abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156772409
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
pi_156772535
quote:
8s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op.
Wil je nou een vriendin of geen maagd meer zijn? Want als je enkel geen maagd meer wil zijn dan bieden die hoeren toch juist uitkomst? :P
pi_156772645
Half uurtje chatroulette en je bent twee fapbeurten verder. Althans ik. Zij kijkt mee.
pi_156772727
quote:
1s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Wil je nou een vriendin of geen maagd meer zijn? Want als je enkel geen maagd meer wil zijn dan bieden die hoeren toch juist uitkomst? :P
Hoeren doe ik binnenkort ook nog wel een keer denk ik. Maar dat is geen alternatief voor seks omdat iemand je aantrekkelijk vindt en echt ziet zitten.
pi_156772871
Ben je zelfverzekerd of straal je wanhoop naar een relatie uit? Je zou bijvoorbeeld kunnen proberen zelfverzekerder te worden door spieren te gaan kweken. En spreken ze jou echt nooit aan of wel?
Ze spreken mij namelijk wel aan, maar ik ben te autistisch om ook maar normaal te reageren. :')
pi_156773203
Ik zwaai naar dieren.
pi_156773232
Ik zwaai naar dieren.
pi_156773263
Ik word niet aangesproken nee. Maar ik ontmoet dan ook maar weinig nieuwe mensen sinds ik fulltime werk.Ik ga zo af en toe nog uit en spreek dan ook wel meisjes aan, en ik kan dan best spontaan zijn na wat biertjes vind ik. Maar ze zijn of bezet of tonen geen enkele interesse. Vaak negeren ze me gewoon.

Een enkele keer krijg wel eens te horen: "ik vind je wel leuk, maar alleen als vriend". Maar dat is gewoon een verkapte afwijzing :{w En verder dan dat ben ik nog nooit gekomen...
pi_156774322
Je moet meer durf tonen en meer initiatief nemen, dat is in 95% van dit soort gevallen het geval
pi_156774411
Ik als vrouw vind het altijd wel belangrijk dat iemand niet 'wanhopig' overkomt. Je moet niet té erg opzoek zijn naar seks/een vriendin.
Je zegt aan je uiterlijk ligt het niet? Weet je dat zeker? Ik bedoel, daar judgen toch veel vrouwen op...
pi_156774607
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:48 schreef CRW het volgende:
Ik word niet aangesproken nee. Maar ik ontmoet dan ook maar weinig nieuwe mensen sinds ik fulltime werk.Ik ga zo af en toe nog uit en spreek dan ook wel meisjes aan, en ik kan dan best spontaan zijn na wat biertjes vind ik. Maar ze zijn of bezet of tonen geen enkele interesse. Vaak negeren ze me gewoon.

Een enkele keer krijg wel eens te horen: "ik vind je wel leuk, maar alleen als vriend". Maar dat is gewoon een verkapte afwijzing :{w En verder dan dat ben ik nog nooit gekomen...
Probeer je eens wat te verdiepen in versierskills. Je bent duidelijk nog een groentje, je kan je daarin ontzettend verbeteren. Daarnaast proberen vrouwen online zeker niet het gesprek gaande te houden nee. Waarom zouden ze ook, honderden mannen staan klaar.

Zit je bijvoorbeeld niet bij een vereniging o.i.d. waar je vrouwen kan ontmoeten?
pi_156774681
Is niet zo'n probleem hoor, er zijn wel oudere maagden.
ADHD-C
pi_156774696
quote:
8s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Wat voor tips verwacht je precies van ons? Over dating? Omgang met vrouwen? Versieren? Hoe je meer zelfvertrouwen krijgt? Je zelfbeeld verbeterd?

Anyway; ik lees veel negativiteit in je OP. Dat is per definitie niet aantrekkelijk. Oh en laat dat gedoe over maagdelijkheid eens los. Dat boeit werkelijk helemaal niemand, alleen jezelf blijkbaar, en is zonde van je tijd en energie.
Daarnaast, toon oprechte interesse in een vrouw, en wees eerlijk. Als je een leuke chat hebt en je wilt een date met haar, stel het voor. Als je een vrouw knap vindt, zeg dat tegen haar. Als je op een date met een vrouw wil zoenen, zeg dat eerlijk. Maak je niet druk om wat andere mensen van je vinden.

Jij bent de beste man die een vrouw kan treffen tijdens een date. Wees er van overtuigd, en gedraag je ook zo.
  maandag 12 oktober 2015 @ 01:19:21 #14
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
  maandag 12 oktober 2015 @ 01:22:40 #15
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156774738
Juistum. Gewoon skijtbeleid tonen.
.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156774831
Als je het echt zat bent, zou je eens minder kieskeurig kunnen zijn :)
  maandag 12 oktober 2015 @ 08:18:19 #17
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_156775908
3 dates in 1.5 jaar tijd... dan gaat het in de gesprekjes ook ergens fout. Dat je introvert bent hoeft niets uit te maken, als je maar wel wat gaande hebt in je leven waar je over kunt praten. Is dat zo?

Je zegt dat het niet aan je uiterlijk ligt, maar uiterlijk is ook niet alles. Wat je uitstraalt is belangrijker.

Hoe vond je de dates zelf gaan?
pi_156776085
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:30 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Ben je zelfverzekerd of straal je wanhoop naar een relatie uit? Je zou bijvoorbeeld kunnen proberen zelfverzekerder te worden door spieren te gaan kweken. En spreken ze jou echt nooit aan of wel?
Ze spreken mij namelijk wel aan, maar ik ben te autistisch om ook maar normaal te reageren. :')
Haha :')
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  maandag 12 oktober 2015 @ 17:56:20 #20
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156784738
Waarom wil je ontmaagd worden?
pi_156785521
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 17:56 schreef Heeinz het volgende:
Waarom wil je ontmaagd worden?
Omdat seks een basisbehoefte is van (vrijwel) ieder volwassen mens?

En ja tips, post hier eens een gesprek dan kun je wellicht goede tips krijgen. Het standaard riedeltje van: "Hoi, hoe is het? Goed met jou? Ja ook goed, wat doe je in het dagelijkse leven?" werkt niet zo goed.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:44:21 #22
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156785584
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:42 schreef habitue het volgende:

[..]

Omdat seks een basisbehoefte is van (vrijwel) ieder volwassen mens?

En ja tips, post hier eens een gesprek dan kun je wellicht goede tips krijgen. Het standaard riedeltje van: "Hoi, hoe is het? Goed met jou? Ja ook goed, wat doe je in het dagelijkse leven?" werkt niet zo goed.
TS heeft 25 jaar zonder seks geleefd, en nu moet het ineens omdat het een basisbehoefte is? Daarnaast vroeg ik het niet aan jou :*

En over dat laatste, aan de ene kant ben ik het daar wel mee eens. Maar aan de andere kant, als twee mensen elkaar leuk vinden, maakt het volgens mij niet heel veel uit of je nou origineel een gesprek begint of met dat 'standaard riedeltje'
  maandag 12 oktober 2015 @ 18:52:33 #23
416020 K44S
The bearded man
pi_156785817
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

TS heeft 25 jaar zonder seks geleefd, en nu moet het ineens omdat het een basisbehoefte is? Daarnaast vroeg ik het niet aan jou :*

En over dat laatste, aan de ene kant ben ik het daar wel mee eens. Maar aan de andere kant, als twee mensen elkaar leuk vinden, maakt het volgens mij niet heel veel uit of je nou origineel een gesprek begint of met dat 'standaard riedeltje'
Moeten die 2 mensen natuurlijk wel enigszins een gesprek hebben.

Ik bedoel, ik kan snel op :"goh, en wat doe je voor werk" afknappen. Ik bedoel, het is geen sollicitatiegesprek
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156785824
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 18:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja zo werkt de natuur nou eenmaal. Maslow en alles.

Ja maar je vindt elkaar nou eenmaal niet vanaf minuut 1 leuk, dus als een vrouw je meteen al saai vindt gaat ze verder kijken, keus te over bij online daten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 12 oktober 2015 @ 19:57:46 #25
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156787588
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')