abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157180649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het gemiddelde van de volwassen Nederlandse vrouw is momenteel 1.69m.
Ook goed maar waarom focussen op de groep vrouwen die niet op je valt vanwege je lengte. Het is misschien moeilijker maar niet onmogelijk om iemand te krijgen met 1.60 helemaal als een lilliputter het kan lijkt mij.
pi_157180650
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef Kompart het volgende:

[..]

Ik dacht dat de gemiddelde vrouw in Nederland 1.75 was? In ieder geval heeft hij genoeg langere vrouwen gehad en zelfs vriendinnen dus of hij heeft zoveel geluk of het ligt toch wel aan hoe jij op vrouwen overkomt.
Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.
pi_157180659
Ik snap dat een negatief verleden moeilijk is om mee om te gaan, maar op dit punt ben jij degene die deze negativiteit voortzet en je leven laat beïnvloeden. Ik zou je aanraden om hier met een professional over te praten. Je bent geconditioneerd om op een bepaalde manier te denken, je te gedragen en te handelen. Alleen met een streng schema, een heropvoedingscursus als het ware, is dit uit je systeem te krijgen. Gedachten oefeningen en sociale training zijn nodig.
pi_157180674
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.
Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.
pi_157180700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Kompart het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.
Ik heb hem vaak genoeg bezig gezien en het gaat van "ugh, wie is die dwerg" naar "wat een toffe gast" binnen 5 minuten.
pi_157180711
quote:

[..]

quote:

[..]

Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
pi_157180742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Kompart het volgende:

[..]

Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 12:25:45 #133
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157180748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat zijn echt de uitzonderingen op de regel hoor. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken komt naar voren dat vrouwen een zeer grote voorkeur hebben voor lange mannen en mannen die kleiner zijn dan zij als dealbreaker zien. Met die lengte heb je in Nederland echt wel een ontzettend moeilijk opgave om een leuke vriendin te krijgen. Dan moet je jouw lengte zien te compenseren door bijvoorbeeld heel rijk te zijn.
Oh sure, natuurlijk moet je dan heel rijk zijn, wat eigenlijk zijn alle vrouwrn golddiggende kuthoeren natuurlijk. Wat dacht je er van om eens gewoon een toffe gozer te zijn zonder zelfmedelijden die gewoon positief in t leven staat en ook een dergelijke houding heeft.

Moet je es kijken wat er dan gebeurd, ook al ben je bv maar 1.63. Jezus tering zeg, een onderzoek gaan aanhalen om te bewijzen dat omdat je geen vriendin hebt, dat ligt aan iets waar je niks aan kunt doen, terwijl er volksstammen mannen zijn die wat kleiner zijn met gewoon een vriendin. Alles om maar de verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen.

Je wil het hebben over lengte? Omdat het afwijkt van wat 'normaal' is? Er zijn wel meer afwijkingen die je kunt hebben. Handicaps bijvoorbeeld. Ik heb er eentje, maar dat beperkt me niet in het krijgen van een relatie hoor. Sterker nog, ik woon samen met mijn vriendin, en daar draaien de meeste mannen hun hoofdje wel ene paar keer voor om.

Its all in the attitude.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157180749
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

[..]

Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
Als je ergens te kort komt zul je het moeten compenseren met andere kwaliteiten. Iemand die eruit ziet als een fotomodel hoeft geen geweldige sociale skills te hebben etc.
pi_157180787
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh sure, natuurlijk moet je dan heel rijk zijn, wat eigenlijk zijn alle vrouwrn golddiggende kuthoeren natuurlijk. Wat dacht je er van om eens gewoon een toffe gozer te zijn zonder zelfmedelijden die gewoon positief in t leven staat en ook een dergelijke houding heeft.

Moet je es kijken wat er dan gebeurd, ook al ben je bv maar 1.63. Jezus tering zeg, een onderzoek gaan aanhalen om te bewijzen dat omdat je geen vriendin hebt, dat ligt aan iets waar je niks aan kunt doen, terwijl er volksstammen mannen zijn die wat kleiner zijn met gewoon een vriendin. Alles om maar de verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen.

Je wil het hebben over lengte? Omdat het afwijkt van wat 'normaal' is? Er zijn wel meer afwijkingen die je kunt hebben. Handicaps bijvoorbeeld. Ik heb er eentje, maar dat beperkt me niet in het krijgen van een relatie hoor. Sterker nog, ik woon samen met mijn vriendin, en daar draaien de meeste mannen hun hoofdje wel ene paar keer voor om.

Its all in the attitude.
Waarom betrek je het op mij persoonlijk? Ik ben zelf 1.93m dus ik heb de problemen waar kleine mannen tegenaan lopen helemaal niet. Maar ik zie het om mij heen wel gebeuren.
pi_157180794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als je ergens te kort komt zul je het moeten compenseren met andere kwaliteiten. Iemand die eruit ziet als een fotomodel hoeft geen geweldige sociale skills te hebben etc.
Fout. Een fotomodel (tenzij werkelijk bekend en dus al een identiteit heeft) moet ook initiatief nemen. Ik zie veel "knappe" kerels in clubs alleen staan omdat ze geen initiatief nemen. Je moet je identiteit sociaal ontwikkelen voor de ander in een ontmoeting. Zonder sociale identiteit besta je niet. Compenseren is onzin en een bron van onzekerheid. Dat idee zal nooit werken.
pi_157180800
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.
Ja klopt maar statistisch gezien vis ik ook in een kleinere vijver dan de gemiddelde blanke Nederlander aangezien ik een buitenlandse afkomst heb. Maar heb toch een blanke Nederlandse vriendin aan de haak geslagen dus ja t is maar hoe graag je t wilt.
pi_157180803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:35 schreef K44S het volgende:
En? Ts? Al geneukt?
Hahaha, TS reageert al niet eens meer XD
pi_157180826
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Fout. Een fotomodel (tenzij werkelijk bekend en dus al een identiteit heeft) moet ook initiatief nemen. Ik zie veel "knappe" kerels in clubs alleen staan omdat ze geen initiatief nemen. Je moet je identiteit sociaal ontwikkelen voor de ander in een ontmoeting. Zonder sociale identiteit besta je niet. Compenseren is onzin en een bron van onzekerheid. Dat idee zal nooit werken.
Dit dus en zelfs als je een bekend fotomodel bent. Je zal nog steeds een gesprek moeten kunnen voeren, misschien minder goed als iemand die onbekend is bij zo'n vrouw. Maar als je niks te melden hebt en alleen met ja en nee antwoord en niks toevoegt dan knappen de meeste vrouwen alsnog af.
pi_157180833
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef K44S het volgende:

[..]

2, bijn 3 topics over seks en daten.

Het probleem valt heel snel op te lossen via een hoer.
Wil je dat niet? Dan moet je moeite doen om chicks te versieren. Is online-dating niets voor je (ook niet voor mij is gebleken) dan moet je de kroeg in.... of ergens heen waar je "Ik voel mij hier goed bij" uitstraalt.

Het kan zo makkelijk zijn.
Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
pi_157180874
Ik ben vrij lang, breed gebouwd, zie er redelijk tot goed uit, maar als ik geen initiatief neem word ik tijdens een stapavond ook slechts sporadisch op subtiele wijze benaderd (wat eigenlijk nog het initiatief bij mij plaatst) of heel heeeel soms op directe wijze benaderd door vreemde vrouwen. Zo gaat het nou eenmaal ongeacht hoe je eruit ziet. Als je jezelf wegcijfert dan doet de rest dat ook. Dat lang, breed en knap zijn automatisch vrouwen aantrekt als strontvliegen is zware bullshit. Ze doet op z'n hoogst een kleine aanzet om haar interesse te tonen. Daarna ligt het initiatief weer bij de man. Uitzonderingen zijn vrouwen die wat ouder zijn, 35+ veelal. Die willen nog wel eens zeer direct op de man afstappen.
pi_157180892
quote:

[..]

Eens.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:34:23 #143
416020 K44S
The bearded man
pi_157180910
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Hahaha, TS reageert al niet eens meer XD
Dan kan het topic net zo goed gesloten worden... maar dat is aan de moderators natuurlijk/
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
Dan moeten zij daar iets aan veranderen.
En de bullshit van: "ja maar.. men moet je nemen zoals je bent!" is dan niet meer van toepassing.

Als iemand zegt"hmmm, het lijkt wel als of niemand mij mag!(in de zin van vriendschap en laatstaan omgang)".... als die persoon dat zelf al zegt, en je hoort in de wandelgangen dat niemand die persoon echt mag om de persoonlijkheid. Dan is het tijd voor die persoon(in dien dat zij/hij wil dat er vriendschappen ontstaan) er iets aan te doen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 29 oktober 2015 @ 12:36:04 #144
416020 K44S
The bearded man
pi_157180928
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:32 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ben vrij lang, breed gebouwd, zie er redelijk tot goed uit, maar als ik geen initiatief neem word ik tijdens een stapavond ook slechts sporadisch op subtiele wijze benaderd (wat eigenlijk nog het initiatief bij mij plaatst) of heel heeeel soms op directe wijze benaderd door vreemde vrouwen. Zo gaat het nou eenmaal ongeacht hoe je eruit ziet. Als je jezelf wegcijfert dan doet de rest dat ook. Dat lang, breed en knap zijn automatisch vrouwen aantrekt als strontvliegen is zware bullshit. Ze doet op z'n hoogst een kleine aanzet om haar interesse te tonen. Daarna ligt het initiatief weer bij de man.
Zelfde (behalve doorgehaalde) 'probleem'

Je moet echt charisma en sexappeal uitstralen. Sommige mannen doen dat, sommige niet.
Doe je dat niet? Dan moet je 'werken' voor je seks
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157180992
quote:
Dat ontkent niemand, iedereen weet en snapt dat het voor een kleine man moeilijker is. Maar wat helpt het TS om dat telkens te benoemen? Voor iemand met een IQ <70 is het ook vissen in een kleine vijver. Sommige mensen hebben dat lot nou eenmaal.
Het gaat er juist om hoe je daarmee omgaat.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator donderdag 29 oktober 2015 @ 12:43:00 #146
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157181037
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom betrek je het op mij persoonlijk? Ik ben zelf 1.93m dus ik heb de problemen waar kleine mannen tegenaan lopen helemaal niet. Maar ik zie het om mij heen wel gebeuren.
Nee het is niet jou persoonlijk. Maar jij verdedigt dat standpunt wel en toch zijn er genoeg mannen van die lengte die wel een vriendin hebben, dus dan kun jij met onderzoeken komen wat je wil, maar die mannen die wel een vriendin hebben doen dus iets heel goed, en ik denk zomaar dat dat vooral met hun instelling te maken heeft, niet met of je geld hebt of niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157181167
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.
Als je een heel mooi hoofd hebt en sociaal bent maakt t ook niet uit. Je stelt je een beetje aan.
pi_157181214
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.
En zo zijn er veel dingen die maken dat je in eerste instantie automatisch niet leuk bent voor een hoop leden van het andere geslacht. Daar is lengte er maar een van. Denk aan mager of voller, grote borsten of kleine borsten, blond of donker, huidskleur, kleding. Allemaal uiterlijkheden waar veel mensen in eerste instantie op af kunnen knappen of juist op kunnen vallen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157181312
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En zo zijn er veel dingen die maken dat je in eerste instantie automatisch niet leuk bent voor een hoop leden van het andere geslacht. Daar is lengte er maar een van. Denk aan mager of voller, grote borsten of kleine borsten, blond of donker, huidskleur, kleding. Allemaal uiterlijkheden waar veel mensen in eerste instantie op af kunnen knappen of juist op kunnen vallen.
dat zijn allemaal dingen waaraan gesleuteld kan worden

Lengte niet, en past helemaal niet in dat rijtje

Huidskleur kan in je voor- nadeel werken maar lengte zeer zeker niet

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2015 13:04:09 ]
pi_157181336
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:
Dat je met 25 jaar nog maagd bent ligt eraan dat je te hoog/verkeerd mikt.

Ik was ook lang maagd, tot 23 jaar. Je moet gewoon echt kritisch naar jezelf kijken want als vrouwen (waar je op valt) je nooit zien staan ligt het natuurlijk niet aan hen maar aan jou. Het zegt wel iets over hun voorkeuren.

Ik zie er prima uit (als in slank/atletisch,symmetrisch enz. Ben alleen vrij kort, 178), het lukte niet echt aandacht van "lekkere" vrouwen te krijgen, alleen wanhopige varkentjes. Waarom? Omdat die lekkere vrouwen inderdaad sowieso een flinke minderheid zijn en dat ze de mannen voor het uitkiezen hebben (met ook alle uiterlijke kenmerken die ze willen).

Het is een kwestie van vraag en aanbod, concurrentie enzovoorts.

Ik heb nu een leuke vriendin, niet de lekkere slanke die ik vroeger wilde maar ik ben ondanks dat gelukkig met haar. Trouwens krijg ik in het buitenland wel veel aandacht van (mooie) vrouwen wat mijn beeld alleen keihard bevestigd over hoe het hier in Nederland werkt.

Dus tja, laten we er niet omheen draaien. Verlaag je eisen (flink), blijf relaxt als je met vrouwen praat. Dan lukt het vroeg of laat wel.
Nu maar hopen dat je vriendin nooit op fok gaat komen en dit leest. :D
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')