abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157150799
quote:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Deel 2

Link naar deel 1: R&P / 25 jarige maagd zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door CRW op 27-10-2015 23:58:01 ]
pi_157151014
Ben je zo lellek?
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157151046
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:42 schreef Neverknown het volgende:
Ben je zo lellek?
Doe effe normaal zeg.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157151057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:13 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Klopt. Dit topic gaat ook niet over seks. Niemand in dit topic wil seks, want iedereen kan zo naar de hoeren. Het gaat om aandacht, erkenning, gewild zijn, waardering, er toe doen, liefde. Dat is niet te koop en kan ook niet worden gegeven door een psycholoog. Die kan alleen maar zeggen:'hoe voel je je bro? Kun je er anders tegen aan kijken bro? Schrijf 10 positieve dingen over jezelf bro', 'tijd is op en doei succes bro'.

Dit is al zo vaak gezegd, maar blijkbaar aan dovemans oren gericht. *Iets over wee verschillende talen mompelt.*
Precies ja! Meer kan ik er niet aan toevoegen!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:11 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Nou, in alle eerlijkheid... volgens mij legt juist Drieklank die oorzaak niet buiten zijn eigen ego. Er zijn hier inderdaad wel een aantal "rode-pillers" te vinden die dat wel doen en daar stoor ik mij ook wel een beetje aan. Dat laat onverlet dat het fijn zou zijn als je als wel-succesvolle je in zou kúnnen denken dat er mensen zijn voor wie "het" (niet eens seks, maar wederzijdse genegenheid, liefde en écht menselijk contact) niet is weggelegd, en ook NOOIT ervaren zal worden.

Probeer je eens in te denken dat dat op sommige momenten verdomde pijn kan doen: die spanning van een eerste zoen, die leuke herinnering aan dat schoolvriendinnetje, dat gave feest met je kameraden, die toffe vakantie met je vriendin, die geweldige, passionele vrijpartij na drie weken van elkaar niet gezien hebben, en hopelijk later die kleine met je soulmate. Ik weet niet precies hoe jouw situatie is, maar durf wel te gokken dat jij één van die dingen wel eens hebt mogen ervaren. En dat geldt voor het overgrote deel van de (wereld)bevolking.

En nu ben jij die ene, die mariginale, nét diegene bij wie dat niet schijnt te kunnen. Super. Iedereen, behalve jij (jaja, Calimero, I know ;) ). Het gaat er niet om dat ik dat iemand zijn of haar geluk misgun, het gaat erom dat ik een keertje niet buiten wil staan; een keertje niet gepasseerd en genegeerd wordt; eens een keer wel een echte klik heb met iemand. Niemals, niemals dat dat gebeurt.

Ik snap dat ook de kutte dingen daarbij horen: gebroken relaties, scheidingen, bedrogen worden, vriendschappen die ophouden te bestaan, kinderen met wie het niet goed gaat. Maar god, ik wilde dat ik dat een keer mee mocht maken. Want daar hangt een mooie keerzijde aan: het mens-zijn in optima forma. Het slechte én het goede.

De ene helft van ons externaliseert die frustratie... de vluchtelingen... de vrouwen... het feminisme... de 24/7-consumptiemaatschappij. De andere helft snapt heel goed dat wij het zijn met wie iets fundamenteel mis is. En ja, dan ben ik het met Drieklank eens dat dit soort topics kunnen helpen met die acceptatie.
En dit. Ik probeer er maar niet aan te denken dat ik eigenlijk dat wat de beste jaren van mijn leven hadden moeten zijn al achter me heb en deze dingen nog nooit heb mogen ervaren, want daar krijg ik acuut zelfmoordneigingen van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:37 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik herinner me nog hoe een meisje zei: 'eww, ik ga niet met Drieklank in het groepje.' Of hoe ze lijstjes maakten waar ik onderaan stond en daar grapjes om maakten. Of hoe ze voor de grap deden alsof ze verliefd op mij waren en een nep telefoonnummer gaven. Of dat ze zeiden dat ik maar kleine schouders heb en geen kaaklijn en daarom niet hun type ben. Dat gebeurde zelfs nog aan de universiteit. Diezelfde meisjes stuurde geile berichten naar andere jongens en lagen op dezelfde kamer te neuken op kamp.

Dat vergeet ik niet. Nooit. Ik word nog weleens wakker van. Het spookt nog in mijn slaap, soms, onverwacht jaren later.

Die meisjes waren niet gemeen. Het zijn spiegels. Ze duwen in je gezicht wat je niet wilt zien.
Soortgelijke dingen heb ik helaas ook vaak genoeg meegemaakt. :'(

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:13 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Die meisjes waren wel gemeen. Mensen pakken je op iets omdat je onzeker bent, niet omdat het waar is. Toen ik op studiereis ging, eerste jaar aan de universiteit, gingen mensen voor één nacht op de boot proberen om van hut te ruilen omdat ze niet met mij wilden zitten. Niemand wilde met mij en hotelkamer delen. Ik werd afgezeken. De eerste dag heb ik in mijn eentje door de stad gelopen en jankend twee liter ijs opgegeten op een bankje.

Achteraf kijk ik er anders op terug. Ik was geen slecht mens, en als je niet met iemand in dezelfde ruimte wilt zijn voor één nacht en daar op die manier uiting aan geeft, ben je gewoon pathetisch en kinderachtig.
Wat een klote ervaring zeg! En je bent zo'n aardig en leuk mens :{
Mensen zijn soms echt wreed en hard naar elkaar toe...
pi_157151064
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Doe effe normaal zeg.
Uhm serieuze vraag?
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157151082
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:44 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Uhm serieuze vraag?
Ga eens weg uit mijn topic }:|
pi_157151134
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Doe effe normaal zeg.
Is het van een ander niveau dan vrouwen op tinder hoeren noemen? :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_157151140
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:45 schreef CRW het volgende:

[..]

Ga eens weg uit mijn topic }:|
Laat ik het zo zeggen... doe je überhaupt wel iets om er leuk uit te zien? Goed voor de dag te komen?

We leven in een wereld waar uiterlijk telt.
Spijt me hoor.
pi_157151156
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:47 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen... doe je überhaupt wel iets om er leuk uit te zien? Goed voor de dag te komen?

We leven in een wereld waar uiterlijk telt.
Spijt me hoor.
Lees deel 1 eerst eens voordat je hier komt met je geneuzel...
pi_157151171
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:48 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw hoor, ik weet niet of je het weet.
pi_157151181
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw hoor, ik weet niet of je het weet.
Leuk voor je
pi_157151185
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef CRW het volgende:

[..]

Precies ja! Meer kan ik er niet aan toevoegen!

[..]

En dit. Ik probeer er maar niet aan te denken dat ik eigenlijk dat wat de beste jaren van mijn leven hadden moeten zijn al achter me heb en deze dingen nog nooit heb mogen ervaren, want daar krijg ik acuut zelfmoordneigingen van.

Wie zegt dat dit de leukste jaren moeten zijn? En wie zegt dat als je nu geen geweldige jaren hebt, dat ze niet alsnog kunnen komen?

Mijn leven was echt kut tot mijn 25e, en daarna begon het een beetje beter te gaan. Pas vanaf mijn 30e is het echt tof. Ik was dan misschien geen maagd, maar had andere dingen die niet goed gingen.

quote:
Soortgelijke dingen heb ik helaas ook vaak genoeg meegemaakt. :'(

[..]

Wat een klote ervaring zeg! En je bent zo'n aardig en leuk mens :{
Mensen zijn soms echt wreed en hard naar elkaar toe...
Dat is lief van je. Mensen zijn soms wreed, maar ze kunnen ook onverwachts geweldig blijken te zijn. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157151195
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef CRW het volgende:

[..]

Leuk voor je
Misschien moet je het woord respect eens opzoeken in je woordenboek.
Lompe Johannes.
pi_157151221
Met je hoeren hier en hoeren daar.
pi_157151403
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit de leukste jaren moeten zijn? En wie zegt dat als je nu geen geweldige jaren hebt, dat ze niet alsnog kunnen komen?

Mijn leven was echt kut tot mijn 25e, en daarna begon het een beetje beter te gaan. Pas vanaf mijn 30e is het echt tof. Ik was dan misschien geen maagd, maar had andere dingen die niet goed gingen.
Dank je, dat geeft me weer wat hoop! :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat is lief van je. Mensen zijn soms wreed, maar ze kunnen ook onverwachts geweldig blijken te zijn. ;-)
Gelukkig wel ja, dat heb ik gemerkt! ;)
pi_157151412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:50 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Misschien moet je het woord respect eens opzoeken in je woordenboek.
Lompe Johannes.
:')

Jij bent zeker ook zo'n verzuurde trut

Oke, ik zal het anders verwoorden. "Prostituees"
Zo goed??
pi_157151504
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:01 schreef CRW het volgende:

[..]

:')

Jij bent zeker ook zo'n verzuurde trut

Oke, ik zal het anders verwoorden. "Prostituees"
Zo goed??
Helemaal niet verzuurd. Ik snap alleen niet dat je het topic aanmaakt in Relatie en Psychologie...

Je had hem beter in ''Seks'' kunnen zetten.
pi_157151566
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:06 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Helemaal niet verzuurd. Ik snap alleen niet dat je het topic aanmaakt in Relatie en Psychologie...

Je had hem beter in ''Seks'' kunnen zetten.
En daarom moet je zo lelijk tegen iemand doen?
Topic staat hier prima op zijn plek. En dat had jij ook geweten als je deel 1 had gelezen.
pi_157151568
Heeft TS nou al gepost wat ie tegen de vrouwen op Paiq zegt? We kunnen wel oeverloos verder blijven lullen, maar zo komt het probleem nooit boven water.
pi_157151603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:09 schreef DaggerOne het volgende:
Heeft TS nou al gepost wat ie tegen de vrouwen op Paiq zegt? We kunnen wel oeverloos verder blijven lullen, maar zo komt het probleem nooit boven water.
Nee ik heb nog geen tijd gehad om een heel gesprek te gaan censureren.
pi_157151651
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:29 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ja, ik ben afwijkend. Maar dat geeft anderen niet het recht me zo te behandelen. Ze zijn misschien niet slecht, maar hun gedrag is dat wel. Dat mensen zoiets zeggen, betekent niet dat ze gelijk hebben, ongeacht of je gevoel zegt van wel. Het betekent alleen dat zij er niet op een volwassen manier mee om kunnen gaan dat jij iemand anders bent dan zij.

Vwb je andere reactie, who cares? Ik. En ik geloof niet dat het je zelf niet interesseert, integendeel zelfs.
Wat je zegt is allemaal wel waar en het geeft je vast een goed gevoel om boven het onrecht te staan, maar neemt niet weg jouw onvermogen om je aan te passen, want je weet hoe mensen kunnen zijn en dat gaat niet veranderen. Dat is ook niet de schuld van die mensen, want het is de natuur om afwijkend gedrag te corrigeren.

Dat is ook precies de kwestie van de 25-jarige maagd. Die wijkt af en wordt niet geaccepteerd. Vrouwen kunnen er niets aan doen dat hij onaantrekkelijk is en het is begrijpelijk dat het gemene reacties kan uitlokken. Die reacties zeggen wat over je positie. Het is ook niet een kwestie van de 'juiste' mensen ontmoeten, want geen vrouw in je leven heeft je zien staan. Dat zegt wat.

Wat boeit het wat ik doe met mijn leven? Er is niemand die daar wakker van ligt. Daarom: who cares?

Ik zelf loop al een tijd rond in het vagevuur. Ik vind het leven niet leuk, nooit echt leuk gevonden trouwens, maar ik kan er geen einde aan maken. Dat is best kut, gemarteld worden als sisyphos. Psychologen vind ik kut. Als ze willen helpen, dan moeten ze een spuitje geven.

Natuurlijk had ik het leven liever anders gezien, maar beter kon ik het niet maken. Daarom interesseert het me niet.
pi_157151697
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:09 schreef CRW het volgende:

[..]

En daarom moet je zo lelijk tegen iemand doen?
Topic staat hier prima op zijn plek. En dat had jij ook geweten als je deel 1 had gelezen.
Ik wens je veel succes in je zoektocht naar een vrouw!

x0x0x
pi_157151710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:14 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Wat je zegt is allemaal wel waar en het geeft je vast een goed gevoel om boven het onrecht te staan, maar neemt niet weg jouw onvermogen om je aan te passen, want je weet hoe mensen kunnen zijn en dat gaat niet veranderen. Dat is ook niet de schuld van die mensen, want het is de natuur om afwijkend gedrag te corrigeren.

Dat is ook precies de kwestie van de 25-jarige maagd. Die wijkt af en wordt niet geaccepteerd. Vrouwen kunnen er niets aan doen dat hij onaantrekkelijk is en het is begrijpelijk dat het gemene reacties kan uitlokken. Die reacties zeggen wat over je positie. Het is ook niet een kwestie van de 'juiste' mensen ontmoeten, want geen vrouw in je leven heeft je zien staan. Dat zegt wat.

Wat boeit het wat ik doe met mijn leven? Er is niemand die daar wakker van ligt. Daarom: who cares?

Ik zelf loop al een tijd rond in het vagevuur. Ik vind het leven niet leuk, nooit echt leuk gevonden trouwens, maar ik kan er geen einde aan maken. Dat is best kut, gemarteld worden als sisyphos. Psychologen vind ik kut. Als ze willen helpen, dan moeten ze een spuitje geven.

Natuurlijk had ik het leven liever anders gezien, maar beter kon ik het niet maken. Daarom interesseert het me niet.
Je zit in een vicieuze cirkel. Je gedraagt je negatief, waardoor mensen je ook niet aardig vinden.
pi_157151763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je zit in een vicieuze cirkel. Je gedraagt je negatief, waardoor mensen je ook niet aardig vinden.
Oja?

Mijn post.

IRL.

Niet hetzelfde.
pi_157151909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:14 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat zijn we dan niet met elkaar eens. Ik vind dat iedereen een plek verdient in de wereld, en dus acceptatie. Mensen hoeven geen vrienden met me te willen zijn, maar ze dienen me wel met respect te behandelen. Ik heb geen onvermogen om me aan te passen - ik kan het in theorie wel, en heb dat gedaan op de punten waar ik er gelukkiger van werd, maar ik word er met andere dingen alleen doodongelukkig van en zie dan niet in waarom ik het zou doen. En inmiddels ken ik megaveel mensen die dat prima vinden. Van de loser op school ben ik nu juist iemand die door veel mensen gewaardeerd wordt - misschien niet altijd aardig gevonden, maar zeker gerespecteerd.

Aantrekkelijk is voor iedereen iets anders. Stel dat de meeste vrouwen iemand niet aantrekkelijk vinden, dan kunnen die vrouwen daar inderdaad weinig aan doen. Maar dat geeft ze in mijn ogen nog steeds niet het recht om gemeen te doen.
pi_157152039
Er schoot me nog iets te binnen... Mijn eerste dag op de middelbare school kwam een klasgenoot naar me toe: "we hebben met alle jongens overlegd, je bent niet de lelijkste van de klas, alleen [naam] is nog lelijker". De rest van de jongens keek verderop toe. Ik voelde me enorm vernederd.

Ook jongens kunnen eikels zijn, en niet alle vrouwen zijn populair.
pi_157152659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:33 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Wat fijn, dat je die mooie ervaringen op hebt mogen doen! Hebben die je tot een rijker mens gemaakt?
In de zin dat ik een ervaring rijker ben, uiteraard. Die vallen echter in het niet bij andere ervaringen. En dat is waar ik op doel: er is zoveel meer uit het leven te halen dan hetgeen je op blijft hangen.

quote:
[..]

Hè hè... hij zat er verstandelijk toch in! ^O^
Weet je dat je de eerste bent die dit durft te erkennen (althans, van de non-FA'ers)?
Wat erkennen? Wat is een non-FA'er?
pi_157152715
quote:
7s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:17 schreef Gray het volgende:

[..]

In de zin dat ik een ervaring rijker ben, uiteraard. Die vallen echter in het niet bij andere ervaringen. En dat is waar ik op doel: er is zoveel meer uit het leven te halen dan hetgeen je op blijft hangen.

[..]

Wat erkennen? Wat is een non-FA'er?
Niet Forever Alone.
pi_157152838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:37 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik herinner me nog hoe een meisje zei: 'eww, ik ga niet met Drieklank in het groepje.' Of hoe ze lijstjes maakten waar ik onderaan stond en daar grapjes om maakten. Of hoe ze voor de grap deden alsof ze verliefd op mij waren en een nep telefoonnummer gaven. Of dat ze zeiden dat ik maar kleine schouders heb en geen kaaklijn en daarom niet hun type ben. Dat gebeurde zelfs nog aan de universiteit. Diezelfde meisjes stuurde geile berichten naar andere jongens en lagen op dezelfde kamer te neuken op kamp.

Dat vergeet ik niet. Nooit. Ik word nog weleens wakker van. Het spookt nog in mijn slaap, soms, onverwacht jaren later.

Die meisjes waren niet gemeen. Het zijn spiegels. Ze duwen in je gezicht wat je niet wilt zien.
Die meisjes waren wel gemeen. :( En schouders kan je trainen. Kaaklijn natuurlijk niet, maar goed, niemand is perfect.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 22:33 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat moet ook wel. Laatst nog belaagd door een groep jongeren in een hostel die het leuk vonden om mij wakker te maken en te beledigen, terwijl ik gewoon rustig met ze in gesprek wilde gaan.

Dat ligt wel aan mij. Ik ben alleen en fysiek zwak: uitstekend voer voor de leeuwen. Stel dat ik iemand in elkaar had geslagen: dan hadden ze naar het politiebureau kunnen gaan om aangifte te doen en kan ik mijn VOG verliezen.

Alfa's en beta's, zebra's en leeuwen. Het is de natuur. Dan mag je overigens blij zijn dat ik zelfmoordgedachten heb, want als het externaliseert heb je een Columbine te pakken. Misschien niet de juiste bewoording, ik bedoel, stel ik zou terugvechten, dan weet ik niet of ik nog kan stoppen als iemand op de grond ligt.
Wat een nonsens. We zijn mensen, geen leeuwen of wolven. Dat alpha/beta is ook onzin.

Je komt op mij wat wereldvreemd over; onsociaal. Dat maakt veel mensen ongerust, waardoor ze streken gaan uithalen.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Niet Forever Alone.
Oh, zo. Bedankt voor de uitleg. Echter ben ik dat wel, maar dat is een bewuste keuze. Daarentegen zeg ik nooit nooit, want ik kan de toekomst niet voorspellen. Voor hetzelfde geld eindig ik met een droomvrouw en 10 kleinkinderen.
pi_157155277
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:42 schreef Neverknown het volgende:
Ben je zo lellek?
Is dat... lullik bedoeld?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_157155311
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:41 schreef LadyOracle het volgende:
Er schoot me nog iets te binnen... Mijn eerste dag op de middelbare school kwam een klasgenoot naar me toe: "we hebben met alle jongens overlegd, je bent niet de lelijkste van de klas, alleen [naam] is nog lelijker". De rest van de jongens keek verderop toe. Ik voelde me enorm vernederd.

Mensen doen lullig, omdat ze zich niet kwetsbaar willen voelen en zelf onderaan de ranking willen eindigen.

Als iedereen gewoon wat chiller was geweest...
  woensdag 28 oktober 2015 @ 12:45:52 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157157511
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:48 schreef CRW het volgende:

[..]

Als dit je sociale capaciteiten zijn dan is het niet vreemd dat je na 25 jaar nog droog staat.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_157157532
quote:

Die hele man/vrouw discussie is ook totaal niet nuttig. Vraag me telkens weer af waarom die de kop op blijft steken in dit soort topics. Dan kun je wel zogenaamd de schuld bij jezelf zoeken, maar het komt gewoon over als een slachtofferrol. Niets minder.

Afijn, natuurlijk niet tegen jou gericht dit. Onderstaande slaat meer op het vorige topic.

Zelfs al zouden vrouwen het makkelijker hebben - door daarop te focussen creëer je in je hoofd een kunstmatige tweedeling, een soort afgunst, waardoor je verbitterd in het leven komt te staan. Onaantrekkelijk. Hoe kun je verwachten intiem te worden met het geslacht dat je stiekem veracht omdat ze het zoveel makkelijker zouden hebben.

"ze"
Sowieso het hele hokjesdenken en vrouwen samenklonteren als een massa geloofswaanzinnigen dat blind hun benen spreidt voor de charmes van de alfa's. Gechargeerd, maar niet minder wereldvreemd. Ja, er zijn trucjes en genoeg vrouwen die voor dat type mannen vallen. En ja, een 'alfa' die er knap, verzorgd en zelfverzekerd uitziet, regelt meer seks dan een kneusje met de sociale vaardigheden van een 12 jarig kind. Maar bovenal zijn vrouwen gewoon individuen, net als mannen, met ieder hun eigen wensen en voorkeuren. Geen vast patroon, geen sletten met alfa's en settelen met beta's. Net zoals de meeste mensen niet helemaal introvert of helemaal extravert zijn, vallen de meeste mensen ook gewoon in het midden van de alfa/beta schaal, als die zou bestaan.

Ik heb zelf ook veel moeite moeten doen om te veranderen. Kan ik wel afgunstig gaan zijn op vrouwen die van jongs af aan interessant waren voor jongens - door gunstige genen en andere positieve invloeden - maar daar bereik je niks mee. Je kunt alleen naar jezelf kijken en wat er op dat gebied voor jou te winnen valt. Soms is dat minder dan je zou willen, maar dan is het een kwestie van je verwachtingen aanpassen. Je gaat misschien geen vrouwenverslinder worden zoals Joey, nee. Betekent echter niet dat je geen leuke vrouw kunt vinden die bij jou past, of je leven op een andere manier vorm kunt geven.

Dat is inderdaad niet vanzelfsprekend. Als je een achterstand hebt opgelopen terwijl anderen wel ervaring hebben kunnen opdoen, kan je daar in blijven hangen of net zo lang aan jezelf werken tot je denkt: ja, ik denk dat ik nu wel leuk en aantrekkelijk gezelschap kan zijn voor iemand. Bovendien, echt afstotelijk hoef je tegenwoordig niet te zijn met alle hulpmiddelen die er zijn. Sociaal wordt het lastiger, maar goed... genoeg sociaal ongemakkelijke mensen. Tenzij iemand echt grote psychische problemen heeft, denk ik dat er op het gebied van verandering/persoonlijke groei veel mogelijk is. Voor optimisten dan, niet voor cynische zwelgers.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 12:46:51 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157157533
quote:

Beauty is in the eye of the beholder O+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_157157583
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:09 schreef DaggerOne het volgende:
Ja, en dat. Theorie vs praktijk.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 13:44:52 #36
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157158594
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die hele man/vrouw discussie is ook totaal niet nuttig. Vraag me telkens weer af waarom die de kop op blijft steken in dit soort topics. Dan kun je wel zogenaamd de schuld bij jezelf zoeken, maar het komt gewoon over als een slachtofferrol. Niets minder.
Precies, je kunt beter nog 10+ jaar, gewoon blijven incasseren zonder geen enkele progressie, terwijl je eenzaam, klote, afgewezen voelt, hierdoor aan jezelf twijfelt, zelfs psychische problemen van krijgt en ondertussen gewoon blij moeten zijn en voor niet klagen. Het is allemaal makkelijk praten.
quote:
Dat is inderdaad niet vanzelfsprekend. Als je een achterstand hebt opgelopen terwijl anderen wel ervaring hebben kunnen opdoen, kan je daar in blijven hangen of net zo lang aan jezelf werken tot je denkt: ja, ik denk dat ik nu wel leuk en aantrekkelijk gezelschap kan zijn voor iemand. Bovendien, echt afstotelijk hoef je tegenwoordig niet te zijn met alle hulpmiddelen die er zijn. Sociaal wordt het lastiger, maar goed... genoeg sociaal ongemakkelijke mensen. Tenzij iemand echt grote psychische problemen heeft, denk ik dat er op het gebied van verandering/persoonlijke groei veel mogelijk is. Voor optimisten dan, niet voor cynische zwelgers.
Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:08 schreef 0o0o0 het volgende:

[..]

Door mijn huidig 2 meter lange fok!-vriendje vind ik tegenwoordig kleinere mannen (< 2M) minder aantrekkelijk, terwijl ik zelf 1.58 cm lang (of eerder kort) ben. Lange mannen hebben een voordeel op de markt van dating en seks. Als kleine vrouw is het fijn om een lange man te hebben. :Y Lekker beschermend gevoel. O+
Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
pi_157158662
quote:

Ah! Dat is echt iets voor pubers. Je bent nu duizend keer mooier en leuker natuurlijk.
pi_157158766
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:47 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ah! Dat is echt iets voor pubers. Je bent nu duizend keer mooier en leuker natuurlijk.
Ik was ook echt een trutje om te zien hoor. Maar ja, dat hoort ook als je elf bent. :P
pi_157158961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Precies, je kunt beter nog 10+ jaar, gewoon blijven incasseren zonder geen enkele progressie, terwijl je eenzaam, klote, afgewezen voelt, hierdoor aan jezelf twijfelt, zelfs psychische problemen van krijgt en ondertussen gewoon blij moeten zijn en voor niet klagen. Het is allemaal makkelijk praten.

Dat zegt toch niemand? Ik denk dat iedereen hier wel snapt hoe rot je je erdoor kunt voelen. En dat je daarover je hart moet luchten af en toe is ook begrijpelijk. Maar er zit wel een verschil tussen "ik voel me rot omdat ik word afgewezen" en "alle vrouwen zijn arrogant en je kunt het nooit goed doen en dat ligt aan hun".

quote:
Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
Mijn oma is langer dan mijn opa en ik heb dus nooit stilgestaan bij het feit dat lengteverschil een issue was tussen mannen en vrouwen. Pas toen ik mijn eerste vriendje kreeg en hakken droeg, ging hij klagen dat hij dat vervelend vond en wilde hij dat ik dan op straat liep en hij op de stoeprand. :')

Ik snap dat soort gezeur niet, niet van mannen en niet van vrouwen, maar ik herken het ook, ja. Ik kijk toch voornamelijk naar mannen tot 1m80 (ik ben 1m68).
pi_157159414
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit is juist de kern van het probleem. Voor veel vrouwen staat zelfverzekerdheid op nummer 1 van wat zij aantrekkelijk vinden in een man. Sociale onhandigheid is het tegenovergestelde van zelfverzekerdheid, waardoor veel vrouwen al bij voorbaat op je afknappen.
pi_157159521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dit is juist de kern van het probleem. Voor veel vrouwen staat zelfverzekerdheid op nummer 1 van wat zij aantrekkelijk vinden in een man. Sociale onhandigheid is het tegenovergestelde van zelfverzekerdheid, waardoor veel vrouwen al bij voorbaat op je afknappen.
Veel vrouwen, niet alle. En daar kun je aan werken. Ook nog eens fijn voor jezelf, zelfverzekerder in het leven staan. Win/win.
pi_157159576
quote:
En toch kun je als kleinere man ook prima vrouwen krijgen hoor. Ja mannen van 1.90/2.00 hebben een voordeel, evenals intelligente zelfverzekerde mannen.
Net als dat mooie vrouwen beter in de markt liggen dan lelijke vrouwen.
Ja de wereld is oneerlijk, sommige mensen worden geboren met de jackpot qua genen.
Dan kun je kiezen om daarover te zaniken of gewoon accepteren en je richten op andere kwaliteiten. `
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157159633
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:39 schreef habitue het volgende:

[..]

En toch kun je als kleinere man ook prima vrouwen krijgen hoor. Ja mannen van 1.90/2.00 hebben een voordeel, evenals intelligente zelfverzekerde mannen.
Ja de wereld is oneerlijk, sommige mensen worden geboren met de jackpot qua genen.
Dan kun je kiezen om daarover te zaniken of gewoon accepteren en je richten op andere kwaliteiten. `
_O_

Oh en niks mis met kleinere mannen.
pi_157159651
quote:
Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.

Nee, aan de persoon. Als niemand je wil is er maar een constante factor: jij.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 14:46:24 #45
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157159680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:00 schreef LadyOracle het volgende:

quote:
Dat zegt toch niemand? Ik denk dat iedereen hier wel snapt hoe rot je je erdoor kunt voelen. En dat je daarover je hart moet luchten af en toe is ook begrijpelijk. Maar er zit wel een verschil tussen "ik voel me rot omdat ik word afgewezen" en "alle vrouwen zijn arrogant en je kunt het nooit goed doen en dat ligt aan hun".
Mijn ervaringen waren alleen negatief, daarom uitte ik mij zo. Natuurlijk zullen niet alle vrouwen zo zijn. Ook al lijkt het misschien zo, ik haat vrouwen niet, maar Ik weet het verder ook gewoon niet meer, weet je.
quote:
Mijn oma is langer dan mijn opa en ik heb dus nooit stilgestaan bij het feit dat lengteverschil een issue was tussen mannen en vrouwen. Pas toen ik mijn eerste vriendje kreeg en hakken droeg, ging hij klagen dat hij dat vervelend vond en wilde hij dat ik dan op straat liep en hij op de stoeprand. :')

Ik snap dat soort gezeur niet, niet van mannen en niet van vrouwen, maar ik herken het ook, ja. Ik kijk toch voornamelijk naar mannen tot 1m80 (ik ben 1m68).
Wtf, dat snap ik dan ook weer niet. Ik zou mij dan om zoiets totaal niet druk maken, wat een figuur die gast.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 14:53:10 #46
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157159786
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:39 schreef habitue het volgende:

[..]

Dan kun je kiezen om daarover te zaniken of gewoon accepteren en je richten op andere kwaliteiten.
Waar staat, dat ik het een probleem vind? Mij boeit mijn lengte totaal niet, want ik kan het niet veranderen. Ik zeg alleen, dat vele vrouwen dat zoeken. Ergo, zij zoeken niet iemand van mijn lengte.
pi_157160109
quote:

[..]

[..]

[..]

Wat een zelfmedelijden en gehuil. Zoals al gezegd werd, als je jaren afgewezen wordt en dat je depressief maakt is er maar 1 constante factor: jijzelf.

Of vrouwen je nou zien staan of niet, met deze houding hoef je het niet eens meer te proberen.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 15:12:40 #48
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_157160147
is dit een klacht? en wie is dan de schuldige? de maatschappij? -O-
pi_157160214
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:53 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Waar staat, dat ik het een probleem vind? Mij boeit mijn lengte totaal niet, want ik kan het niet veranderen. Ik zeg alleen, dat vele vrouwen dat zoeken. Ergo, zij zoeken niet iemand van mijn lengte.
Er is al meerdere keren gevraagd om concrete voorbeelden over hoe jij vrouwen aanspreekt, waar je dit doet etc. Voor zover heb ik hier nog geen antwoord op gezien en blijf je maar zwelgen in je 10+ jaar kutleven gezeik.
pi_157160227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Er is al meerdere keren gevraagd om concrete voorbeelden over hoe jij vrouwen aanspreekt, waar je dit doet etc. Voor zover heb ik hier nog geen antwoord op gezien en blijf je maar zwelgen in je 10+ jaar kutleven gezeik.
Dit, en dit geldt ook voor TS.
pi_157160430
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nee. Je kunt er namelijk ook gewoon vrede mee hebben dat je bijvoorbeeld een beetje stil of juist zenuwachtig druk of juist klungelig bent op een eerste date, of leren om met dat soort dingen om te gaan. En dan ben je misschien wel onhandig, maar je bent er niet heel onzeker meer over, of in ieder geval niet onzeker over jezelf als geheel.

Twee voorbeelden: Ik herken slecht gezichten, dus ik heb een aantal manieren bedacht om erachter te komen wie iemand is zonder het direct te hoeven vragen ('wat was jouw mailadres ook alweer, heb je een kaartje toevallig?'). Of als ik weet dat ik iemand vaker ga ontmoeten, waarschuw ik diegene: 'ik herken niet goed gezichten, dus mocht ik je volgende maand voorbij lopen, dan is dat niet persoonlijk bedoeld'. Dat accepteren mensen dan. En ik weet bijvoorbeeld dat ik op een eerste date niet moet gaan eten, want ik tril en laat alles vallen, dus dan eindigt mijn eten in mijn bh of in mijn haar, en bovendien valt het veel meer op als je een vork vast moet houden in een felverlicht restaurant dan in een café met sfeerverlichting. En ik waarschuw ze van tevoren dat ik echt heel erg nerveus word van eerste dates (tot het punt dat ik ze verzet omdat ik me er ziek van voel).
pi_157160625
Eerlijkgezegd vind ik het nu ook wel weer heel erg anti-Red-Pill worden hier en dat vind ik ook niet erg constructief. Volgens mij waren zijn laatste reacties gewoon inhoudelijk en over lichaamslengte heeft ie imho gelijk. Ik ken meer korte mannen die het probleem hebben, en dat heeft weinig te maken met onzekerheid. En ik ken ook zat vrouwen die alleen een lange man willen, of het nu is vanwege 'bescherming' of sociale druk dat een man langer moet zijn.
pi_157161046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:40 schreef LadyOracle het volgende:
Eerlijkgezegd vind ik het nu ook wel weer heel erg anti-Red-Pill worden hier en dat vind ik ook niet erg constructief. Volgens mij waren zijn laatste reacties gewoon inhoudelijk en over lichaamslengte heeft ie imho gelijk. Ik ken meer korte mannen die het probleem hebben, en dat heeft weinig te maken met onzekerheid. En ik ken ook zat vrouwen die alleen een lange man willen, of het nu is vanwege 'bescherming' of sociale druk dat een man langer moet zijn.
Het is een nadeel. Je vist in een kleinere vijver. Maar kansloos natuurlijk geenszins op basis van lengte alleen.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 16:38:16 #54
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157161622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Als dit je sociale capaciteiten zijn dan is het niet vreemd dat je na 25 jaar nog droog staat.
Gast, hij heeft een punt. Dat jij je niet voor kunt stellen hoe het is om zoals TS te zijn en geen liefde/intimiteit te kennen, daardoor je ongewenst en klote te voelen en het daardoor nog moeilijker maken voor jezelf is jouw probleem en zegt meer over jou dan over hem. Al had ik van jou eigenlijk niet anders verwacht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157162709
Tja, erover blijven jankeballen helpt ook niet echt. Accepteren dát je niet gewenst bent en move on!
pi_157162955
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:38 schreef yats het volgende:

[..]

Gast, hij heeft een punt. Dat jij je niet voor kunt stellen hoe het is om zoals TS te zijn en geen liefde/intimiteit te kennen, daardoor je ongewenst en klote te voelen en het daardoor nog moeilijker maken voor jezelf is jouw probleem en zegt meer over jou dan over hem. Al had ik van jou eigenlijk niet anders verwacht.
En daarom moet je maar een topic openen om te jammeren.
pi_157163211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:47 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

En daarom moet je maar een topic openen om te jammeren.
Je relatie wordt ook niet beter van op Fok zitten, toch wordt dat zelden gezegd bij het zoveelste topic over slechte relaties. Mensen willen gewoon hun ei kwijt en misschien even een bemoedigend woord of een handige tip, lijkt me normaal.

Al vind ik sommige dingen overtrokken, ik heb wel respect voor het feit dat TS en anderen er voor uit durven te komen hoe dit ze raakt.
pi_157163963
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 18:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Je relatie wordt ook niet beter van op Fok zitten, toch wordt dat zelden gezegd bij het zoveelste topic over slechte relaties. Mensen willen gewoon hun ei kwijt en misschien even een bemoedigend woord of een handige tip, lijkt me normaal.

Al vind ik sommige dingen overtrokken, ik heb wel respect voor het feit dat TS en anderen er voor uit durven te komen hoe dit ze raakt.
Laten we een FAQ maken en R&P sluiten.

Partner gaat vreemd? -> uitmaken
Partner slaat je? -> uitmaken
Twijfel relatie? -> uitmaken
Geen seks? -> partner is homo of gaat vreemd
Eetstoornis? -> Schijf van vijf
Depressief? -> Psycholoog en zoek een hobby
Maagd? -> Niet zeuren, hoeren, uitgaan, autisme behandelen
Bad day? -> het is wat meid
  woensdag 28 oktober 2015 @ 19:26:06 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157165182
quote:

[..]

Verrassend dat deze post juist van jou moet komen. Anyway. Ik kan me inderdaad niet inbeelden dat ik zoals TS ben. Gelukkig maar. Overal zo vijandig en afstandelijk op reageren, dat doet het bij andere mensen over het algemeen niet zo goed. Laat staan bij de dames. Kijk eventjes naar hoe TS zich in het topic profileert. Als dat zijn wijze van met mensen omgaan is dan is het niet vreemd dat hij op z'n 25e nog maagd is en zal het niet meer of minder vreemd zijn wanneer hij dat met 20 jaar nog is.

Hoe jij het mijn probleem noemt dat ik mijzelf niet in een klootzak met zelfmedelijden kan plaatsen, dat is een opmerking waar ik dan ook maar weinig mee kan en is meer een sneer naar mij omdat jij mij niet zo aardig vindt dan dat het daadwerkelijk hout snijdt.

Maar 'gast', hoe lang zijn jullie samen eigenlijk al maagd?
pi_157165603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:33 schreef Sturmic het volgende:
Tja, erover blijven jankeballen helpt ook niet echt. Accepteren dát je niet gewenst bent en move on!
wahahaha Sjezus
pi_157166935
Het kan altijd erger.
Mijn vader was op z'n 50ste nog maagd, toen hebben we hem naar zo'n ontknaapservice gebracht op z'n verjaardag.
Hij heeft daarna heel de week met een dikke grijns rondgelopen.
pindazakje
pi_157166973
quote:
Als je je geluk zo van een ander laat afhangen, heb je een heel ander probleem.

quote:
Nee, eerder aan de persoon, in de zin dat die persoon de enige is die wat kan veranderen aan zichzelf.

quote:
Tja, als vrouw 's nachts op straat ben je onveiliger dan als man, nog steeds. Dus dat zij meer behoefte hebben aan bescherming is begrijpelijk. Een lange man heeft tov de gemiddelde vrouw een natuurlijk overwicht, waardoor dat gevoel van bescherming kan ontstaan.
pi_157167034
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Het kan altijd erger.
Mijn vader was op z'n 50ste nog maagd, toen hebben we hem naar zo'n ontknaapservice gebracht op z'n verjaardag.
Hij heeft daarna heel de week met een dikke grijns rondgelopen.
Heb je het nou over jezelf?
pi_157167088
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:40 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wahahaha Sjezus
Wat lach je? Wat moet iemand in die positie anders doen?
pi_157167119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat lach je? Wat moet iemand in die positie anders doen?
gewoon normaal doen, meer niet
pi_157167149
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:24 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Heb je het nou over jezelf?
Over mezelf, mijn broer en in de hoofdrol m'n vader.
pindazakje
pi_157167158
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

gewoon normaal doen, meer niet
Wat een dooddoener :').
pi_157167363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Over mezelf, mijn broer en in de hoofdrol m'n vader.
toppie!
pi_157167392
Denken dat seks zo bijzonder is dat t niet weggelegd is voor sommige mensen

Only @ fok!
  woensdag 28 oktober 2015 @ 20:33:34 #70
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_157167412
17 jaar ontmaagd zijn door je droomvrouw _O_!
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_157167414
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Verrassend dat deze post juist van jou moet komen. Anyway. Ik kan me inderdaad niet inbeelden dat ik zoals TS ben. Gelukkig maar. Overal zo vijandig en afstandelijk op reageren, dat doet het bij andere mensen over het algemeen niet zo goed. Laat staan bij de dames. Kijk eventjes naar hoe TS zich in het topic profileert. Als dat zijn wijze van met mensen omgaan is dan is het niet vreemd dat hij op z'n 25e nog maagd is en zal het niet meer of minder vreemd zijn wanneer hij dat met 20 jaar nog is.

Hoe jij het mijn probleem noemt dat ik mijzelf niet in een klootzak met zelfmedelijden kan plaatsen, dat is een opmerking waar ik dan ook maar weinig mee kan en is meer een sneer naar mij omdat jij mij niet zo aardig vindt dan dat het daadwerkelijk hout snijdt.

Gast, ik word hier uitgescholden en beledigd in mijn eigen topic, maar als ik daar wat van zeg ben ik ineens een klootzak en afstandelijk en autist en weet ik veel wat nog meer...

Donder toch lekker even een heel end op... :')
  woensdag 28 oktober 2015 @ 20:34:47 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157167458
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:33 schreef CRW het volgende:

[..]

Gast, ik word hier uitgescholden en beledigd in mijn eigen topic, maar als ik daar wat van zeg ben ik ineens een klootzak en afstandelijk en autist en weet ik veel wat nog meer...

Bedankt voor de bevestiging.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 20:39:10 #73
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_157167594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:33 schreef CRW het volgende:

[..]

Dven is de grootste autist van FOK!, moet je gewoon niet zo op letten. Doet niemand eigenlijk. :N
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  woensdag 28 oktober 2015 @ 22:48:15 #74
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157172769
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Gast, anders reageer je even normaal. Dat TS aan een aantal dingen moet werken lijkt me evident, ik ga ook nergens ontkennen dat dat niet zo is. En zelfmedelijden is inderdaad niet aantrekkelijk, dat heb ik regelmatig tegen een aantal andere fokkers gezegd die daar nog erger in zijn dan TS. Ik ben het wat dat betreft echt wel met je eens, alleen vind ik de manier waarop jij het brengt van weinig inlevingsvermogen in anderen getuigen. Het kan mij verder geen moer interesseren hoe jij bent, ik hoef niet met jou samen te leven, maar ik probeer in mijn posts wel een beetje rekening te houden met de gevoelens van anderen en het zou je sieren dat ook eens te proberen...

En dat laatste? Dat je zoiets zegt, zegt genoeg over jou. Ik ben al 15 jaar geen maagd meer, dat ik geen vaste relatie heb betekent ook niet dat ik nooit seks heb. Ik ken TS verder niet en heb ook geen interesse in mannen op die manier dus kan en wil ik hem ook niet met zijn issue helpen buiten mogelijk advies geven.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 23:00:38 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157173130
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:48 schreef yats het volgende:

[..]

Gast, anders reageer je even normaal. Dat TS aan een aantal dingen moet werken lijkt me evident, ik ga ook nergens ontkennen dat dat niet zo is. En zelfmedelijden is inderdaad niet aantrekkelijk, dat heb ik regelmatig tegen een aantal andere fokkers gezegd die daar nog erger in zijn dan TS. Ik ben het wat dat betreft echt wel met je eens, alleen vind ik de manier waarop jij het brengt van weinig inlevingsvermogen in anderen getuigen. Het kan mij verder geen moer interesseren hoe jij bent, ik hoef niet met jou samen te leven, maar ik probeer in mijn posts wel een beetje rekening te houden met de gevoelens van anderen en het zou je sieren dat ook eens te proberen...

En dat laatste? Dat je zoiets zegt, zegt genoeg over jou. Ik ben al 15 jaar geen maagd meer, dat ik geen vaste relatie heb betekent ook niet dat ik nooit seks heb. Ik ken TS verder niet en heb ook geen interesse in mannen op die manier dus kan en wil ik hem ook niet met zijn issue helpen buiten mogelijk advies geven.
Inlevingsvermogen in TS? Rekening houden met zijn gevoelens? Hij moet gewoon eens in de spiegel kijken en ook eens zien waarom geen enkele griet hem wil. Dat is alles wat ik zei. Hard? Misschien. Maar voornamelijk eerlijk en vooral ook waar. Al twee topics lang is het één zielige bedoeling van zelfmedelijden, agressie en denigrerend gedrag. Compassie heeft zijn grenzen, zeker bij iemand die zelf niets wil veranderen. Behalve zijn maagdelijke status dan.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 23:00:58 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157173140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

Dven is de grootste autist van FOK!, moet je gewoon niet zo op letten. Doet niemand eigenlijk. :N
Ehm. Oke.
pi_157174366
Dat je met 25 jaar nog maagd bent ligt eraan dat je te hoog/verkeerd mikt.

Ik was ook lang maagd, tot 23 jaar. Je moet gewoon echt kritisch naar jezelf kijken want als vrouwen (waar je op valt) je nooit zien staan ligt het natuurlijk niet aan hen maar aan jou. Het zegt wel iets over hun voorkeuren.

Ik zie er prima uit (als in slank/atletisch,symmetrisch enz. Ben alleen vrij kort, 178), het lukte niet echt aandacht van "lekkere" vrouwen te krijgen, alleen wanhopige varkentjes. Waarom? Omdat die lekkere vrouwen inderdaad sowieso een flinke minderheid zijn en dat ze de mannen voor het uitkiezen hebben (met ook alle uiterlijke kenmerken die ze willen).

Het is een kwestie van vraag en aanbod, concurrentie enzovoorts.

Ik heb nu een leuke vriendin, niet de lekkere slanke die ik vroeger wilde maar ik ben ondanks dat gelukkig met haar. Trouwens krijg ik in het buitenland wel veel aandacht van (mooie) vrouwen wat mijn beeld alleen keihard bevestigd over hoe het hier in Nederland werkt.

Dus tja, laten we er niet omheen draaien. Verlaag je eisen (flink), blijf relaxt als je met vrouwen praat. Dan lukt het vroeg of laat wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Snepar op 28-10-2015 23:59:26 ]
pi_157174846
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 23:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Inlevingsvermogen in TS? Rekening houden met zijn gevoelens? Hij moet gewoon eens in de spiegel kijken en ook eens zien waarom geen enkele griet hem wil. Dat is alles wat ik zei. Hard? Misschien. Maar voornamelijk eerlijk en vooral ook waar. Al twee topics lang is het één zielige bedoeling van zelfmedelijden, agressie en denigrerend gedrag. Compassie heeft zijn grenzen, zeker bij iemand die zelf niets wil veranderen. Behalve zijn maagdelijke status dan.
Deze man begrijpt het. ^O^

De ongewenste maagden in dit topic zouden eens keihard voor zichzelf moeten zijn. Maar nee, ondertussen wordt er al 2 topics doorgejammerd en weten we overigens nog steeds niet wat TS zoal tegen vrouwen zegt als hij ze uitvraagt, zodat hij ook daadwerkelijk een advies kan krijgen waar hij wat aan heeft.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:10:09 #79
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157174908
quote:

[..]

maagd alert
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:11:59 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157174940
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:10 schreef fs180 het volgende:

[..]

maagd alert
Dat zei je vriendin een uur geleden ook tegen me,20 minuten later was t de beste seks ooit voor haar

Maar nee, pas een kleine 15 jaar niet meer
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:12:39 #81
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_157174951
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:11 schreef yats het volgende:

[..]

Dat zei je vriendin een uur geleden ook tegen me,20 minuten later was t de beste seks ooit voor haar

confirmed

je wil het te hard knul :')
pi_157174994
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:48 schreef yats het volgende:

[..]

Iedereen wil TS advies geven, al wachten we al 2 topics op wat meer details van zijn kant. Daarnaast is dit topic gekaapt door een aantal maagden die het dan ook maar meteen gebruiken om wat zelfmedelijden te uiten, waardoor het totaal een andere kant op gaat.
pi_157175026
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:07 schreef DaggerOne het volgende:
en weten we overigens nog steeds niet wat TS zoal tegen vrouwen zegt als hij ze uitvraagt
Ik ben vooral benieuwd naar hoe die vrouwen er uit zien..

Als je er goed uitziet als man, en een vrouw vind je (uiterlijk) geil, dan moet je wel echt een gigantische autist zijn wil je het verneuken. Genoeg "mooie" gozers die sociaal gezien echt een mongool zijn, niks bereikt hebben en ga het rest van het trieste lijstje maar af... maar er toch rustig op los kunnen neuken. De meeste hebben er vast wel 1 in hun kenniskring.

TS moet onderaan beginnen. Dat wil zeggen, probeer het echt bij een lelijkerd en werk zo naar boven. Zelfvertrouwen winnen. Het proberen bij een meisje die weet dat ze goed in de markt zit gaat niet werken.
pi_157175067
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:17 schreef Snepar het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd naar hoe die vrouwen er uit zien..

Als je er goed uitziet als man, en een vrouw vind je (uiterlijk) geil, dan moet je wel echt een gigantische autist zijn wil je het verneuken. Genoeg "mooie" gozers die sociaal gezien echt een mongool zijn, niks bereikt hebben en ga het rest van het trieste lijstje maar af... maar er toch rustig op los kunnen neuken. De meeste hebben er vast wel 1 in hun kenniskring.

TS moet onderaan beginnen. Dat wil zeggen, probeer het echt bij een lelijkerd en werk zo naar boven. Zelfvertrouwen winnen. Het proberen bij een meisje die weet dat ze goed in de markt zit gaat niet werken.
Dan moet je ook weten hoe TS er uit ziet lijkt me. Anyway, ik ga er daarbij vanuit dat TS snapt dat ie vrouwen uit zijn 'league' moet aanspreken.
pi_157175347
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:20 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dan moet je ook weten hoe TS er uit ziet lijkt me. Anyway, ik ga er daarbij vanuit dat TS snapt dat ie vrouwen uit zijn 'league' moet aanspreken.
Iemand zijn zelfbeeld kan ook wel verkeerd zijn. Dus daarom gewoon steeds lager blijven mikken. Dat deed ik ook totdat ik het moment bereikte dat ik naar zulke gedrochten keek dat ik dacht "als dit is wat ik kan krijgen, fuck it, ik blijf dan wel alleen".

Ik kan TS ook adviseren om een vrouw te zoeken in Oost Europa ofzo. Heb je nog kans dat je in ieder geval naast iets fatsoenlijks wakker wordt, mocht je iemand ontmoeten. Een collega van mij heeft dat ook gedaan, zo'n kleine kale freak die echt een lekkere Bulgaarse (o.i.d.) thuis heeft zitten.
pi_157175693
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:

Ik was ook lang maagd, tot 23 jaar. Je moet gewoon echt kritisch naar jezelf kijken want als vrouwen (waar je op valt) je nooit zien staan ligt het natuurlijk niet aan hen maar aan jou. Het zegt wel iets over hun voorkeuren.

Ik zie er prima uit (als in slank/atletisch,symmetrisch enz. Ben alleen vrij kort, 178), het lukte niet echt aandacht van "lekkere" vrouwen te krijgen, alleen wanhopige varkentjes. Waarom? Omdat die lekkere vrouwen inderdaad sowieso een flinke minderheid zijn en dat ze de mannen voor het uitkiezen hebben (met ook alle uiterlijke kenmerken die ze willen).

Ik heb nu een leuke vriendin, niet de lekkere slanke die ik vroeger wilde maar ik ben ondanks dat gelukkig met haar. Trouwens krijg ik in het buitenland wel veel aandacht van (mooie) vrouwen wat mijn beeld alleen keihard bevestigd over hoe het hier in Nederland werkt.

Dus tja, laten we er niet omheen draaien. Verlaag je eisen (flink), blijf relaxt als je met vrouwen praat. Dan lukt het vroeg of laat wel.
Shit, zou het erg vinden als ik een vriend heb en hij praat zo over mij met eisen flink verlagen, niet lekker, etc etc
pi_157176030
Wat een totaal gebrek aan respect voor vrouwen en ongelofelijke oppervlakkigheid.
pi_157176086
Best wel. Zou een relatie erom verbreken als iemand zo blijkt te praten en te denken, dus moet je nagaan. 😳
pi_157176198
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 01:28 schreef LadyOracle het volgende:
Wat een totaal gebrek aan respect voor vrouwen en ongelofelijke oppervlakkigheid.
Het is absurd en zwaar vrouw/mensonvriendelijk. Je moet wel erg verbitterd zijn als je zo spreekt over de vrouw.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 07:20:09 #90
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157176827
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:11 schreef yats het volgende:

[..]

Gebruik dit nu serieus als reply? En ik maar denken dat je niet lager kon zinken.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 07:48:08 #91
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157176964
quote:

Als ik een gok mag doen ligt het niet aan je lengte dat je geen aandacht krijgt van 'lekkere' vrouwen maar is dat ook bij jou wederom een gemakkelijk excuus.

Als ik dan ook nog de berichten hieronder van je lees mag je je oprecht doodschamen en heb ik medelijden met je 'vriendin'.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 08:00:51 #92
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157177028
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:40 schreef Snepar het volgende:

[..]

Iemand zijn zelfbeeld kan ook wel verkeerd zijn. Dus daarom gewoon steeds lager blijven mikken. Dat deed ik ook totdat ik het moment bereikte dat ik naar zulke gedrochten keek dat ik dacht "als dit is wat ik kan krijgen, fuck it, ik blijf dan wel alleen".

Ik kan TS ook adviseren om een vrouw te zoeken in Oost Europa ofzo. Heb je nog kans dat je in ieder geval naast iets fatsoenlijks wakker wordt, mocht je iemand ontmoeten. Een collega van mij heeft dat ook gedaan, zo'n kleine kale freak die echt een lekkere Bulgaarse (o.i.d.) thuis heeft zitten.
De meeste aantrekkelijke vrouwen in Zuidoost Europa zien niet in Nederlandse mannen. Saai, gewoontjes, grauw, weinig masculent etc. Je blijft hoogstens zitten met een kutwijf dat zelfs in eigen land geen vent weet te vinden.

Als ik er over na denk pas je dan ook wel bij elkaar.
pi_157177043
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:00 schreef Dven het volgende:

[..]

De meeste aantrekkelijke vrouwen in Zuidoost Europa zien niet in Nederlandse mannen. Saai, gewoontjes, grauw, weinig masculent etc. Je blijft hoogstens zitten met een kutwijf dat zelfs in eigen land geen vent weet te vinden.

Als ik er over na denk pas je dan ook wel bij elkaar.
Of je krijgt een golddigger die op je geld komt teren en verwacht dat je haar hele familie ondersteunt. Daar wordt sinterklaas ook niet vrolijk van.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 08:40:31 #94
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157177270
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Of je krijgt een golddigger die op je geld komt teren en verwacht dat je haar hele familie ondersteunt. Daar wordt sinterklaas ook niet vrolijk van.
Mensen die zigeuners aan de haak slaan zijn sowieso niet goed wijs.
pi_157177287
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Mensen die zigeuners aan de haak slaan zijn sowieso niet goed wijs.
Wel makkelijk, trouwen in een adidas trainingsbroek.
pi_157177378
quote:

Ik zie er prima uit (als in slank/atletisch,symmetrisch enz. Ben alleen vrij kort, 178), het lukte niet echt aandacht van "lekkere" vrouwen te krijgen, alleen wanhopige varkentjes. Waarom?

Niet door je paar centimeter lichaamslengte onder het gemiddelde iig. Christus :')
pi_157177433
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:53 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Waarom zou je daar de nadruk op leggen. Echt zat vrouwen die het minder uitmaakt. Ik heb 2 vrienden van rond de 1.70, 1 is getrouwd de ander heeft net een jaar een kind.

Iedereen kan van zichzelf wel een eigenschap opnoemen die het niet goed doet in de singlesmarkt. Focus je liever op de dingen die je wel aantrekkelijk maken.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 08:55:56 #98
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157177439
quote:

Dus je hebt gewoon gesettled for less? Zo bang om alleen te zijn?
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 08:59:11 #99
16180 crew  CoolGuy
pi_157177469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Waarom zou je daar de nadruk op leggen. Echt zat vrouwen die het minder uitmaakt. Ik heb 2 vrienden van rond de 1.70, 1 is getrouwd de ander heeft net een jaar een kind.

Iedereen kan van zichzelf wel een eigenschap opnoemen die het niet goed doet in de singlesmarkt. Focus je liever op de dingen die je wel aantrekkelijk maken.
Het focussen op iets triviaals als lengte is gewoon een uitvlucht. Als een meid je leuk vind boeit t helemaal niet of je 1.78 of 1.88 bent.

Het is gewoon een excuus om je achter te verschuilen want je kunt je lichaamslengte niet veranderen. En das makkelijk. Dan hoef je niet te dealen met dat je blijkbaar gewoon niet leuk genoeg bent voor vrouwen om met je te daten, wat vaak veroorzaakt wordt door je houding en laat daar nou wel wat mee te doen zijn, maar ja, dan moet je moeite doen en zo, en stel dat het niet lukt, dan heb je gefaald ipv dat je lekker makkelijk naar een boosdoener als 'lengte' kunt wijzen.
pi_157177522
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus je hebt gewoon gesettled for less? Zo bang om alleen te zijn?
Als hij gelukkig is, is het dan settelen voor minder?

Toegegeven, hoe hij het zegt klinkt het wel een beetje zo. Een gevalletje 'als er iets beters voorbij komt dan ga ik daarvoor, maar nu heb ik in ieder geval een vriendin'. Spreekt weinig liefde en veel oppervlakkigheid uit.
pi_157177542
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 23:00 schreef Dven het volgende:

[..]

Mee eens.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 09:07:54 #102
16180 crew  CoolGuy
pi_157177553
quote:
9s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toegegeven, hoe hij het zegt klinkt het wel een beetje zo. Een gevalletje 'als er iets beters voorbij komt dan ga ik daarvoor, maar nu heb ik in ieder geval een vriendin'. Spreekt weinig liefde en veel oppervlakkigheid uit.
Je beantwoord je eigen vraag al. Ik lees het namelijk hetzelfde als jij.
pi_157177593
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je beantwoord je eigen vraag al. Ik lees het namelijk hetzelfde als jij.
Ja klopt. :@

Wel sneu te bedenken dat er nog veel meer van dat soort relaties zijn. Ik snap dat je soms bepaalde eisen moet laten varen, maar spreek dan niet over je vriendin alsof ze een soort troostprijs is. Dan kun je inderdaad beter alleen blijven. :r
  donderdag 29 oktober 2015 @ 09:12:15 #104
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157177597
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 08:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het focussen op iets triviaals als lengte is gewoon een uitvlucht. Als een meid je leuk vind boeit t helemaal niet of je 1.78 of 1.88 bent.

Het is gewoon een excuus om je achter te verschuilen want je kunt je lichaamslengte niet veranderen. En das makkelijk. Dan hoef je niet te dealen met dat je blijkbaar gewoon niet leuk genoeg bent voor vrouwen om met je te daten, wat vaak veroorzaakt wordt door je houding en laat daar nou wel wat mee te doen zijn, maar ja, dan moet je moeite doen en zo, en stel dat het niet lukt, dan heb je gefaald ipv dat je lekker makkelijk naar een boosdoener als 'lengte' kunt wijzen.
Ik ben 1.75 lang. Zal wel gedoemd zijn om eeuwig maagd te blijven. Hij mag nog van geluk spreken dat hij wel drie hele centimeters langer is! ;(
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 09:14:47 #105
16180 crew  CoolGuy
pi_157177632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben 1.75 lang. Zal wel gedoemd zijn om eeuwig maagd te blijven. Hij mag nog van geluk spreken dat hij wel drie hele centimeters langer is! ;(
Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.

Man man man :') 8)7
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 09:16:29 #106
16180 crew  CoolGuy
pi_157177659
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja klopt. :@

Wel sneu te bedenken dat er nog veel meer van dat soort relaties zijn. Ik snap dat je soms bepaalde eisen moet laten varen, maar spreek dan niet over je vriendin alsof ze een soort troostprijs is. Dan kun je inderdaad beter alleen blijven. :r
Mja, maar als je het hebben van een relatie blijkbaar enige status toekent, dan is het hebben van een relatie blijkbaar belangrijker dan de persoon waarmee je de relatie hebt.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 09:16:50 #107
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157177664
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.

Gelukkig is er een techniek die ervoor zorgt dat je langer wordt. Beide benen laten breken en je groeit gemiddeld zo'n 3 cm. Dat hoef ik maar twee keer te laten doen en ik ben langer dan dat jij bent en ik zo je vriendin af kan pakken. Omdat ik langer ben. Dus.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 09:18:58 #108
16180 crew  CoolGuy
pi_157177695
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Gelukkig is er een techniek die ervoor zorgt dat je langer wordt. Beide benen laten breken en je groeit gemiddeld zo'n 3 cm. Dat hoef ik maar twee keer te laten doen en ik ben langer dan dat jij bent en ik zo je vriendin af kan pakken. Omdat ik langer ben. Dus.
Ja, exact, zo 'makkelijk' is het. Vrouwen zitten ook zo simpel in mekaar dat hrt ze helemaal niet gaat om mannelijkheid, karakter, persoonlijkheid, zorgzaamheid, houding, etc. Nee nee, dat doet er niet toe. Die hebben gewoon allemaal een meetlintje bij zich. Makkelijk toch?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:00:19 #109
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157178289
quote:

[..]

Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere super lekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.

Okay en nu 1.63m.

Als je 1.70m of meer bent, dan maken die paar cm inderdaad waarschijnlijk niet uit, maar in begin 1.60m, maakt dat degelijk wel een probleem / verschil. Ik kan alleen mijn ervaringen laten spreken en om nu te zeggen dat lengte niet een belangrijke, al dan niet een beslissende factor is, in de meeste gevallen voor vrouwen, klopt gewoon niet.

Geen maagd meer btw, voordat jullie daar weer over gaan miepen.
pi_157178352
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Okay en nu 1.63m.

Als je 1.70m of meer bent, dan maken die paar cm inderdaad waarschijnlijk niet uit, maar in begin 1.60m, maakt dat degelijk wel een probleem / verschil. Ik kan alleen mijn ervaringen laten spreken en om nu te zeggen dat lengte niet een belangrijke, al dan niet een beslissende factor is, in de meeste gevallen voor vrouwen, klopt gewoon niet.

Als je echt klein bent val je bij veel vrouwen inderdaad af. Net zoals veel mannen niet op een vrouw van 2 meter zouden vallen.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:10:40 #111
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157178477
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:12 schreef fs180 het volgende:

[..]

confirmed

je wil het te hard knul :')
_O- Right...
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 11:01:02 #112
16180 crew  CoolGuy
pi_157179236
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Okay en nu 1.63m.

Prima, wat is daar mee? Ik ken best wel wat mensen van rond die lengte. Allemaal vriendinnen. Hell, ik ken zelfs een liliputter (ja echt) die een vriendin heeft, en guess what, die is zelf geen liliputter, en voor je denkt dat ze dan wel heel lelijk zal zijn... Ik denk dat de meeste mannen daar graag een spreekwoordelijk beschuitje mee zouden willen eten, en die zijn al een paar jaar samen.

Maar zijn persoonlijkheid en houding zijn dan ook super.

Moraal: het kan echt wel. 1.63m maakt je geen freak, dus om t daar op te gooien is wel lekker makkelijk, maar ik denk, gebaseerd op posts die ik van je lees, dat de meeste vrouwen afknappen op je houding en instelling, niet zo zeer op je lengte.
pi_157179597
quote:

[..]

Maar 180 is wel oké.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 11:35:30 #114
416020 K44S
The bearded man
pi_157179788
En? Ts? Al geneukt?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157180255
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Prima, wat is daar mee? Ik ken best wel wat mensen van rond die lengte. Allemaal vriendinnen. Hell, ik ken zelfs een liliputter (ja echt) die een vriendin heeft, en guess what, die is zelf geen liliputter, en voor je denkt dat ze dan wel heel lelijk zal zijn... Ik denk dat de meeste mannen daar graag een spreekwoordelijk beschuitje mee zouden willen eten, en die zijn al een paar jaar samen.

Maar zijn persoonlijkheid en houding zijn dan ook super.

Moraal: het kan echt wel. 1.63m maakt je geen freak, dus om t daar op te gooien is wel lekker makkelijk, maar ik denk, gebaseerd op posts die ik van je lees, dat de meeste vrouwen afknappen op je houding en instelling, niet zo zeer op je lengte.
Dat zijn echt de uitzonderingen op de regel hoor. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken komt naar voren dat vrouwen een zeer grote voorkeur hebben voor lange mannen en mannen die kleiner zijn dan zij als dealbreaker zien. Met die lengte heb je in Nederland echt wel een ontzettend moeilijk opgave om een leuke vriendin te krijgen. Dan moet je jouw lengte zien te compenseren door bijvoorbeeld heel rijk te zijn.
pi_157180365
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat zijn echt de uitzonderingen op de regel hoor. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken komt naar voren dat vrouwen een zeer grote voorkeur hebben voor lange mannen en mannen die kleiner zijn dan zij als dealbreaker zien. Met die lengte heb je in Nederland echt wel een ontzettend moeilijk opgave om een leuke vriendin te krijgen. Dan moet je jouw lengte zien te compenseren door bijvoorbeeld heel rijk te zijn.
Maak t toch niet zo moeilijk. Als je leuk bent krijg je heus wel een partner.

Ja, als je niet zo lang bent is dat niet fantastisch aantrekkelijk voor wat vrouwen. Maar geen schande :'), genoeg die er geen probleme mee hebben.
pi_157180446
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maak t toch niet zo moeilijk. Als je leuk bent krijg je heus wel een partner.

Ja, als je niet zo lang bent is dat niet fantastisch aantrekkelijk voor wat vrouwen. Maar geen schande :'), genoeg die er geen probleme mee hebben.
Zou jij willen daten met een man van rond de 1.60m?
pi_157180475
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:13 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zou jij willen daten met een man van rond de 1.60m?
Ik niet, andere wel.
pi_157180498
quote:

[..]

Haha mn beste vriend is korter dan ik en denk rond de 1.70 en heeft belachelijk veel sex. Voor zover ik weet is hij niet rijk. Alle mannen die geloven dat je rijk moet zijn om een vrouw te vangen die zullen ook alleen maar golddiggers vangen met die instelling |:(
pi_157180518
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:35 schreef K44S het volgende:
En? Ts? Al geneukt?
_O-
pi_157180530
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:14 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik niet, andere wel.
Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.
pi_157180551
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:15 schreef Kompart het volgende:

[..]

Haha mn beste vriend is korter dan ik en denk rond de 1.70 en heeft belachelijk veel sex. Voor zover ik weet is hij niet rijk. Alle mannen die geloven dat je rijk moet zijn om een vrouw te vangen die zullen ook alleen maar golddiggers vangen met die instelling |:(
Dan is nog altijd 10 cm langer dan 1.60 en je bent langer dan een groot deel van de vrouwen. Pas wanneer je dat niet bent ben je echt fucked.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:18:24 #123
416020 K44S
The bearded man
pi_157180576
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

_O-
2, bijn 3 topics over seks en daten.

Het probleem valt heel snel op te lossen via een hoer.
Wil je dat niet? Dan moet je moeite doen om chicks te versieren. Is online-dating niets voor je (ook niet voor mij is gebleken) dan moet je de kroeg in.... of ergens heen waar je "Ik voel mij hier goed bij" uitstraalt.

Het kan zo makkelijk zijn.
pi_157180588
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:17 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dan is nog altijd 10 cm langer dan 1.60 en je bent langer dan een groot deel van de vrouwen. Pas wanneer je dat niet bent ben je echt fucked.
Ik dacht dat de gemiddelde vrouw in Nederland 1.75 was? In ieder geval heeft hij genoeg langere vrouwen gehad en zelfs vriendinnen dus of hij heeft zoveel geluk of het ligt toch wel aan hoe jij op vrouwen overkomt.
pi_157180624
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ik dacht dat de gemiddelde vrouw in Nederland 1.75 was? In ieder geval heeft hij genoeg langere vrouwen gehad en zelfs vriendinnen dus of hij heeft zoveel geluk of het ligt toch wel aan hoe jij op vrouwen overkomt.
Het gemiddelde van de volwassen Nederlandse vrouw is momenteel 1.69m. Je vriend is duidelijk heel goed met vrouwen. Waarschijnlijk ook bovengemiddeld knap. Lang niet elke kleine man heeft dat geluk of in zich om zo te worden. Het is weer een uitzondering op de regel.
pi_157180649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het gemiddelde van de volwassen Nederlandse vrouw is momenteel 1.69m.
Ook goed maar waarom focussen op de groep vrouwen die niet op je valt vanwege je lengte. Het is misschien moeilijker maar niet onmogelijk om iemand te krijgen met 1.60 helemaal als een lilliputter het kan lijkt mij.
pi_157180650
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef Kompart het volgende:

[..]

Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.
pi_157180659
Ik snap dat een negatief verleden moeilijk is om mee om te gaan, maar op dit punt ben jij degene die deze negativiteit voortzet en je leven laat beïnvloeden. Ik zou je aanraden om hier met een professional over te praten. Je bent geconditioneerd om op een bepaalde manier te denken, je te gedragen en te handelen. Alleen met een streng schema, een heropvoedingscursus als het ware, is dit uit je systeem te krijgen. Gedachten oefeningen en sociale training zijn nodig.
pi_157180674
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.
Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.
pi_157180700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Kompart het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.
Ik heb hem vaak genoeg bezig gezien en het gaat van "ugh, wie is die dwerg" naar "wat een toffe gast" binnen 5 minuten.
pi_157180711
quote:

[..]

quote:

[..]

Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
pi_157180742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Kompart het volgende:

[..]

Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 12:25:45 #133
16180 crew  CoolGuy
pi_157180748
quote:

[..]

Oh sure, natuurlijk moet je dan heel rijk zijn, wat eigenlijk zijn alle vrouwrn golddiggende kuthoeren natuurlijk. Wat dacht je er van om eens gewoon een toffe gozer te zijn zonder zelfmedelijden die gewoon positief in t leven staat en ook een dergelijke houding heeft.

Moet je es kijken wat er dan gebeurd, ook al ben je bv maar 1.63. Jezus tering zeg, een onderzoek gaan aanhalen om te bewijzen dat omdat je geen vriendin hebt, dat ligt aan iets waar je niks aan kunt doen, terwijl er volksstammen mannen zijn die wat kleiner zijn met gewoon een vriendin. Alles om maar de verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen.

Je wil het hebben over lengte? Omdat het afwijkt van wat 'normaal' is? Er zijn wel meer afwijkingen die je kunt hebben. Handicaps bijvoorbeeld. Ik heb er eentje, maar dat beperkt me niet in het krijgen van een relatie hoor. Sterker nog, ik woon samen met mijn vriendin, en daar draaien de meeste mannen hun hoofdje wel ene paar keer voor om.

Its all in the attitude.
pi_157180749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

[..]

Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
Als je ergens te kort komt zul je het moeten compenseren met andere kwaliteiten. Iemand die eruit ziet als een fotomodel hoeft geen geweldige sociale skills te hebben etc.
pi_157180787
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh sure, natuurlijk moet je dan heel rijk zijn, wat eigenlijk zijn alle vrouwrn golddiggende kuthoeren natuurlijk. Wat dacht je er van om eens gewoon een toffe gozer te zijn zonder zelfmedelijden die gewoon positief in t leven staat en ook een dergelijke houding heeft.

Moet je es kijken wat er dan gebeurd, ook al ben je bv maar 1.63. Jezus tering zeg, een onderzoek gaan aanhalen om te bewijzen dat omdat je geen vriendin hebt, dat ligt aan iets waar je niks aan kunt doen, terwijl er volksstammen mannen zijn die wat kleiner zijn met gewoon een vriendin. Alles om maar de verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen.

Je wil het hebben over lengte? Omdat het afwijkt van wat 'normaal' is? Er zijn wel meer afwijkingen die je kunt hebben. Handicaps bijvoorbeeld. Ik heb er eentje, maar dat beperkt me niet in het krijgen van een relatie hoor. Sterker nog, ik woon samen met mijn vriendin, en daar draaien de meeste mannen hun hoofdje wel ene paar keer voor om.

Its all in the attitude.
Waarom betrek je het op mij persoonlijk? Ik ben zelf 1.93m dus ik heb de problemen waar kleine mannen tegenaan lopen helemaal niet. Maar ik zie het om mij heen wel gebeuren.
pi_157180794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je ergens te kort komt zul je het moeten compenseren met andere kwaliteiten. Iemand die eruit ziet als een fotomodel hoeft geen geweldige sociale skills te hebben etc.
Fout. Een fotomodel (tenzij werkelijk bekend en dus al een identiteit heeft) moet ook initiatief nemen. Ik zie veel "knappe" kerels in clubs alleen staan omdat ze geen initiatief nemen. Je moet je identiteit sociaal ontwikkelen voor de ander in een ontmoeting. Zonder sociale identiteit besta je niet. Compenseren is onzin en een bron van onzekerheid. Dat idee zal nooit werken.
pi_157180800
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.
Ja klopt maar statistisch gezien vis ik ook in een kleinere vijver dan de gemiddelde blanke Nederlander aangezien ik een buitenlandse afkomst heb. Maar heb toch een blanke Nederlandse vriendin aan de haak geslagen dus ja t is maar hoe graag je t wilt.
pi_157180803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:35 schreef K44S het volgende:
En? Ts? Al geneukt?
Hahaha, TS reageert al niet eens meer XD
pi_157180826
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Fout. Een fotomodel (tenzij werkelijk bekend en dus al een identiteit heeft) moet ook initiatief nemen. Ik zie veel "knappe" kerels in clubs alleen staan omdat ze geen initiatief nemen. Je moet je identiteit sociaal ontwikkelen voor de ander in een ontmoeting. Zonder sociale identiteit besta je niet. Compenseren is onzin en een bron van onzekerheid. Dat idee zal nooit werken.
Dit dus en zelfs als je een bekend fotomodel bent. Je zal nog steeds een gesprek moeten kunnen voeren, misschien minder goed als iemand die onbekend is bij zo'n vrouw. Maar als je niks te melden hebt en alleen met ja en nee antwoord en niks toevoegt dan knappen de meeste vrouwen alsnog af.
pi_157180833
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef K44S het volgende:

[..]

2, bijn 3 topics over seks en daten.

Het probleem valt heel snel op te lossen via een hoer.
Wil je dat niet? Dan moet je moeite doen om chicks te versieren. Is online-dating niets voor je (ook niet voor mij is gebleken) dan moet je de kroeg in.... of ergens heen waar je "Ik voel mij hier goed bij" uitstraalt.

Het kan zo makkelijk zijn.
Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
pi_157180874
Ik ben vrij lang, breed gebouwd, zie er redelijk tot goed uit, maar als ik geen initiatief neem word ik tijdens een stapavond ook slechts sporadisch op subtiele wijze benaderd (wat eigenlijk nog het initiatief bij mij plaatst) of heel heeeel soms op directe wijze benaderd door vreemde vrouwen. Zo gaat het nou eenmaal ongeacht hoe je eruit ziet. Als je jezelf wegcijfert dan doet de rest dat ook. Dat lang, breed en knap zijn automatisch vrouwen aantrekt als strontvliegen is zware bullshit. Ze doet op z'n hoogst een kleine aanzet om haar interesse te tonen. Daarna ligt het initiatief weer bij de man. Uitzonderingen zijn vrouwen die wat ouder zijn, 35+ veelal. Die willen nog wel eens zeer direct op de man afstappen.
pi_157180892
quote:

[..]

Eens.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:34:23 #143
416020 K44S
The bearded man
pi_157180910
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Hahaha, TS reageert al niet eens meer XD
Dan kan het topic net zo goed gesloten worden... maar dat is aan de moderators natuurlijk/
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
Dan moeten zij daar iets aan veranderen.
En de bullshit van: "ja maar.. men moet je nemen zoals je bent!" is dan niet meer van toepassing.

Als iemand zegt"hmmm, het lijkt wel als of niemand mij mag!(in de zin van vriendschap en laatstaan omgang)".... als die persoon dat zelf al zegt, en je hoort in de wandelgangen dat niemand die persoon echt mag om de persoonlijkheid. Dan is het tijd voor die persoon(in dien dat zij/hij wil dat er vriendschappen ontstaan) er iets aan te doen.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:36:04 #144
416020 K44S
The bearded man
pi_157180928
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:32 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ben vrij lang, breed gebouwd, zie er redelijk tot goed uit, maar als ik geen initiatief neem word ik tijdens een stapavond ook slechts sporadisch op subtiele wijze benaderd (wat eigenlijk nog het initiatief bij mij plaatst) of heel heeeel soms op directe wijze benaderd door vreemde vrouwen. Zo gaat het nou eenmaal ongeacht hoe je eruit ziet. Als je jezelf wegcijfert dan doet de rest dat ook. Dat lang, breed en knap zijn automatisch vrouwen aantrekt als strontvliegen is zware bullshit. Ze doet op z'n hoogst een kleine aanzet om haar interesse te tonen. Daarna ligt het initiatief weer bij de man.
Zelfde (behalve doorgehaalde) 'probleem'

Je moet echt charisma en sexappeal uitstralen. Sommige mannen doen dat, sommige niet.
Doe je dat niet? Dan moet je 'werken' voor je seks
pi_157180992
quote:
Dat ontkent niemand, iedereen weet en snapt dat het voor een kleine man moeilijker is. Maar wat helpt het TS om dat telkens te benoemen? Voor iemand met een IQ <70 is het ook vissen in een kleine vijver. Sommige mensen hebben dat lot nou eenmaal.
Het gaat er juist om hoe je daarmee omgaat.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 12:43:00 #146
16180 crew  CoolGuy
pi_157181037
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom betrek je het op mij persoonlijk? Ik ben zelf 1.93m dus ik heb de problemen waar kleine mannen tegenaan lopen helemaal niet. Maar ik zie het om mij heen wel gebeuren.
Nee het is niet jou persoonlijk. Maar jij verdedigt dat standpunt wel en toch zijn er genoeg mannen van die lengte die wel een vriendin hebben, dus dan kun jij met onderzoeken komen wat je wil, maar die mannen die wel een vriendin hebben doen dus iets heel goed, en ik denk zomaar dat dat vooral met hun instelling te maken heeft, niet met of je geld hebt of niet.
pi_157181167
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.
Als je een heel mooi hoofd hebt en sociaal bent maakt t ook niet uit. Je stelt je een beetje aan.
pi_157181214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

En zo zijn er veel dingen die maken dat je in eerste instantie automatisch niet leuk bent voor een hoop leden van het andere geslacht. Daar is lengte er maar een van. Denk aan mager of voller, grote borsten of kleine borsten, blond of donker, huidskleur, kleding. Allemaal uiterlijkheden waar veel mensen in eerste instantie op af kunnen knappen of juist op kunnen vallen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157181312
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En zo zijn er veel dingen die maken dat je in eerste instantie automatisch niet leuk bent voor een hoop leden van het andere geslacht. Daar is lengte er maar een van. Denk aan mager of voller, grote borsten of kleine borsten, blond of donker, huidskleur, kleding. Allemaal uiterlijkheden waar veel mensen in eerste instantie op af kunnen knappen of juist op kunnen vallen.
dat zijn allemaal dingen waaraan gesleuteld kan worden

Lengte niet, en past helemaal niet in dat rijtje

Huidskleur kan in je voor- nadeel werken maar lengte zeer zeker niet

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2015 13:04:09 ]
pi_157181336
quote:

Nu maar hopen dat je vriendin nooit op fok gaat komen en dit leest. :D
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157181370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat je vriendin nooit op fok gaat komen en dit leest. :D
erg he :P
pi_157181468
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

dat zijn allemaal dingen waaraan gesleuteld kan worden

Lengte niet, en past helemaal niet in dat rijtje

Huidskleur kan in je voor- nadeel werken maar lengte zeer zeker niet
Ik vind het echt onzin.

Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.

Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen ;)

Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
pi_157181526
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

[..]

En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
pi_157181544
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:

[..]

En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
Dan werk je daaraan.
pi_157181571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Precies!
pi_157181592
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:17 schreef habitue het volgende:

[..]

Dan werk je daaraan.
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
pi_157181594
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Als je een heel mooi hoofd hebt en sociaal bent maakt t ook niet uit. Je stelt je een beetje aan.
Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:21:12 #158
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157181601
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het echt onzin.

Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.

Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen ;)

Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
Je bent 164 en je hebt een vriend die groter dan je is. Lijkt mij geen onzin dus, ook al maken hakken je groter.

Ik maak er geen probleem van, maar het is blijkbaar wel een probleem.
pi_157181619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:23:57 #160
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157181631
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:

[..]

_O-
pi_157181643
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:

[..]

Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
Dat klopt, en wat maakt dat uit? Als je iemand vindt waar je gelukkig mee wordt wat boeit het verder?
pi_157181645
quote:

[..]

Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 13:25:08 #163
16180 crew  CoolGuy
pi_157181657
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:

[..]

Ja, raar he? Dan kom je over als een bang klein vogeltje en dat is niet interessant voor veel vrouwen nee. Jezus zeg, wat wil je dan, eisen dat vrouwen je ook dan zien staan, gewoon omdat dat makkelijker dan er zelf wat aan doen?
pi_157181682
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.
Wauw, agressie. Waarom dat?
pi_157181729
quote:

[..]

Goed in wat?
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 13:33:26 #166
16180 crew  CoolGuy
pi_157181781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Goed in wat?
Gokje: vrouwen versieren/regelen.

Je eigenwaarde ophangen aan zoiets is al issue nummer 1.
pi_157181824
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gokje: vrouwen versieren/regelen.

Je eigenwaarde ophangen aan zoiets is al issue nummer 1.
Precies.
En meteen ook een afknapper voor een hoop vrouwen, die dan juist weer helemaal niets moeten hebben van zo'n player.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 13:36:45 #168
16180 crew  CoolGuy
pi_157181850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Precies.
En meteen ook een afknapper voor een hoop vrouwen, die dan juist weer helemaal niets moeten hebben van zo'n player.
Wannabe player he ;) want een echte player heeft dit soort issues niet.
pi_157181870
quote:

[..]

Ik ben ook van nature introvert, nog steeds eigenlijk. Het is misschien harder werken dan iemand die het van nature heeft, maar wat maakt dat uit? De 1 heeft is gewoon wat meer gezegend dan de ander. Thats life, just accept it.
pi_157181941
quote:

[..]

Maar moet je dat dan wel willen? Kan je niet beter werken aan een fijne vorm van introvert zijn?
Gewoon het leven beter maken voor jezelf, veranderen waar jij echt als persoon voordelen aan hebt?
Denk niet dat het verstandig is om in wat anders te willen veranderen, wees gewoon de beste zelf die je kan zijn.

Klinkt echt heel cliche, maar er zit dan ook een fikse kern van waarheid in. Als introvert persoon kan je best zo nu en dan een extrovert uitstapje maken, maar je blijft een introvert. Altijd maar extrovert doen werkt dan gewoon niet goed, wordt geforceerd.
Er is alleen een verschil tussen introvert zijn en introvert als smoes gebruiken. Je moet niet zeggen ik ben introvert dus ik stap minder makkelijk op mensen af, je moet zeggen ik ben introvert dus ik maak een kort uitstapje naar extrovert om op mensen af te stappen. Als je die grens over bent zou het als introvert ook gewoon goed moeten gaan (als in normaal prettig sociaal contact).
Gebruik het dus niet als smoes waarom je iets niet doet, weet ermee om te gaan op die negatieve puntjes en gebruik de positieve punten van introvert zijn in je verdere sociale gedrag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157182049
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het echt onzin.

Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_157182082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.
Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.
Klein verschil.

Mijn vriend heeft voldoende zelfvertrouwen en vertrouwen in mij om hier samen met mij om te kunnen lachen.
pi_157182134
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.
Klein verschil.

Mijn vriend heeft voldoende zelfvertrouwen en vertrouwen in mij om hier samen met mij om te kunnen lachen.
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_157182209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?
Alle mannen lopen altijd met een grote boog om een vrouw heen die gebonden lijkt te zijn? Want dan een kansje wagen is echt zo vreselijk not done dat je dat maar beter achterwege kunt laten?

Ik vind dat je overdrijft. Gelukkig is mijn vriend ook niet zo onzeker om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
pi_157182280
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?
Alle mannen lopen altijd met een grote boog om een vrouw heen die gebonden lijkt te zijn? Want dan een kansje wagen is echt zo vreselijk not done dat je dat maar beter achterwege kunt laten?

Ik vind dat je overdrijft. Gelukkig is mijn vriend ook niet zo onzeker om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
Nouja nee, ik vind het niet onbenullig als iemand schijt heeft aan de partner van iemand als het duidelijk is dat die er naast staat.
Duidelijk maken dat je vriendje ernaast staat lijkt mij voldoende. Hoe dan ook, het is respectloos gedrag naar je vriendje toe en om die reden respectloos van jou om daarin mee te gaan.

Ik denk inderdaad dat het not-done is een bezette vrouw te versieren ja, is dat zo raar? Waarom zou je daar wel een "kansje bij wagen"??

Dit heeft verder niet zoveel met onzekerheid te maken.
pi_157182323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja nee, ik vind het niet onbenullig als iemand schijt heeft aan de partner van iemand als het duidelijk is dat die er naast staat.
Duidelijk maken dat je vriendje ernaast staat lijkt mij voldoende. Hoe dan ook, het is respectloos gedrag naar je vriendje toe en om die reden respectloos van jou om daarin mee te gaan.

waarin mee te gaan? Je leest niet echt heel erg goed, he?
Overigens, 'vriendje' vind ik wat denigrerend klinken voor de man waar ik al ruim 10 jaar mee samen ben en waarmee ik een dochter heb :)
quote:
Ik denk inderdaad dat het not-done is een bezette vrouw te versieren ja, is dat zo raar? Waarom zou je daar wel een "kansje bij wagen"??

Dit heeft verder niet zoveel met onzekerheid te maken.
Nee, van onzekerheid had deze man duidelijk geen last.

Ik vind het principe dat je een bezette vrouw niet wil versieren heel prima. Ik zou ook geen bezette man versieren. Ik denk alleen dat je ze niet de kost wil geven die vinden dat dat prima kan. En ja, ergens is het ook de verantwoordelijkheid van degene die bezet is om er niet op in te gaan, toch?
pi_157182455
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

waarin mee te gaan? Je leest niet echt heel erg goed, he?
Overigens, 'vriendje' vind ik wat denigrerend klinken voor de man waar ik al ruim 10 jaar mee samen ben en waarmee ik een dochter heb :)

[..]

Nee, van onzekerheid had deze man duidelijk geen last.

Ik vind het principe dat je een bezette vrouw niet wil versieren heel prima. Ik zou ook geen bezette man versieren. Ik denk alleen dat je ze niet de kost wil geven die vinden dat dat prima kan. En ja, ergens is het ook de verantwoordelijkheid van degene die bezet is om er niet op in te gaan, toch?
Ja daarom zeg ik er ook iets van tegen jou. Als je leuk meegaat in dat versierspel dan vind ik dat niet kunnen. Uberhaupt aandacht schenken aan iemand die agressief zou versieren met je vriend er naast... Meh niet tof.

Als mensen vinden dat dat wel kan prima uiteraard, maar dan getuigd een beetje voorzichtigheid in ieder geval van respect. (en betrek dan iig beide in het gesprek)

Ik zou het overigens niet raar vinden als ik een stelletje zie en ik ga de vrouw agressief versieren dat ik een poeier op mijn gezicht krijg.
pi_157182473
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja daarom zeg ik er ook iets van tegen jou. Als je leuk meegaat in dat versierspel dan vind ik dat niet kunnen. Uberhaupt aandacht schenken aan iemand die agressief zou versieren met je vriend er naast... Meh niet tof.

Als mensen vinden dat dat wel kan prima uiteraard, maar dan getuigd een beetje voorzichtigheid in ieder geval van respect. (en betrek dan iig beide in het gesprek)

Ik zou het overigens niet raar vinden als ik een stelletje zie en ik ga de vrouw agressief versieren dat ik een poeier op mijn gezicht krijg.
Wat is in hemelsnaam agressief versieren :? Klinkt niet als iets dat veel kans van slagen maakt.
pi_157182542
Sowieso gaar dat je iemand gaat versieren met de partner ernaast, kan het me haast niet voorstellen. Moet je wel en enorme sukkel zijn. :P
pi_157182567
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus als een vrouw met een man is, mag ze niet meer zelf bepalen over haar leven? Fijn ben jij. Vrouwen zijn niet de eigendom van hun partner.
pi_157182581
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:16 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dus als een vrouw met een man is, mag ze niet meer zelf bepalen over haar leven? Fijn ben jij. Vrouwen zijn niet de eigendom van hun partner.
Wat een onzin zeg, het enige wat ik hier zeg is dat mensen in een relatie respect voor elkaar moeten hebben. Mijn mening is over dit specifieke geval dat ik dat i.i.g. respectloos vind. Ik verwacht wel dat een vrouw die mijn vriendin zou zijn daar rekening mee houdt.

In een relatie vinden veel mensen het ook niet okay dat de ander buiten de deur neukt. Maar hey, mag dat persoon dan niet zelf meer bepalen over zijn/haar leven? Lekker ben jij! Mannen / vrouwen zijn geen eigendom van hun partner!

Maak deze discussie alsjeblieft niet sekse afhankelijk, want dat is die niet, dit geldt ook voor de man die versierd wordt.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 14:19:49 #182
16180 crew  CoolGuy
pi_157182606
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:14 schreef BeeGees het volgende:
Sowieso gaar dat je iemand gaat versieren met de partner ernaast, kan het me haast niet voorstellen. Moet je wel en enorme sukkel zijn. :P
Ja maar Miss_Sly gaf ook al aan dat het heel anders was afgelopen als ze vrijgezel was geweest. Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.
pi_157182623
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.
Ook een reden waarom ik op haar reageerde. Ik verwacht een beetje dat ze interesse terug liet zien met haar schrijfstijl.
pi_157182780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, het enige wat ik hier zeg is dat mensen in een relatie respect voor elkaar moeten hebben. Mijn mening is over dit specifieke geval dat ik dat i.i.g. respectloos vind. Ik verwacht wel dat een vrouw die mijn vriendin zou zijn daar rekening mee houdt.

In een relatie vinden veel mensen het ook niet okay dat de ander buiten de deur neukt. Maar hey, mag dat persoon dan niet zelf meer bepalen over zijn/haar leven? Lekker ben jij! Mannen / vrouwen zijn geen eigendom van hun partner!

Maak deze discussie alsjeblieft niet sekse afhankelijk, want dat is die niet, dit geldt ook voor de man die versierd wordt.
Je weet niets over dit specifieke geval.
dat ik een relatie heb, betekent niet dat ik niet meer kan zien of ik een man aantrekkelijk zou vinden. Het betekent voor mij echter wel dat ik niet beschikbaar ben en dat ook meteen duidelijk maak. Zo ook nu.

Ik heb medelijden met jouw partner als het feit alleen al dat het jouw partner is, betekent dat ze met oogkleppen op rond moet lopen en niet eens mag zien dat iemand aantrekkelijk is. Laat staan met deze persoon praten.

overigens kreeg ik geen natte mossel van die man :') constateren dat iemand niet onaantrekkelijk is, is echt nog wel verwijderd van geil worden voor mij.
pi_157182792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar Miss_Sly gaf ook al aan dat het heel anders was afgelopen als ze vrijgezel was geweest. Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.
Ik heb helemaal niets gezegd over hoe ik gereageerd heb.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 14:35:22 #186
16180 crew  CoolGuy
pi_157182816
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets gezegd over hoe ik gereageerd heb.
Jawel, je hebt hem afgewezen, das toch ook ene reactie? En je hebt wel degelijk gezegd dat als je vrijgezel was geweest, het heel anders was afgelopen. Als ik de aanname doe dat jij iemand wel aantrekkelijk en of interessant moet vinden voor je er in mee gaat denk dat de persoon die je probeerde te versieren jou wel interesseerde.
pi_157182871
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, je hebt hem afgewezen, das toch ook ene reactie? En je hebt wel degelijk gezegd dat als je vrijgezel was geweest, het heel anders was afgelopen. Als ik de aanname doe dat jij iemand wel aantrekkelijk en of interessant moet vinden voor je er in mee gaat denk dat de persoon die je probeerde te versieren jou wel interesseerde.
Afgewezen, inderdaad. Maar hoezo zou ik dan anders gereageerd hebben als ik er totaal niets aan gevonden zou hebben? Dan zou ik hem niet afgewezen hebben?
Ja, ik vond hem wel wat hebben, en als vrijgezel zou ik er anders in staan, maar om dan te zeggen dat hij me interesseerde, vind ik te veel gezegd. Jij ziet als je in een relatie niet meer of je iemand aantrekkelijk zou kunnen vinden?
pi_157182945
Naja vind het gewoon raar om iemand op die manier te versieren, beetje respectloos inderdaad
pi_157182998
Anyway, zoals wel blijkt had die kerel geen last van onzekerheid over zijn lengte :+ dat was wat ik probeerde te zeggen. Hoe en wat met betrekking tot die (mislukte) versierpoging is verder tamelijk off topic.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:57:14 #190
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157183105
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:49 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, zoals wel blijkt had die kerel geen last van onzekerheid over zijn lengte :+ dat was wat ik probeerde te zeggen. Hoe en wat met betrekking tot die (mislukte) versierpoging is verder tamelijk off topic.
Ik ook niet, dat voegt weinig toe.
pi_157183255
quote:

[..]

Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.

Je kunt verder weinig doen aan je lengte, dus voor kleine mannen zit er niets anders op dan zich op andere vlakken te verbeteren. Maar ik vind het ronduit debiel hoe hier telkens het belang van lengte gebagatelliseerd wordt.
pi_157183748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:

[..]

Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.

Je kunt verder weinig doen aan je lengte, dus voor kleine mannen zit er niets anders op dan zich op andere vlakken te verbeteren. Maar ik vind het ronduit debiel hoe hier telkens het belang van lengte gebagatelliseerd wordt.
Echt he. Het doet me denken aan vrouwen die tegen een man die bij hun in de friendzone zitten zeggen dat ze een ongelofelijke catch zijn en dat vele vrouwen dolgelukkig zouden zijn met een man als hem. Maar het zelf niet zien zitten en ook geen vrouwen kunnen noemen die dat daadwerkelijk vinden.
pi_157183750
quote:

[..]

Ik ben 196 cm, merk er niet veel van hoor.
pi_157183771
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:44 schreef netchip het volgende:

[..]

Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.
pi_157183849
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:45 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.
Mja. Er wordt wel veel naar me gegluurd ja.
Op school denken ze echter dat ik een gigantische nerd ben omdat ik altijd hoge cijfers haal. :') Vooroordelen much.
pi_157183850
quote:

[..]

Ja maar als lange man ook. Als donker persoon in een voornamelijk blank land ben je bij een groot gedeelte ook kansloos. Je moet je gewoon richten op de vrouwen waar je niet kansloos bij bent dan van tevoren er van uitgaan dat het een kansloze situatie is.
pi_157183945
quote:

[..]

Ik vind dat je je aanstelt.
pi_157183959
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:51 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ja maar als lange man ook. Als donker persoon in een voornamelijk blank land ben je bij een groot gedeelte ook kansloos. Je moet je gewoon richten op de vrouwen waar je niet kansloos bij bent dan van tevoren er van uitgaan dat het een kansloze situatie is.
Wat versta je onder donker? Getinte mensen doen het best goed overal volgens mij.
pi_157184022
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:55 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ten eerste stel ik me niet aan, want ik klaag niet. En ten tweede ga je compleet voorbij aan wat ik zeg.
pi_157184066
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:00 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ten eerste stel ik me niet aan, want ik klaag niet. En ten tweede ga je compleet voorbij aan wat ik zeg.
Het is aanstellerij.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:04:49 #201
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184082
Nu nog even noemen dat vrouwen op bad guys vallen. Dan hebben we alles gehad.
pi_157184090
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:04 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Het is aanstellerij.
Goede argumentatie ook.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:06:19 #203
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184113
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:05 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Goede argumentatie ook.
Ik liep een keer op stelten in de club en alsnog kreeg ik geen aandacht van de chicks. Conclusie : Lengte is niet van belang.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:07:17 #204
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157184129
quote:

[..]

Erg goed onderbouwd ook.
pi_157184169
quote:

[..]

Kun je ook nog discussieren door inhoudelijk op iemands argumenten in te gaan of blijft het alleen bij op de man spelen?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:10:12 #206
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184194
Wanneer je een beetje looks, babbel of bankkaart hebt dan krijg je ook als kleine man langere chicks gefixed.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 16:10:27 #207
16180 crew  CoolGuy
pi_157184200
quote:

[..]

Beweer je nou echt dat het begint vanuit lengte...? En dat als dat goed zit de rest volgt? Per definitie?
pi_157184219
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 15:44 schreef netchip het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je binnen bent als je lang bent, maar wel dat je behoorlijk verneukt bent als je klein bent. Ik ben 190 cm en ik merk het wel, heb het ze zelf vaak zat horen zeggen:
"Nee, ik mag met hakken echt niet langer zijn. Dat is echt een afknapper."
"Nee, kleine mannen zijn niet aantrekkelijk"
"Nee, Bolivianen zijn niks, veel te klein" (Boliviaanse in Bolivia)
Etc. Anekdotisch natuurlijk, dus geen bewijs, maar ik heb er echt van opgekeken hoe belangrijk lengte kennelijk is.

En op Tinder wordt ook opgelucht ademgehaald als ik mn lengte zeg. Die dus overigens niet heel lang is, maar wel voldoende. Zo lijkt het te werken: niet hoe langer hoe beter, maar onder een bepaalde grens is niet best voor je.
pi_157184260
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:04 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Het is aanstellerij.
Het is geen aanstellerij. En zou het dat wel zijn, dan moet er een overtreffend nieuw woord worden uitgevonden voor jouw besognes: "O, god hij heeft na twee weken een seksuele toespeling gemaakt. Waarom gebeurt mij dit altijd :'( "
pi_157184285
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Beweer je nou echt dat het begint vanuit lengte...? En dat als dat goed zit de rest volgt? Per definitie?
Nee, je uiterlijk en uitstraling bepalen dat. Lengte speelt daar wel een rol in. Lange mannen worden namelijk als mannelijker gezien en stralen meer autoriteit uit.
pi_157184287
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:11 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je binnen bent als je lang bent, maar wel dat je behoorlijk verneukt bent als je klein bent. Ik ben 190 cm en ik merk het wel, heb het ze zelf vaak zat horen zeggen:
"Nee, ik mag met hakken echt niet langer zijn. Dat is echt een afknapper."
"Nee, kleine mannen zijn niet aantrekkelijk"
"Nee, Bolivianen zijn niks, veel te klein" (Boliviaanse in Bolivia)
Etc. Anekdotisch natuurlijk, dus geen bewijs, maar ik heb er echt van opgekeken hoe belangrijk lengte kennelijk is.

En op Tinder wordt ook opgelucht ademgehaald als ik mn lengte zeg. Die dus overigens niet heel lang is, maar wel voldoende. Zo lijkt het te werken: niet hoe langer hoe beter, maar onder een bepaalde grens is niet best voor je.
Dames op Tinder vragen altijd mijn lengte. Als ik dan zeg dat ik lang ben, wordt er idd vrolijk gereageerd met iets zoals: 'oooh nu kan ik mijn hakken aan!!!!11!!'.

Daarnaast staat in de helft van de vrouwelijke Tinder profielen de lengte van de meid zelf.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:16:19 #212
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184327
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dames op Tinder vragen altijd mijn lengte. Als ik dan zeg dat ik lang ben, wordt er idd vrolijk gereageerd met iets zoals: 'oooh nu kan ik mijn hakken aan!!!!11!!'.

Daarnaast staat in de helft van de vrouwelijke Tinder profielen de lengte van de meid zelf.
Ik vraag aan dames ook altijd hun gewicht. Lekker boeiend.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 16:18:11 #213
16180 crew  CoolGuy
pi_157184357
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:14 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Nee, je uiterlijk en uitstraling bepalen dat. Lengte speelt daar wel een rol in. Lange mannen worden namelijk als mannelijker gezien en stralen meer autoriteit uit.
Kijk nu geef je het antwoord toch zelf al? Lengte speelt er misschien wel een rol in, maar ook al heb je je lengte niet mee, als je uiterlijk + uitatraling (en het is vooral dat laatste) goed zitten dan scooe jij wel een vrouw hoor.

Oftewel, dat het niet lukt ophangen aan lengte en je (niet jij maar in t algemeen) daar achter verschuilen is gewoon lekker makkelijk en de verantwoordelijkheid voor je falen bij de vrouwtjes buiten je zelf leggen.
pi_157184378
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:16 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik vraag aan dames ook altijd hun gewicht. Lekker boeiend.
Die gesprekken gaan zeker als volgt:

donderdag 29 oktober 2015 @ 16:21:30 #215
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184418
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee ik spreek geen Engels.

Enfin, als je pik een fijn formaat heeft dan noem je toch gewoon lekker die 21 centimeter. Dan vinden die tindermeisjes het allemaal prima hoor.
pi_157184424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Maar 'on-topic'. Ik heb een keer een gast van 1.70m succesvol een chick zien versieren in de kroeg, dus het is niet essentieel.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:23:49 #217
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157184470
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:21 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Maar 'on-topic'. Ik heb een keer een gast van 1.70m succesvol een chick zien versieren in de kroeg, dus het is niet essentieel.
Hoe groot ben jij?
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 16:23:52 #218
16180 crew  CoolGuy
pi_157184472
quote:

[..]

Oh nu is een gast van 1.70 al 'te klein' ofzo? Of wat? :P
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:23:52 #219
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184473
quote:

[..]

Ik heb net eventjes gekeken. Schijnbaar zat ik te hoog met mijn 1.75. Denk dat 1.72 meer correct gaat zijn. Een maat van mij is nog kleiner. Toch kan ik niet stellen dat we het zonder vrouwelijke aandacht moeten stellen. In tegendeel zelfs. Het is echt zo relevant niet. Je zal er een paar missen die op lengte selecteren. Je zal er een paar winnen ten opzichte van een langere kerel die weer iets mist. Echt, iets afschuiven op een enkel aspect is kansloos.
pi_157184490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:23 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Hoe groot ben jij?
1.75m
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:24:54 #221
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184492
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat de gemiddelde Nederlander inmiddels tegen de 1.90 aanzit is 1.70 inderdaad klein. Daar kan je verder weinig anders over zeggen.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:25:23 #222
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157184502
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:24 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

1.75m
Precies
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 16:25:32 #223
16180 crew  CoolGuy
pi_157184505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik heb net eventjes gekeken. Schijnbaar zat ik te hoog met mijn 1.75. Denk dat 1.72 meer correct gaat zijn. Een maat van mij is nog kleiner. Toch kan ik niet stellen dat we het zonder vrouwelijke aandacht moeten stellen. In tegendeel zelfs. Het is echt zo relevant niet. Je zal er een paar missen die op lengte selecteren. Je zal er een paar winnen ten opzichte van een langere kerel die weer iets mist. Echt, iets afschuiven op een enkel aspect is kansloos.
Ja dat dus. Dat hele afschuiven op lengte is wel zo triest. Maar ja, je kunt dat wel lekker op een forum passief roeptoeteren hoe kut en oneerlijk het wel niet is, zonder zelf eens kritisch naar jezelf te kijken en concreet iets te doen. Veilig en zo.
pi_157184515
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als ik de dramaqueens mag geloven. Je kunt als 1.70'er nog steeds een vrouw/meisje van 1.80m versieren.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 16:26:01 #225
16180 crew  CoolGuy
pi_157184518
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:24 schreef Dven het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat de gemiddelde Nederlander inmiddels tegen de 1.90 aanzit is 1.70 inderdaad klein. Daar kan je verder weinig anders over zeggen.
Klein ja. Niet TE klein om een vrouw te regelen.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:27:10 #226
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja dat dus. Dat hele afschuiven op lengte is wel zo triest. Maar ja, je kunt dat wel lekker op een forum passief roeptoeteren hoe kut en oneerlijk het wel niet is, zonder zelf eens kritisch naar jezelf te kijken en concreet iets te doen. Veilig en zo.
En anders trek je plateauzolen aan.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:28:19 #227
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184555
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:25 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Als ik de dramaqueens mag geloven. Je kunt als 1.70'er nog steeds een vrouw/meisje van 1.80m versieren.
Ik ben eens met een griet van tegen de 1.90 gegaan. Ik heb niets met vrouwen die een stuk langer zijn dan dat ik ben. Zij heeft niets met mannen die een pak korter zijn dan dat zij is. Maar goed, je wil wat he.
pi_157184711
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:04 schreef Dven het volgende:
Nu nog even noemen dat vrouwen op bad guys vallen. Dan hebben we alles gehad.
hahaha. Precies.
pi_157184724
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Het is geen aanstellerij. En zou het dat wel zijn, dan moet er een overtreffend nieuw woord worden uitgevonden voor jouw besognes: "O, god hij heeft na twee weken een seksuele toespeling gemaakt. Waarom gebeurt mij dit altijd :'( "
Poeh. Aansteller :')
pi_157184877
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:38 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Poeh. Aansteller :')
Zoveel argumenten kan ik niet tegenop hoor :')
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:47:16 #231
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157184886
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

_O- ^O^
pi_157184903
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:46 schreef Westerling het volgende:

[..]

Zoveel argumenten kan ik niet tegenop hoor :')
Heb geen zin om er tegenin te gaan. Ik vind het wel sneu om alles af te schuiven op lengte.
pi_157184936
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:48 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Heb geen zin om er tegenin te gaan. Ik vind het wel sneu om alles af te schuiven op lengte.
Dan heb je niet goed gelezen. Maar is goed, ga er maar niet tegenin. Ik verwacht weinig inhoudelijks van je.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 16:50:37 #234
16180 crew  CoolGuy
pi_157184939
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:47 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

_O- ^O^
Medestander gevonden ja?

Nu nog een vrouw.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:52:14 #235
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184964
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Medestander gevonden ja?

Nu nog een vrouw.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:52:23 #236
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157184971
quote:

[..]

Ach onzin, je vind heel veel in dit topic zonder enige onderbouwing.

Kleine lengte is geen probleem, maar ik val er in ieder geval niet op, anderen wel. :')
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:53:07 #237
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157184992
Het scheelt dat kleine mannen dat vaak overcompenseren met een enorme lul.

Ikzelf toch ieder geval :@
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:54:36 #238
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157185018
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Medestander gevonden ja?

Nu nog een vrouw.
Als ik geld neer leg heb ik zo een vrouw, maar waarom betalen, als ik gratis over je moeder kan.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 16:59:59 #239
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157185122
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:53 schreef Dven het volgende:
Het scheelt dat kleine mannen dat vaak overcompenseren met een enorme lul.

Ikzelf toch ieder geval :@
1.75m klein noemen.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 17:00:26 #240
16180 crew  CoolGuy
pi_157185131
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:54 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Als ik geld neer leg heb ik zo een vrouw, maar waarom betalen, als ik gratis over je moeder kan.
Die is 1.75. Das te hoog gegrepen voor je.

Letterlijk.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:01:16 #241
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157185143
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die is 1.75. Das te hoog gegrepen voor je.

Letterlijk.
_O- ^O^
  donderdag 29 oktober 2015 @ 17:07:07 #242
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157185228
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 16:59 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

1.75m klein noemen.
Kijkende naar gemiddeldes ben ik niet veel groter dan de gemiddelde Japanner. Klein dus.
pi_157185240
quote:

[..]

Geen inhoudelijke tegenargumenten kunnen verzinnen en alleen maar met drogredennaties aankomen verwarren met 'geen zin'. :')
pi_157185506
quote:
9s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik bedoelde met mijn post(s) alleen aan te geven dat als een vrouw scoren je niet lukt, je gewoon water bij de wijn moet doen.

Ik heb mijzelf als voorbeeld genomen omdat ik (al dan niet onbewust) alleen keek naar mooie vrouwen. Het type vrouw die aan aandacht niets tekort komt. Nu heb ik "gewoon" een normaal uitziende vrouw, niet lelijk maar ook niet bijzonder aantrekkelijk. Kwa interesses matchen wij goed en daarom ben ik nu onderhand al paar jaar met haar.

En ik richtte met mijn posts alleen op MOOIE vrouwen. en MOOIE vrouwen kunnen en willen een man al op iets kleins als (bijvoorbeeld!) lengte afschrijven, waarom? Waarom niet. Ik geef ze groot gelijk, want er zijn genoeg mannen die voor zo'n vrouw in de rij staan (in NL) met wel het uiterlijk wat ze zoekt.
pi_157185807
Ik richt met mijn posts ook altijd op mooie vrouwen.

Hallo, mooie vrouwen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_157185815
quote:

[..]

pi_157185835
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:23 schreef Snepar het volgende:

[..]

Ik bedoelde met mijn post(s) alleen aan te geven dat als een vrouw scoren je niet lukt, je gewoon water bij de wijn moet doen.

Ik heb mijzelf als voorbeeld genomen omdat ik (al dan niet onbewust) alleen keek naar mooie vrouwen. Het type vrouw die aan aandacht niets tekort komt. Nu heb ik "gewoon" een normaal uitziende vrouw, niet lelijk maar ook niet bijzonder aantrekkelijk. Kwa interesses matchen wij goed en daarom ben ik nu onderhand al paar jaar met haar.

En ik richtte met mijn posts alleen op MOOIE vrouwen. en MOOIE vrouwen kunnen en willen een man al op iets kleins als (bijvoorbeeld!) lengte afschrijven, waarom? Waarom niet. Ik geef ze groot gelijk, want er zijn genoeg mannen die voor zo'n vrouw in de rij staan (in NL) met wel het uiterlijk wat ze zoekt.
Toch zou ik dit nooit hardop tegen haar zeggen als ik jou was. Dan kwets je haar enorm.
pi_157185968
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:44 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Toch zou ik dit nooit hardop tegen haar zeggen als ik jou was. Dan kwets je haar enorm.
Klopt, want ze zal nooit toegeven dat zij ook met minder genoegen neemt en aan die grote stoere knappe kerel denkt die ze toevallig een keer op straat heeft zien lopen, iedere keer als ze seks hebben.

Dan kun je maar beter alleen blijven. :D
pi_157186540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:52 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Klopt, want ze zal nooit toegeven dat zij ook met minder genoegen neemt en aan die grote stoere knappe kerel denkt die ze toevallig een keer op straat heeft zien lopen, iedere keer als ze seks hebben.

Ja lekker alleen blijven je hele leven en lekker blijven rukken op geile wijven :D

Ik heb geleerd minder naar het uiterlijk te kijken, prima toch? Genoeg anderen mensen doen dat ook. Bevalt prima, en voel ook geen behoefte (meer) naar een andere vrouw ofzo.

Tsja en misschien heeft ze die fantasie wel ja ;) Maar dat kun je van iedereen vermoeden natuurlijk. Ik ben zelf ook geen gespierde fotomodel van 190+, maar de meeste mannen zijn te trots om dat toe te geven (en uiteindelijk toch eindigen met 1 of andere zeug).
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 18:25:25 #250
16180 crew  CoolGuy
pi_157186580
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:23 schreef Snepar het volgende:

[..]

Ja lekker alleen blijven je hele leven en lekker blijven rukken op geile wijven :D

Ik heb geleerd minder naar het uiterlijk te kijken, prima toch? Genoeg anderen mensen doen dat ook. Bevalt prima, en voel ook geen behoefte (meer) naar een andere vrouw ofzo.

Tsja en misschien heeft ze die fantasie wel ja ;) Maar dat kun je van iedereen vermoeden natuurlijk. Ik ben zelf ook geen gespierde fotomodel van 190+, maar de meeste mannen zijn te trots om dat toe te geven (en uiteindelijk toch eindigen met 1 of andere zeug).
Is dat wat jij jezelf elke avond wijs maakt?
pi_157186606
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:23 schreef Snepar het volgende:

[..]

Wat een gejank. Je moet je shit gewoon goed fixen als man.
En voor een knappe vrouw is seks misschien wel easy, voor een relatie maakt het niet veel uit. Als ze een bitch is, hoeft alsnog geen (leuke!) man haar.
pi_157187052
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan wat je een mooie vrouw vindt natuurlijk. Misschien hanteer ik wel hele andere standaarden dan jij.
pi_157187135
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:26 schreef netchip het volgende:

[..]

Wat een gejank. Je moet je shit gewoon goed fixen als man.
En voor een knappe vrouw is seks misschien wel easy, voor een relatie maakt het niet veel uit. Als ze een bitch is, hoeft alsnog geen (leuke!) man haar.
Janken? Ik heb nooit geklaagd hoor. Met een beetje realistische kijk op het leven hier moet je toch wel begrijpen dat je als een mannelijk 6-7tje je geen 8-10 kunt fixen. Tenzij je een sociaal en intellectueel wonder ben, maar laten we realistisch blijven he.
pi_157187231
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De ervaring leert. Klasgenoten, studiegenoten, collega's...allemaal een grote mond over carrière maken en lekkere wijven. Nu kantoorslaaf met vrouwen die steeds dikker worden en rimpels krijgen voor hun dertigste. Ondertussen zitten ze te geilen op grietjes van tien jaar jonger en klagen ze over pikstraf.

Misschien is het toch beter om voor je dertigste al je spaargeld op te maken aan drank en hoeren en jezelf van kant te maken, zodat je beter hebt geleefd dan de 'succesvolle' mensen de komende 40 jaar zullen doen.
pi_157187380
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:46 schreef Snepar het volgende:

[..]

Janken? Ik heb nooit geklaagd hoor. Met een beetje realistische kijk op het leven hier moet je toch wel begrijpen dat je als een mannelijk 6-7tje je geen 8-10 kunt fixen. Tenzij je een sociaal en intellectueel wonder ben, maar laten we realistisch blijven he.
Sociaal wonder, je overdrijft wel zeg. Net alsof die knappe vrouwen/meisjes godinnen zijn, en totaal niet kijken naar gewone mannen.
pi_157187402
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:49 schreef Drieklank het volgende:

[..]

De ervaring leert. Klasgenoten, studiegenoten, collega's...allemaal een grote mond over carrière maken en lekkere wijven. Nu kantoorslaaf met vrouwen die steeds dikker worden en rimpels krijgen voor hun dertigste. Ondertussen zitten ze te geilen op grietjes van tien jaar jonger en klagen ze over pikstraf.

Misschien is het toch beter om voor je dertigste al je spaargeld op te maken aan drank en hoeren en jezelf van kant te maken, zodat je beter hebt geleefd dan de 'succesvolle' mensen de komende 40 jaar zullen doen.
Tsja, dan doen ze het toch verkeerd. Ik hoop niet zo te eindigen, heb je grotendeels zelf in de hand.
pi_157187419
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:52 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Alleen de leukste mensen onder ons eindigen daadwerkelijk met hun eerste keus ja.
pi_157187434
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Alleen de leukste mensen onder ons eindigen daadwerkelijk met hun eerste keus ja.
En dat geldt voor vrouwen ook. Anders kan je redenering niet eens standhouden.
pi_157187468
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:56 schreef netchip het volgende:

[..]

En dat geldt voor vrouwen ook. Anders kan je redenering niet eens standhouden.
Ik heb het over mensen, dus ja mannen en vrouwen.
pi_157187491
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:57 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik heb het over mensen, dus ja mannen en vrouwen.
Oh oke, las het verkeerd. Mijn excuses.
pi_157187855
quote:

[..]

Wat heeft een relatie dan nog voor zin voor een maagd? Je bent het jongetje dat als laatste gekozen wordt bij de gym. Voel je dan deel van het team?

Als relaties economieën zijn, een ruilhandel van begeerlijke eigenschappen, dan zijn mensen niet meer dan gebruiksvoorwerpen. Waarom is er dan nog moraal? Waarom niet een meisje inruilen als ze te oud wordt of te weinig seks geeft? Zij kiest jou toch ook om wat je haar te bieden hebt in uiterlijk, geld, status of anders?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 19:17:12 #262
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_157187953
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:12 schreef Drieklank het volgende:
Waarom niet een meisje inruilen als ze te oud wordt of te weinig seks geeft? Zij kiest jou toch ook om wat je haar te bieden hebt in uiterlijk, geld, status of anders?
Omdat we niet allemaal Berlusconi zijn. Je moet als verlepte oude vent wel iets te bieden hebben.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 19:20:01 #263
16180 crew  CoolGuy
pi_157188019
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:49 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Nou, ik ben 34, ben goed bezig met mn carriere en mijn vriendin is pornoblond, is 1.70m en weegt 52kg. Oh en ze is 26 en bloedmooi. Ik weet niet met wat voor lui jij omgaat, maar wat jij hier beschrijft is niet standaard zo hoor :D
pi_157188070
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:17 schreef Nobu het volgende:

[..]

Omdat we niet allemaal Berlusconi zijn. Je moet als verlepte oude vent wel iets te bieden hebben.
Als je 25 bent kun je toch beter je 25-jarige vriendin inruilen voor een meisje van 18? Als ze dan gaat huilen zeg je: 'Sorry schat, je moet wel wat te bieden hebben, werk aan jezelf, want dat zeg je ook tegen jongens op FOK!'
  donderdag 29 oktober 2015 @ 19:23:08 #265
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_157188096
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:22 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Als je 25 bent kun je toch beter je 25-jarige vriendin inruilen voor een meisje van 18? Als ze dan gaat huilen zeg je: 'Sorry schat, je moet wel wat te bieden hebben, werk aan jezelf, want dat zeg je ook tegen jongens op FOK!'
Als mijn vriendin op Fok zou zitten zou ik haar al eerder ingeruild hebben. :')
pi_157189280
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik ben 34, ben goed bezig met mn carriere en mijn vriendin is pornoblond, is 1.70m en weegt 52kg. Oh en ze is 26 en bloedmooi. Ik weet niet met wat voor lui jij omgaat, maar wat jij hier beschrijft is niet standaard zo hoor :D
lol. Jij zit in een goede positie dan. Maar denk je serieus dat de vrouw door jou omschreven in de buurt komt van "standaard"? Kijk eens om je heen man.

Sowieso, denk dat ongeveer 5 op de 100 jonge vrouwen of misschien nog minder de eigenschappen deelt van jouw vriendin.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 20:11:37 #267
16180 crew  CoolGuy
pi_157189327
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:09 schreef Snepar het volgende:

[..]

lol. Jij zit in een goede positie dan. Maar denk je serieus dat de vrouw door jou omschreven in de buurt komt van "standaard"? Kijk eens om je heen man.
Naja, mijn vrienden hebben eigenlijk ook vrijwel allemaal dergelijke vrouwen dan wel vriendinnen. Maar dat ze (veel) mooier is dan gemiddeld dat zie ik wel ja.

Nou wat betreft je toevoeging, dat is écht niet zo, of jij en ik gaan echt met totaal andere mensen om.
pi_157189351
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Naja, mijn vrienden hebben eigenlijk ook vrijwel allemaal dergelijke vrouwen dan wel vriendinnen. Maar dat ze (veel) mooier is dan gemiddeld dat zie ik wel ja.
Goed gedaan dan. Maar wat heeft dit verder met "wat standaard is" te maken? Want dat is jouw situatie totaal niet dus.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 20:14:28 #269
16180 crew  CoolGuy
pi_157189400
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:12 schreef Snepar het volgende:

[..]

Goed gedaan dan. Maar wat heeft dit verder met "wat standaard is" te maken? Want dat is jouw situatie totaal niet dus.
Nou, het heeft er mee te maken dat ik gewoon just another guy ben als t op uiterlijk aan komt. Maar ik schijn wel tof te zijn, en het feit dat ik mezelf niet zielig vindt omdat ik nou toevallig een handicap heb weegt ook wel erg mee gok ik.

Ik zei al eerder; it's all in the attitude :)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:16:47 #270
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157189472
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Zij 1.70m, jij 1,80m, wie had dat gedacht?
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 20:20:02 #271
16180 crew  CoolGuy
pi_157189569
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:16 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Oh ik heb ook wel eens een vriendin gehad die langer was dan ik. Bewijst dat nu ook wat of past dat niet helemaal in je straatje?
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:26:04 #272
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157189707
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh ik heb ook wel eens een vriendin gehad die langer was dan ik. Bewijst dat nu ook wat of past dat niet helemaal in je straatje?
Ook wel eens, tegen over de meeste keren, is toch wel een degelijk verschil vind je niet?
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 20:28:37 #273
16180 crew  CoolGuy
pi_157189767
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:26 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ook wel eens, tegen over de meeste keren, is toch wel een degelijk verschil vind je niet?
Jij wil daar aan ophangen dat het 'dus' kut is als je wat minder lang bent. Das wel makkelijk, maar je hele houding is gewoon... Kut... Gebaseerd op je posts. Als ook maar een deel daarvan doorschijnt in je contacten met vrouwen dan denk ik dat ze totaal niet wakker liggen van die lengte, maar des te meer aan die houding.
pi_157190172
quote:
10s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:16 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Je blijft er maar zo op hangen zeg.
Weet je wat het is, het is waar dat je in eerste instantie wat minder kans maakt als je klein bent, maar die kansen kan je compleet omdraaien door je gedrag. Je bent iig zeer zeker niet kansloos omdat je klein bent.

Nu ben ik een kabouter en zijn mensen al snel groter, maar ik heb minnaars van 1.65 tot over de 2 meter gehad. Als je aan mij vraagt wat ik aantrekkelijk vind zal ik ook groot zeggen, maar dat dat mijn absolute voorkeur is betekend niet dat al het andere af valt, gelijk ook als afknapper gezien wordt. De kleinere mannen waarmee ik seks heb gehad vond ik zeer aantrekkelijk op dat moment.

Als ik aan jou vraag hoe je ideale vrouw eruit ziet kom je ook met iets aan waaraan de meeste vrouwen niet kunnen voldoen. Dat betekend ook bij jou niet dat al het andere gelijk onaantrekkelijk is.
Zo heb ik ook seks gehad met mannen die kleinere borsten bv juist aantrekkelijker vinden. Geen van hen vond mijn borsten een straf ofzo. Er was gewoon sprake van een voorkeur en niet een in steen gebeitelde eigenschap waaraan iemand perse moet voldoen.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:41:30 #275
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157190225
quote:

[..]

Godverdomme wat ben ik me toch een partijtje blij dat ik niet zo in het leven sta zeg.
pi_157190362
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:41 schreef Dven het volgende:

[..]

Godverdomme wat ben ik me toch een partijtje blij dat ik niet zo in het leven sta zeg.
Als je gelukkig wordt van het ontkennen van de realiteit moet je dat vooral blijven doen ja.
pi_157190397
Waarom posten we hier nog? Niemand wordt hier wijzer, gelukkiger of ontmaagd. Dan kun je beter uitloggen, overwerken, naar de sportschool en porno kijken. Daar houd je meer geld, een mooier uiterlijk en een lekkerder gevoel aan over dan aan deze topics.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:47:26 #278
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157190449
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:44 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als je gelukkig wordt van het ontkennen van de realiteit moet je dat vooral blijven doen ja.
Jij hebt een heel verkeerd beeld van de realiteit dan. Ik vind het bijna zielig.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 20:48:30 #279
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157190498
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef Drieklank het volgende:
Waarom posten we hier nog? Niemand wordt hier wijzer, gelukkiger of ontmaagd. Dan kun je beter uitloggen, overwerken, naar de sportschool en porno kijken. Daar houd je meer geld, een mooier uiterlijk en een lekkerder gevoel aan over dan aan deze topics.
Genoeg gewerkt, genoeg gesport en genoeg geneukt vandaag. Nu met mijn medezolderkamerautistjes een beetje dom lullen dat alleen heel toffe mensen maar met hun eeste keuze eindigen en meer van dat soort afschuwelijk blabla.
pi_157190844
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Dven het volgende:

[..]

Jij hebt een heel verkeerd beeld van de realiteit dan. Ik vind het bijna zielig.
Kom op man, het is toch gewoon waar wat ie zegt. Er is nou eenmaal een redelijk objectieve rangschikking in aantrekkelijkheid (ja, die is statistisch dus persoonlijke voorkeuren bestaan alsnog), en niet iedereen kan een relatie hebben met de mensen uit de top van die lijst (de eerste keuzen). Waarmee je dus kunt zeggen dat het merendeel van de mensen geen relatie krijgen met hun eerste keus.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 21:07:57 #281
16180 crew  CoolGuy
pi_157191193
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:58 schreef Westerling het volgende:

[..]

Kom op man, het is toch gewoon waar wat ie zegt. Er is nou eenmaal een redelijk objectieve rangschikking in aantrekkelijkheid (ja, die is statistisch dus persoonlijke voorkeuren bestaan alsnog), en niet iedereen kan een relatie hebben met de mensen uit de top van die lijst (de eerste keuzen). Waarmee je dus kunt zeggen dat het merendeel van de mensen geen relatie krijgen met hun eerste keus.
Je wil het hele daten degraderen tot een geheel van wetenschap, lijstjes en vastliggende dingen van wat wel of niet aantrekkelijk is. Dat gaat helemaal nergens over.
pi_157191424
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je wil het hele daten degraderen tot een geheel van wetenschap, lijstjes en vastliggende dingen van wat wel of niet aantrekkelijk is. Dat gaat helemaal nergens over.
Wat dat betreft zit valt er een heleboel te ondervangen in het 'persoonlijke voorkeuren' gedeelte. Maar daar gaat het verder niet om.

Waar het om gaat is dat iemand hier een bepaald niet gewaagde uitspraak doet welke gewoon een waarheid als een koe is, en dat dan iemand zegt dat dat een triest wereldbeeld (of iets dergelijks, kan me de bewoordingen niet herinneren). Dat is gewoon debiel. Alles valt of staat gewoon met of er daadwerkelijk mensen zijn die aantrekkelijker worden gevonden dan anderen. Uiteraard is dat zo, en dan volgt de waarheid van die uitspraak vanzelf.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 21:35:26 #283
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157192181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij wil daar aan ophangen dat het 'dus' kut is als je wat minder lang bent. Das wel makkelijk, maar je hele houding is gewoon... Kut... Gebaseerd op je posts. Als ook maar een deel daarvan doorschijnt in je contacten met vrouwen dan denk ik dat ze totaal niet wakker liggen van die lengte, maar des te meer aan die houding.
Nou, mijn houding nu staat niet gelijk aan, hoe ik 10 jaren geleden was. Ik ben nu al een paar jaar in behandeling, omdat ik niet eens de stap meer durf te zetten, om contact te zoeken met een vrouw.
pi_157192363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:35 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Nou, mijn houding nu staat niet gelijk aan, hoe ik 10 jaren geleden was. Ik ben nu al een paar jaar in behandeling, omdat ik niet eens de stap meer durf te zetten, om contact te zoeken met een vrouw.
Hangt bij jou dan echt elk contact met vrouwen vast aan ze willen scoren?
pi_157193222
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 21:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Hangt bij jou dan echt elk contact met vrouwen vast aan ze willen scoren?
Dat is ook al problematisch inderdaad. Beetje het Deezertje-syndroom.
pi_157193247
quote:

[..]

/autism
pi_157193797
quote:
15s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

/autism
/psycholoog
pi_157194167
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, raar he? Dan kom je over als een bang klein vogeltje en dat is niet interessant voor veel vrouwen nee. Jezus zeg, wat wil je dan, eisen dat vrouwen je ook dan zien staan, gewoon omdat dat makkelijker dan er zelf wat aan doen?
Wat ik wil, is gewoon een kans krijgen ondanks dat ik niet gelijk heel spontaan en sociaal overkom. Maar dat is er niet bij. Als je geen gladde prater bent dan haken de meesten gelijk al af.
En zoals ik al vaker gezegd heb: ik werk er aan! Maar een extraverte sociale vent die makkelijk een praatje maakt zal ik nooit worden.

En verder hebben op die datingsites heel veel dames van in de 20 wel een hele hoge dunk ven zichzelf en belachelijk hoge eisen. Zelfs de minder aantrekkelijke. Dan hoeft er ook maar *iets* te zijn wat ze niet aan staat, en klik! Weg ben je. Die mentaliteit is gewoon om te kotsen. :r :r Bah!
pi_157194222
quote:

[..]

Dat zeggen ze allemaal :')
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 22:42:13 #290
16180 crew  CoolGuy
pi_157194287
quote:
4s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef CRW het volgende:

[..]

Wat ik wil, is gewoon een kans krijgen ondanks dat ik niet gelijk heel spontaan en sociaal overkom. Maar dat is er niet bij. Als je geen gladde prater bent dan haken de meesten gelijk al af.
En zoals ik al vaker gezegd heb: ik werk er aan! Maar een extraverte sociale vent die makkelijk een praatje maakt zal ik nooit worden.

En verder hebben op die datingsites heel veel dames van in de 20 wel een hele hoge dunk ven zichzelf en belachelijk hoge eisen. Zelfs de minder aantrekkelijke. Dan hoeft er ook maar *iets* te zijn wat ze niet aan staat, en klik! Weg ben je. Die mentaliteit is gewoon om te kotsen. :r :r Bah!
Die kans creër jezelf. Je kunt tot het einde der tijden jezelf zielig vinden (en dat vindt je) maar daar ga je het niet mee redden. Daarnaast is het ook walgelijk afknappend en zijn datingsites bullshit. Maar jij wil vooral zwelgen in zelfmedelijden.
pi_157194421
quote:
4s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef CRW het volgende:

[..]

Het zal allemaal best heel moeilijk zijn, maar klagen helpt niet. Toch gewoon de tips (waar je n.b. om vroeg) volgen is de enige manier.

En:
quote:
Maar een extraverte sociale vent die makkelijk een praatje maakt zal ik nooit worden.
Misschien niet, maar je zal nog staan te kijken wat er allemaal mogelijk is. Vertrouwen doet een hoop, als je een paar keer positieve ervaringen hebt gehad sta je er heel anders in.
pi_157195312
Introvert heeft niet te maken met zelfvertrouwen. Het is gewoon een eigenschap, die ook invloed heeft op je stijl van communiceren. Dat wil niet zeggen dat je geen ander gedrag kunt aanleren, maar dat kost wel moeite, en je persoonlijkheid verandert niet. De vraag is of je gelukkiger wordt als je constant gedrag moet vertonen wat niet bij je past en of je daarmee wel de mensen ontmoet die bij je passen.

Ik ben het wel eens met wat erodome dacht ik zei, je kunt beter uitgaan van de sterke kanten van je persoonlijkheid. En dan zoeken naar mensen en situaties die bij je passen. Introverten kunnen bijvoorbeeld vaak goed luisteren, wat heel fijn is in een relatie. Ik kan alleen goed luisteren als je me vastbindt aan mijn stoel en tape over mijn mond plakt, en zelfs dan... ;) Dat heeft ook nadelen, en niet iedereen wil een extraverte stuiterbal.
pi_157195399
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:21 schreef LadyOracle het volgende:
Introvert heeft niet te maken met zelfvertrouwen. Het is gewoon een eigenschap, die ook invloed heeft op je stijl van communiceren. Dat wil niet zeggen dat je geen ander gedrag kunt aanleren, maar dat kost wel moeite, en je persoonlijkheid verandert niet. De vraag is of je gelukkiger word als je constant gedrag moet vertonen wat niet bij je past en of je daarmee wel de mensen ontmoet die bij je passen.
Daar heb je gelijk in, dat is gewoon een vrij constante eigenschap. Maar daar werd het een ingewikkelder en langer verhaal van, had geen zin die op te schrijven :P . En denk dat specifiek jegens vrouwen, wat in de praktijk voor extraversie wordt aangezien wel degelijk met vertrouwen te maken heeft.
pi_157195432
quote:

[..]

Eerste keus? wat is dat? Vul je dat ergens op een lijstje in ofzo? En wanneer maak je die keus?
pi_157195561
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:25 schreef Westerling het volgende:
wat in de praktijk voor extraversie wordt aangezien wel degelijk met vertrouwen te maken heeft.
Je kan het ook omdraaien en stellen dat een extravert iemand externe bevestiging nodig heeft door andere personen om zich goed te voelen.
pi_157195625
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 22:47 schreef Westerling het volgende:

[..]

Het zal allemaal best heel moeilijk zijn, maar klagen helpt niet. Toch gewoon de tips (waar je n.b. om vroeg) volgen is de enige manier.

En:

[..]

Misschien niet, maar je zal nog staan te kijken wat er allemaal mogelijk is. Vertrouwen doet een hoop, als je een paar keer positieve ervaringen hebt gehad sta je er heel anders in.
Haha, "positieve" ervaringen...

Damn. Sta maar eens een jaar in de schoenen van de talentlozen, de ongeliefden en de ongewensten. Kijken of je dan nog zo naief oreert vanuit je verheven ivoren toren, gebouwd op fundamenten van toevallig geluk en onverdiende verworvenheden.
pi_157195627
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:33 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien en stellen dat een extravert iemand externe bevestiging nodig heeft door andere personen om zich goed te voelen.
Ik denk dat dat inderdaad een meer correcte omschrijving is. Maarja in de praktijk kun je dat moeilijk zien, pas op de hele lange tijd. En toch worden er vaak vrij snel uitspraken over gedaan, dus t wordt naar mijn idee in de volksmond een beetje verkeerd gebruikt.
pi_157195692
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:36 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik denk dat dat inderdaad een meer correcte omschrijving is. Maarja in de praktijk kun je dat moeilijk zien, pas op de hele lange tijd. En toch worden er vaak vrij snel uitspraken over gedaan, dus t wordt naar mijn idee in de volksmond een beetje verkeerd gebruikt.
Ja extravert heeft in het dagelijks gebruik meer een positieve, sociale betekenis en introvert meer de lading van schuw en verlegen.. Terwijl er ook verlegen extraverten bestaan en sociale introverten.

Meer algemeen kun je ook zeggen: extraverten krijgen energie van interactie met veel mensen, introverten kost het energie.
Wat niets zegt over hoeveel plezier ze aan deze situaties beleven.
pi_157195744
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:36 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Damn. Sta maar eens een jaar in de schoenen van de talentlozen, de ongeliefden en de ongewensten. Kijken of je dan nog zo naief oreert vanuit je verheven ivoren toren, gebouwd op fundamenten van toevallig geluk en onverdiende verworvenheden.
Ik weet in dit topic waarachtig niet meer of dit nou serieus bedoeld is...

Maargoed, in ieder geval heb ik ooit in diezelfde toren gezeten zónder succes met vrouwen. Dus wellicht is de toren van TS helemaal niet zo slecht en moet ie gewoon dezelfde stappen maken als ik.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 23:58:57 #300
16180 crew  CoolGuy
pi_157196113
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 23:36 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Dat stond ik, ooit, lang geleden. Man man man de frustratie en jaloezie druipt er vanaf bij je.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:07:24 #301
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157196232
quote:

[..]

Oh. Aantrekkelijkheid is eerste keus.

Wat een platonisch volk zijn jullie saampjes. Gadverdamme :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')