waarin mee te gaan? Je leest niet echt heel erg goed, he?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja nee, ik vind het niet onbenullig als iemand schijt heeft aan de partner van iemand als het duidelijk is dat die er naast staat.
Duidelijk maken dat je vriendje ernaast staat lijkt mij voldoende. Hoe dan ook, het is respectloos gedrag naar je vriendje toe en om die reden respectloos van jou om daarin mee te gaan.
Nee, van onzekerheid had deze man duidelijk geen last.quote:Ik denk inderdaad dat het not-done is een bezette vrouw te versieren ja, is dat zo raar? Waarom zou je daar wel een "kansje bij wagen"??
Dit heeft verder niet zoveel met onzekerheid te maken.
Ja daarom zeg ik er ook iets van tegen jou. Als je leuk meegaat in dat versierspel dan vind ik dat niet kunnen. Uberhaupt aandacht schenken aan iemand die agressief zou versieren met je vriend er naast... Meh niet tof.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
waarin mee te gaan? Je leest niet echt heel erg goed, he?
Overigens, 'vriendje' vind ik wat denigrerend klinken voor de man waar ik al ruim 10 jaar mee samen ben en waarmee ik een dochter heb
[..]
Nee, van onzekerheid had deze man duidelijk geen last.
Ik vind het principe dat je een bezette vrouw niet wil versieren heel prima. Ik zou ook geen bezette man versieren. Ik denk alleen dat je ze niet de kost wil geven die vinden dat dat prima kan. En ja, ergens is het ook de verantwoordelijkheid van degene die bezet is om er niet op in te gaan, toch?
Wat is in hemelsnaam agressief versierenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik er ook iets van tegen jou. Als je leuk meegaat in dat versierspel dan vind ik dat niet kunnen. Uberhaupt aandacht schenken aan iemand die agressief zou versieren met je vriend er naast... Meh niet tof.
Als mensen vinden dat dat wel kan prima uiteraard, maar dan getuigd een beetje voorzichtigheid in ieder geval van respect. (en betrek dan iig beide in het gesprek)
Ik zou het overigens niet raar vinden als ik een stelletje zie en ik ga de vrouw agressief versieren dat ik een poeier op mijn gezicht krijg.
Dus als een vrouw met een man is, mag ze niet meer zelf bepalen over haar leven? Fijn ben jij. Vrouwen zijn niet de eigendom van hun partner.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:52 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja, ik ben er zwaar op tegen. Als het duidelijk zou moeten zijn dat je vriend er naast staat dan weet die vent dat dus en heeft gewoon schijt aan je vriendje. Langs je heen laten gaan is prima, maar ik weet het niet zo zeker in dit geval. Leuk gesprekje is altijd welkom. (maar met duidelijke intenties erbij en schijt hebben aan vriendlief ernaast.. nein)
Wat een onzin zeg, het enige wat ik hier zeg is dat mensen in een relatie respect voor elkaar moeten hebben. Mijn mening is over dit specifieke geval dat ik dat i.i.g. respectloos vind. Ik verwacht wel dat een vrouw die mijn vriendin zou zijn daar rekening mee houdt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:16 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dus als een vrouw met een man is, mag ze niet meer zelf bepalen over haar leven? Fijn ben jij. Vrouwen zijn niet de eigendom van hun partner.
Ja maar Miss_Sly gaf ook al aan dat het heel anders was afgelopen als ze vrijgezel was geweest. Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:14 schreef BeeGees het volgende:
Sowieso gaar dat je iemand gaat versieren met de partner ernaast, kan het me haast niet voorstellen. Moet je wel en enorme sukkel zijn.
Ook een reden waarom ik op haar reageerde. Ik verwacht een beetje dat ze interesse terug liet zien met haar schrijfstijl.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.
Je weet niets over dit specifieke geval.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, het enige wat ik hier zeg is dat mensen in een relatie respect voor elkaar moeten hebben. Mijn mening is over dit specifieke geval dat ik dat i.i.g. respectloos vind. Ik verwacht wel dat een vrouw die mijn vriendin zou zijn daar rekening mee houdt.
In een relatie vinden veel mensen het ook niet okay dat de ander buiten de deur neukt. Maar hey, mag dat persoon dan niet zelf meer bepalen over zijn/haar leven? Lekker ben jij! Mannen / vrouwen zijn geen eigendom van hun partner!
Maak deze discussie alsjeblieft niet sekse afhankelijk, want dat is die niet, dit geldt ook voor de man die versierd wordt.
Ik heb helemaal niets gezegd over hoe ik gereageerd heb.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja maar Miss_Sly gaf ook al aan dat het heel anders was afgelopen als ze vrijgezel was geweest. Oftewel, ze kreeg een natte mossel van die gozer. Als ze er totaal niks aan had gevonden dan had ze misschien ook wel anders gereageerd.
Jawel, je hebt hem afgewezen, das toch ook ene reactie? En je hebt wel degelijk gezegd dat als je vrijgezel was geweest, het heel anders was afgelopen. Als ik de aanname doe dat jij iemand wel aantrekkelijk en of interessant moet vinden voor je er in mee gaat denk dat de persoon die je probeerde te versieren jou wel interesseerde.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gezegd over hoe ik gereageerd heb.
Afgewezen, inderdaad. Maar hoezo zou ik dan anders gereageerd hebben als ik er totaal niets aan gevonden zou hebben? Dan zou ik hem niet afgewezen hebben?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jawel, je hebt hem afgewezen, das toch ook ene reactie? En je hebt wel degelijk gezegd dat als je vrijgezel was geweest, het heel anders was afgelopen. Als ik de aanname doe dat jij iemand wel aantrekkelijk en of interessant moet vinden voor je er in mee gaat denk dat de persoon die je probeerde te versieren jou wel interesseerde.
Ik ook niet, dat voegt weinig toe.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:49 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, zoals wel blijkt had die kerel geen last van onzekerheid over zijn lengtedat was wat ik probeerde te zeggen. Hoe en wat met betrekking tot die (mislukte) versierpoging is verder tamelijk off topic.
Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.
Echt he. Het doet me denken aan vrouwen die tegen een man die bij hun in de friendzone zitten zeggen dat ze een ongelofelijke catch zijn en dat vele vrouwen dolgelukkig zouden zijn met een man als hem. Maar het zelf niet zien zitten en ook geen vrouwen kunnen noemen die dat daadwerkelijk vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.
Je kunt verder weinig doen aan je lengte, dus voor kleine mannen zit er niets anders op dan zich op andere vlakken te verbeteren. Maar ik vind het ronduit debiel hoe hier telkens het belang van lengte gebagatelliseerd wordt.
Ik ben 196 cm, merk er niet veel van hoor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Jezus, zie je nu echt niet hoe dit exact onderstreept dat lengte een hele belangrijke parameter is voor mannen? Dat je als kleine man het echt veel moeilijker hebt dan anderen? Sowieso zeggen dus een helehoop vrouwen dit als je ze het vraagt, nog los van het deel dat een politiek correct antwoord geeft.
Je kunt verder weinig doen aan je lengte, dus voor kleine mannen zit er niets anders op dan zich op andere vlakken te verbeteren. Maar ik vind het ronduit debiel hoe hier telkens het belang van lengte gebagatelliseerd wordt.
Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik ben 196 cm, merk er niet veel van hoor.
Mja. Er wordt wel veel naar me gegluurd ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.
Ja maar als lange man ook. Als donker persoon in een voornamelijk blank land ben je bij een groot gedeelte ook kansloos. Je moet je gewoon richten op de vrouwen waar je niet kansloos bij bent dan van tevoren er van uitgaan dat het een kansloze situatie is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:45 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lengte alleen is niet voldoende, maar je krijgt daarmee wel de voet tussen de deur. Daarna hangt het van de andere factoren af. Als kleine man ben je bij een deel van de vrouwen al bij voorbaat kansloos.
Ik vind dat je je aanstelt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:08 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat versta je onder donker? Getinte mensen doen het best goed overal volgens mij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:51 schreef Kompart het volgende:
[..]
Ja maar als lange man ook. Als donker persoon in een voornamelijk blank land ben je bij een groot gedeelte ook kansloos. Je moet je gewoon richten op de vrouwen waar je niet kansloos bij bent dan van tevoren er van uitgaan dat het een kansloze situatie is.
Ten eerste stel ik me niet aan, want ik klaag niet. En ten tweede ga je compleet voorbij aan wat ik zeg.quote:
Het is aanstellerij.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:00 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ten eerste stel ik me niet aan, want ik klaag niet. En ten tweede ga je compleet voorbij aan wat ik zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |