abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157181370
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:04 schreef erodome het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat je vriendin nooit op fok gaat komen en dit leest. :D
erg he :P
pi_157181468
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

dat zijn allemaal dingen waaraan gesleuteld kan worden

Lengte niet, en past helemaal niet in dat rijtje

Huidskleur kan in je voor- nadeel werken maar lengte zeer zeker niet
Ik vind het echt onzin.

Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.

Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen ;)

Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157181526
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

[..]

Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
pi_157181544
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:

[..]

En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
Dan werk je daaraan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157181571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
Precies!
pi_157181592
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:17 schreef habitue het volgende:

[..]

Dan werk je daaraan.
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
pi_157181594
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Als je een heel mooi hoofd hebt en sociaal bent maakt t ook niet uit. Je stelt je een beetje aan.
Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:21:12 #158
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157181601
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het echt onzin.

Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.

Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen ;)

Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
Je bent 164 en je hebt een vriend die groter dan je is. Lijkt mij geen onzin dus, ook al maken hakken je groter.

Ik maak er geen probleem van, maar het is blijkbaar wel een probleem.
pi_157181619
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:23:57 #160
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157181631
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:

[..]

_O-
pi_157181643
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:

[..]

Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
Dat klopt, en wat maakt dat uit? Als je iemand vindt waar je gelukkig mee wordt wat boeit het verder?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157181645
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 13:25:08 #163
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157181657
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:

[..]

Ja, raar he? Dan kom je over als een bang klein vogeltje en dat is niet interessant voor veel vrouwen nee. Jezus zeg, wat wil je dan, eisen dat vrouwen je ook dan zien staan, gewoon omdat dat makkelijker dan er zelf wat aan doen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157181682
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.
Wauw, agressie. Waarom dat?
pi_157181729
quote:

[..]

Goed in wat?
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 13:33:26 #166
16180 crew  CoolGuy
pi_157181781
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Goed in wat?
Gokje: vrouwen versieren/regelen.

Je eigenwaarde ophangen aan zoiets is al issue nummer 1.
pi_157181824
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gokje: vrouwen versieren/regelen.

Je eigenwaarde ophangen aan zoiets is al issue nummer 1.
Precies.
En meteen ook een afknapper voor een hoop vrouwen, die dan juist weer helemaal niets moeten hebben van zo'n player.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 13:36:45 #168
16180 crew  CoolGuy
pi_157181850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Precies.
En meteen ook een afknapper voor een hoop vrouwen, die dan juist weer helemaal niets moeten hebben van zo'n player.
Wannabe player he ;) want een echte player heeft dit soort issues niet.
pi_157181870
quote:

[..]

Ik ben ook van nature introvert, nog steeds eigenlijk. Het is misschien harder werken dan iemand die het van nature heeft, maar wat maakt dat uit? De 1 heeft is gewoon wat meer gezegend dan de ander. Thats life, just accept it.
pi_157181941
quote:

[..]

Maar moet je dat dan wel willen? Kan je niet beter werken aan een fijne vorm van introvert zijn?
Gewoon het leven beter maken voor jezelf, veranderen waar jij echt als persoon voordelen aan hebt?
Denk niet dat het verstandig is om in wat anders te willen veranderen, wees gewoon de beste zelf die je kan zijn.

Klinkt echt heel cliche, maar er zit dan ook een fikse kern van waarheid in. Als introvert persoon kan je best zo nu en dan een extrovert uitstapje maken, maar je blijft een introvert. Altijd maar extrovert doen werkt dan gewoon niet goed, wordt geforceerd.
Er is alleen een verschil tussen introvert zijn en introvert als smoes gebruiken. Je moet niet zeggen ik ben introvert dus ik stap minder makkelijk op mensen af, je moet zeggen ik ben introvert dus ik maak een kort uitstapje naar extrovert om op mensen af te stappen. Als je die grens over bent zou het als introvert ook gewoon goed moeten gaan (als in normaal prettig sociaal contact).
Gebruik het dus niet als smoes waarom je iets niet doet, weet ermee om te gaan op die negatieve puntjes en gebruik de positieve punten van introvert zijn in je verdere sociale gedrag.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157182049
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het echt onzin.

Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_157182082
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.
Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.
Klein verschil.

Mijn vriend heeft voldoende zelfvertrouwen en vertrouwen in mij om hier samen met mij om te kunnen lachen.
pi_157182134
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.
Klein verschil.

Mijn vriend heeft voldoende zelfvertrouwen en vertrouwen in mij om hier samen met mij om te kunnen lachen.
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_157182209
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?
Alle mannen lopen altijd met een grote boog om een vrouw heen die gebonden lijkt te zijn? Want dan een kansje wagen is echt zo vreselijk not done dat je dat maar beter achterwege kunt laten?

Ik vind dat je overdrijft. Gelukkig is mijn vriend ook niet zo onzeker om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
pi_157182280
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?
Alle mannen lopen altijd met een grote boog om een vrouw heen die gebonden lijkt te zijn? Want dan een kansje wagen is echt zo vreselijk not done dat je dat maar beter achterwege kunt laten?

Ik vind dat je overdrijft. Gelukkig is mijn vriend ook niet zo onzeker om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
Nouja nee, ik vind het niet onbenullig als iemand schijt heeft aan de partner van iemand als het duidelijk is dat die er naast staat.
Duidelijk maken dat je vriendje ernaast staat lijkt mij voldoende. Hoe dan ook, het is respectloos gedrag naar je vriendje toe en om die reden respectloos van jou om daarin mee te gaan.

Ik denk inderdaad dat het not-done is een bezette vrouw te versieren ja, is dat zo raar? Waarom zou je daar wel een "kansje bij wagen"??

Dit heeft verder niet zoveel met onzekerheid te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')