Nee, melding 'video is niet beschikbaar'.quote:
De redenen waarom ik midden twintig nog maagd ben, zijn moeilijk te duiden. Mogelijk omdat ik me nooit moeite heb gedaan om een relatie te krijgen en tegelijkertijd omdat ik de kans klein acht dat vrouwen mij zien staan, omdat ik te weinig te bieden heb. Vrouwen die ik in het echt spreek met een initiële reden anders dan daten cq. relaties, vind ik spontaner dan het datingsite gebeuren waar de nadruk hier zo geforceerd op ligt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt nogal wat noten op je zang, en je bent, begrijp ik, nog steeds maagd? Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je de 20 al gepasseerd bent dan zouden een en ander wel eens met elkaar te maken kunnen hebben.
Je eist wel, maar wat heb jij eigenlijk te bieden?
Dat zeg ik in de rest van mijn post zo ongeveer....;)quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:45 schreef Casiotone het volgende:
[..]
de hoofdprijs is dan ook zeer subjectief en tijd en plaatsgebonden. De hoofdprijs is lijkt me iemand die je aantrekkelijk vindt zowel aan de binnenkant als de buitenkant en ook voor jou gaat. Voor minder dan dit gaan is toch iedereen voor de gek houden?
Wat een eerlijk antwoord. En waarom vindt jij dat je te weinig te bieden heb? Wat is TE weinig, en wie bepaald dat dat te weinig is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:48 schreef -f0k- het volgende:
[..]
De redenen waarom ik midden twintig nog maagd ben, zijn moeilijk te duiden. Mogelijk omdat ik me nooit moeite heb gedaan om een relatie te krijgen en tegelijkertijd omdat ik de kans klein acht dat vrouwen mij zien staan, omdat ik te weinig te bieden heb. Vrouwen die ik in het echt spreek met een initiële reden anders dan daten cq. relaties, vind ik spontaner dan het datingsite gebeuren waar de nadruk hier zo geforceerd op ligt.
Oh ja. Dan maar een moment stilte voor alle betrokkenen en berusting in de defeatist attitude.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want alles is al gehoord, gedaan, geprobeerd en gezegd.
Wazig en de link los dan? h.ttps://www.youtube.com/watch?v=1W1jMliGO7cquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, melding 'video is niet beschikbaar'.
Dat is inderdaad precies hoe normale mensen het doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:02 schreef Casiotone het volgende:
Creepy gast in werkkleding wil een chick aanspreken, zij wuift hem weg. Gast koopt mooie kleren en huurt een dikke bmw (jonge!), volgt haar, rijdt haar bijna aan (stalker much?) en dan stapt ze in, hij neemt haar mee uit en ze eindigen bij hem thuis.
Dat is een beetje de samenvatting
Het heeft niks met werken te maken, die vent neem actie bij die vrouw. Zij wijst hem af op het uiterlijk, daarna veranderd hij z'n kleding en een dure auto en haar reactie is totaal anders. Dat was het punt van het filmpje, zoals de titel beschreef, maar mijn punt was alleen de reactie van de vrouw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:59 schreef miss_sly het volgende:
Inderdaad, mobiel werkt ie niet. Ik heb hem even op de laptop gekeken.
Ten eerste vind ik dit weer het geijkte 'vrouwen zijn golddiggrs en kuthoeren'.
Maar ten tweede, als je naar dit filmpje lijkt, zie je dan niet dat de houding van die man heel anders is als hij in pak met dure auto probeert haar te versieren? Hij trekt met het pak een andere houding aan die veel meer aanspreekt.
Dat gezegd hebbend, ik herken het niet. Ik kijk niet neer op mannen die met hun handen werken en de vrouwen in mijn omgeving ook niet.
En jij kent vrouwen die zo reageren?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Het heeft niks met werken te maken, die vent neem actie bij die vrouw. Zij wijst hem af op het uiterlijk, daarna veranderd hij z'n kleding en een dure auto en haar reactie is totaal anders. Dat was het punt van het filmpje, zoals de titel beschreef, maar mijn punt was alleen de reactie van de vrouw.
Je hebt door dat het gespeeld is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Het heeft niks met werken te maken, die vent neem actie bij die vrouw. Zij wijst hem af op het uiterlijk, daarna veranderd hij z'n kleding en een dure auto en haar reactie is totaal anders. Dat was het punt van het filmpje, zoals de titel beschreef, maar mijn punt was alleen de reactie van de vrouw.
En dus? Dat vooropgezette filmpje extrapoleer je naar kansen bij vrouwen in het algemeen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ik kan niet van te voren weten, hoe ze zijn of reageren, als ik contact maak. Nee, zo'n vrouw moet je ook niet willen, maar ik bleef elke keer dit soort reacties krijgen en dat schiet natuurlijk niet op. Meeste ervaringen waren die zoals op het filmpje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En jij kent vrouwen die zo reageren?
Dan zijn die vrouwen toch zeker niet je doel, want behalve mooi, zijn ze onaangenaam.
Ik ken ze niet, maar ik ken dan ook alleen maar echte vrouwen, met mooie en minder mooie uiterlijkheden en karaktereigenschappen.
En nogmaals, dit filmpje moet weer de indruk wekken dat vrouwen op geld en dure auto's vallen, maar je ziet toch zelf ook dat de houding van die man anders is als hij in pak in zijn dure auto rijdt?
Daar gaat het niet om. Het gaat om de reactie van de vrouw als de man haar probeert te versieren. De rest van het filmpje doet er niet toe. Hij wil alleen laten zien welke reactie hij (en ik trouwens ook) vaak krijgt als hij op een vrouw afstapt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Je hebt door dat het gespeeld is?
Dat dit dus gaat over een vooropgezette reactie?
Dat is inderdaad zeer moeilijk te duiden, maar in mijn geval is het zo dat ik studievertraging heb gehad, wel verschillende hobbies heb en enkelen ook in het verleden in groepsverband heb uitgevoerd etc., maar daar blijft het bij. Om te weten of dit voldoende is, moet ik het natuurlijk uittesten en dat doe ik niet of nauwelijks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat een eerlijk antwoord. En waarom vindt jij dat je te weinig te bieden heb? Wat is TE weinig, en wie bepaald dat dat te weinig is?
Met iemand die mening en feit niet kan onderscheiden, zoals ene Dside, zou ik liever niet mee omgaan. Mijn ervaring is dan ook dat hoe hoger opgeleid, hoe genuanceerder iemand discussieert.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:12 schreef Dside het volgende:
Ik zou nog eens goed terug lezen, verwaand noemen ze dit.
Hey, dat is mooi. Waarom vind je mijn eisen vreemd? Er vallen namelijk een heleboel mensen binnen mijn "eisen", het is alleen dat ik weinig actie onderneem of dat vrouwen me niet genoeg vinden. Zeker aan mijn universiteit had ik qua aanbod niks te klagen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey, ik voldoe aan je vreemde eisen.
En de kerel in het filmpje benadert haar wel oprecht om haar mooie innerlijk ofzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef CRW het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de reactie van de vrouw als de man haar probeert te versieren. De rest van het filmpje doet er niet toe. Hij wil alleen laten zien welke reactie hij (en ik trouwens ook) vaak krijgt als hij op een vrouw afstapt.
Hoe weet je of iemand een mooi innerlijk heeft als je diegene niet aanspreekt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
En de kerel in het filmpje benadert haar wel oprecht om haar mooie innerlijk ofzo?
Zou hij een schoonmaakster aanspreken terwijl zij aan het werk is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:34 schreef CRW het volgende:
[..]
Hoe weet je of iemand een mooi innerlijk heeft als je diegene niet aanspreekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |