abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:41:32 #226
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157227462
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
drieklank en sturmic hebben wel een autistische stoornis
Welke?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157227541
quote:
Dat maakt veranderen wel lastiger, omdat het inzicht daarvoor vaak ontbreekt en lastiger aan te leren is.
pi_157227565
Zijn er geen datingsites voor mensen met een autistische stoornis eigenlijk
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:48:31 #229
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157227619
quote:
5s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn er geen datingsites voor mensen met een autistische stoornis eigenlijk
Dat is FOK toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157227904
quote:
12s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 18:48 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is FOK toch?
Beetje wel, ja.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:11:47 #231
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157228164
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef Snepar het volgende:
TS moet onderaan beginnen. Dat wil zeggen, probeer het echt bij een lelijkerd en werk zo naar boven.
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:
Het is een kwestie van vraag en aanbod, concurrentie enzovoorts. ... Verlaag je eisen (flink), blijf relaxt als je met vrouwen praat.
Wat een abstracte benadering, het gaat hier om mensen, niet om producten. Tenzij je sociale wetenschappen volgt of in de marketing werkt.
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 01:02 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Shit, zou het erg vinden als ik een vriend heb en hij praat zo over mij met eisen flink verlagen, niet lekker, etc etc
Dit dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:40 schreef Snepar het volgende:
Ik kan TS ook adviseren om een vrouw te zoeken in Oost Europa ofzo.
Mits in het bezit van een PhD of MSc hier in Nederland of een ander westers land behaald. Beter dan die Nederlandse bleke en blonde vrouwen die hooguit het hbo hebben afgerond die op datingsites staan. Want dan blijf ik liever maagd. Dit laatste heb ik al tig keren getypt vandaag, daar ben ik me van bewust hoor.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:15:48 #232
16180 crew  CoolGuy
pi_157228253
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:11 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Wat een abstracte benadering, het gaat hier om mensen, niet om producten. Tenzij je sociale wetenschappen volgt of in de marketing werkt.

[..]

Dit dus.

[..]

Mits in het bezit van een PhD of MSc hier in Nederland of een ander westers land behaald. Beter dan die Nederlandse bleke en blonde vrouwen die hooguit het hbo hebben afgerond die op datingsites staan. Want dan blijf ik liever maagd. Dit laatste heb ik al tig keren getypt vandaag, daar ben ik me van bewust hoor.
Jij hebt nogal wat noten op je zang, en je bent, begrijp ik, nog steeds maagd? Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je de 20 al gepasseerd bent dan zouden een en ander wel eens met elkaar te maken kunnen hebben.

Je eist wel, maar wat heb jij eigenlijk te bieden?
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:28:47 #233
5428 crew  miss_sly
pi_157228565
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij hebt nogal wat noten op je zang, en je bent, begrijp ik, nog steeds maagd? Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je de 20 al gepasseerd bent dan zouden een en ander wel eens met elkaar te maken kunnen hebben.

Je eist wel, maar wat heb jij eigenlijk te bieden?
Dat vraag ik me inderdaad ook erg vaak af, als ik lees wat voor eisenpakket men heeft. Zowel mannen als vrouwen, overigens. Zijn het allemaal hoofdprijzen die zelf niet met minder dan een hoofdprijs genoegen nemen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157228664
Waarom zou je genoegen nemen met minder?
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:33:21 #235
16180 crew  CoolGuy
pi_157228690
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat vraag ik me inderdaad ook erg vaak af, als ik lees wat voor eisenpakket men heeft. Zowel mannen als vrouwen, overigens. Zijn het allemaal hoofdprijzen die zelf niet met minder dan een hoofdprijs genoegen nemen?
Naja, het is natuurlijk heel makkelijk om dat te zeggen he. Het is vooral heel veilig ook, want let's face it, als je zo hip en happening bent dat je het soort vrouwen wat dan wél gewild is kunt krijgen, dan ben je niet nog maagd ver in je twintigste.

Datingsites wordt dan op neer gekeken, want ja, dat zijn allemaal niet de 'juiste' vrouwen, maar die andere vrouwen komen ze ook niet tegen. Het is dus heel makkelijk om dergelijke opmerkingen te maken, want met elke vrouw zowat is wel wat, en alle vrouwen waar wat mee is, daar hoef je het niet bij te proberen want daar heb je zogenaamd geen zin in, en als je het niet probeert kun je ook niet falen.
pi_157228704
quote:
En jij bent psycholoog zeker...
Alleen een professional kan dat beoordelen.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:34:21 #237
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157228717
Hier liep ik de meeste keren tegen aan:

Contact zoeken en dan direct dat soort reactie van een vrouw krijgen, zoals in het filmpje. Soms ook nog een even na trap, door je uit te lachen. Niet om te zielig doen, maar gewoon even de realiteit.

Die standaard onzin, van dat het perse altijd aan jezelf ligt, of ik ken ene, of als ik naar mijzelf kijk, ect. Ook al eens van Cause and Effect gehoord? Hoe vaak wil je alleen maar zo afgewezen worden en niet verder komen, dat je er psychisch onder door gaat?

De echte vraag is eigenlijk, waarom zou je nog uberhaubt weer willen proberen? Als dit al zoveel negativiteit met zich mee brengt, wat moet je dan nog met een relatie?
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:35:55 #238
16180 crew  CoolGuy
pi_157228759
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef Red-Pill het volgende:

Contact zoeken en dan direct dat soort reactie van een vrouw krijgen, zoals in het filmpje. Soms ook nog een even na trap, door je uit te lachen. Niet om te zielig doen, maar gewoon even de realiteit.

Die standaard onzin, van dat het perse altijd aan jezelf ligt, of ik ken ene, of als ik naar mijzelf kijk, ect. Ook al eens van Cause and Effect gehoord? Hoe vaak wil je alleen maar zo afgewezen worden en niet verder komen, dat je er psychisch onder door gaat?

De echte vraag is eigenlijk, waarom zou je nog uberhaubt weer willen proberen? Als dit al zoveel negativiteit met zich mee brengt, wat moet je dan nog met een relatie?
Nou, als vrouwen dan zo kut zijn, waarom lig je er dan zo wakker van dat je er geen kunt krijgen?
pi_157228802
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef CRW het volgende:

[..]

En jij bent psycholoog zeker...
Alleen een professional kan dat beoordelen.
nee ik heb het ergens gelezen

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2015 19:39:32 ]
pi_157228867
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:11 schreef -f0k- het volgende:
Waarom is opleidingsniveau zo belangrijk voor je?
pi_157228916
quote:

Ik voel je pijn... ;( Dat soort reacties krijg ik ook vaak.
pi_157228926
quote:

Dit is mij volkomen vreemd. Dat zal dan wel weer aan mij liggen
pi_157228935
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nee ik heb het ergens gelezen
Oke, in dat geval heb ik niks gezegd. Sorry.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:42:16 #244
5428 crew  miss_sly
pi_157228952
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef Casiotone het volgende:
Waarom zou je genoegen nemen met minder?
Maar wat is minder?
Ik ben geen model, ik ben niet rijk en heb geen supercarriere. Dat zijn de dingen die je op het eerst gezicht zou kunnen bieden, of niet. D oppervlakkige uiterlijkheden. Het zegt zo weinig over de persoon die je bent.
Je loopt zoveel interessante mensen mis als je hierop gaat selecteren.

En laten we wel zijn: een groot deel van de weinige mensen die wel aan dat plaatje voldoet, is zelf helemaal miet per se op zoek naar iemand met diezelfde oppervlakkige voordelen. Iedereen is uiteindelijk toch op zoek naar iemand waarmee het klikt, waar je je thuis bij voelt, die je aantrekkelijk vindt en dat wederzijds is, waarmee je kunt lachen, huilen, dingen ondernemen, je leven delen. Als je iedereen meteen afserveert op het niet zijn van bloedmooi, hyperintelligent en stinkend rijk vind ik het niet gek als je niemand kunt vinden. En dat heeft niets te maken met genoegen nemen met minder.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:43:16 #245
5428 crew  miss_sly
pi_157228984
Filmpje doet het niet bij mij.
pi_157228985
quote:

Ik zou niet telkens hetzelfde proberen als dat keer op keer resulteert in afwijzing nee. Dat is deprimerend. Dan moet er eerst iets veranderen, omdat het blijkbaar ergens fout gaat. De aanpak, de omgeving, of jezelf.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:43:26 #247
16180 crew  CoolGuy
pi_157228992
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom is opleidingsniveau zo belangrijk voor je?
Omdat je daarmee al een heel groot deel van de vrouwen weg haalt uit de vijver. Daarnaast kun je jezelf dan wijs maken dat je alleen maar iemand 'op jouw niveau' krijgt op die manier. Het zijn allemaal verregaande eisen waar uiteindelijk van vrijwel niemand aan gaat voldoen, want misschien heeft de perfecte meid wel een moedervlekje op ongeveer 2/3e van haar rug aan de rechterkant, terwijl je het alleen maar mooi vindt aan de linkerkant.

Dat soort onzin.
  Moderator zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:43:58 #248
16180 crew  CoolGuy
pi_157229011
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zou niet telkens hetzelfde proberen als dat keer op keer resulteert in afwijzing nee. Dat is deprimerend. Dan moet er eerst iets veranderen, omdat het blijkbaar ergens fout gaat. De aanpak, de omgeving, of jezelf.
Dat mag je niet zeggen want alles is al gehoord, gedaan, geprobeerd en gezegd.
pi_157229051
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar wat is minder?
Ik ben geen model, ik ben niet rijk en heb geen supercarriere. Dat zijn de dingen die je op het eerst gezicht zou kunnen bieden, of niet. D oppervlakkige uiterlijkheden. Het zegt zo weinig over de persoon die je bent.
Je loopt zoveel interessante mensen mis als je hierop gaat selecteren.

de hoofdprijs is dan ook zeer subjectief en tijd en plaatsgebonden. De hoofdprijs is lijkt me iemand die je aantrekkelijk vindt zowel aan de binnenkant als de buitenkant en ook voor jou gaat. Voor minder dan dit gaan is toch iedereen voor de gek houden?
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:45:55 #250
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157229062
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 19:43 schreef miss_sly het volgende:
Filmpje doet het niet bij mij.
Zo dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: