abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157232344
zou JIJ dat doen?
pi_157232382
maargoed misschien weer iets constructiefs:
Hoe verloopt jullie contact met mannen? Ook zo moeizaam? Er staan natuurlijk andere dingen op het spel bij de verschillende genders (aangenomen dat je hetero of homo bent)
pi_157232501
Nevermind
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157232573
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
drieklank en sturmic hebben wel een autistische stoornis
Euuu... waar haal je die wijsheid vandaan?
pi_157232637
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:34 schreef CRW het volgende:

[..]

Hoe weet je of iemand een mooi innerlijk heeft als je diegene niet aanspreekt?
Je kunt iemand ook leren kennen en dan pas actie ondernemen. Ik haak ook echt direct af bij mannen die op me afkomen zonder me te kennen. Als je denkt dat het leuk is om met me uit te gaan op bas van hoe ik eruit zie zonder ook maar iets van mij te weten, zijn we echt niet voor elkaar gemaakt.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157232677
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:46 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Euuu... waar haal je die wijsheid vandaan?
Er moet toch iets aan ten grondslag liggen dat je niet met mensen om kunt gaan? Of ben je gewoon een naar persoon?
pi_157232709
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:48 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Je kunt iemand ook leren kennen en dan pas actie ondernemen. Ik haak ook echt direct af bij mannen die op me afkomen zonder me te kennen. Als je denkt dat het leuk is om met me uit te gaan op bas van hoe ik eruit zie zonder ook maar iets van mij te weten, zijn we echt niet voor elkaar gemaakt.
Er lijken mij situaties waar in het meer of minder gepast is iemand aan te spreken. Tijdens het booschappen doen is anders dan na afloop van een concert.
pi_157232811
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:48 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Precies, echt geen behoefte aan zo'n manier van benaderd worden. Of je nu vloeren legt of een dikke auto onder je kont hebt.
know'm sayin?
word? word.
pi_157232871
Je wil dus dat een man je leert kennen, maar hij mag niet op je afkomen..

Juist...........
pi_157232879
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh ja. Dan maar een moment stilte voor alle betrokkenen en berusting in de defeatist attitude.

[ afbeelding ]
Goed gedaan. En masse meegaan in misplaatst sarcasme omdat dat makkelijk is.
Dacht toch dat jij hier genuanceerder inzat. Jammer.
pi_157232900
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:50 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Er lijken mij situaties waar in het meer of minder gepast is iemand aan te spreken. Tijdens het booschappen doen is anders dan na afloop van een concert.
Het gaat niet om aanspreken, dat is prima, zelfs tijdens het boodschappen doen. Alleen als iemand besloten heeft mij uit te vragen op basis van mijn uiterlijk, is het bij voorbaat niet mijn type, simpelweg om het feit dat iemand uiterlijk blijkbaar de belangrijkste reden vindt om een gesprek aan te knopen en meer te willen. Zo werk ik gewoon niet en ik heb geen enkele behoefte aan opmerkingen over mijn uiterlijk. Als iemand zegt 'je ziet er geweldig uit, wil je wat drinken' is het antwoord altijd nee. (Ook als ie een dure auto heeft, juist zelfs.) Dan heb ik nog liever iemand die in de supermarkt vraagt of ik wat wil gaan drinken omdat ik ook biologische producten koop, of omdat diegene ook dol is op havermout. Behandel me in ieder geval niet als een inhoudsloze pop.
pi_157232993
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef CRW het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat om de reactie van de vrouw als de man haar probeert te versieren. De rest van het filmpje doet er niet toe. Hij wil alleen laten zien welke reactie hij (en ik trouwens ook) vaak krijgt als hij op een vrouw afstapt.
Die reactie is gespeeld. Daar gaat het om.
Het is dus niet zozeer wat er echt gebeurd, maar wat hij denkt dat er zou mgebeuren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157233005
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:55 schreef klassiek_1 het volgende:
Je wil dus dat een man je leert kennen, maar hij mag niet op je afkomen..

Juist...........
Normale mensen praten met heel veel andere mensen in het dagelijks leven. Dan leer je dus mensen kennen. Via werk, cursus, via via, etc. Niet 'hee, er zit iemand met tieten aan de bar, laat ik eens kijken of ik erop mag als ik drank voor haar koop'. Daar pas ik voor.
pi_157233024
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:56 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Het gaat niet om aanspreken, dat is prima, zelfs tijdens het boodschappen doen. Alleen als iemand besloten heeft mij uit te vragen op basis van mijn uiterlijk, is het bij voorbaat niet mijn type, simpelweg om het feit dat iemand uiterlijk blijkbaar de belangrijkste reden vindt om een gesprek aan te knopen en meer te willen. Zo werk ik gewoon niet en ik heb geen enkele behoefte aan opmerkingen over mijn uiterlijk. Als iemand zegt 'je ziet er geweldig uit, wil je wat drinken' is het antwoord altijd nee. (Ook als ie een dure auto heeft, juist zelfs.) Dan heb ik nog liever iemand die in de supermarkt vraagt of ik wat wil gaan drinken omdat ik ook biologische producten koop, of omdat diegene ook dol is op havermout. Behandel me in ieder geval niet als een inhoudsloze pop.
Ja ik las even over 'niets over me weet' heen. Iets waar je beiden bent zegt wel iets over die persoon in eerste instantie
pi_157233061
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:59 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Normale mensen praten met heel veel andere mensen in het dagelijks leven. Dan leer je dus mensen kennen. Via werk, cursus, via via, etc. Niet 'hee, er zit iemand met tieten aan de bar, laat ik eens kijken of ik erop mag als ik drank voor haar koop'. Daar pas ik voor.
Vind je jezelf zo weinig waard?
pi_157233086
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:49 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Er moet toch iets aan ten grondslag liggen dat je niet met mensen om kunt gaan? Of ben je gewoon een naar persoon?
Dat denk ik. "Naar" is een wat gek woord in dit verband; ik ben best tevreden met mijzelf als persoon. Loyaal, ad rem, snel en kan vrij goed leiden. Dat zijn mijn sterke kanten, al zeg ik het zelf. Maar in de interactie met anderen schiet ik kennelijk zeer ernstig te kort. Dat is meer een defect in mijn karakter denk ik. Kan goed functioneren in de samenleving; hoewel dat op dit moment alleen maar zakelijk "succes" is.

(realiseert zich dat dit mogelijk wel erg arrogant klinkt allemaal)
pi_157233158
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:56 schreef LadyOracle het volgende:
Als iemand zegt 'je ziet er geweldig uit, wil je wat drinken' is het antwoord altijd nee. (Ook als ie een dure auto heeft, juist zelfs.) Dan heb ik nog liever iemand die in de supermarkt vraagt of ik wat wil gaan drinken omdat ik ook biologische producten koop, of omdat diegene ook dol is op havermout.
:')

Is het raar als ik dit een beetje naïef vind?
pi_157233174
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')

Is het raar als ik dit een beetje naïef vind?
Dat jíj dat vindt? nee :')
pi_157233194
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:05 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dat jíj dat vindt? nee :')
Want?
pi_157233217
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:01 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Dat denk ik. "Naar" is een wat gek woord in dit verband; ik ben best tevreden met mijzelf als persoon. Loyaal, ad rem, snel en kan vrij goed leiden. Dat zijn mijn sterke kanten, al zeg ik het zelf. Maar in de interactie met anderen schiet ik kennelijk zeer ernstig te kort. Dat is meer een defect in mijn karakter denk ik. Kan goed functioneren in de samenleving; hoewel dat op dit moment alleen maar zakelijk "succes" is.

(realiseert zich dat dit mogelijk wel erg arrogant klinkt allemaal)
Dus zakelijke contacten verlopen wel oke? (neem aan dat je dan een baan hebt, op zijn minst) Dat heeft toch ook een bepaalde inzet en moeite nodig gehad? Wat is het verschil?
pi_157233219
De ironie komt echt tot een next lvl in dit topic. Meiden/vrouwen die denken dat ze hun zelfrespect tentoonspreiden als ze mannen per definitie van zich afstoten, maar daar eigenlijk mee laten zien dat ze ontzettend onzeker zijn.

Treurig om te lezen, heel treurig.
pi_157233225
Zeg Dimachaerus... waar baseer je op dat ik een autistische stoornis zou hebben?
pi_157233250
Dit topic is puur genot.
pi_157233252
Zo kom je wel over.
pi_157233259
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 22:06 schreef Sturmic het volgende:
Zeg Dimachaerus... waar baseer je op dat ik een autistische stoornis zou hebben?
Gezien je schrijfstijl, je schrijft zoals alleen autisten dat kunnen. Een prachtige schrijfstijl heb je overigens. Bovendien kan je het ook erg goed vinden met drieklank. Autisten onderling begrijpen en voelen elkaar erg goed aan. Maar ik heb het mis begrijp ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')