Beste lieverds,
Ongeveer 8 jaar geleden heb ik mijn huidige partner ontmoet op fok!. Ik was 17 jaar oud, en hij 24 jaar oud. Hij reageerde heel af en toe op mijn posts (zijn intentie was niet om mij te versieren of iets dergelijks, maar hij vond mij inhoudelijk interessant), en door de mogelijkheid van een fotoboek, hebben wij onze @-adressen kunnen uitwisselen. Na maandenlange msn-gesprekken en af en toe telefoongesprekken te hebben gevoerd, hebben wij elkaar in real life ontmoet. Ik moest fucking 2 uur reizen met de trein om hem in real life te ontmoeten. Wij waren eigenlijk al verliefd op elkaar geworden via de tekstuele berichten en telefoongesprekken. Best vreemd toch? Ik stuurde naar hem oversekste kaartjes met daarin de precieze tekst hoe mijn ontmaagding moest verlopen.

Mijn huidige vriend, voormalige fok!-er, had speciaal voor mij een soa-test afgenomen (mijn eis). Hij heeft voor mij maar met 3 vrouwen geneukt, maar als maagd vond ik het relevant om te weten dat hij seksueel gezond was.
Ik kwam bij hem thuis, en sindsdien hebben wij een ontzettend liefdevolle relatie.

Hij wordt de toekomstige vader mijn kinderen, alhoewel ik pas over 3 jaar kinderen zou willen baren vanwege carrière- overwegingen.
Lieve Danny en anderen

Ik ben je ontzettend dankbaar voor het creëren van fok!

Zonder jouw inspanning om dit forum te verwezenlijken zou ik mijn huidige partner niet hebben ontmoet. Toen ik op fok! registreerde, zat ik in 4 vwo. Eind 5 vwo ontmoette ik dus de andere fok!-user. Sindsdien heeft hij mij geholpen (omdat hij 7 jaar ouder is) in mijn persoonlijke en intellectuele ontwikkeling. Ik zou op dit moment niet de vrouw zijn geweest zonder hem. Misschien had ik wel een andere mooie en intelligente man ontmoet via real life verbanden, maar deze man die ik via fok! heb ontmoet... Ik kan me niet voorstellen dat ik een mooiere man, zowel intellectueel, emotioneel als fysiek, heb kunnen ontmoeten.
Dank je wel, Danny, andere admins & moderators, en natuurlijk de fantastische users!
Ik kan mij dan ook geen betere partner voorstellen dan mijn huidige fok!-partner (hij post al 7 jaar of langer niets meer - hij leest fok! niet meer - te druk met zijn carrière). Zo fantastisch dat toeval, een fokking forum, mij zoiets mooi in mijn leven kan brengen!
Veel liefs!
0o0o0
[ Bericht 0% gewijzigd door 0o0o0 op 27-10-2015 20:03:44 ]