Deel 2quote:Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan.Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.
Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op.![]()
Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer...
Doe effe normaal zeg.quote:
Precies ja! Meer kan ik er niet aan toevoegen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:13 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Klopt. Dit topic gaat ook niet over seks. Niemand in dit topic wil seks, want iedereen kan zo naar de hoeren. Het gaat om aandacht, erkenning, gewild zijn, waardering, er toe doen, liefde. Dat is niet te koop en kan ook niet worden gegeven door een psycholoog. Die kan alleen maar zeggen:'hoe voel je je bro? Kun je er anders tegen aan kijken bro? Schrijf 10 positieve dingen over jezelf bro', 'tijd is op en doei succes bro'.
Dit is al zo vaak gezegd, maar blijkbaar aan dovemans oren gericht. *Iets over wee verschillende talen mompelt.*
En dit. Ik probeer er maar niet aan te denken dat ik eigenlijk dat wat de beste jaren van mijn leven hadden moeten zijn al achter me heb en deze dingen nog nooit heb mogen ervaren, want daar krijg ik acuut zelfmoordneigingen van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:11 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Nou, in alle eerlijkheid... volgens mij legt juist Drieklank die oorzaak niet buiten zijn eigen ego. Er zijn hier inderdaad wel een aantal "rode-pillers" te vinden die dat wel doen en daar stoor ik mij ook wel een beetje aan. Dat laat onverlet dat het fijn zou zijn als je als wel-succesvolle je in zou kúnnen denken dat er mensen zijn voor wie "het" (niet eens seks, maar wederzijdse genegenheid, liefde en écht menselijk contact) niet is weggelegd, en ook NOOIT ervaren zal worden.
Probeer je eens in te denken dat dat op sommige momenten verdomde pijn kan doen: die spanning van een eerste zoen, die leuke herinnering aan dat schoolvriendinnetje, dat gave feest met je kameraden, die toffe vakantie met je vriendin, die geweldige, passionele vrijpartij na drie weken van elkaar niet gezien hebben, en hopelijk later die kleine met je soulmate. Ik weet niet precies hoe jouw situatie is, maar durf wel te gokken dat jij één van die dingen wel eens hebt mogen ervaren. En dat geldt voor het overgrote deel van de (wereld)bevolking.
En nu ben jij die ene, die mariginale, nét diegene bij wie dat niet schijnt te kunnen. Super. Iedereen, behalve jij (jaja, Calimero, I know). Het gaat er niet om dat ik dat iemand zijn of haar geluk misgun, het gaat erom dat ik een keertje niet buiten wil staan; een keertje niet gepasseerd en genegeerd wordt; eens een keer wel een echte klik heb met iemand. Niemals, niemals dat dat gebeurt.
Ik snap dat ook de kutte dingen daarbij horen: gebroken relaties, scheidingen, bedrogen worden, vriendschappen die ophouden te bestaan, kinderen met wie het niet goed gaat. Maar god, ik wilde dat ik dat een keer mee mocht maken. Want daar hangt een mooie keerzijde aan: het mens-zijn in optima forma. Het slechte én het goede.
De ene helft van ons externaliseert die frustratie... de vluchtelingen... de vrouwen... het feminisme... de 24/7-consumptiemaatschappij. De andere helft snapt heel goed dat wij het zijn met wie iets fundamenteel mis is. En ja, dan ben ik het met Drieklank eens dat dit soort topics kunnen helpen met die acceptatie.
Soortgelijke dingen heb ik helaas ook vaak genoeg meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:37 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik herinner me nog hoe een meisje zei: 'eww, ik ga niet met Drieklank in het groepje.' Of hoe ze lijstjes maakten waar ik onderaan stond en daar grapjes om maakten. Of hoe ze voor de grap deden alsof ze verliefd op mij waren en een nep telefoonnummer gaven. Of dat ze zeiden dat ik maar kleine schouders heb en geen kaaklijn en daarom niet hun type ben. Dat gebeurde zelfs nog aan de universiteit. Diezelfde meisjes stuurde geile berichten naar andere jongens en lagen op dezelfde kamer te neuken op kamp.
Dat vergeet ik niet. Nooit. Ik word nog weleens wakker van. Het spookt nog in mijn slaap, soms, onverwacht jaren later.
Die meisjes waren niet gemeen. Het zijn spiegels. Ze duwen in je gezicht wat je niet wilt zien.
Wat een klote ervaring zeg! En je bent zo'n aardig en leuk mensquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:13 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Die meisjes waren wel gemeen. Mensen pakken je op iets omdat je onzeker bent, niet omdat het waar is. Toen ik op studiereis ging, eerste jaar aan de universiteit, gingen mensen voor één nacht op de boot proberen om van hut te ruilen omdat ze niet met mij wilden zitten. Niemand wilde met mij en hotelkamer delen. Ik werd afgezeken. De eerste dag heb ik in mijn eentje door de stad gelopen en jankend twee liter ijs opgegeten op een bankje.
Achteraf kijk ik er anders op terug. Ik was geen slecht mens, en als je niet met iemand in dezelfde ruimte wilt zijn voor één nacht en daar op die manier uiting aan geeft, ben je gewoon pathetisch en kinderachtig.
Uhm serieuze vraag?quote:
Is het van een ander niveau dan vrouwen op tinder hoeren noemen?quote:
Laat ik het zo zeggen... doe je überhaupt wel iets om er leuk uit te zien? Goed voor de dag te komen?quote:
Lees deel 1 eerst eens voordat je hier komt met je geneuzel...quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:47 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... doe je überhaupt wel iets om er leuk uit te zien? Goed voor de dag te komen?
We leven in een wereld waar uiterlijk telt.
Spijt me hoor.
Ik ben een vrouw hoor, ik weet niet of je het weet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:48 schreef CRW het volgende:
[..]
Lees deel 1 eerst eens voordat je hier komt met je geneuzel...
Leuk voor jequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw hoor, ik weet niet of je het weet.
Wie zegt dat dit de leukste jaren moeten zijn? En wie zegt dat als je nu geen geweldige jaren hebt, dat ze niet alsnog kunnen komen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef CRW het volgende:
[..]
Precies ja! Meer kan ik er niet aan toevoegen!
[..]
En dit. Ik probeer er maar niet aan te denken dat ik eigenlijk dat wat de beste jaren van mijn leven hadden moeten zijn al achter me heb en deze dingen nog nooit heb mogen ervaren, want daar krijg ik acuut zelfmoordneigingen van.
Dat is lief van je. Mensen zijn soms wreed, maar ze kunnen ook onverwachts geweldig blijken te zijn. ;-)quote:Soortgelijke dingen heb ik helaas ook vaak genoeg meegemaakt.
[..]
Wat een klote ervaring zeg! En je bent zo'n aardig en leuk mens![]()
Mensen zijn soms echt wreed en hard naar elkaar toe...
Misschien moet je het woord respect eens opzoeken in je woordenboek.quote:
Dank je, dat geeft me weer wat hoop!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit de leukste jaren moeten zijn? En wie zegt dat als je nu geen geweldige jaren hebt, dat ze niet alsnog kunnen komen?
Mijn leven was echt kut tot mijn 25e, en daarna begon het een beetje beter te gaan. Pas vanaf mijn 30e is het echt tof. Ik was dan misschien geen maagd, maar had andere dingen die niet goed gingen.
Gelukkig wel ja, dat heb ik gemerkt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat is lief van je. Mensen zijn soms wreed, maar ze kunnen ook onverwachts geweldig blijken te zijn. ;-)
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Misschien moet je het woord respect eens opzoeken in je woordenboek.
Lompe Johannes.
Helemaal niet verzuurd. Ik snap alleen niet dat je het topic aanmaakt in Relatie en Psychologie...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:01 schreef CRW het volgende:
[..]![]()
Jij bent zeker ook zo'n verzuurde trut
Oke, ik zal het anders verwoorden. "Prostituees"
Zo goed??
En daarom moet je zo lelijk tegen iemand doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Helemaal niet verzuurd. Ik snap alleen niet dat je het topic aanmaakt in Relatie en Psychologie...
Je had hem beter in ''Seks'' kunnen zetten.
Nee ik heb nog geen tijd gehad om een heel gesprek te gaan censureren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:09 schreef DaggerOne het volgende:
Heeft TS nou al gepost wat ie tegen de vrouwen op Paiq zegt? We kunnen wel oeverloos verder blijven lullen, maar zo komt het probleem nooit boven water.
Wat je zegt is allemaal wel waar en het geeft je vast een goed gevoel om boven het onrecht te staan, maar neemt niet weg jouw onvermogen om je aan te passen, want je weet hoe mensen kunnen zijn en dat gaat niet veranderen. Dat is ook niet de schuld van die mensen, want het is de natuur om afwijkend gedrag te corrigeren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:29 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ja, ik ben afwijkend. Maar dat geeft anderen niet het recht me zo te behandelen. Ze zijn misschien niet slecht, maar hun gedrag is dat wel. Dat mensen zoiets zeggen, betekent niet dat ze gelijk hebben, ongeacht of je gevoel zegt van wel. Het betekent alleen dat zij er niet op een volwassen manier mee om kunnen gaan dat jij iemand anders bent dan zij.
Vwb je andere reactie, who cares? Ik. En ik geloof niet dat het je zelf niet interesseert, integendeel zelfs.
Ik wens je veel succes in je zoektocht naar een vrouw!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:09 schreef CRW het volgende:
[..]
En daarom moet je zo lelijk tegen iemand doen?
Topic staat hier prima op zijn plek. En dat had jij ook geweten als je deel 1 had gelezen.
Je zit in een vicieuze cirkel. Je gedraagt je negatief, waardoor mensen je ook niet aardig vinden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:14 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Wat je zegt is allemaal wel waar en het geeft je vast een goed gevoel om boven het onrecht te staan, maar neemt niet weg jouw onvermogen om je aan te passen, want je weet hoe mensen kunnen zijn en dat gaat niet veranderen. Dat is ook niet de schuld van die mensen, want het is de natuur om afwijkend gedrag te corrigeren.
Dat is ook precies de kwestie van de 25-jarige maagd. Die wijkt af en wordt niet geaccepteerd. Vrouwen kunnen er niets aan doen dat hij onaantrekkelijk is en het is begrijpelijk dat het gemene reacties kan uitlokken. Die reacties zeggen wat over je positie. Het is ook niet een kwestie van de 'juiste' mensen ontmoeten, want geen vrouw in je leven heeft je zien staan. Dat zegt wat.
Wat boeit het wat ik doe met mijn leven? Er is niemand die daar wakker van ligt. Daarom: who cares?
Ik zelf loop al een tijd rond in het vagevuur. Ik vind het leven niet leuk, nooit echt leuk gevonden trouwens, maar ik kan er geen einde aan maken. Dat is best kut, gemarteld worden als sisyphos. Psychologen vind ik kut. Als ze willen helpen, dan moeten ze een spuitje geven.
Natuurlijk had ik het leven liever anders gezien, maar beter kon ik het niet maken. Daarom interesseert het me niet.
Oja?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:19 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Je zit in een vicieuze cirkel. Je gedraagt je negatief, waardoor mensen je ook niet aardig vinden.
Dat zijn we dan niet met elkaar eens. Ik vind dat iedereen een plek verdient in de wereld, en dus acceptatie. Mensen hoeven geen vrienden met me te willen zijn, maar ze dienen me wel met respect te behandelen. Ik heb geen onvermogen om me aan te passen - ik kan het in theorie wel, en heb dat gedaan op de punten waar ik er gelukkiger van werd, maar ik word er met andere dingen alleen doodongelukkig van en zie dan niet in waarom ik het zou doen. En inmiddels ken ik megaveel mensen die dat prima vinden. Van de loser op school ben ik nu juist iemand die door veel mensen gewaardeerd wordt - misschien niet altijd aardig gevonden, maar zeker gerespecteerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:14 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Wat je zegt is allemaal wel waar en het geeft je vast een goed gevoel om boven het onrecht te staan, maar neemt niet weg jouw onvermogen om je aan te passen, want je weet hoe mensen kunnen zijn en dat gaat niet veranderen. Dat is ook niet de schuld van die mensen, want het is de natuur om afwijkend gedrag te corrigeren.
Dat is ook precies de kwestie van de 25-jarige maagd. Die wijkt af en wordt niet geaccepteerd. Vrouwen kunnen er niets aan doen dat hij onaantrekkelijk is en het is begrijpelijk dat het gemene reacties kan uitlokken. Die reacties zeggen wat over je positie. Het is ook niet een kwestie van de 'juiste' mensen ontmoeten, want geen vrouw in je leven heeft je zien staan. Dat zegt wat.
In de zin dat ik een ervaring rijker ben, uiteraard. Die vallen echter in het niet bij andere ervaringen. En dat is waar ik op doel: er is zoveel meer uit het leven te halen dan hetgeen je op blijft hangen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:33 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Wat fijn, dat je die mooie ervaringen op hebt mogen doen! Hebben die je tot een rijker mens gemaakt?
Wat erkennen? Wat is een non-FA'er?quote:[..]
Hè hè... hij zat er verstandelijk toch in!![]()
Weet je dat je de eerste bent die dit durft te erkennen (althans, van de non-FA'ers)?
Niet Forever Alone.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:17 schreef Gray het volgende:
[..]
In de zin dat ik een ervaring rijker ben, uiteraard. Die vallen echter in het niet bij andere ervaringen. En dat is waar ik op doel: er is zoveel meer uit het leven te halen dan hetgeen je op blijft hangen.
[..]
Wat erkennen? Wat is een non-FA'er?
Die meisjes waren wel gemeen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:37 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik herinner me nog hoe een meisje zei: 'eww, ik ga niet met Drieklank in het groepje.' Of hoe ze lijstjes maakten waar ik onderaan stond en daar grapjes om maakten. Of hoe ze voor de grap deden alsof ze verliefd op mij waren en een nep telefoonnummer gaven. Of dat ze zeiden dat ik maar kleine schouders heb en geen kaaklijn en daarom niet hun type ben. Dat gebeurde zelfs nog aan de universiteit. Diezelfde meisjes stuurde geile berichten naar andere jongens en lagen op dezelfde kamer te neuken op kamp.
Dat vergeet ik niet. Nooit. Ik word nog weleens wakker van. Het spookt nog in mijn slaap, soms, onverwacht jaren later.
Die meisjes waren niet gemeen. Het zijn spiegels. Ze duwen in je gezicht wat je niet wilt zien.
Wat een nonsens. We zijn mensen, geen leeuwen of wolven. Dat alpha/beta is ook onzin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:33 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Dat moet ook wel. Laatst nog belaagd door een groep jongeren in een hostel die het leuk vonden om mij wakker te maken en te beledigen, terwijl ik gewoon rustig met ze in gesprek wilde gaan.
Dat ligt wel aan mij. Ik ben alleen en fysiek zwak: uitstekend voer voor de leeuwen. Stel dat ik iemand in elkaar had geslagen: dan hadden ze naar het politiebureau kunnen gaan om aangifte te doen en kan ik mijn VOG verliezen.
Alfa's en beta's, zebra's en leeuwen. Het is de natuur. Dan mag je overigens blij zijn dat ik zelfmoordgedachten heb, want als het externaliseert heb je een Columbine te pakken. Misschien niet de juiste bewoording, ik bedoel, stel ik zou terugvechten, dan weet ik niet of ik nog kan stoppen als iemand op de grond ligt.
Oh, zo. Bedankt voor de uitleg. Echter ben ik dat wel, maar dat is een bewuste keuze. Daarentegen zeg ik nooit nooit, want ik kan de toekomst niet voorspellen. Voor hetzelfde geld eindig ik met een droomvrouw en 10 kleinkinderen.quote:
Is dat... lullik bedoeld?quote:
Mensen doen lullig, omdat ze zich niet kwetsbaar willen voelen en zelf onderaan de ranking willen eindigen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:41 schreef LadyOracle het volgende:
Er schoot me nog iets te binnen... Mijn eerste dag op de middelbare school kwam een klasgenoot naar me toe: "we hebben met alle jongens overlegd, je bent niet de lelijkste van de klas, alleen [naam] is nog lelijker". De rest van de jongens keek verderop toe. Ik voelde me enorm vernederd.
Ook jongens kunnen eikels zijn, en niet alle vrouwen zijn populair.
Als dit je sociale capaciteiten zijn dan is het niet vreemd dat je na 25 jaar nog droog staat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:48 schreef CRW het volgende:
[..]
Lees deel 1 eerst eens voordat je hier komt met je geneuzel...
Die hele man/vrouw discussie is ook totaal niet nuttig. Vraag me telkens weer af waarom die de kop op blijft steken in dit soort topics. Dan kun je wel zogenaamd de schuld bij jezelf zoeken, maar het komt gewoon over als een slachtofferrol. Niets minder.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:41 schreef LadyOracle het volgende:
Er schoot me nog iets te binnen... Mijn eerste dag op de middelbare school kwam een klasgenoot naar me toe: "we hebben met alle jongens overlegd, je bent niet de lelijkste van de klas, alleen [naam] is nog lelijker". De rest van de jongens keek verderop toe. Ik voelde me enorm vernederd.
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:41 schreef LadyOracle het volgende:
Ja, en dat. Theorie vs praktijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:09 schreef DaggerOne het volgende:
Heeft TS nou al gepost wat ie tegen de vrouwen op Paiq zegt? We kunnen wel oeverloos verder blijven lullen, maar zo komt het probleem nooit boven water.
Precies, je kunt beter nog 10+ jaar, gewoon blijven incasseren zonder geen enkele progressie, terwijl je eenzaam, klote, afgewezen voelt, hierdoor aan jezelf twijfelt, zelfs psychische problemen van krijgt en ondertussen gewoon blij moeten zijn en voor niet klagen. Het is allemaal makkelijk praten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die hele man/vrouw discussie is ook totaal niet nuttig. Vraag me telkens weer af waarom die de kop op blijft steken in dit soort topics. Dan kun je wel zogenaamd de schuld bij jezelf zoeken, maar het komt gewoon over als een slachtofferrol. Niets minder.
Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.quote:Dat is inderdaad niet vanzelfsprekend. Als je een achterstand hebt opgelopen terwijl anderen wel ervaring hebben kunnen opdoen, kan je daar in blijven hangen of net zo lang aan jezelf werken tot je denkt: ja, ik denk dat ik nu wel leuk en aantrekkelijk gezelschap kan zijn voor iemand. Bovendien, echt afstotelijk hoef je tegenwoordig niet te zijn met alle hulpmiddelen die er zijn. Sociaal wordt het lastiger, maar goed... genoeg sociaal ongemakkelijke mensen. Tenzij iemand echt grote psychische problemen heeft, denk ik dat er op het gebied van verandering/persoonlijke groei veel mogelijk is. Voor optimisten dan, niet voor cynische zwelgers.
Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:08 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Door mijn huidig 2 meter lange fok!-vriendje vind ik tegenwoordig kleinere mannen (< 2M) minder aantrekkelijk, terwijl ik zelf 1.58 cm lang (of eerder kort) ben. Lange mannen hebben een voordeel op de markt van dating en seks. Als kleine vrouw is het fijn om een lange man te hebben.Lekker beschermend gevoel.
Ah! Dat is echt iets voor pubers. Je bent nu duizend keer mooier en leuker natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:41 schreef LadyOracle het volgende:
Ik was ook echt een trutje om te zien hoor. Maar ja, dat hoort ook als je elf bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ah! Dat is echt iets voor pubers. Je bent nu duizend keer mooier en leuker natuurlijk.
Dat zegt toch niemand? Ik denk dat iedereen hier wel snapt hoe rot je je erdoor kunt voelen. En dat je daarover je hart moet luchten af en toe is ook begrijpelijk. Maar er zit wel een verschil tussen "ik voel me rot omdat ik word afgewezen" en "alle vrouwen zijn arrogant en je kunt het nooit goed doen en dat ligt aan hun".quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Precies, je kunt beter nog 10+ jaar, gewoon blijven incasseren zonder geen enkele progressie, terwijl je eenzaam, klote, afgewezen voelt, hierdoor aan jezelf twijfelt, zelfs psychische problemen van krijgt en ondertussen gewoon blij moeten zijn en voor niet klagen. Het is allemaal makkelijk praten.
Mijn oma is langer dan mijn opa en ik heb dus nooit stilgestaan bij het feit dat lengteverschil een issue was tussen mannen en vrouwen. Pas toen ik mijn eerste vriendje kreeg en hakken droeg, ging hij klagen dat hij dat vervelend vond en wilde hij dat ik dan op straat liep en hij op de stoeprand.quote:Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
Dit is juist de kern van het probleem. Voor veel vrouwen staat zelfverzekerdheid op nummer 1 van wat zij aantrekkelijk vinden in een man. Sociale onhandigheid is het tegenovergestelde van zelfverzekerdheid, waardoor veel vrouwen al bij voorbaat op je afknappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet vanzelfsprekend. Als je een achterstand hebt opgelopen terwijl anderen wel ervaring hebben kunnen opdoen, kan je daar in blijven hangen of net zo lang aan jezelf werken tot je denkt: ja, ik denk dat ik nu wel leuk en aantrekkelijk gezelschap kan zijn voor iemand. Bovendien, echt afstotelijk hoef je tegenwoordig niet te zijn met alle hulpmiddelen die er zijn. Sociaal wordt het lastiger, maar goed... genoeg sociaal ongemakkelijke mensen. Tenzij iemand echt grote psychische problemen heeft, denk ik dat er op het gebied van verandering/persoonlijke groei veel mogelijk is. Voor optimisten dan, niet voor cynische zwelgers.
Veel vrouwen, niet alle. En daar kun je aan werken. Ook nog eens fijn voor jezelf, zelfverzekerder in het leven staan. Win/win.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit is juist de kern van het probleem. Voor veel vrouwen staat zelfverzekerdheid op nummer 1 van wat zij aantrekkelijk vinden in een man. Sociale onhandigheid is het tegenovergestelde van zelfverzekerdheid, waardoor veel vrouwen al bij voorbaat op je afknappen.
En toch kun je als kleinere man ook prima vrouwen krijgen hoor. Ja mannen van 1.90/2.00 hebben een voordeel, evenals intelligente zelfverzekerde mannen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:39 schreef habitue het volgende:
[..]
En toch kun je als kleinere man ook prima vrouwen krijgen hoor. Ja mannen van 1.90/2.00 hebben een voordeel, evenals intelligente zelfverzekerde mannen.
Net als dat mooie vrouwen beter in de markt liggen dan lelijke vrouwen.
Ja de wereld is oneerlijk, sommige mensen worden geboren met de jackpot qua genen.
Dan kun je kiezen om daarover te zaniken of gewoon accepteren en je richten op andere kwaliteiten. `
Nee, aan de persoon. Als niemand je wil is er maar een constante factor: jij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.
quote:
Mijn ervaringen waren alleen negatief, daarom uitte ik mij zo. Natuurlijk zullen niet alle vrouwen zo zijn. Ook al lijkt het misschien zo, ik haat vrouwen niet, maar Ik weet het verder ook gewoon niet meer, weet je.quote:Dat zegt toch niemand? Ik denk dat iedereen hier wel snapt hoe rot je je erdoor kunt voelen. En dat je daarover je hart moet luchten af en toe is ook begrijpelijk. Maar er zit wel een verschil tussen "ik voel me rot omdat ik word afgewezen" en "alle vrouwen zijn arrogant en je kunt het nooit goed doen en dat ligt aan hun".
Wtf, dat snap ik dan ook weer niet. Ik zou mij dan om zoiets totaal niet druk maken, wat een figuur die gast.quote:Mijn oma is langer dan mijn opa en ik heb dus nooit stilgestaan bij het feit dat lengteverschil een issue was tussen mannen en vrouwen. Pas toen ik mijn eerste vriendje kreeg en hakken droeg, ging hij klagen dat hij dat vervelend vond en wilde hij dat ik dan op straat liep en hij op de stoeprand.![]()
Ik snap dat soort gezeur niet, niet van mannen en niet van vrouwen, maar ik herken het ook, ja. Ik kijk toch voornamelijk naar mannen tot 1m80 (ik ben 1m68).
Waar staat, dat ik het een probleem vind? Mij boeit mijn lengte totaal niet, want ik kan het niet veranderen. Ik zeg alleen, dat vele vrouwen dat zoeken. Ergo, zij zoeken niet iemand van mijn lengte.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:39 schreef habitue het volgende:
[..]
En toch kun je als kleinere man ook prima vrouwen krijgen hoor. Ja mannen van 1.90/2.00 hebben een voordeel, evenals intelligente zelfverzekerde mannen.
Net als dat mooie vrouwen beter in de markt liggen dan lelijke vrouwen.
Ja de wereld is oneerlijk, sommige mensen worden geboren met de jackpot qua genen.
Dan kun je kiezen om daarover te zaniken of gewoon accepteren en je richten op andere kwaliteiten.
Wat een zelfmedelijden en gehuil. Zoals al gezegd werd, als je jaren afgewezen wordt en dat je depressief maakt is er maar 1 constante factor: jijzelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Precies, je kunt beter nog 10+ jaar, gewoon blijven incasseren zonder geen enkele progressie, terwijl je eenzaam, klote, afgewezen voelt, hierdoor aan jezelf twijfelt, zelfs psychische problemen van krijgt en ondertussen gewoon blij moeten zijn en voor niet klagen. Het is allemaal makkelijk praten.
[..]
Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.
[..]
Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
Er is al meerdere keren gevraagd om concrete voorbeelden over hoe jij vrouwen aanspreekt, waar je dit doet etc. Voor zover heb ik hier nog geen antwoord op gezien en blijf je maar zwelgen in je 10+ jaar kutleven gezeik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:53 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Waar staat, dat ik het een probleem vind? Mij boeit mijn lengte totaal niet, want ik kan het niet veranderen. Ik zeg alleen, dat vele vrouwen dat zoeken. Ergo, zij zoeken niet iemand van mijn lengte.
Dit, en dit geldt ook voor TS.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is al meerdere keren gevraagd om concrete voorbeelden over hoe jij vrouwen aanspreekt, waar je dit doet etc. Voor zover heb ik hier nog geen antwoord op gezien en blijf je maar zwelgen in je 10+ jaar kutleven gezeik.
Nee. Je kunt er namelijk ook gewoon vrede mee hebben dat je bijvoorbeeld een beetje stil of juist zenuwachtig druk of juist klungelig bent op een eerste date, of leren om met dat soort dingen om te gaan. En dan ben je misschien wel onhandig, maar je bent er niet heel onzeker meer over, of in ieder geval niet onzeker over jezelf als geheel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit is juist de kern van het probleem. Voor veel vrouwen staat zelfverzekerdheid op nummer 1 van wat zij aantrekkelijk vinden in een man. Sociale onhandigheid is het tegenovergestelde van zelfverzekerdheid, waardoor veel vrouwen al bij voorbaat op je afknappen.
Het is een nadeel. Je vist in een kleinere vijver. Maar kansloos natuurlijk geenszins op basis van lengte alleen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:40 schreef LadyOracle het volgende:
Eerlijkgezegd vind ik het nu ook wel weer heel erg anti-Red-Pill worden hier en dat vind ik ook niet erg constructief. Volgens mij waren zijn laatste reacties gewoon inhoudelijk en over lichaamslengte heeft ie imho gelijk. Ik ken meer korte mannen die het probleem hebben, en dat heeft weinig te maken met onzekerheid. En ik ken ook zat vrouwen die alleen een lange man willen, of het nu is vanwege 'bescherming' of sociale druk dat een man langer moet zijn.
Gast, hij heeft een punt. Dat jij je niet voor kunt stellen hoe het is om zoals TS te zijn en geen liefde/intimiteit te kennen, daardoor je ongewenst en klote te voelen en het daardoor nog moeilijker maken voor jezelf is jouw probleem en zegt meer over jou dan over hem. Al had ik van jou eigenlijk niet anders verwacht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Als dit je sociale capaciteiten zijn dan is het niet vreemd dat je na 25 jaar nog droog staat.
En daarom moet je maar een topic openen om te jammeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:38 schreef yats het volgende:
[..]
Gast, hij heeft een punt. Dat jij je niet voor kunt stellen hoe het is om zoals TS te zijn en geen liefde/intimiteit te kennen, daardoor je ongewenst en klote te voelen en het daardoor nog moeilijker maken voor jezelf is jouw probleem en zegt meer over jou dan over hem. Al had ik van jou eigenlijk niet anders verwacht.
Je relatie wordt ook niet beter van op Fok zitten, toch wordt dat zelden gezegd bij het zoveelste topic over slechte relaties. Mensen willen gewoon hun ei kwijt en misschien even een bemoedigend woord of een handige tip, lijkt me normaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
En daarom moet je maar een topic openen om te jammeren.
Laten we een FAQ maken en R&P sluiten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:03 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Je relatie wordt ook niet beter van op Fok zitten, toch wordt dat zelden gezegd bij het zoveelste topic over slechte relaties. Mensen willen gewoon hun ei kwijt en misschien even een bemoedigend woord of een handige tip, lijkt me normaal.
Al vind ik sommige dingen overtrokken, ik heb wel respect voor het feit dat TS en anderen er voor uit durven te komen hoe dit ze raakt.
Verrassend dat deze post juist van jou moet komen. Anyway. Ik kan me inderdaad niet inbeelden dat ik zoals TS ben. Gelukkig maar. Overal zo vijandig en afstandelijk op reageren, dat doet het bij andere mensen over het algemeen niet zo goed. Laat staan bij de dames. Kijk eventjes naar hoe TS zich in het topic profileert. Als dat zijn wijze van met mensen omgaan is dan is het niet vreemd dat hij op z'n 25e nog maagd is en zal het niet meer of minder vreemd zijn wanneer hij dat met 20 jaar nog is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:38 schreef yats het volgende:
[..]
Gast, hij heeft een punt. Dat jij je niet voor kunt stellen hoe het is om zoals TS te zijn en geen liefde/intimiteit te kennen, daardoor je ongewenst en klote te voelen en het daardoor nog moeilijker maken voor jezelf is jouw probleem en zegt meer over jou dan over hem. Al had ik van jou eigenlijk niet anders verwacht.
wahahaha Sjezusquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:33 schreef Sturmic het volgende:
Tja, erover blijven jankeballen helpt ook niet echt. Accepteren dát je niet gewenst bent en move on!
Als je je geluk zo van een ander laat afhangen, heb je een heel ander probleem.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
Nee, eerder aan de persoon, in de zin dat die persoon de enige is die wat kan veranderen aan zichzelf.quote:Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.
Tja, als vrouw 's nachts op straat ben je onveiliger dan als man, nog steeds. Dus dat zij meer behoefte hebben aan bescherming is begrijpelijk. Een lange man heeft tov de gemiddelde vrouw een natuurlijk overwicht, waardoor dat gevoel van bescherming kan ontstaan.quote:Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
Heb je het nou over jezelf?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Het kan altijd erger.
Mijn vader was op z'n 50ste nog maagd, toen hebben we hem naar zo'n ontknaapservice gebracht op z'n verjaardag.
Hij heeft daarna heel de week met een dikke grijns rondgelopen.
gewoon normaal doen, meer nietquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat lach je? Wat moet iemand in die positie anders doen?
toppie!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Over mezelf, mijn broer en in de hoofdrol m'n vader.
Gast, ik word hier uitgescholden en beledigd in mijn eigen topic, maar als ik daar wat van zeg ben ik ineens een klootzak en afstandelijk en autist en weet ik veel wat nog meer...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Verrassend dat deze post juist van jou moet komen. Anyway. Ik kan me inderdaad niet inbeelden dat ik zoals TS ben. Gelukkig maar. Overal zo vijandig en afstandelijk op reageren, dat doet het bij andere mensen over het algemeen niet zo goed. Laat staan bij de dames. Kijk eventjes naar hoe TS zich in het topic profileert. Als dat zijn wijze van met mensen omgaan is dan is het niet vreemd dat hij op z'n 25e nog maagd is en zal het niet meer of minder vreemd zijn wanneer hij dat met 20 jaar nog is.
Hoe jij het mijn probleem noemt dat ik mijzelf niet in een klootzak met zelfmedelijden kan plaatsen, dat is een opmerking waar ik dan ook maar weinig mee kan en is meer een sneer naar mij omdat jij mij niet zo aardig vindt dan dat het daadwerkelijk hout snijdt.
Maar 'gast', hoe lang zijn jullie samen eigenlijk al maagd?
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:33 schreef CRW het volgende:
[..]
Gast, ik word hier uitgescholden en beledigd in mijn eigen topic, maar als ik daar wat van zeg ben ik ineens een klootzak en afstandelijk en autist en weet ik veel wat nog meer...
Donder toch lekker even een heel end op...
Dven is de grootste autist van FOK!, moet je gewoon niet zo op letten. Doet niemand eigenlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:33 schreef CRW het volgende:
[..]
Gast, ik word hier uitgescholden en beledigd in mijn eigen topic, maar als ik daar wat van zeg ben ik ineens een klootzak en afstandelijk en autist en weet ik veel wat nog meer...
Donder toch lekker even een heel end op...
Gast, anders reageer je even normaal. Dat TS aan een aantal dingen moet werken lijkt me evident, ik ga ook nergens ontkennen dat dat niet zo is. En zelfmedelijden is inderdaad niet aantrekkelijk, dat heb ik regelmatig tegen een aantal andere fokkers gezegd die daar nog erger in zijn dan TS. Ik ben het wat dat betreft echt wel met je eens, alleen vind ik de manier waarop jij het brengt van weinig inlevingsvermogen in anderen getuigen. Het kan mij verder geen moer interesseren hoe jij bent, ik hoef niet met jou samen te leven, maar ik probeer in mijn posts wel een beetje rekening te houden met de gevoelens van anderen en het zou je sieren dat ook eens te proberen...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Verrassend dat deze post juist van jou moet komen. Anyway. Ik kan me inderdaad niet inbeelden dat ik zoals TS ben. Gelukkig maar. Overal zo vijandig en afstandelijk op reageren, dat doet het bij andere mensen over het algemeen niet zo goed. Laat staan bij de dames. Kijk eventjes naar hoe TS zich in het topic profileert. Als dat zijn wijze van met mensen omgaan is dan is het niet vreemd dat hij op z'n 25e nog maagd is en zal het niet meer of minder vreemd zijn wanneer hij dat met 20 jaar nog is.
Hoe jij het mijn probleem noemt dat ik mijzelf niet in een klootzak met zelfmedelijden kan plaatsen, dat is een opmerking waar ik dan ook maar weinig mee kan en is meer een sneer naar mij omdat jij mij niet zo aardig vindt dan dat het daadwerkelijk hout snijdt.
Maar 'gast', hoe lang zijn jullie samen eigenlijk al maagd?
Inlevingsvermogen in TS? Rekening houden met zijn gevoelens? Hij moet gewoon eens in de spiegel kijken en ook eens zien waarom geen enkele griet hem wil. Dat is alles wat ik zei. Hard? Misschien. Maar voornamelijk eerlijk en vooral ook waar. Al twee topics lang is het één zielige bedoeling van zelfmedelijden, agressie en denigrerend gedrag. Compassie heeft zijn grenzen, zeker bij iemand die zelf niets wil veranderen. Behalve zijn maagdelijke status dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gast, anders reageer je even normaal. Dat TS aan een aantal dingen moet werken lijkt me evident, ik ga ook nergens ontkennen dat dat niet zo is. En zelfmedelijden is inderdaad niet aantrekkelijk, dat heb ik regelmatig tegen een aantal andere fokkers gezegd die daar nog erger in zijn dan TS. Ik ben het wat dat betreft echt wel met je eens, alleen vind ik de manier waarop jij het brengt van weinig inlevingsvermogen in anderen getuigen. Het kan mij verder geen moer interesseren hoe jij bent, ik hoef niet met jou samen te leven, maar ik probeer in mijn posts wel een beetje rekening te houden met de gevoelens van anderen en het zou je sieren dat ook eens te proberen...
En dat laatste? Dat je zoiets zegt, zegt genoeg over jou. Ik ben al 15 jaar geen maagd meer, dat ik geen vaste relatie heb betekent ook niet dat ik nooit seks heb. Ik ken TS verder niet en heb ook geen interesse in mannen op die manier dus kan en wil ik hem ook niet met zijn issue helpen buiten mogelijk advies geven.
Ehm. Oke.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Dven is de grootste autist van FOK!, moet je gewoon niet zo op letten. Doet niemand eigenlijk.
Deze man begrijpt het.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen in TS? Rekening houden met zijn gevoelens? Hij moet gewoon eens in de spiegel kijken en ook eens zien waarom geen enkele griet hem wil. Dat is alles wat ik zei. Hard? Misschien. Maar voornamelijk eerlijk en vooral ook waar. Al twee topics lang is het één zielige bedoeling van zelfmedelijden, agressie en denigrerend gedrag. Compassie heeft zijn grenzen, zeker bij iemand die zelf niets wil veranderen. Behalve zijn maagdelijke status dan.
maagd alertquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin een uur geleden ook tegen me,20 minuten later was t de beste seks ooit voor haarquote:
confirmedquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin een uur geleden ook tegen me,20 minuten later was t de beste seks ooit voor haar
Maar nee, pas een kleine 15 jaar niet meer
Iedereen wil TS advies geven, al wachten we al 2 topics op wat meer details van zijn kant. Daarnaast is dit topic gekaapt door een aantal maagden die het dan ook maar meteen gebruiken om wat zelfmedelijden te uiten, waardoor het totaal een andere kant op gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Gast, anders reageer je even normaal. Dat TS aan een aantal dingen moet werken lijkt me evident, ik ga ook nergens ontkennen dat dat niet zo is. En zelfmedelijden is inderdaad niet aantrekkelijk, dat heb ik regelmatig tegen een aantal andere fokkers gezegd die daar nog erger in zijn dan TS. Ik ben het wat dat betreft echt wel met je eens, alleen vind ik de manier waarop jij het brengt van weinig inlevingsvermogen in anderen getuigen. Het kan mij verder geen moer interesseren hoe jij bent, ik hoef niet met jou samen te leven, maar ik probeer in mijn posts wel een beetje rekening te houden met de gevoelens van anderen en het zou je sieren dat ook eens te proberen...
En dat laatste? Dat je zoiets zegt, zegt genoeg over jou. Ik ben al 15 jaar geen maagd meer, dat ik geen vaste relatie heb betekent ook niet dat ik nooit seks heb. Ik ken TS verder niet en heb ook geen interesse in mannen op die manier dus kan en wil ik hem ook niet met zijn issue helpen buiten mogelijk advies geven.
Ik ben vooral benieuwd naar hoe die vrouwen er uit zien..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:07 schreef DaggerOne het volgende:
en weten we overigens nog steeds niet wat TS zoal tegen vrouwen zegt als hij ze uitvraagt
Dan moet je ook weten hoe TS er uit ziet lijkt me. Anyway, ik ga er daarbij vanuit dat TS snapt dat ie vrouwen uit zijn 'league' moet aanspreken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar hoe die vrouwen er uit zien..
Als je er goed uitziet als man, en een vrouw vind je (uiterlijk) geil, dan moet je wel echt een gigantische autist zijn wil je het verneuken. Genoeg "mooie" gozers die sociaal gezien echt een mongool zijn, niks bereikt hebben en ga het rest van het trieste lijstje maar af... maar er toch rustig op los kunnen neuken. De meeste hebben er vast wel 1 in hun kenniskring.
TS moet onderaan beginnen. Dat wil zeggen, probeer het echt bij een lelijkerd en werk zo naar boven. Zelfvertrouwen winnen. Het proberen bij een meisje die weet dat ze goed in de markt zit gaat niet werken.
Iemand zijn zelfbeeld kan ook wel verkeerd zijn. Dus daarom gewoon steeds lager blijven mikken. Dat deed ik ook totdat ik het moment bereikte dat ik naar zulke gedrochten keek dat ik dacht "als dit is wat ik kan krijgen, fuck it, ik blijf dan wel alleen".quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:20 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dan moet je ook weten hoe TS er uit ziet lijkt me. Anyway, ik ga er daarbij vanuit dat TS snapt dat ie vrouwen uit zijn 'league' moet aanspreken.
Shit, zou het erg vinden als ik een vriend heb en hij praat zo over mij met eisen flink verlagen, niet lekker, etc etcquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:
Dat je met 25 jaar nog maagd bent ligt eraan dat je te hoog/verkeerd mikt.
Ik was ook lang maagd, tot 23 jaar. Je moet gewoon echt kritisch naar jezelf kijken want als vrouwen (waar je op valt) je nooit zien staan ligt het natuurlijk niet aan hen maar aan jou. Het zegt wel iets over hun voorkeuren.
Ik zie er prima uit (als in slank/atletisch,symmetrisch enz. Ben alleen vrij kort, 178), het lukte niet echt aandacht van "lekkere" vrouwen te krijgen, alleen wanhopige varkentjes. Waarom? Omdat die lekkere vrouwen inderdaad sowieso een flinke minderheid zijn en dat ze de mannen voor het uitkiezen hebben (met ook alle uiterlijke kenmerken die ze willen).
Het is een kwestie van vraag en aanbod, concurrentie enzovoorts.
Ik heb nu een leuke vriendin, niet de lekkere slanke die ik vroeger wilde maar ik ben ondanks dat gelukkig met haar. Trouwens krijg ik in het buitenland wel veel aandacht van (mooie) vrouwen wat mijn beeld alleen keihard bevestigd over hoe het hier in Nederland werkt.
Dus tja, laten we er niet omheen draaien. Verlaag je eisen (flink), blijf relaxt als je met vrouwen praat. Dan lukt het vroeg of laat wel.
Het is absurd en zwaar vrouw/mensonvriendelijk. Je moet wel erg verbitterd zijn als je zo spreekt over de vrouw.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:28 schreef LadyOracle het volgende:
Wat een totaal gebrek aan respect voor vrouwen en ongelofelijke oppervlakkigheid.
Gebruik dit nu serieus als reply? En ik maar denken dat je niet lager kon zinken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin een uur geleden ook tegen me,20 minuten later was t de beste seks ooit voor haar
Maar nee, pas een kleine 15 jaar niet meer
Als ik een gok mag doen ligt het niet aan je lengte dat je geen aandacht krijgt van 'lekkere' vrouwen maar is dat ook bij jou wederom een gemakkelijk excuus.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:
Ik was ook lang maagd, tot 23 jaar. Je moet gewoon echt kritisch naar jezelf kijken want als vrouwen (waar je op valt) je nooit zien staan ligt het natuurlijk niet aan hen maar aan jou. Het zegt wel iets over hun voorkeuren.
Ik zie er prima uit (als in slank/atletisch,symmetrisch enz. Ben alleen vrij kort, 178), het lukte niet echt aandacht van "lekkere" vrouwen te krijgen, alleen wanhopige varkentjes. Waarom? Omdat die lekkere vrouwen inderdaad sowieso een flinke minderheid zijn en dat ze de mannen voor het uitkiezen hebben (met ook alle uiterlijke kenmerken die ze willen).
Ik heb nu een leuke vriendin, niet de lekkere slanke die ik vroeger wilde maar ik ben ondanks dat gelukkig met haar. Trouwens krijg ik in het buitenland wel veel aandacht van (mooie) vrouwen wat mijn beeld alleen keihard bevestigd over hoe het hier in Nederland werkt.
Dus tja, laten we er niet omheen draaien. Verlaag je eisen (flink), blijf relaxt als je met vrouwen praat. Dan lukt het vroeg of laat wel.
De meeste aantrekkelijke vrouwen in Zuidoost Europa zien niet in Nederlandse mannen. Saai, gewoontjes, grauw, weinig masculent etc. Je blijft hoogstens zitten met een kutwijf dat zelfs in eigen land geen vent weet te vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:40 schreef Snepar het volgende:
[..]
Iemand zijn zelfbeeld kan ook wel verkeerd zijn. Dus daarom gewoon steeds lager blijven mikken. Dat deed ik ook totdat ik het moment bereikte dat ik naar zulke gedrochten keek dat ik dacht "als dit is wat ik kan krijgen, fuck it, ik blijf dan wel alleen".
Ik kan TS ook adviseren om een vrouw te zoeken in Oost Europa ofzo. Heb je nog kans dat je in ieder geval naast iets fatsoenlijks wakker wordt, mocht je iemand ontmoeten. Een collega van mij heeft dat ook gedaan, zo'n kleine kale freak die echt een lekkere Bulgaarse (o.i.d.) thuis heeft zitten.
Of je krijgt een golddigger die op je geld komt teren en verwacht dat je haar hele familie ondersteunt. Daar wordt sinterklaas ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:00 schreef Dven het volgende:
[..]
De meeste aantrekkelijke vrouwen in Zuidoost Europa zien niet in Nederlandse mannen. Saai, gewoontjes, grauw, weinig masculent etc. Je blijft hoogstens zitten met een kutwijf dat zelfs in eigen land geen vent weet te vinden.
Als ik er over na denk pas je dan ook wel bij elkaar.
Mensen die zigeuners aan de haak slaan zijn sowieso niet goed wijs.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of je krijgt een golddigger die op je geld komt teren en verwacht dat je haar hele familie ondersteunt. Daar wordt sinterklaas ook niet vrolijk van.
Wel makkelijk, trouwen in een adidas trainingsbroek.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die zigeuners aan de haak slaan zijn sowieso niet goed wijs.
Niet door je paar centimeter lichaamslengte onder het gemiddelde iig. Christusquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:
Ik zie er prima uit (als in slank/atletisch,symmetrisch enz. Ben alleen vrij kort, 178), het lukte niet echt aandacht van "lekkere" vrouwen te krijgen, alleen wanhopige varkentjes. Waarom?
Waarom zou je daar de nadruk op leggen. Echt zat vrouwen die het minder uitmaakt. Ik heb 2 vrienden van rond de 1.70, 1 is getrouwd de ander heeft net een jaar een kind.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:53 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Waar staat, dat ik het een probleem vind? Mij boeit mijn lengte totaal niet, want ik kan het niet veranderen. Ik zeg alleen, dat vele vrouwen dat zoeken. Ergo, zij zoeken niet iemand van mijn lengte.
Dus je hebt gewoon gesettled for less? Zo bang om alleen te zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:
Het focussen op iets triviaals als lengte is gewoon een uitvlucht. Als een meid je leuk vind boeit t helemaal niet of je 1.78 of 1.88 bent.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Waarom zou je daar de nadruk op leggen. Echt zat vrouwen die het minder uitmaakt. Ik heb 2 vrienden van rond de 1.70, 1 is getrouwd de ander heeft net een jaar een kind.
Iedereen kan van zichzelf wel een eigenschap opnoemen die het niet goed doet in de singlesmarkt. Focus je liever op de dingen die je wel aantrekkelijk maken.
Als hij gelukkig is, is het dan settelen voor minder?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus je hebt gewoon gesettled for less? Zo bang om alleen te zijn?
Mee eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen in TS? Rekening houden met zijn gevoelens? Hij moet gewoon eens in de spiegel kijken en ook eens zien waarom geen enkele griet hem wil. Dat is alles wat ik zei. Hard? Misschien. Maar voornamelijk eerlijk en vooral ook waar. Al twee topics lang is het één zielige bedoeling van zelfmedelijden, agressie en denigrerend gedrag. Compassie heeft zijn grenzen, zeker bij iemand die zelf niets wil veranderen. Behalve zijn maagdelijke status dan.
Je beantwoord je eigen vraag al. Ik lees het namelijk hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is, is het dan settelen voor minder?
Toegegeven, hoe hij het zegt klinkt het wel een beetje zo. Een gevalletje 'als er iets beters voorbij komt dan ga ik daarvoor, maar nu heb ik in ieder geval een vriendin'. Spreekt weinig liefde en veel oppervlakkigheid uit.
Ja klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je beantwoord je eigen vraag al. Ik lees het namelijk hetzelfde als jij.
Ik ben 1.75 lang. Zal wel gedoemd zijn om eeuwig maagd te blijven. Hij mag nog van geluk spreken dat hij wel drie hele centimeters langer is!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het focussen op iets triviaals als lengte is gewoon een uitvlucht. Als een meid je leuk vind boeit t helemaal niet of je 1.78 of 1.88 bent.
Het is gewoon een excuus om je achter te verschuilen want je kunt je lichaamslengte niet veranderen. En das makkelijk. Dan hoef je niet te dealen met dat je blijkbaar gewoon niet leuk genoeg bent voor vrouwen om met je te daten, wat vaak veroorzaakt wordt door je houding en laat daar nou wel wat mee te doen zijn, maar ja, dan moet je moeite doen en zo, en stel dat het niet lukt, dan heb je gefaald ipv dat je lekker makkelijk naar een boosdoener als 'lengte' kunt wijzen.
Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben 1.75 lang. Zal wel gedoemd zijn om eeuwig maagd te blijven. Hij mag nog van geluk spreken dat hij wel drie hele centimeters langer is!
Mja, maar als je het hebben van een relatie blijkbaar enige status toekent, dan is het hebben van een relatie blijkbaar belangrijker dan de persoon waarmee je de relatie hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt.
Wel sneu te bedenken dat er nog veel meer van dat soort relaties zijn. Ik snap dat je soms bepaalde eisen moet laten varen, maar spreek dan niet over je vriendin alsof ze een soort troostprijs is. Dan kun je inderdaad beter alleen blijven.
Gelukkig is er een techniek die ervoor zorgt dat je langer wordt. Beide benen laten breken en je groeit gemiddeld zo'n 3 cm. Dat hoef ik maar twee keer te laten doen en ik ben langer dan dat jij bent en ik zo je vriendin af kan pakken. Omdat ik langer ben. Dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.
Man man man![]()
Ja, exact, zo 'makkelijk' is het. Vrouwen zitten ook zo simpel in mekaar dat hrt ze helemaal niet gaat om mannelijkheid, karakter, persoonlijkheid, zorgzaamheid, houding, etc. Nee nee, dat doet er niet toe. Die hebben gewoon allemaal een meetlintje bij zich. Makkelijk toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig is er een techniek die ervoor zorgt dat je langer wordt. Beide benen laten breken en je groeit gemiddeld zo'n 3 cm. Dat hoef ik maar twee keer te laten doen en ik ben langer dan dat jij bent en ik zo je vriendin af kan pakken. Omdat ik langer ben. Dus.
Okay en nu 1.63m.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere super lekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.
Man man man![]()
Als je echt klein bent val je bij veel vrouwen inderdaad af. Net zoals veel mannen niet op een vrouw van 2 meter zouden vallen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Okay en nu 1.63m.
Als je 1.70m of meer bent, dan maken die paar cm inderdaad waarschijnlijk niet uit, maar in begin 1.60m, maakt dat degelijk wel een probleem / verschil. Ik kan alleen mijn ervaringen laten spreken en om nu te zeggen dat lengte niet een belangrijke, al dan niet een beslissende factor is, in de meeste gevallen voor vrouwen, klopt gewoon niet.
Geen maagd meer btw, voordat jullie daar weer over gaan miepen.
quote:
Prima, wat is daar mee? Ik ken best wel wat mensen van rond die lengte. Allemaal vriendinnen. Hell, ik ken zelfs een liliputter (ja echt) die een vriendin heeft, en guess what, die is zelf geen liliputter, en voor je denkt dat ze dan wel heel lelijk zal zijn... Ik denk dat de meeste mannen daar graag een spreekwoordelijk beschuitje mee zouden willen eten, en die zijn al een paar jaar samen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Okay en nu 1.63m.
Als je 1.70m of meer bent, dan maken die paar cm inderdaad waarschijnlijk niet uit, maar in begin 1.60m, maakt dat degelijk wel een probleem / verschil. Ik kan alleen mijn ervaringen laten spreken en om nu te zeggen dat lengte niet een belangrijke, al dan niet een beslissende factor is, in de meeste gevallen voor vrouwen, klopt gewoon niet.
Geen maagd meer btw, voordat jullie daar weer over gaan miepen.
Maar 180 is wel oké.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.
Man man man![]()
Dat zijn echt de uitzonderingen op de regel hoor. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken komt naar voren dat vrouwen een zeer grote voorkeur hebben voor lange mannen en mannen die kleiner zijn dan zij als dealbreaker zien. Met die lengte heb je in Nederland echt wel een ontzettend moeilijk opgave om een leuke vriendin te krijgen. Dan moet je jouw lengte zien te compenseren door bijvoorbeeld heel rijk te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Prima, wat is daar mee? Ik ken best wel wat mensen van rond die lengte. Allemaal vriendinnen. Hell, ik ken zelfs een liliputter (ja echt) die een vriendin heeft, en guess what, die is zelf geen liliputter, en voor je denkt dat ze dan wel heel lelijk zal zijn... Ik denk dat de meeste mannen daar graag een spreekwoordelijk beschuitje mee zouden willen eten, en die zijn al een paar jaar samen.
Maar zijn persoonlijkheid en houding zijn dan ook super.
Moraal: het kan echt wel. 1.63m maakt je geen freak, dus om t daar op te gooien is wel lekker makkelijk, maar ik denk, gebaseerd op posts die ik van je lees, dat de meeste vrouwen afknappen op je houding en instelling, niet zo zeer op je lengte.
Maak t toch niet zo moeilijk. Als je leuk bent krijg je heus wel een partner.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat zijn echt de uitzonderingen op de regel hoor. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken komt naar voren dat vrouwen een zeer grote voorkeur hebben voor lange mannen en mannen die kleiner zijn dan zij als dealbreaker zien. Met die lengte heb je in Nederland echt wel een ontzettend moeilijk opgave om een leuke vriendin te krijgen. Dan moet je jouw lengte zien te compenseren door bijvoorbeeld heel rijk te zijn.
Zou jij willen daten met een man van rond de 1.60m?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maak t toch niet zo moeilijk. Als je leuk bent krijg je heus wel een partner.
Ja, als je niet zo lang bent is dat niet fantastisch aantrekkelijk voor wat vrouwen. Maar geen schande, genoeg die er geen probleme mee hebben.
Ik niet, andere wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou jij willen daten met een man van rond de 1.60m?
Haha mn beste vriend is korter dan ik en denk rond de 1.70 en heeft belachelijk veel sex. Voor zover ik weet is hij niet rijk. Alle mannen die geloven dat je rijk moet zijn om een vrouw te vangen die zullen ook alleen maar golddiggers vangen met die instellingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat zijn echt de uitzonderingen op de regel hoor. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken komt naar voren dat vrouwen een zeer grote voorkeur hebben voor lange mannen en mannen die kleiner zijn dan zij als dealbreaker zien. Met die lengte heb je in Nederland echt wel een ontzettend moeilijk opgave om een leuke vriendin te krijgen. Dan moet je jouw lengte zien te compenseren door bijvoorbeeld heel rijk te zijn.
Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.quote:
Dan is nog altijd 10 cm langer dan 1.60 en je bent langer dan een groot deel van de vrouwen. Pas wanneer je dat niet bent ben je echt fucked.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:15 schreef Kompart het volgende:
[..]
Haha mn beste vriend is korter dan ik en denk rond de 1.70 en heeft belachelijk veel sex. Voor zover ik weet is hij niet rijk. Alle mannen die geloven dat je rijk moet zijn om een vrouw te vangen die zullen ook alleen maar golddiggers vangen met die instelling
2, bijn 3 topics over seks en daten.quote:
Ik dacht dat de gemiddelde vrouw in Nederland 1.75 was? In ieder geval heeft hij genoeg langere vrouwen gehad en zelfs vriendinnen dus of hij heeft zoveel geluk of het ligt toch wel aan hoe jij op vrouwen overkomt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan is nog altijd 10 cm langer dan 1.60 en je bent langer dan een groot deel van de vrouwen. Pas wanneer je dat niet bent ben je echt fucked.
Het gemiddelde van de volwassen Nederlandse vrouw is momenteel 1.69m. Je vriend is duidelijk heel goed met vrouwen. Waarschijnlijk ook bovengemiddeld knap. Lang niet elke kleine man heeft dat geluk of in zich om zo te worden. Het is weer een uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef Kompart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gemiddelde vrouw in Nederland 1.75 was? In ieder geval heeft hij genoeg langere vrouwen gehad en zelfs vriendinnen dus of hij heeft zoveel geluk of het ligt toch wel aan hoe jij op vrouwen overkomt.
Ook goed maar waarom focussen op de groep vrouwen die niet op je valt vanwege je lengte. Het is misschien moeilijker maar niet onmogelijk om iemand te krijgen met 1.60 helemaal als een lilliputter het kan lijkt mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het gemiddelde van de volwassen Nederlandse vrouw is momenteel 1.69m.
Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef Kompart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gemiddelde vrouw in Nederland 1.75 was? In ieder geval heeft hij genoeg langere vrouwen gehad en zelfs vriendinnen dus of hij heeft zoveel geluk of het ligt toch wel aan hoe jij op vrouwen overkomt.
Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.
Ik heb hem vaak genoeg bezig gezien en het gaat van "ugh, wie is die dwerg" naar "wat een toffe gast" binnen 5 minuten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Kompart het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.
Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Kompart het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.
Oh sure, natuurlijk moet je dan heel rijk zijn, wat eigenlijk zijn alle vrouwrn golddiggende kuthoeren natuurlijk. Wat dacht je er van om eens gewoon een toffe gozer te zijn zonder zelfmedelijden die gewoon positief in t leven staat en ook een dergelijke houding heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je ergens te kort komt zul je het moeten compenseren met andere kwaliteiten. Iemand die eruit ziet als een fotomodel hoeft geen geweldige sociale skills te hebben etc.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
[..]
Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
Waarom betrek je het op mij persoonlijk? Ik ben zelf 1.93m dus ik heb de problemen waar kleine mannen tegenaan lopen helemaal niet. Maar ik zie het om mij heen wel gebeuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh sure, natuurlijk moet je dan heel rijk zijn, wat eigenlijk zijn alle vrouwrn golddiggende kuthoeren natuurlijk. Wat dacht je er van om eens gewoon een toffe gozer te zijn zonder zelfmedelijden die gewoon positief in t leven staat en ook een dergelijke houding heeft.
Moet je es kijken wat er dan gebeurd, ook al ben je bv maar 1.63. Jezus tering zeg, een onderzoek gaan aanhalen om te bewijzen dat omdat je geen vriendin hebt, dat ligt aan iets waar je niks aan kunt doen, terwijl er volksstammen mannen zijn die wat kleiner zijn met gewoon een vriendin. Alles om maar de verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen.
Je wil het hebben over lengte? Omdat het afwijkt van wat 'normaal' is? Er zijn wel meer afwijkingen die je kunt hebben. Handicaps bijvoorbeeld. Ik heb er eentje, maar dat beperkt me niet in het krijgen van een relatie hoor. Sterker nog, ik woon samen met mijn vriendin, en daar draaien de meeste mannen hun hoofdje wel ene paar keer voor om.
Its all in the attitude.
Fout. Een fotomodel (tenzij werkelijk bekend en dus al een identiteit heeft) moet ook initiatief nemen. Ik zie veel "knappe" kerels in clubs alleen staan omdat ze geen initiatief nemen. Je moet je identiteit sociaal ontwikkelen voor de ander in een ontmoeting. Zonder sociale identiteit besta je niet. Compenseren is onzin en een bron van onzekerheid. Dat idee zal nooit werken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je ergens te kort komt zul je het moeten compenseren met andere kwaliteiten. Iemand die eruit ziet als een fotomodel hoeft geen geweldige sociale skills te hebben etc.
Ja klopt maar statistisch gezien vis ik ook in een kleinere vijver dan de gemiddelde blanke Nederlander aangezien ik een buitenlandse afkomst heb. Maar heb toch een blanke Nederlandse vriendin aan de haak geslagen dus ja t is maar hoe graag je t wilt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.
Dit dus en zelfs als je een bekend fotomodel bent. Je zal nog steeds een gesprek moeten kunnen voeren, misschien minder goed als iemand die onbekend is bij zo'n vrouw. Maar als je niks te melden hebt en alleen met ja en nee antwoord en niks toevoegt dan knappen de meeste vrouwen alsnog af.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Fout. Een fotomodel (tenzij werkelijk bekend en dus al een identiteit heeft) moet ook initiatief nemen. Ik zie veel "knappe" kerels in clubs alleen staan omdat ze geen initiatief nemen. Je moet je identiteit sociaal ontwikkelen voor de ander in een ontmoeting. Zonder sociale identiteit besta je niet. Compenseren is onzin en een bron van onzekerheid. Dat idee zal nooit werken.
Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef K44S het volgende:
[..]
2, bijn 3 topics over seks en daten.
Het probleem valt heel snel op te lossen via een hoer.
Wil je dat niet? Dan moet je moeite doen om chicks te versieren. Is online-dating niets voor je (ook niet voor mij is gebleken) dan moet je de kroeg in.... of ergens heen waar je "Ik voel mij hier goed bij" uitstraalt.
Het kan zo makkelijk zijn.
Eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.
Dan kan het topic net zo goed gesloten worden... maar dat is aan de moderators natuurlijk/quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hahaha, TS reageert al niet eens meer XD
Dan moeten zij daar iets aan veranderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
Zelfde (behalve doorgehaalde) 'probleem'quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:32 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ben vrij lang, breed gebouwd, zie er redelijk tot goed uit, maar als ik geen initiatief neem word ik tijdens een stapavond ook slechts sporadisch op subtiele wijze benaderd (wat eigenlijk nog het initiatief bij mij plaatst) of heel heeeel soms op directe wijze benaderd door vreemde vrouwen. Zo gaat het nou eenmaal ongeacht hoe je eruit ziet. Als je jezelf wegcijfert dan doet de rest dat ook. Dat lang, breed en knap zijn automatisch vrouwen aantrekt als strontvliegen is zware bullshit. Ze doet op z'n hoogst een kleine aanzet om haar interesse te tonen. Daarna ligt het initiatief weer bij de man.
Dat ontkent niemand, iedereen weet en snapt dat het voor een kleine man moeilijker is. Maar wat helpt het TS om dat telkens te benoemen? Voor iemand met een IQ <70 is het ook vissen in een kleine vijver. Sommige mensen hebben dat lot nou eenmaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
Nee het is niet jou persoonlijk. Maar jij verdedigt dat standpunt wel en toch zijn er genoeg mannen van die lengte die wel een vriendin hebben, dus dan kun jij met onderzoeken komen wat je wil, maar die mannen die wel een vriendin hebben doen dus iets heel goed, en ik denk zomaar dat dat vooral met hun instelling te maken heeft, niet met of je geld hebt of niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom betrek je het op mij persoonlijk? Ik ben zelf 1.93m dus ik heb de problemen waar kleine mannen tegenaan lopen helemaal niet. Maar ik zie het om mij heen wel gebeuren.
Als je een heel mooi hoofd hebt en sociaal bent maakt t ook niet uit. Je stelt je een beetje aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.
En zo zijn er veel dingen die maken dat je in eerste instantie automatisch niet leuk bent voor een hoop leden van het andere geslacht. Daar is lengte er maar een van. Denk aan mager of voller, grote borsten of kleine borsten, blond of donker, huidskleur, kleding. Allemaal uiterlijkheden waar veel mensen in eerste instantie op af kunnen knappen of juist op kunnen vallen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.
dat zijn allemaal dingen waaraan gesleuteld kan wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En zo zijn er veel dingen die maken dat je in eerste instantie automatisch niet leuk bent voor een hoop leden van het andere geslacht. Daar is lengte er maar een van. Denk aan mager of voller, grote borsten of kleine borsten, blond of donker, huidskleur, kleding. Allemaal uiterlijkheden waar veel mensen in eerste instantie op af kunnen knappen of juist op kunnen vallen.
Nu maar hopen dat je vriendin nooit op fok gaat komen en dit leest.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:
erg hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je vriendin nooit op fok gaat komen en dit leest.
Ik vind het echt onzin.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat zijn allemaal dingen waaraan gesleuteld kan worden
Lengte niet, en past helemaal niet in dat rijtje
Huidskleur kan in je voor- nadeel werken maar lengte zeer zeker niet
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
[..]
Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
Dan werk je daaraan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:
[..]
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
Precies!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.quote:
Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Als je een heel mooi hoofd hebt en sociaal bent maakt t ook niet uit. Je stelt je een beetje aan.
Je bent 164 en je hebt een vriend die groter dan je is. Lijkt mij geen onzin dus, ook al maken hakken je groter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin.
Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.
Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen
Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.
Dat klopt, en wat maakt dat uit? Als je iemand vindt waar je gelukkig mee wordt wat boeit het verder?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ja, raar he? Dan kom je over als een bang klein vogeltje en dat is niet interessant voor veel vrouwen nee. Jezus zeg, wat wil je dan, eisen dat vrouwen je ook dan zien staan, gewoon omdat dat makkelijker dan er zelf wat aan doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:
[..]
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
Wauw, agressie. Waarom dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.
Goed in wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
Gokje: vrouwen versieren/regelen.quote:
Precies.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gokje: vrouwen versieren/regelen.
Je eigenwaarde ophangen aan zoiets is al issue nummer 1.
Wannabe player hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies.
En meteen ook een afknapper voor een hoop vrouwen, die dan juist weer helemaal niets moeten hebben van zo'n player.
Ik ben ook van nature introvert, nog steeds eigenlijk. Het is misschien harder werken dan iemand die het van nature heeft, maar wat maakt dat uit? De 1 heeft is gewoon wat meer gezegend dan de ander. Thats life, just accept it.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Maar moet je dat dan wel willen? Kan je niet beter werken aan een fijne vorm van introvert zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin.
Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.
Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen
Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.
Klein verschil.
Mijn vriend heeft voldoende zelfvertrouwen en vertrouwen in mij om hier samen met mij om te kunnen lachen.
Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
Nouja nee, ik vind het niet onbenullig als iemand schijt heeft aan de partner van iemand als het duidelijk is dat die er naast staat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?
Alle mannen lopen altijd met een grote boog om een vrouw heen die gebonden lijkt te zijn? Want dan een kansje wagen is echt zo vreselijk not done dat je dat maar beter achterwege kunt laten?
Ik vind dat je overdrijft. Gelukkig is mijn vriend ook niet zo onzeker om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
waarin mee te gaan? Je leest niet echt heel erg goed, he?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja nee, ik vind het niet onbenullig als iemand schijt heeft aan de partner van iemand als het duidelijk is dat die er naast staat.
Duidelijk maken dat je vriendje ernaast staat lijkt mij voldoende. Hoe dan ook, het is respectloos gedrag naar je vriendje toe en om die reden respectloos van jou om daarin mee te gaan.
Nee, van onzekerheid had deze man duidelijk geen last.quote:Ik denk inderdaad dat het not-done is een bezette vrouw te versieren ja, is dat zo raar? Waarom zou je daar wel een "kansje bij wagen"??
Dit heeft verder niet zoveel met onzekerheid te maken.
Ja daarom zeg ik er ook iets van tegen jou. Als je leuk meegaat in dat versierspel dan vind ik dat niet kunnen. Uberhaupt aandacht schenken aan iemand die agressief zou versieren met je vriend er naast... Meh niet tof.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
waarin mee te gaan? Je leest niet echt heel erg goed, he?
Overigens, 'vriendje' vind ik wat denigrerend klinken voor de man waar ik al ruim 10 jaar mee samen ben en waarmee ik een dochter heb
[..]
Nee, van onzekerheid had deze man duidelijk geen last.
Ik vind het principe dat je een bezette vrouw niet wil versieren heel prima. Ik zou ook geen bezette man versieren. Ik denk alleen dat je ze niet de kost wil geven die vinden dat dat prima kan. En ja, ergens is het ook de verantwoordelijkheid van degene die bezet is om er niet op in te gaan, toch?
Wat is in hemelsnaam agressief versierenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik er ook iets van tegen jou. Als je leuk meegaat in dat versierspel dan vind ik dat niet kunnen. Uberhaupt aandacht schenken aan iemand die agressief zou versieren met je vriend er naast... Meh niet tof.
Als mensen vinden dat dat wel kan prima uiteraard, maar dan getuigd een beetje voorzichtigheid in ieder geval van respect. (en betrek dan iig beide in het gesprek)
Ik zou het overigens niet raar vinden als ik een stelletje zie en ik ga de vrouw agressief versieren dat ik een poeier op mijn gezicht krijg.
Dus als een vrouw met een man is, mag ze niet meer zelf bepalen over haar leven? Fijn ben jij. Vrouwen zijn niet de eigendom van hun partner.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
Wat een onzin zeg, het enige wat ik hier zeg is dat mensen in een relatie respect voor elkaar moeten hebben. Mijn mening is over dit specifieke geval dat ik dat i.i.g. respectloos vind. Ik verwacht wel dat een vrouw die mijn vriendin zou zijn daar rekening mee houdt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dus als een vrouw met een man is, mag ze niet meer zelf bepalen over haar leven? Fijn ben jij. Vrouwen zijn niet de eigendom van hun partner.
Ja maar Miss_Sly gaf ook al aan dat het heel anders was afgelopen als ze vrijgezel was geweest. Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:14 schreef BeeGees het volgende:
Sowieso gaar dat je iemand gaat versieren met de partner ernaast, kan het me haast niet voorstellen. Moet je wel en enorme sukkel zijn.
Ook een reden waarom ik op haar reageerde. Ik verwacht een beetje dat ze interesse terug liet zien met haar schrijfstijl.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.
Je weet niets over dit specifieke geval.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, het enige wat ik hier zeg is dat mensen in een relatie respect voor elkaar moeten hebben. Mijn mening is over dit specifieke geval dat ik dat i.i.g. respectloos vind. Ik verwacht wel dat een vrouw die mijn vriendin zou zijn daar rekening mee houdt.
In een relatie vinden veel mensen het ook niet okay dat de ander buiten de deur neukt. Maar hey, mag dat persoon dan niet zelf meer bepalen over zijn/haar leven? Lekker ben jij! Mannen / vrouwen zijn geen eigendom van hun partner!
Maak deze discussie alsjeblieft niet sekse afhankelijk, want dat is die niet, dit geldt ook voor de man die versierd wordt.
Ik heb helemaal niets gezegd over hoe ik gereageerd heb.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar Miss_Sly gaf ook al aan dat het heel anders was afgelopen als ze vrijgezel was geweest. Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.
Jawel, je hebt hem afgewezen, das toch ook ene reactie? En je hebt wel degelijk gezegd dat als je vrijgezel was geweest, het heel anders was afgelopen. Als ik de aanname doe dat jij iemand wel aantrekkelijk en of interessant moet vinden voor je er in mee gaat denk dat de persoon die je probeerde te versieren jou wel interesseerde.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gezegd over hoe ik gereageerd heb.
Afgewezen, inderdaad. Maar hoezo zou ik dan anders gereageerd hebben als ik er totaal niets aan gevonden zou hebben? Dan zou ik hem niet afgewezen hebben?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, je hebt hem afgewezen, das toch ook ene reactie? En je hebt wel degelijk gezegd dat als je vrijgezel was geweest, het heel anders was afgelopen. Als ik de aanname doe dat jij iemand wel aantrekkelijk en of interessant moet vinden voor je er in mee gaat denk dat de persoon die je probeerde te versieren jou wel interesseerde.
Ik ook niet, dat voegt weinig toe.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:49 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, zoals wel blijkt had die kerel geen last van onzekerheid over zijn lengtedat was wat ik probeerde te zeggen. Hoe en wat met betrekking tot die (mislukte) versierpoging is verder tamelijk off topic.
Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Echt he. Het doet me denken aan vrouwen die tegen een man die bij hun in de friendzone zitten zeggen dat ze een ongelofelijke catch zijn en dat vele vrouwen dolgelukkig zouden zijn met een man als hem. Maar het zelf niet zien zitten en ook geen vrouwen kunnen noemen die dat daadwerkelijk vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.
Je kunt verder weinig doen aan je lengte, dus voor kleine mannen zit er niets anders op dan zich op andere vlakken te verbeteren. Maar ik vind het ronduit debiel hoe hier telkens het belang van lengte gebagatelliseerd wordt.
Ik ben 196 cm, merk er niet veel van hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.
Je kunt verder weinig doen aan je lengte, dus voor kleine mannen zit er niets anders op dan zich op andere vlakken te verbeteren. Maar ik vind het ronduit debiel hoe hier telkens het belang van lengte gebagatelliseerd wordt.
Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik ben 196 cm, merk er niet veel van hoor.
Mja. Er wordt wel veel naar me gegluurd ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.
Ja maar als lange man ook. Als donker persoon in een voornamelijk blank land ben je bij een groot gedeelte ook kansloos. Je moet je gewoon richten op de vrouwen waar je niet kansloos bij bent dan van tevoren er van uitgaan dat het een kansloze situatie is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.
Ik vind dat je je aanstelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat versta je onder donker? Getinte mensen doen het best goed overal volgens mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:51 schreef Kompart het volgende:
[..]
Ja maar als lange man ook. Als donker persoon in een voornamelijk blank land ben je bij een groot gedeelte ook kansloos. Je moet je gewoon richten op de vrouwen waar je niet kansloos bij bent dan van tevoren er van uitgaan dat het een kansloze situatie is.
Ten eerste stel ik me niet aan, want ik klaag niet. En ten tweede ga je compleet voorbij aan wat ik zeg.quote:
Het is aanstellerij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:00 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ten eerste stel ik me niet aan, want ik klaag niet. En ten tweede ga je compleet voorbij aan wat ik zeg.
Ik liep een keer op stelten in de club en alsnog kreeg ik geen aandacht van de chicks. Conclusie : Lengte is niet van belang.quote:
Kun je ook nog discussieren door inhoudelijk op iemands argumenten in te gaan of blijft het alleen bij op de man spelen?quote:
Beweer je nou echt dat het begint vanuit lengte...? En dat als dat goed zit de rest volgt? Per definitie?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je binnen bent als je lang bent, maar wel dat je behoorlijk verneukt bent als je klein bent. Ik ben 190 cm en ik merk het wel, heb het ze zelf vaak zat horen zeggen:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik ben 196 cm, merk er niet veel van hoor.
Het is geen aanstellerij. En zou het dat wel zijn, dan moet er een overtreffend nieuw woord worden uitgevonden voor jouw besognes: "O, god hij heeft na twee weken een seksuele toespeling gemaakt. Waarom gebeurt mij dit altijdquote:
Nee, je uiterlijk en uitstraling bepalen dat. Lengte speelt daar wel een rol in. Lange mannen worden namelijk als mannelijker gezien en stralen meer autoriteit uit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Beweer je nou echt dat het begint vanuit lengte...? En dat als dat goed zit de rest volgt? Per definitie?
Dames op Tinder vragen altijd mijn lengte. Als ik dan zeg dat ik lang ben, wordt er idd vrolijk gereageerd met iets zoals: 'oooh nu kan ik mijn hakken aan!!!!11!!'.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:11 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je binnen bent als je lang bent, maar wel dat je behoorlijk verneukt bent als je klein bent. Ik ben 190 cm en ik merk het wel, heb het ze zelf vaak zat horen zeggen:
"Nee, ik mag met hakken echt niet langer zijn. Dat is echt een afknapper."
"Nee, kleine mannen zijn niet aantrekkelijk"
"Nee, Bolivianen zijn niks, veel te klein" (Boliviaanse in Bolivia)
Etc. Anekdotisch natuurlijk, dus geen bewijs, maar ik heb er echt van opgekeken hoe belangrijk lengte kennelijk is.
En op Tinder wordt ook opgelucht ademgehaald als ik mn lengte zeg. Die dus overigens niet heel lang is, maar wel voldoende. Zo lijkt het te werken: niet hoe langer hoe beter, maar onder een bepaalde grens is niet best voor je.
Ik vraag aan dames ook altijd hun gewicht. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:14 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dames op Tinder vragen altijd mijn lengte. Als ik dan zeg dat ik lang ben, wordt er idd vrolijk gereageerd met iets zoals: 'oooh nu kan ik mijn hakken aan!!!!11!!'.
Daarnaast staat in de helft van de vrouwelijke Tinder profielen de lengte van de meid zelf.
Kijk nu geef je het antwoord toch zelf al? Lengte speelt er misschien wel een rol in, maar ook al heb je je lengte niet mee, als je uiterlijk + uitatraling (en het is vooral dat laatste) goed zitten dan scooe jij wel een vrouw hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee, je uiterlijk en uitstraling bepalen dat. Lengte speelt daar wel een rol in. Lange mannen worden namelijk als mannelijker gezien en stralen meer autoriteit uit.
Die gesprekken gaan zeker als volgt:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vraag aan dames ook altijd hun gewicht. Lekker boeiend.
Nee ik spreek geen Engels.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die gesprekken gaan zeker als volgt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die gesprekken gaan zeker als volgt:
[ afbeelding ]
Hoe groot ben jij?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar 'on-topic'. Ik heb een keer een gast van 1.70m succesvol een chick zien versieren in de kroeg, dus het is niet essentieel.
Oh nu is een gast van 1.70 al 'te klein' ofzo? Of wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Maar 'on-topic'. Ik heb een keer een gast van 1.70m succesvol een chick zien versieren in de kroeg, dus het is niet essentieel.
Ik heb net eventjes gekeken. Schijnbaar zat ik te hoog met mijn 1.75. Denk dat 1.72 meer correct gaat zijn. Een maat van mij is nog kleiner. Toch kan ik niet stellen dat we het zonder vrouwelijke aandacht moeten stellen. In tegendeel zelfs. Het is echt zo relevant niet. Je zal er een paar missen die op lengte selecteren. Je zal er een paar winnen ten opzichte van een langere kerel die weer iets mist. Echt, iets afschuiven op een enkel aspect is kansloos.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat de gemiddelde Nederlander inmiddels tegen de 1.90 aanzit is 1.70 inderdaad klein. Daar kan je verder weinig anders over zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nu is een gast van 1.70 al 'te klein' ofzo? Of wat?
Ja dat dus. Dat hele afschuiven op lengte is wel zo triest. Maar ja, je kunt dat wel lekker op een forum passief roeptoeteren hoe kut en oneerlijk het wel niet is, zonder zelf eens kritisch naar jezelf te kijken en concreet iets te doen. Veilig en zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb net eventjes gekeken. Schijnbaar zat ik te hoog met mijn 1.75. Denk dat 1.72 meer correct gaat zijn. Een maat van mij is nog kleiner. Toch kan ik niet stellen dat we het zonder vrouwelijke aandacht moeten stellen. In tegendeel zelfs. Het is echt zo relevant niet. Je zal er een paar missen die op lengte selecteren. Je zal er een paar winnen ten opzichte van een langere kerel die weer iets mist. Echt, iets afschuiven op een enkel aspect is kansloos.
Als ik de dramaqueens mag geloven. Je kunt als 1.70'er nog steeds een vrouw/meisje van 1.80m versieren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh nu is een gast van 1.70 al 'te klein' ofzo? Of wat?
Klein ja. Niet TE klein om een vrouw te regelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat de gemiddelde Nederlander inmiddels tegen de 1.90 aanzit is 1.70 inderdaad klein. Daar kan je verder weinig anders over zeggen.
En anders trek je plateauzolen aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat dus. Dat hele afschuiven op lengte is wel zo triest. Maar ja, je kunt dat wel lekker op een forum passief roeptoeteren hoe kut en oneerlijk het wel niet is, zonder zelf eens kritisch naar jezelf te kijken en concreet iets te doen. Veilig en zo.
Ik ben eens met een griet van tegen de 1.90 gegaan. Ik heb niets met vrouwen die een stuk langer zijn dan dat ik ben. Zij heeft niets met mannen die een pak korter zijn dan dat zij is. Maar goed, je wil wat he.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als ik de dramaqueens mag geloven. Je kunt als 1.70'er nog steeds een vrouw/meisje van 1.80m versieren.
hahaha. Precies.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:04 schreef Dven het volgende:
Nu nog even noemen dat vrouwen op bad guys vallen. Dan hebben we alles gehad.
Poeh. Aanstellerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:13 schreef Westerling het volgende:
[..]
Het is geen aanstellerij. En zou het dat wel zijn, dan moet er een overtreffend nieuw woord worden uitgevonden voor jouw besognes: "O, god hij heeft na twee weken een seksuele toespeling gemaakt. Waarom gebeurt mij dit altijd"
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:13 schreef Westerling het volgende:
[..]
Het is geen aanstellerij. En zou het dat wel zijn, dan moet er een overtreffend nieuw woord worden uitgevonden voor jouw besognes: "O, god hij heeft na twee weken een seksuele toespeling gemaakt. Waarom gebeurt mij dit altijd"
Heb geen zin om er tegenin te gaan. Ik vind het wel sneu om alles af te schuiven op lengte.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:46 schreef Westerling het volgende:
[..]
Zoveel argumenten kan ik niet tegenop hoor
Dan heb je niet goed gelezen. Maar is goed, ga er maar niet tegenin. Ik verwacht weinig inhoudelijks van je.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Heb geen zin om er tegenin te gaan. Ik vind het wel sneu om alles af te schuiven op lengte.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Medestander gevonden ja?
Nu nog een vrouw.
Ach onzin, je vind heel veel in dit topic zonder enige onderbouwing.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Heb geen zin om er tegenin te gaan. Ik vind het wel sneu om alles af te schuiven op lengte.
Als ik geld neer leg heb ik zo een vrouw, maar waarom betalen, als ik gratis over je moeder kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Medestander gevonden ja?
Nu nog een vrouw.
1.75m klein noemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:53 schreef Dven het volgende:
Het scheelt dat kleine mannen dat vaak overcompenseren met een enorme lul.
Ikzelf toch ieder geval
Die is 1.75. Das te hoog gegrepen voor je.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:54 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Als ik geld neer leg heb ik zo een vrouw, maar waarom betalen, als ik gratis over je moeder kan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die is 1.75. Das te hoog gegrepen voor je.
Letterlijk.
Kijkende naar gemiddeldes ben ik niet veel groter dan de gemiddelde Japanner. Klein dus.quote:
Geen inhoudelijke tegenargumenten kunnen verzinnen en alleen maar met drogredennaties aankomen verwarren met 'geen zin'.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn post(s) alleen aan te geven dat als een vrouw scoren je niet lukt, je gewoon water bij de wijn moet doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is, is het dan settelen voor minder?
Toegegeven, hoe hij het zegt klinkt het wel een beetje zo. Een gevalletje 'als er iets beters voorbij komt dan ga ik daarvoor, maar nu heb ik in ieder geval een vriendin'. Spreekt weinig liefde en veel oppervlakkigheid uit.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Toch zou ik dit nooit hardop tegen haar zeggen als ik jou was. Dan kwets je haar enorm.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:23 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn post(s) alleen aan te geven dat als een vrouw scoren je niet lukt, je gewoon water bij de wijn moet doen.
Ik heb mijzelf als voorbeeld genomen omdat ik (al dan niet onbewust) alleen keek naar mooie vrouwen. Het type vrouw die aan aandacht niets tekort komt. Nu heb ik "gewoon" een normaal uitziende vrouw, niet lelijk maar ook niet bijzonder aantrekkelijk. Kwa interesses matchen wij goed en daarom ben ik nu onderhand al paar jaar met haar.
En ik richtte met mijn posts alleen op MOOIE vrouwen. en MOOIE vrouwen kunnen en willen een man al op iets kleins als (bijvoorbeeld!) lengte afschrijven, waarom? Waarom niet. Ik geef ze groot gelijk, want er zijn genoeg mannen die voor zo'n vrouw in de rij staan (in NL) met wel het uiterlijk wat ze zoekt.
Klopt, want ze zal nooit toegeven dat zij ook met minder genoegen neemt en aan die grote stoere knappe kerel denkt die ze toevallig een keer op straat heeft zien lopen, iedere keer als ze seks hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toch zou ik dit nooit hardop tegen haar zeggen als ik jou was. Dan kwets je haar enorm.
Ja lekker alleen blijven je hele leven en lekker blijven rukken op geile wijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:52 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Klopt, want ze zal nooit toegeven dat zij ook met minder genoegen neemt en aan die grote stoere knappe kerel denkt die ze toevallig een keer op straat heeft zien lopen, iedere keer als ze seks hebben.
Dan kun je maar beter alleen blijven.
Is dat wat jij jezelf elke avond wijs maakt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:23 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ja lekker alleen blijven je hele leven en lekker blijven rukken op geile wijven
Ik heb geleerd minder naar het uiterlijk te kijken, prima toch? Genoeg anderen mensen doen dat ook. Bevalt prima, en voel ook geen behoefte (meer) naar een andere vrouw ofzo.
Tsja en misschien heeft ze die fantasie wel jaMaar dat kun je van iedereen vermoeden natuurlijk. Ik ben zelf ook geen gespierde fotomodel van 190+, maar de meeste mannen zijn te trots om dat toe te geven (en uiteindelijk toch eindigen met 1 of andere zeug).
Wat een gejank. Je moet je shit gewoon goed fixen als man.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:23 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn post(s) alleen aan te geven dat als een vrouw scoren je niet lukt, je gewoon water bij de wijn moet doen.
Ik heb mijzelf als voorbeeld genomen omdat ik (al dan niet onbewust) alleen keek naar mooie vrouwen. Het type vrouw die aan aandacht niets tekort komt. Nu heb ik "gewoon" een normaal uitziende vrouw, niet lelijk maar ook niet bijzonder aantrekkelijk. Kwa interesses matchen wij goed en daarom ben ik nu onderhand al paar jaar met haar.
En ik richtte met mijn posts alleen op MOOIE vrouwen. en MOOIE vrouwen kunnen en willen een man al op iets kleins als (bijvoorbeeld!) lengte afschrijven, waarom? Waarom niet. Ik geef ze groot gelijk, want er zijn genoeg mannen die voor zo'n vrouw in de rij staan (in NL) met wel het uiterlijk wat ze zoekt.
Ligt er maar net aan wat je een mooie vrouw vindt natuurlijk. Misschien hanteer ik wel hele andere standaarden dan jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dat wat jij jezelf elke avond wijs maakt?
Janken? Ik heb nooit geklaagd hoor. Met een beetje realistische kijk op het leven hier moet je toch wel begrijpen dat je als een mannelijk 6-7tje je geen 8-10 kunt fixen. Tenzij je een sociaal en intellectueel wonder ben, maar laten we realistisch blijven he.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:26 schreef netchip het volgende:
[..]
Wat een gejank. Je moet je shit gewoon goed fixen als man.
En voor een knappe vrouw is seks misschien wel easy, voor een relatie maakt het niet veel uit. Als ze een bitch is, hoeft alsnog geen (leuke!) man haar.
De ervaring leert. Klasgenoten, studiegenoten, collega's...allemaal een grote mond over carrière maken en lekkere wijven. Nu kantoorslaaf met vrouwen die steeds dikker worden en rimpels krijgen voor hun dertigste. Ondertussen zitten ze te geilen op grietjes van tien jaar jonger en klagen ze over pikstraf.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dat wat jij jezelf elke avond wijs maakt?
Sociaal wonder, je overdrijft wel zeg. Net alsof die knappe vrouwen/meisjes godinnen zijn, en totaal niet kijken naar gewone mannen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Snepar het volgende:
[..]
Janken? Ik heb nooit geklaagd hoor. Met een beetje realistische kijk op het leven hier moet je toch wel begrijpen dat je als een mannelijk 6-7tje je geen 8-10 kunt fixen. Tenzij je een sociaal en intellectueel wonder ben, maar laten we realistisch blijven he.
Tsja, dan doen ze het toch verkeerd. Ik hoop niet zo te eindigen, heb je grotendeels zelf in de hand.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:49 schreef Drieklank het volgende:
[..]
De ervaring leert. Klasgenoten, studiegenoten, collega's...allemaal een grote mond over carrière maken en lekkere wijven. Nu kantoorslaaf met vrouwen die steeds dikker worden en rimpels krijgen voor hun dertigste. Ondertussen zitten ze te geilen op grietjes van tien jaar jonger en klagen ze over pikstraf.
Misschien is het toch beter om voor je dertigste al je spaargeld op te maken aan drank en hoeren en jezelf van kant te maken, zodat je beter hebt geleefd dan de 'succesvolle' mensen de komende 40 jaar zullen doen.
Alleen de leukste mensen onder ons eindigen daadwerkelijk met hun eerste keus ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:52 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Klopt, want ze zal nooit toegeven dat zij ook met minder genoegen neemt en aan die grote stoere knappe kerel denkt die ze toevallig een keer op straat heeft zien lopen, iedere keer als ze seks hebben.
Dan kun je maar beter alleen blijven.
En dat geldt voor vrouwen ook. Anders kan je redenering niet eens standhouden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alleen de leukste mensen onder ons eindigen daadwerkelijk met hun eerste keus ja.
Ik heb het over mensen, dus ja mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:56 schreef netchip het volgende:
[..]
En dat geldt voor vrouwen ook. Anders kan je redenering niet eens standhouden.
Oh oke, las het verkeerd. Mijn excuses.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen, dus ja mannen en vrouwen.
Wat heeft een relatie dan nog voor zin voor een maagd? Je bent het jongetje dat als laatste gekozen wordt bij de gym. Voel je dan deel van het team?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alleen de leukste mensen onder ons eindigen daadwerkelijk met hun eerste keus ja.
Omdat we niet allemaal Berlusconi zijn. Je moet als verlepte oude vent wel iets te bieden hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:12 schreef Drieklank het volgende:
Waarom niet een meisje inruilen als ze te oud wordt of te weinig seks geeft? Zij kiest jou toch ook om wat je haar te bieden hebt in uiterlijk, geld, status of anders?
Nou, ik ben 34, ben goed bezig met mn carriere en mijn vriendin is pornoblond, is 1.70m en weegt 52kg. Oh en ze is 26 en bloedmooi. Ik weet niet met wat voor lui jij omgaat, maar wat jij hier beschrijft is niet standaard zo hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:49 schreef Drieklank het volgende:
[..]
De ervaring leert. Klasgenoten, studiegenoten, collega's...allemaal een grote mond over carrière maken en lekkere wijven. Nu kantoorslaaf met vrouwen die steeds dikker worden en rimpels krijgen voor hun dertigste. Ondertussen zitten ze te geilen op grietjes van tien jaar jonger en klagen ze over pikstraf.
Misschien is het toch beter om voor je dertigste al je spaargeld op te maken aan drank en hoeren en jezelf van kant te maken, zodat je beter hebt geleefd dan de 'succesvolle' mensen de komende 40 jaar zullen doen.
Als je 25 bent kun je toch beter je 25-jarige vriendin inruilen voor een meisje van 18? Als ze dan gaat huilen zeg je: 'Sorry schat, je moet wel wat te bieden hebben, werk aan jezelf, want dat zeg je ook tegen jongens op FOK!'quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat we niet allemaal Berlusconi zijn. Je moet als verlepte oude vent wel iets te bieden hebben.
Als mijn vriendin op Fok zou zitten zou ik haar al eerder ingeruild hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:22 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Als je 25 bent kun je toch beter je 25-jarige vriendin inruilen voor een meisje van 18? Als ze dan gaat huilen zeg je: 'Sorry schat, je moet wel wat te bieden hebben, werk aan jezelf, want dat zeg je ook tegen jongens op FOK!'
lol. Jij zit in een goede positie dan. Maar denk je serieus dat de vrouw door jou omschreven in de buurt komt van "standaard"? Kijk eens om je heen man.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik ben 34, ben goed bezig met mn carriere en mijn vriendin is pornoblond, is 1.70m en weegt 52kg. Oh en ze is 26 en bloedmooi. Ik weet niet met wat voor lui jij omgaat, maar wat jij hier beschrijft is niet standaard zo hoor
Naja, mijn vrienden hebben eigenlijk ook vrijwel allemaal dergelijke vrouwen dan wel vriendinnen. Maar dat ze (veel) mooier is dan gemiddeld dat zie ik wel ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:09 schreef Snepar het volgende:
[..]
lol. Jij zit in een goede positie dan. Maar denk je serieus dat de vrouw door jou omschreven in de buurt komt van "standaard"? Kijk eens om je heen man.
Goed gedaan dan. Maar wat heeft dit verder met "wat standaard is" te maken? Want dat is jouw situatie totaal niet dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, mijn vrienden hebben eigenlijk ook vrijwel allemaal dergelijke vrouwen dan wel vriendinnen. Maar dat ze (veel) mooier is dan gemiddeld dat zie ik wel ja.
Nou, het heeft er mee te maken dat ik gewoon just another guy ben als t op uiterlijk aan komt. Maar ik schijn wel tof te zijn, en het feit dat ik mezelf niet zielig vindt omdat ik nou toevallig een handicap heb weegt ook wel erg mee gok ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:12 schreef Snepar het volgende:
[..]
Goed gedaan dan. Maar wat heeft dit verder met "wat standaard is" te maken? Want dat is jouw situatie totaal niet dus.
Zij 1.70m, jij 1,80m, wie had dat gedacht?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, ik ben 34, ben goed bezig met mn carriere en mijn vriendin is pornoblond, is 1.70m en weegt 52kg. Oh en ze is 26 en bloedmooi. Ik weet niet met wat voor lui jij omgaat, maar wat jij hier beschrijft is niet standaard zo hoor
Oh ik heb ook wel eens een vriendin gehad die langer was dan ik. Bewijst dat nu ook wat of past dat niet helemaal in je straatje?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:16 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Zij 1.70m, jij 1,80m, wie had dat gedacht?
Ook wel eens, tegen over de meeste keren, is toch wel een degelijk verschil vind je niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel eens een vriendin gehad die langer was dan ik. Bewijst dat nu ook wat of past dat niet helemaal in je straatje?
Jij wil daar aan ophangen dat het 'dus' kut is als je wat minder lang bent. Das wel makkelijk, maar je hele houding is gewoon... Kut... Gebaseerd op je posts. Als ook maar een deel daarvan doorschijnt in je contacten met vrouwen dan denk ik dat ze totaal niet wakker liggen van die lengte, maar des te meer aan die houding.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:26 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ook wel eens, tegen over de meeste keren, is toch wel een degelijk verschil vind je niet?
Je blijft er maar zo op hangen zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:16 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Zij 1.70m, jij 1,80m, wie had dat gedacht?
Godverdomme wat ben ik me toch een partijtje blij dat ik niet zo in het leven sta zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je gelukkig wordt van het ontkennen van de realiteit moet je dat vooral blijven doen ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben ik me toch een partijtje blij dat ik niet zo in het leven sta zeg.
Jij hebt een heel verkeerd beeld van de realiteit dan. Ik vind het bijna zielig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je gelukkig wordt van het ontkennen van de realiteit moet je dat vooral blijven doen ja.
Genoeg gewerkt, genoeg gesport en genoeg geneukt vandaag. Nu met mijn medezolderkamerautistjes een beetje dom lullen dat alleen heel toffe mensen maar met hun eeste keuze eindigen en meer van dat soort afschuwelijk blabla.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef Drieklank het volgende:
Waarom posten we hier nog? Niemand wordt hier wijzer, gelukkiger of ontmaagd. Dan kun je beter uitloggen, overwerken, naar de sportschool en porno kijken. Daar houd je meer geld, een mooier uiterlijk en een lekkerder gevoel aan over dan aan deze topics.
Kom op man, het is toch gewoon waar wat ie zegt. Er is nou eenmaal een redelijk objectieve rangschikking in aantrekkelijkheid (ja, die is statistisch dus persoonlijke voorkeuren bestaan alsnog), en niet iedereen kan een relatie hebben met de mensen uit de top van die lijst (de eerste keuzen). Waarmee je dus kunt zeggen dat het merendeel van de mensen geen relatie krijgen met hun eerste keus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij hebt een heel verkeerd beeld van de realiteit dan. Ik vind het bijna zielig.
Je wil het hele daten degraderen tot een geheel van wetenschap, lijstjes en vastliggende dingen van wat wel of niet aantrekkelijk is. Dat gaat helemaal nergens over.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
Kom op man, het is toch gewoon waar wat ie zegt. Er is nou eenmaal een redelijk objectieve rangschikking in aantrekkelijkheid (ja, die is statistisch dus persoonlijke voorkeuren bestaan alsnog), en niet iedereen kan een relatie hebben met de mensen uit de top van die lijst (de eerste keuzen). Waarmee je dus kunt zeggen dat het merendeel van de mensen geen relatie krijgen met hun eerste keus.
Wat dat betreft zit valt er een heleboel te ondervangen in het 'persoonlijke voorkeuren' gedeelte. Maar daar gaat het verder niet om.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je wil het hele daten degraderen tot een geheel van wetenschap, lijstjes en vastliggende dingen van wat wel of niet aantrekkelijk is. Dat gaat helemaal nergens over.
Nou, mijn houding nu staat niet gelijk aan, hoe ik 10 jaren geleden was. Ik ben nu al een paar jaar in behandeling, omdat ik niet eens de stap meer durf te zetten, om contact te zoeken met een vrouw.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij wil daar aan ophangen dat het 'dus' kut is als je wat minder lang bent. Das wel makkelijk, maar je hele houding is gewoon... Kut... Gebaseerd op je posts. Als ook maar een deel daarvan doorschijnt in je contacten met vrouwen dan denk ik dat ze totaal niet wakker liggen van die lengte, maar des te meer aan die houding.
Hangt bij jou dan echt elk contact met vrouwen vast aan ze willen scoren?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Nou, mijn houding nu staat niet gelijk aan, hoe ik 10 jaren geleden was. Ik ben nu al een paar jaar in behandeling, omdat ik niet eens de stap meer durf te zetten, om contact te zoeken met een vrouw.
Dat is ook al problematisch inderdaad. Beetje het Deezertje-syndroom.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Hangt bij jou dan echt elk contact met vrouwen vast aan ze willen scoren?
/autismquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
Kom op man, het is toch gewoon waar wat ie zegt. Er is nou eenmaal een redelijk objectieve rangschikking in aantrekkelijkheid (ja, die is statistisch dus persoonlijke voorkeuren bestaan alsnog), en niet iedereen kan een relatie hebben met de mensen uit de top van die lijst (de eerste keuzen). Waarmee je dus kunt zeggen dat het merendeel van de mensen geen relatie krijgen met hun eerste keus.
Wat ik wil, is gewoon een kans krijgen ondanks dat ik niet gelijk heel spontaan en sociaal overkom. Maar dat is er niet bij. Als je geen gladde prater bent dan haken de meesten gelijk al af.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, raar he? Dan kom je over als een bang klein vogeltje en dat is niet interessant voor veel vrouwen nee. Jezus zeg, wat wil je dan, eisen dat vrouwen je ook dan zien staan, gewoon omdat dat makkelijker dan er zelf wat aan doen?
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Die kans creër jezelf. Je kunt tot het einde der tijden jezelf zielig vinden (en dat vindt je) maar daar ga je het niet mee redden. Daarnaast is het ook walgelijk afknappend en zijn datingsites bullshit. Maar jij wil vooral zwelgen in zelfmedelijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef CRW het volgende:
[..]
Wat ik wil, is gewoon een kans krijgen ondanks dat ik niet gelijk heel spontaan en sociaal overkom. Maar dat is er niet bij. Als je geen gladde prater bent dan haken de meesten gelijk al af.
En zoals ik al vaker gezegd heb: ik werk er aan! Maar een extraverte sociale vent die makkelijk een praatje maakt zal ik nooit worden.
En verder hebben op die datingsites heel veel dames van in de 20 wel een hele hoge dunk ven zichzelf en belachelijk hoge eisen. Zelfs de minder aantrekkelijke. Dan hoeft er ook maar *iets* te zijn wat ze niet aan staat, en klik! Weg ben je. Die mentaliteit is gewoon om te kotsen.![]()
Bah!
Het zal allemaal best heel moeilijk zijn, maar klagen helpt niet. Toch gewoon de tips (waar je n.b. om vroeg) volgen is de enige manier.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef CRW het volgende:
[..]
Wat ik wil, is gewoon een kans krijgen ondanks dat ik niet gelijk heel spontaan en sociaal overkom. Maar dat is er niet bij. Als je geen gladde prater bent dan haken de meesten gelijk al af.
En zoals ik al vaker gezegd heb: ik werk er aan! Maar een extraverte sociale vent die makkelijk een praatje maakt zal ik nooit worden.
En verder hebben op die datingsites heel veel dames van in de 20 wel een hele hoge dunk ven zichzelf en belachelijk hoge eisen. Zelfs de minder aantrekkelijke. Dan hoeft er ook maar *iets* te zijn wat ze niet aan staat, en klik! Weg ben je. Die mentaliteit is gewoon om te kotsen.![]()
Bah!
Misschien niet, maar je zal nog staan te kijken wat er allemaal mogelijk is. Vertrouwen doet een hoop, als je een paar keer positieve ervaringen hebt gehad sta je er heel anders in.quote:Maar een extraverte sociale vent die makkelijk een praatje maakt zal ik nooit worden.
Daar heb je gelijk in, dat is gewoon een vrij constante eigenschap. Maar daar werd het een ingewikkelder en langer verhaal van, had geen zin die op te schrijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:21 schreef LadyOracle het volgende:
Introvert heeft niet te maken met zelfvertrouwen. Het is gewoon een eigenschap, die ook invloed heeft op je stijl van communiceren. Dat wil niet zeggen dat je geen ander gedrag kunt aanleren, maar dat kost wel moeite, en je persoonlijkheid verandert niet. De vraag is of je gelukkiger word als je constant gedrag moet vertonen wat niet bij je past en of je daarmee wel de mensen ontmoet die bij je passen.
Eerste keus? wat is dat? Vul je dat ergens op een lijstje in ofzo? En wanneer maak je die keus?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien en stellen dat een extravert iemand externe bevestiging nodig heeft door andere personen om zich goed te voelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:25 schreef Westerling het volgende:
wat in de praktijk voor extraversie wordt aangezien wel degelijk met vertrouwen te maken heeft.
Haha, "positieve" ervaringen...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:47 schreef Westerling het volgende:
[..]
Het zal allemaal best heel moeilijk zijn, maar klagen helpt niet. Toch gewoon de tips (waar je n.b. om vroeg) volgen is de enige manier.
En:
[..]
Misschien niet, maar je zal nog staan te kijken wat er allemaal mogelijk is. Vertrouwen doet een hoop, als je een paar keer positieve ervaringen hebt gehad sta je er heel anders in.
Ik denk dat dat inderdaad een meer correcte omschrijving is. Maarja in de praktijk kun je dat moeilijk zien, pas op de hele lange tijd. En toch worden er vaak vrij snel uitspraken over gedaan, dus t wordt naar mijn idee in de volksmond een beetje verkeerd gebruikt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:33 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien en stellen dat een extravert iemand externe bevestiging nodig heeft door andere personen om zich goed te voelen.
Ja extravert heeft in het dagelijks gebruik meer een positieve, sociale betekenis en introvert meer de lading van schuw en verlegen.. Terwijl er ook verlegen extraverten bestaan en sociale introverten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:36 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad een meer correcte omschrijving is. Maarja in de praktijk kun je dat moeilijk zien, pas op de hele lange tijd. En toch worden er vaak vrij snel uitspraken over gedaan, dus t wordt naar mijn idee in de volksmond een beetje verkeerd gebruikt.
Ik weet in dit topic waarachtig niet meer of dit nou serieus bedoeld is...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:36 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Haha, "positieve" ervaringen...
Damn. Sta maar eens een jaar in de schoenen van de talentlozen, de ongeliefden en de ongewensten. Kijken of je dan nog zo naief oreert vanuit je verheven ivoren toren, gebouwd op fundamenten van toevallig geluk en onverdiende verworvenheden.
Dat stond ik, ooit, lang geleden. Man man man de frustratie en jaloezie druipt er vanaf bij je.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:36 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Haha, "positieve" ervaringen...
Damn. Sta maar eens een jaar in de schoenen van de talentlozen, de ongeliefden en de ongewensten. Kijken of je dan nog zo naief oreert vanuit je verheven ivoren toren, gebouwd op fundamenten van toevallig geluk en onverdiende verworvenheden.
Oh. Aantrekkelijkheid is eerste keus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef Westerling het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |