Welke?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
drieklank en sturmic hebben wel een autistische stoornis
Dat maakt veranderen wel lastiger, omdat het inzicht daarvoor vaak ontbreekt en lastiger aan te leren is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat is FOK toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn er geen datingsites voor mensen met een autistische stoornis eigenlijk
Wat een abstracte benadering, het gaat hier om mensen, niet om producten. Tenzij je sociale wetenschappen volgt of in de marketing werkt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef Snepar het volgende:
TS moet onderaan beginnen. Dat wil zeggen, probeer het echt bij een lelijkerd en werk zo naar boven.Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:
Het is een kwestie van vraag en aanbod, concurrentie enzovoorts. ... Verlaag je eisen (flink), blijf relaxt als je met vrouwen praat.
Dit dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:02 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Shit, zou het erg vinden als ik een vriend heb en hij praat zo over mij met eisen flink verlagen, niet lekker, etc etc
Mits in het bezit van een PhD of MSc hier in Nederland of een ander westers land behaald. Beter dan die Nederlandse bleke en blonde vrouwen die hooguit het hbo hebben afgerond die op datingsites staan. Want dan blijf ik liever maagd. Dit laatste heb ik al tig keren getypt vandaag, daar ben ik me van bewust hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:40 schreef Snepar het volgende:
Ik kan TS ook adviseren om een vrouw te zoeken in Oost Europa ofzo.
Jij hebt nogal wat noten op je zang, en je bent, begrijp ik, nog steeds maagd? Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je de 20 al gepasseerd bent dan zouden een en ander wel eens met elkaar te maken kunnen hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:11 schreef -f0k- het volgende:
[..]
Wat een abstracte benadering, het gaat hier om mensen, niet om producten. Tenzij je sociale wetenschappen volgt of in de marketing werkt.
[..]
Dit dus.
[..]
Mits in het bezit van een PhD of MSc hier in Nederland of een ander westers land behaald. Beter dan die Nederlandse bleke en blonde vrouwen die hooguit het hbo hebben afgerond die op datingsites staan. Want dan blijf ik liever maagd. Dit laatste heb ik al tig keren getypt vandaag, daar ben ik me van bewust hoor.
Dat vraag ik me inderdaad ook erg vaak af, als ik lees wat voor eisenpakket men heeft. Zowel mannen als vrouwen, overigens. Zijn het allemaal hoofdprijzen die zelf niet met minder dan een hoofdprijs genoegen nemen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij hebt nogal wat noten op je zang, en je bent, begrijp ik, nog steeds maagd? Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je de 20 al gepasseerd bent dan zouden een en ander wel eens met elkaar te maken kunnen hebben.
Je eist wel, maar wat heb jij eigenlijk te bieden?
Naja, het is natuurlijk heel makkelijk om dat te zeggen he. Het is vooral heel veilig ook, want let's face it, als je zo hip en happening bent dat je het soort vrouwen wat dan wél gewild is kunt krijgen, dan ben je niet nog maagd ver in je twintigste.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vraag ik me inderdaad ook erg vaak af, als ik lees wat voor eisenpakket men heeft. Zowel mannen als vrouwen, overigens. Zijn het allemaal hoofdprijzen die zelf niet met minder dan een hoofdprijs genoegen nemen?
En jij bent psycholoog zeker...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Nou, als vrouwen dan zo kut zijn, waarom lig je er dan zo wakker van dat je er geen kunt krijgen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef Red-Pill het volgende:
Hier liep ik de meeste keren tegen aan:
Contact zoeken en dan direct dat soort reactie van een vrouw krijgen, zoals in het filmpje. Soms ook nog een even na trap, door je uit te lachen. Niet om te zielig doen, maar gewoon even de realiteit.
Die standaard onzin, van dat het perse altijd aan jezelf ligt, of ik ken ene, of als ik naar mijzelf kijk, ect. Ook al eens van Cause and Effect gehoord? Hoe vaak wil je alleen maar zo afgewezen worden en niet verder komen, dat je er psychisch onder door gaat?
De echte vraag is eigenlijk, waarom zou je nog uberhaubt weer willen proberen? Als dit al zoveel negativiteit met zich mee brengt, wat moet je dan nog met een relatie?
nee ik heb het ergens gelezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef CRW het volgende:
[..]
En jij bent psycholoog zeker...
Alleen een professional kan dat beoordelen.
Waarom is opleidingsniveau zo belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:11 schreef -f0k- het volgende:
Mits in het bezit van een PhD of MSc hier in Nederland of een ander westers land behaald. Beter dan die Nederlandse bleke en blonde vrouwen die hooguit het hbo hebben afgerond die op datingsites staan. Want dan blijf ik liever maagd. Dit laatste heb ik al tig keren getypt vandaag, daar ben ik me van bewust hoor.
Ik voel je pijn...quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef Red-Pill het volgende:
Contact zoeken en dan direct dat soort reactie van een vrouw krijgen, zoals in het filmpje. Soms ook nog een even na trap, door je uit te lachen. Niet om te zielig doen, maar gewoon even de realiteit.
Die standaard onzin, van dat het perse altijd aan jezelf ligt, of ik ken ene, of als ik naar mijzelf kijk, ect. Ook al eens van Cause and Effect gehoord? Hoe vaak wil je alleen maar zo afgewezen worden en niet verder komen, dat je er psychisch onder door gaat?
De echte vraag is eigenlijk, waarom zou je nog uberhaubt weer willen proberen? Als dit al zoveel negativiteit met zich mee brengt, wat moet je dan nog met een relatie?
Dit is mij volkomen vreemd. Dat zal dan wel weer aan mij liggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef Red-Pill het volgende:
Oke, in dat geval heb ik niks gezegd. Sorry.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik heb het ergens gelezen
Maar wat is minder?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef Casiotone het volgende:
Waarom zou je genoegen nemen met minder?
Ik zou niet telkens hetzelfde proberen als dat keer op keer resulteert in afwijzing nee. Dat is deprimerend. Dan moet er eerst iets veranderen, omdat het blijkbaar ergens fout gaat. De aanpak, de omgeving, of jezelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:34 schreef Red-Pill het volgende:
Omdat je daarmee al een heel groot deel van de vrouwen weg haalt uit de vijver. Daarnaast kun je jezelf dan wijs maken dat je alleen maar iemand 'op jouw niveau' krijgt op die manier. Het zijn allemaal verregaande eisen waar uiteindelijk van vrijwel niemand aan gaat voldoen, want misschien heeft de perfecte meid wel een moedervlekje op ongeveer 2/3e van haar rug aan de rechterkant, terwijl je het alleen maar mooi vindt aan de linkerkant.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is opleidingsniveau zo belangrijk voor je?
Dat mag je niet zeggen want alles is al gehoord, gedaan, geprobeerd en gezegd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou niet telkens hetzelfde proberen als dat keer op keer resulteert in afwijzing nee. Dat is deprimerend. Dan moet er eerst iets veranderen, omdat het blijkbaar ergens fout gaat. De aanpak, de omgeving, of jezelf.
de hoofdprijs is dan ook zeer subjectief en tijd en plaatsgebonden. De hoofdprijs is lijkt me iemand die je aantrekkelijk vindt zowel aan de binnenkant als de buitenkant en ook voor jou gaat. Voor minder dan dit gaan is toch iedereen voor de gek houden?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wat is minder?
Ik ben geen model, ik ben niet rijk en heb geen supercarriere. Dat zijn de dingen die je op het eerst gezicht zou kunnen bieden, of niet. D oppervlakkige uiterlijkheden. Het zegt zo weinig over de persoon die je bent.
Je loopt zoveel interessante mensen mis als je hierop gaat selecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |