Mee eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen in TS? Rekening houden met zijn gevoelens? Hij moet gewoon eens in de spiegel kijken en ook eens zien waarom geen enkele griet hem wil. Dat is alles wat ik zei. Hard? Misschien. Maar voornamelijk eerlijk en vooral ook waar. Al twee topics lang is het één zielige bedoeling van zelfmedelijden, agressie en denigrerend gedrag. Compassie heeft zijn grenzen, zeker bij iemand die zelf niets wil veranderen. Behalve zijn maagdelijke status dan.
Je beantwoord je eigen vraag al. Ik lees het namelijk hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is, is het dan settelen voor minder?
Toegegeven, hoe hij het zegt klinkt het wel een beetje zo. Een gevalletje 'als er iets beters voorbij komt dan ga ik daarvoor, maar nu heb ik in ieder geval een vriendin'. Spreekt weinig liefde en veel oppervlakkigheid uit.
Ja klopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je beantwoord je eigen vraag al. Ik lees het namelijk hetzelfde als jij.
Ik ben 1.75 lang. Zal wel gedoemd zijn om eeuwig maagd te blijven. Hij mag nog van geluk spreken dat hij wel drie hele centimeters langer is!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 08:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het focussen op iets triviaals als lengte is gewoon een uitvlucht. Als een meid je leuk vind boeit t helemaal niet of je 1.78 of 1.88 bent.
Het is gewoon een excuus om je achter te verschuilen want je kunt je lichaamslengte niet veranderen. En das makkelijk. Dan hoef je niet te dealen met dat je blijkbaar gewoon niet leuk genoeg bent voor vrouwen om met je te daten, wat vaak veroorzaakt wordt door je houding en laat daar nou wel wat mee te doen zijn, maar ja, dan moet je moeite doen en zo, en stel dat het niet lukt, dan heb je gefaald ipv dat je lekker makkelijk naar een boosdoener als 'lengte' kunt wijzen.
Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben 1.75 lang. Zal wel gedoemd zijn om eeuwig maagd te blijven. Hij mag nog van geluk spreken dat hij wel drie hele centimeters langer is!
Mja, maar als je het hebben van een relatie blijkbaar enige status toekent, dan is het hebben van een relatie blijkbaar belangrijker dan de persoon waarmee je de relatie hebt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt.
Wel sneu te bedenken dat er nog veel meer van dat soort relaties zijn. Ik snap dat je soms bepaalde eisen moet laten varen, maar spreek dan niet over je vriendin alsof ze een soort troostprijs is. Dan kun je inderdaad beter alleen blijven.
Gelukkig is er een techniek die ervoor zorgt dat je langer wordt. Beide benen laten breken en je groeit gemiddeld zo'n 3 cm. Dat hoef ik maar twee keer te laten doen en ik ben langer dan dat jij bent en ik zo je vriendin af kan pakken. Omdat ik langer ben. Dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.
Man man man![]()
Ja, exact, zo 'makkelijk' is het. Vrouwen zitten ook zo simpel in mekaar dat hrt ze helemaal niet gaat om mannelijkheid, karakter, persoonlijkheid, zorgzaamheid, houding, etc. Nee nee, dat doet er niet toe. Die hebben gewoon allemaal een meetlintje bij zich. Makkelijk toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig is er een techniek die ervoor zorgt dat je langer wordt. Beide benen laten breken en je groeit gemiddeld zo'n 3 cm. Dat hoef ik maar twee keer te laten doen en ik ben langer dan dat jij bent en ik zo je vriendin af kan pakken. Omdat ik langer ben. Dus.
Okay en nu 1.63m.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere super lekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.
Man man man![]()
Als je echt klein bent val je bij veel vrouwen inderdaad af. Net zoals veel mannen niet op een vrouw van 2 meter zouden vallen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Okay en nu 1.63m.
Als je 1.70m of meer bent, dan maken die paar cm inderdaad waarschijnlijk niet uit, maar in begin 1.60m, maakt dat degelijk wel een probleem / verschil. Ik kan alleen mijn ervaringen laten spreken en om nu te zeggen dat lengte niet een belangrijke, al dan niet een beslissende factor is, in de meeste gevallen voor vrouwen, klopt gewoon niet.
Geen maagd meer btw, voordat jullie daar weer over gaan miepen.
quote:
Prima, wat is daar mee? Ik ken best wel wat mensen van rond die lengte. Allemaal vriendinnen. Hell, ik ken zelfs een liliputter (ja echt) die een vriendin heeft, en guess what, die is zelf geen liliputter, en voor je denkt dat ze dan wel heel lelijk zal zijn... Ik denk dat de meeste mannen daar graag een spreekwoordelijk beschuitje mee zouden willen eten, en die zijn al een paar jaar samen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:00 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Okay en nu 1.63m.
Als je 1.70m of meer bent, dan maken die paar cm inderdaad waarschijnlijk niet uit, maar in begin 1.60m, maakt dat degelijk wel een probleem / verschil. Ik kan alleen mijn ervaringen laten spreken en om nu te zeggen dat lengte niet een belangrijke, al dan niet een beslissende factor is, in de meeste gevallen voor vrouwen, klopt gewoon niet.
Geen maagd meer btw, voordat jullie daar weer over gaan miepen.
Maar 180 is wel oké.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha sukkeltje, ik ben 1.80m en heb een superlekkere meid als vriendin. Weet je hoe dat komt? Omdat ik 5cm langer ben dan jou. Dát, en vooral helemaal niks anders dan dat is de reden dat sommige mensen wel een vriendin hebben, en anderen niet.
Man man man![]()
Dat zijn echt de uitzonderingen op de regel hoor. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken komt naar voren dat vrouwen een zeer grote voorkeur hebben voor lange mannen en mannen die kleiner zijn dan zij als dealbreaker zien. Met die lengte heb je in Nederland echt wel een ontzettend moeilijk opgave om een leuke vriendin te krijgen. Dan moet je jouw lengte zien te compenseren door bijvoorbeeld heel rijk te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Prima, wat is daar mee? Ik ken best wel wat mensen van rond die lengte. Allemaal vriendinnen. Hell, ik ken zelfs een liliputter (ja echt) die een vriendin heeft, en guess what, die is zelf geen liliputter, en voor je denkt dat ze dan wel heel lelijk zal zijn... Ik denk dat de meeste mannen daar graag een spreekwoordelijk beschuitje mee zouden willen eten, en die zijn al een paar jaar samen.
Maar zijn persoonlijkheid en houding zijn dan ook super.
Moraal: het kan echt wel. 1.63m maakt je geen freak, dus om t daar op te gooien is wel lekker makkelijk, maar ik denk, gebaseerd op posts die ik van je lees, dat de meeste vrouwen afknappen op je houding en instelling, niet zo zeer op je lengte.
Maak t toch niet zo moeilijk. Als je leuk bent krijg je heus wel een partner.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat zijn echt de uitzonderingen op de regel hoor. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken komt naar voren dat vrouwen een zeer grote voorkeur hebben voor lange mannen en mannen die kleiner zijn dan zij als dealbreaker zien. Met die lengte heb je in Nederland echt wel een ontzettend moeilijk opgave om een leuke vriendin te krijgen. Dan moet je jouw lengte zien te compenseren door bijvoorbeeld heel rijk te zijn.
Zou jij willen daten met een man van rond de 1.60m?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:09 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Maak t toch niet zo moeilijk. Als je leuk bent krijg je heus wel een partner.
Ja, als je niet zo lang bent is dat niet fantastisch aantrekkelijk voor wat vrouwen. Maar geen schande, genoeg die er geen probleme mee hebben.
Ik niet, andere wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou jij willen daten met een man van rond de 1.60m?
Haha mn beste vriend is korter dan ik en denk rond de 1.70 en heeft belachelijk veel sex. Voor zover ik weet is hij niet rijk. Alle mannen die geloven dat je rijk moet zijn om een vrouw te vangen die zullen ook alleen maar golddiggers vangen met die instellingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat zijn echt de uitzonderingen op de regel hoor. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken komt naar voren dat vrouwen een zeer grote voorkeur hebben voor lange mannen en mannen die kleiner zijn dan zij als dealbreaker zien. Met die lengte heb je in Nederland echt wel een ontzettend moeilijk opgave om een leuke vriendin te krijgen. Dan moet je jouw lengte zien te compenseren door bijvoorbeeld heel rijk te zijn.
Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.quote:
Dan is nog altijd 10 cm langer dan 1.60 en je bent langer dan een groot deel van de vrouwen. Pas wanneer je dat niet bent ben je echt fucked.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:15 schreef Kompart het volgende:
[..]
Haha mn beste vriend is korter dan ik en denk rond de 1.70 en heeft belachelijk veel sex. Voor zover ik weet is hij niet rijk. Alle mannen die geloven dat je rijk moet zijn om een vrouw te vangen die zullen ook alleen maar golddiggers vangen met die instelling
2, bijn 3 topics over seks en daten.quote:
Ik dacht dat de gemiddelde vrouw in Nederland 1.75 was? In ieder geval heeft hij genoeg langere vrouwen gehad en zelfs vriendinnen dus of hij heeft zoveel geluk of het ligt toch wel aan hoe jij op vrouwen overkomt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan is nog altijd 10 cm langer dan 1.60 en je bent langer dan een groot deel van de vrouwen. Pas wanneer je dat niet bent ben je echt fucked.
Het gemiddelde van de volwassen Nederlandse vrouw is momenteel 1.69m. Je vriend is duidelijk heel goed met vrouwen. Waarschijnlijk ook bovengemiddeld knap. Lang niet elke kleine man heeft dat geluk of in zich om zo te worden. Het is weer een uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef Kompart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gemiddelde vrouw in Nederland 1.75 was? In ieder geval heeft hij genoeg langere vrouwen gehad en zelfs vriendinnen dus of hij heeft zoveel geluk of het ligt toch wel aan hoe jij op vrouwen overkomt.
Ook goed maar waarom focussen op de groep vrouwen die niet op je valt vanwege je lengte. Het is misschien moeilijker maar niet onmogelijk om iemand te krijgen met 1.60 helemaal als een lilliputter het kan lijkt mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het gemiddelde van de volwassen Nederlandse vrouw is momenteel 1.69m.
Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef Kompart het volgende:
[..]
Ik dacht dat de gemiddelde vrouw in Nederland 1.75 was? In ieder geval heeft hij genoeg langere vrouwen gehad en zelfs vriendinnen dus of hij heeft zoveel geluk of het ligt toch wel aan hoe jij op vrouwen overkomt.
Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.
Ik heb hem vaak genoeg bezig gezien en het gaat van "ugh, wie is die dwerg" naar "wat een toffe gast" binnen 5 minuten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Kompart het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet compenseren met iets. Een vriend van me zit rond de 1.70 max en heeft geen problemen met het versieren van vrouwen rond de 185 / 190. Het verschil tussen hem en het slachtoffer in dit topic is dat hij geen fuck geeft en een geweldige babbel heeft ontwikkeld.
Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef Kompart het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Maar bepaalde mannen zoals TS willen liever zielig zijn dan zichzelf ontwikkelen zodat vrouwen niet naar hun lengte kijken maar hun persoonlijkheid.
Oh sure, natuurlijk moet je dan heel rijk zijn, wat eigenlijk zijn alle vrouwrn golddiggende kuthoeren natuurlijk. Wat dacht je er van om eens gewoon een toffe gozer te zijn zonder zelfmedelijden die gewoon positief in t leven staat en ook een dergelijke houding heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als je ergens te kort komt zul je het moeten compenseren met andere kwaliteiten. Iemand die eruit ziet als een fotomodel hoeft geen geweldige sociale skills te hebben etc.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
[..]
Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
Waarom betrek je het op mij persoonlijk? Ik ben zelf 1.93m dus ik heb de problemen waar kleine mannen tegenaan lopen helemaal niet. Maar ik zie het om mij heen wel gebeuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh sure, natuurlijk moet je dan heel rijk zijn, wat eigenlijk zijn alle vrouwrn golddiggende kuthoeren natuurlijk. Wat dacht je er van om eens gewoon een toffe gozer te zijn zonder zelfmedelijden die gewoon positief in t leven staat en ook een dergelijke houding heeft.
Moet je es kijken wat er dan gebeurd, ook al ben je bv maar 1.63. Jezus tering zeg, een onderzoek gaan aanhalen om te bewijzen dat omdat je geen vriendin hebt, dat ligt aan iets waar je niks aan kunt doen, terwijl er volksstammen mannen zijn die wat kleiner zijn met gewoon een vriendin. Alles om maar de verantwoordelijkheid buiten jezelf te leggen.
Je wil het hebben over lengte? Omdat het afwijkt van wat 'normaal' is? Er zijn wel meer afwijkingen die je kunt hebben. Handicaps bijvoorbeeld. Ik heb er eentje, maar dat beperkt me niet in het krijgen van een relatie hoor. Sterker nog, ik woon samen met mijn vriendin, en daar draaien de meeste mannen hun hoofdje wel ene paar keer voor om.
Its all in the attitude.
Fout. Een fotomodel (tenzij werkelijk bekend en dus al een identiteit heeft) moet ook initiatief nemen. Ik zie veel "knappe" kerels in clubs alleen staan omdat ze geen initiatief nemen. Je moet je identiteit sociaal ontwikkelen voor de ander in een ontmoeting. Zonder sociale identiteit besta je niet. Compenseren is onzin en een bron van onzekerheid. Dat idee zal nooit werken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je ergens te kort komt zul je het moeten compenseren met andere kwaliteiten. Iemand die eruit ziet als een fotomodel hoeft geen geweldige sociale skills te hebben etc.
Ja klopt maar statistisch gezien vis ik ook in een kleinere vijver dan de gemiddelde blanke Nederlander aangezien ik een buitenlandse afkomst heb. Maar heb toch een blanke Nederlandse vriendin aan de haak geslagen dus ja t is maar hoe graag je t wilt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.
Dit dus en zelfs als je een bekend fotomodel bent. Je zal nog steeds een gesprek moeten kunnen voeren, misschien minder goed als iemand die onbekend is bij zo'n vrouw. Maar als je niks te melden hebt en alleen met ja en nee antwoord en niks toevoegt dan knappen de meeste vrouwen alsnog af.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Fout. Een fotomodel (tenzij werkelijk bekend en dus al een identiteit heeft) moet ook initiatief nemen. Ik zie veel "knappe" kerels in clubs alleen staan omdat ze geen initiatief nemen. Je moet je identiteit sociaal ontwikkelen voor de ander in een ontmoeting. Zonder sociale identiteit besta je niet. Compenseren is onzin en een bron van onzekerheid. Dat idee zal nooit werken.
Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:18 schreef K44S het volgende:
[..]
2, bijn 3 topics over seks en daten.
Het probleem valt heel snel op te lossen via een hoer.
Wil je dat niet? Dan moet je moeite doen om chicks te versieren. Is online-dating niets voor je (ook niet voor mij is gebleken) dan moet je de kroeg in.... of ergens heen waar je "Ik voel mij hier goed bij" uitstraalt.
Het kan zo makkelijk zijn.
Eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je mindset in deze is erg belangrijk ja. Wat me echter tegen de borst stuit is dat de moeilijkheid voor de kleine man in deze thread door bepaalde users wordt ontkend met anekdotische bewijs. Terwijl het duidelijk wel lastiger is. De vijver waarin zij vissen is veel kleiner dan voor een langere man.
Dan kan het topic net zo goed gesloten worden... maar dat is aan de moderators natuurlijk/quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:28 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hahaha, TS reageert al niet eens meer XD
Dan moeten zij daar iets aan veranderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
Zelfde (behalve doorgehaalde) 'probleem'quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:32 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ben vrij lang, breed gebouwd, zie er redelijk tot goed uit, maar als ik geen initiatief neem word ik tijdens een stapavond ook slechts sporadisch op subtiele wijze benaderd (wat eigenlijk nog het initiatief bij mij plaatst) of heel heeeel soms op directe wijze benaderd door vreemde vrouwen. Zo gaat het nou eenmaal ongeacht hoe je eruit ziet. Als je jezelf wegcijfert dan doet de rest dat ook. Dat lang, breed en knap zijn automatisch vrouwen aantrekt als strontvliegen is zware bullshit. Ze doet op z'n hoogst een kleine aanzet om haar interesse te tonen. Daarna ligt het initiatief weer bij de man.
Dat ontkent niemand, iedereen weet en snapt dat het voor een kleine man moeilijker is. Maar wat helpt het TS om dat telkens te benoemen? Voor iemand met een IQ <70 is het ook vissen in een kleine vijver. Sommige mensen hebben dat lot nou eenmaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
Nee het is niet jou persoonlijk. Maar jij verdedigt dat standpunt wel en toch zijn er genoeg mannen van die lengte die wel een vriendin hebben, dus dan kun jij met onderzoeken komen wat je wil, maar die mannen die wel een vriendin hebben doen dus iets heel goed, en ik denk zomaar dat dat vooral met hun instelling te maken heeft, niet met of je geld hebt of niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom betrek je het op mij persoonlijk? Ik ben zelf 1.93m dus ik heb de problemen waar kleine mannen tegenaan lopen helemaal niet. Maar ik zie het om mij heen wel gebeuren.
Als je een heel mooi hoofd hebt en sociaal bent maakt t ook niet uit. Je stelt je een beetje aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.
En zo zijn er veel dingen die maken dat je in eerste instantie automatisch niet leuk bent voor een hoop leden van het andere geslacht. Daar is lengte er maar een van. Denk aan mager of voller, grote borsten of kleine borsten, blond of donker, huidskleur, kleding. Allemaal uiterlijkheden waar veel mensen in eerste instantie op af kunnen knappen of juist op kunnen vallen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je haalt hiermee wat je net beweerde meteen onderuit. Leuk zijn is niet voldoende, want door het klein zijn ben je automatisch niet leuk voor een hele hoop vrouwen.
dat zijn allemaal dingen waaraan gesleuteld kan wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En zo zijn er veel dingen die maken dat je in eerste instantie automatisch niet leuk bent voor een hoop leden van het andere geslacht. Daar is lengte er maar een van. Denk aan mager of voller, grote borsten of kleine borsten, blond of donker, huidskleur, kleding. Allemaal uiterlijkheden waar veel mensen in eerste instantie op af kunnen knappen of juist op kunnen vallen.
Nu maar hopen dat je vriendin nooit op fok gaat komen en dit leest.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:43 schreef Snepar het volgende:
Dat je met 25 jaar nog maagd bent ligt eraan dat je te hoog/verkeerd mikt.
Ik was ook lang maagd, tot 23 jaar. Je moet gewoon echt kritisch naar jezelf kijken want als vrouwen (waar je op valt) je nooit zien staan ligt het natuurlijk niet aan hen maar aan jou. Het zegt wel iets over hun voorkeuren.
Ik zie er prima uit (als in slank/atletisch,symmetrisch enz. Ben alleen vrij kort, 178), het lukte niet echt aandacht van "lekkere" vrouwen te krijgen, alleen wanhopige varkentjes. Waarom? Omdat die lekkere vrouwen inderdaad sowieso een flinke minderheid zijn en dat ze de mannen voor het uitkiezen hebben (met ook alle uiterlijke kenmerken die ze willen).
Het is een kwestie van vraag en aanbod, concurrentie enzovoorts.
Ik heb nu een leuke vriendin, niet de lekkere slanke die ik vroeger wilde maar ik ben ondanks dat gelukkig met haar. Trouwens krijg ik in het buitenland wel veel aandacht van (mooie) vrouwen wat mijn beeld alleen keihard bevestigd over hoe het hier in Nederland werkt.
Dus tja, laten we er niet omheen draaien. Verlaag je eisen (flink), blijf relaxt als je met vrouwen praat. Dan lukt het vroeg of laat wel.
erg hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je vriendin nooit op fok gaat komen en dit leest.
Ik vind het echt onzin.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat zijn allemaal dingen waaraan gesleuteld kan worden
Lengte niet, en past helemaal niet in dat rijtje
Huidskleur kan in je voor- nadeel werken maar lengte zeer zeker niet
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
[..]
Het idee dat je moet compenseren is al fout. Het is een combinatie van sociale spontaniteit, initiatief, uitstraling van enige zekerheid, durf, initiatief en fysiek durven aan te raken.
Dan werk je daaraan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:
[..]
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
Precies!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het probleem zit hem denk ik niet zo zeer in het hebben van seks. Meer het idee dat geen enkele vrouw hen ooit leuk genoeg heeft gevonden voor intimiteit. Dat doet je eigenwaarde en zelfvertrouwen weinig goed.
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.quote:
Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Als je een heel mooi hoofd hebt en sociaal bent maakt t ook niet uit. Je stelt je een beetje aan.
Je bent 164 en je hebt een vriend die groter dan je is. Lijkt mij geen onzin dus, ook al maken hakken je groter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin.
Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.
Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen
Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als iemand 1.60 is, maar hij heeft wel een mooi hoofd en een leuke persoonlijkheid zou je wel met hem daten? Dat staat namelijk haaks op wat jij net zei namelijk.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.
Dat klopt, en wat maakt dat uit? Als je iemand vindt waar je gelukkig mee wordt wat boeit het verder?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ja, raar he? Dan kom je over als een bang klein vogeltje en dat is niet interessant voor veel vrouwen nee. Jezus zeg, wat wil je dan, eisen dat vrouwen je ook dan zien staan, gewoon omdat dat makkelijker dan er zelf wat aan doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:16 schreef CRW het volgende:
[..]
En wat als je van nature nou wat onzeker en niet spontaan bent, en daarnaast ook nog klein? Wat moet je dan doen?? Juist, dan zien ze je niet staan.
Wauw, agressie. Waarom dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op joh. Volgens mij ben je gewoon een troll.
Goed in wat?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Daar ben ik mee bezig. Maar als je dat niet echt ligt omdat je een introverte persoonlijkheid hebt dan zul je bij lange na niet zo goed worden als iemand die dat allemaal wél van nature heeft.
Gokje: vrouwen versieren/regelen.quote:
Precies.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gokje: vrouwen versieren/regelen.
Je eigenwaarde ophangen aan zoiets is al issue nummer 1.
Wannabe player hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies.
En meteen ook een afknapper voor een hoop vrouwen, die dan juist weer helemaal niets moeten hebben van zo'n player.
Ik ben ook van nature introvert, nog steeds eigenlijk. Het is misschien harder werken dan iemand die het van nature heeft, maar wat maakt dat uit? De 1 heeft is gewoon wat meer gezegend dan de ander. Thats life, just accept it.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Maar moet je dat dan wel willen? Kan je niet beter werken aan een fijne vorm van introvert zijn?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:20 schreef CRW het volgende:
[..]
Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het echt onzin.
Ik ben zelf 164, mijn vriend 168. Als ik hakken aan heb, ben ik groter dan hij. Het boeitons echt geen van beiden.
Zaterdag was ik op een feestje waar iemand me, onder de neus van mijn vriend, probeerde te versieren. Deze man was ook niet groot, en met mijn hakken was ik ook groter dan hij, maar hij had wel persoonlijkheid en pas achteraf bedacht ik dat hij kleiner was. Was ik single geweest, was het ook anders afgelopen
Van lengte of ieder andere uiterlijkheid kun je een probleem maken als jij er last van hebt. Hetgeen je dan onaantrekkelijk maakt voor het andere geslacht is niet die uiterlijkheid, maar het probleem dat jij er zelf van maakt. Dát maakt onaantrekkelijk!
Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe moet die vriend van je zich daar bij voelen dan? Dat jij je laat versieren onder zijn neus.
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, ik liet me dus niet versieren, die kerel probeerde dat.
Klein verschil.
Mijn vriend heeft voldoende zelfvertrouwen en vertrouwen in mij om hier samen met mij om te kunnen lachen.
Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
Nouja nee, ik vind het niet onbenullig als iemand schijt heeft aan de partner van iemand als het duidelijk is dat die er naast staat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus? Ik had die kerel een klap voor zijn kanis moeten geven? Dat had mijn vriend moeten doen?
Alle mannen lopen altijd met een grote boog om een vrouw heen die gebonden lijkt te zijn? Want dan een kansje wagen is echt zo vreselijk not done dat je dat maar beter achterwege kunt laten?
Ik vind dat je overdrijft. Gelukkig is mijn vriend ook niet zo onzeker om van zoiets onbenulligs een probleem te maken.
waarin mee te gaan? Je leest niet echt heel erg goed, he?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja nee, ik vind het niet onbenullig als iemand schijt heeft aan de partner van iemand als het duidelijk is dat die er naast staat.
Duidelijk maken dat je vriendje ernaast staat lijkt mij voldoende. Hoe dan ook, het is respectloos gedrag naar je vriendje toe en om die reden respectloos van jou om daarin mee te gaan.
Nee, van onzekerheid had deze man duidelijk geen last.quote:Ik denk inderdaad dat het not-done is een bezette vrouw te versieren ja, is dat zo raar? Waarom zou je daar wel een "kansje bij wagen"??
Dit heeft verder niet zoveel met onzekerheid te maken.
Ja daarom zeg ik er ook iets van tegen jou. Als je leuk meegaat in dat versierspel dan vind ik dat niet kunnen. Uberhaupt aandacht schenken aan iemand die agressief zou versieren met je vriend er naast... Meh niet tof.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
waarin mee te gaan? Je leest niet echt heel erg goed, he?
Overigens, 'vriendje' vind ik wat denigrerend klinken voor de man waar ik al ruim 10 jaar mee samen ben en waarmee ik een dochter heb
[..]
Nee, van onzekerheid had deze man duidelijk geen last.
Ik vind het principe dat je een bezette vrouw niet wil versieren heel prima. Ik zou ook geen bezette man versieren. Ik denk alleen dat je ze niet de kost wil geven die vinden dat dat prima kan. En ja, ergens is het ook de verantwoordelijkheid van degene die bezet is om er niet op in te gaan, toch?
Wat is in hemelsnaam agressief versierenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik er ook iets van tegen jou. Als je leuk meegaat in dat versierspel dan vind ik dat niet kunnen. Uberhaupt aandacht schenken aan iemand die agressief zou versieren met je vriend er naast... Meh niet tof.
Als mensen vinden dat dat wel kan prima uiteraard, maar dan getuigd een beetje voorzichtigheid in ieder geval van respect. (en betrek dan iig beide in het gesprek)
Ik zou het overigens niet raar vinden als ik een stelletje zie en ik ga de vrouw agressief versieren dat ik een poeier op mijn gezicht krijg.
Dus als een vrouw met een man is, mag ze niet meer zelf bepalen over haar leven? Fijn ben jij. Vrouwen zijn niet de eigendom van hun partner.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
Wat een onzin zeg, het enige wat ik hier zeg is dat mensen in een relatie respect voor elkaar moeten hebben. Mijn mening is over dit specifieke geval dat ik dat i.i.g. respectloos vind. Ik verwacht wel dat een vrouw die mijn vriendin zou zijn daar rekening mee houdt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dus als een vrouw met een man is, mag ze niet meer zelf bepalen over haar leven? Fijn ben jij. Vrouwen zijn niet de eigendom van hun partner.
Ja maar Miss_Sly gaf ook al aan dat het heel anders was afgelopen als ze vrijgezel was geweest. Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:14 schreef BeeGees het volgende:
Sowieso gaar dat je iemand gaat versieren met de partner ernaast, kan het me haast niet voorstellen. Moet je wel en enorme sukkel zijn.
Ook een reden waarom ik op haar reageerde. Ik verwacht een beetje dat ze interesse terug liet zien met haar schrijfstijl.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.
Je weet niets over dit specifieke geval.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, het enige wat ik hier zeg is dat mensen in een relatie respect voor elkaar moeten hebben. Mijn mening is over dit specifieke geval dat ik dat i.i.g. respectloos vind. Ik verwacht wel dat een vrouw die mijn vriendin zou zijn daar rekening mee houdt.
In een relatie vinden veel mensen het ook niet okay dat de ander buiten de deur neukt. Maar hey, mag dat persoon dan niet zelf meer bepalen over zijn/haar leven? Lekker ben jij! Mannen / vrouwen zijn geen eigendom van hun partner!
Maak deze discussie alsjeblieft niet sekse afhankelijk, want dat is die niet, dit geldt ook voor de man die versierd wordt.
Ik heb helemaal niets gezegd over hoe ik gereageerd heb.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar Miss_Sly gaf ook al aan dat het heel anders was afgelopen als ze vrijgezel was geweest. Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.
Jawel, je hebt hem afgewezen, das toch ook ene reactie? En je hebt wel degelijk gezegd dat als je vrijgezel was geweest, het heel anders was afgelopen. Als ik de aanname doe dat jij iemand wel aantrekkelijk en of interessant moet vinden voor je er in mee gaat denk dat de persoon die je probeerde te versieren jou wel interesseerde.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gezegd over hoe ik gereageerd heb.
Afgewezen, inderdaad. Maar hoezo zou ik dan anders gereageerd hebben als ik er totaal niets aan gevonden zou hebben? Dan zou ik hem niet afgewezen hebben?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, je hebt hem afgewezen, das toch ook ene reactie? En je hebt wel degelijk gezegd dat als je vrijgezel was geweest, het heel anders was afgelopen. Als ik de aanname doe dat jij iemand wel aantrekkelijk en of interessant moet vinden voor je er in mee gaat denk dat de persoon die je probeerde te versieren jou wel interesseerde.
Ik ook niet, dat voegt weinig toe.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:49 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, zoals wel blijkt had die kerel geen last van onzekerheid over zijn lengtedat was wat ik probeerde te zeggen. Hoe en wat met betrekking tot die (mislukte) versierpoging is verder tamelijk off topic.
Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Echt he. Het doet me denken aan vrouwen die tegen een man die bij hun in de friendzone zitten zeggen dat ze een ongelofelijke catch zijn en dat vele vrouwen dolgelukkig zouden zijn met een man als hem. Maar het zelf niet zien zitten en ook geen vrouwen kunnen noemen die dat daadwerkelijk vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.
Je kunt verder weinig doen aan je lengte, dus voor kleine mannen zit er niets anders op dan zich op andere vlakken te verbeteren. Maar ik vind het ronduit debiel hoe hier telkens het belang van lengte gebagatelliseerd wordt.
Ik ben 196 cm, merk er niet veel van hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.
Je kunt verder weinig doen aan je lengte, dus voor kleine mannen zit er niets anders op dan zich op andere vlakken te verbeteren. Maar ik vind het ronduit debiel hoe hier telkens het belang van lengte gebagatelliseerd wordt.
Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik ben 196 cm, merk er niet veel van hoor.
Mja. Er wordt wel veel naar me gegluurd ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.
Ja maar als lange man ook. Als donker persoon in een voornamelijk blank land ben je bij een groot gedeelte ook kansloos. Je moet je gewoon richten op de vrouwen waar je niet kansloos bij bent dan van tevoren er van uitgaan dat het een kansloze situatie is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.
Ik vind dat je je aanstelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat versta je onder donker? Getinte mensen doen het best goed overal volgens mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:51 schreef Kompart het volgende:
[..]
Ja maar als lange man ook. Als donker persoon in een voornamelijk blank land ben je bij een groot gedeelte ook kansloos. Je moet je gewoon richten op de vrouwen waar je niet kansloos bij bent dan van tevoren er van uitgaan dat het een kansloze situatie is.
Ten eerste stel ik me niet aan, want ik klaag niet. En ten tweede ga je compleet voorbij aan wat ik zeg.quote:
Het is aanstellerij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:00 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ten eerste stel ik me niet aan, want ik klaag niet. En ten tweede ga je compleet voorbij aan wat ik zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |