontvervelend als ik zie hoe ze van alles proberen...
pi_157233876
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:20 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Hoe moet een man je beter leren kennen als hij niet eens contact met je mag maken?
Je kan ook gewoon lezen wat er staat in plaats van alle zinnen negeren die niet bij je vooroordelen passen.

Een vrouw op straat of in een café benaderen op basis van uiterlijk is wmb ongepast. Ik vind het net zo debiel als willekeurig telefoonnummers draaien om vrienden te vinden.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157233946
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:26 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon lezen wat er staat in plaats van alle zinnen negeren die niet bij je vooroordelen passen.

Een vrouw op straat of in een café benaderen op basis van uiterlijk is wmb ongepast. Ik vind het net zo debiel als willekeurig telefoonnummers draaien om vrienden te vinden.
Nooit en te nimmer begrepen dat zoiets zou moeten werken, dat een vrouw daar ontvankelijk voor zou moeten zijn. Je ziet er leuk uit, ga je met mij mee?
pi_157233951
quote:

[..]

Een man moet zonder dat hij met je gepraat heeft weten hoe je qua karakter in elkaar zit? telepathie dingen?
pi_157233973
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:23 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zelfs als (door Dimachaerus gediagnosticeerde) autist zie ik niet in hoe een geacteerd filmpje een punt kan bewijzen... En, stel dat dit de realiteit is of vertegenwoordigt, waarom permitteert die kerel het zich om ongevraagd kennis met haar te maken, anders dan met het doel "haar mee uit eten te nemen"?. Dat je als vrouw helemaal niet zit te wachten op die ongeïnviteerde opdringerigheid snap ik wel.

Jij gaat ook niet naar een feestje waar je niet expliciet voor uitgenodigd wordt, toch?
pi_157234000
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:20 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat dat niet mag? Ik zeg dat ik er geen behoefte aan heb om op zo'n manier benaderd te worden en dat ik het niet raar vind dat andere vrouwen dat ook niet hebben. En dat ik het raar vind dat het door sommigen blijkbaar als een soort van plicht wordt gezien voor vrouwen om daar wel op in te gaan, anders zijn het arrogante kutwijven die zich te goed voelen voor je. Ik hou gewoon niet van dat soort contact.
know'm sayin?
word? word.
pi_157234034
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:28 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Een man moet zonder dat hij met je gepraat heeft weten hoe je qua karakter in elkaar zit? telepathie dingen?
Praat ik Chinees? Je komt toch tig mensen tegen op een dag? Je kunt toch gewoon normaal met mensen om gaan en ze leren kennen, en dan pas besluiten dat iemand leuk is en dat kenbaar maken?
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157234069
Nederlandse mannen kennen dat niet, de tijd nemen om iets goed te laten werken allemaal zo snel mogelijk moet het, met een berg onredelijke eisen.
pi_157234102
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:31 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Praat ik Chinees? Je komt toch tig mensen tegen op een dag? Je kunt toch gewoon normaal met mensen om gaan en ze leren kennen, en dan pas besluiten dat iemand leuk is en dat kenbaar maken?
Jij ging er vanuit dat mannen op je afstappen omdat ze denken "hee daar heb je iemand met tieten" en dat vind ik een nogal vreemde constatering.

Maar uiteraard is het zo dat het uiterlijk datgene is wat je het eerste ziet.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:34:08 #16
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157234111
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:29 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Zelfs als (door Dimachaerus gediagnosticeerde) autist zie ik niet in hoe een geacteerd filmpje een punt kan bewijzen... En, stel dat dit de realiteit is of vertegenwoordigt, waarom permitteert die kerel het zich om ongevraagd kennis met haar te maken, anders dan met het doel "haar mee uit eten te nemen"?. Dat je als vrouw helemaal niet zit te wachten op die geïnviteerde opdringerigheid snap ik wel.

Jij gaat ook niet naar een feestje waar je niet expliciet voor uitgenodigd wordt, toch?
Het ging zich over dit hieronder, De reactie ging niet over de betekenis van het filmpje.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef Red-Pill het volgende:
Hier liep ik de meeste keren tegen aan:

Contact zoeken en dan direct dat soort reactie van een vrouw krijgen, zoals in het filmpje. Soms ook nog een even na trap, door je uit te lachen. Niet om te zielig doen, maar gewoon even de realiteit.

Die standaard onzin, van dat het perse altijd aan jezelf ligt, of ik ken ene, of als ik naar mijzelf kijk, ect. Ook al eens van Cause and Effect gehoord? Hoe vaak wil je alleen maar zo afgewezen worden en niet verder komen, dat je er psychisch onder door gaat?

De echte vraag is eigenlijk, waarom zou je nog uberhaubt weer willen proberen? Als dit al zoveel negativiteit met zich mee brengt, wat moet je dan nog met een relatie?
pi_157234137
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:33 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Jij ging er vanuit dat mannen op je afstappen omdat ze denken "hee daar heb je iemand met tieten" en dat vind ik een nogal vreemde constatering.

En logisch dat niet iedereen daar zin in heeft.
pi_157234192
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:00 schreef LadyOracle het volgende:

Normale mensen praten met heel veel andere mensen in het dagelijks leven. Dan leer je dus mensen kennen. Via werk, cursus, via via, etc. Niet 'hee, er zit iemand met tieten aan de bar, laat ik eens kijken of ik erop mag als ik drank voor haar koop'. Daar pas ik voor.
Dan ben ik blijkbaar abnormaal, en samen met mij heel veel andere introverten. Want ik kom in het dagelijks leven niet veel nieuwe mensen tegen.

En sorry hoor, maar ik vind het wel arrogant dat je niet wilt hebben dat iemand je aanspreekt die je niet kent, omdat diegene vindt dat je een leuke uitstraling hebt bijvoorbeeld. Iemand leren kennen moet toch ergens beginnen natuurlijk. ;)
pi_157234210
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:34 schreef Red-Pill het volgende:
Het ging zich over dit hieronder, De reactie ging niet over de betekenis van het filmpje.
Ik kan je taaltechnisch niet volgen.
pi_157234261
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:34 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

En logisch dat niet iedereen daar zin in heeft.
Waar niet in? menselijk contact?
pi_157234293
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:33 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. Je kan ook online iemand leren kennen bijvoorbeeld. Of aan de telefoon. Ik bel voor mijn werk vaak met mensen die ik nog nooit gezien heb en heb daar soms ook heel gezellige gesprekken mee.

Anyway, als je naar iemand toe gaat alleen omdat je diegene hebt gezien, verder werkelijk niets, vind ik dat ongepast. En dan krijg je van mij inderdaad een geërgerde blik en als je niet snel weg gaat zal ik ook niet vriendelijk blijven, want ik vind het echt heel vervelend om als een stuk vee beoordeeld te worden en dan aangesproken terwijl het meestal ook nog eens een ongunstig moment is. Helaas vinden heel veel mannen dat heel normaal, blijkbaar. Een of andere malloot kwam een keer naast me fietsen en mijn telefoonnummer vragen terwijl ik aan het hardlopen was. Dan snap je er weinig van, zeg maar.
pi_157234300
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:38 schreef klassiek_1 het volgende:

[..]

Waar niet in? menselijk contact?
In van die opdringerige rotzakjes in de bar. Kom daar voor mijn plezier niet om lastig gevallen te worden :)
pi_157234314
quote:
Een vrouw op straat of in een café benaderen op basis van uiterlijk is wmb ongepast.
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2015 22:41:43 ]
pi_157234329
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:36 schreef CRW het volgende:

[..]

Dan ben ik blijkbaar abnormaal, en samen met mij heel veel andere introverten. Want ik kom in het dagelijks leven niet veel nieuwe mensen tegen.

En sorry hoor, maar ik vind het wel arrogant dat je niet wilt hebben dat iemand je aanspreekt die je niet kent, omdat diegene vindt dat je een leuke uitstraling hebt bijvoorbeeld. Iemand leren kennen moet toch ergens beginnen natuurlijk. ;)
Waarom is dat nou weer arrogant?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157234370
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:39 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. Je kan ook online iemand leren kennen bijvoorbeeld. Of aan de telefoon. Ik bel voor mijn werk vaak met mensen die ik nog nooit gezien heb en heb daar soms ook heel gezellige gesprekken mee.

Anyway, als je naar iemand toe gaat alleen omdat je diegene hebt gezien, verder werkelijk niets, vind ik dat ongepast. En dan krijg je van mij inderdaad een geërgerde blik en als je niet snel weg gaat zal ik ook niet vriendelijk blijven, want ik vind het echt heel vervelend om als een stuk vee beoordeeld te worden en dan aangesproken terwijl het meestal ook nog eens een ongunstig moment is. Helaas vinden heel veel mannen dat heel normaal, blijkbaar. Een of andere malloot kwam een keer naast me fietsen en mijn telefoonnummer vragen terwijl ik aan het hardlopen was. Dan snap je er weinig van, zeg maar.
Dan snap je er inderdaad weinig van, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar dat is ook heel iets anders in mijn optiek.

Het hangt toch ook allemaal van de context af? waar mij het omgaat: uiteindelijk is uiterlijk altijd het eerste wat je ziet (telefoongesprekken en bepaalde internet datintsites daargelaten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')