Hoe dan ook, leuk verhaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hij is wel langer dan 2 meter, maar zijn lul is zeker niet 30 cm.
ah, er is dus nog hoop voor mequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hij is wel langer dan 2 meter, maar zijn lul is zeker niet 30 cm.
Door mijn huidig 2 meter lange fok!-vriendje vind ik tegenwoordig kleinere mannen (< 2M) minder aantrekkelijk, terwijl ik zelf 1.58 cm lang (of eerder kort) ben. Lange mannen hebben een voordeel op de markt van dating en seks. Als kleine vrouw is het fijn om een lange man te hebben.quote:
quote:
Haha, heel begrijpelijk natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:10 schreef BrandX het volgende:
Altijd tof dit soort dingen
Nu ben ik wel bloedje nieuwsgierig naar je/jullie originele account(s) natuurlijk
Wow, dat scheelt een halve 0o0o0!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:08 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Door mijn huidig 2 meter lange fok!-vriendje vind ik tegenwoordig kleinere mannen (< 2M) minder aantrekkelijk, terwijl ik zelf 1.58 cm lang (of eerder kort) ben. Lange mannen hebben een voordeel op de markt van dating en seks. Als kleine vrouw is het fijn om een lange man te hebben.Lekker beschermend gevoel.
dat kan heel goed, daar ik hier ruim 10 jaar rondhang inmiddelsquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Haha, heel begrijpelijk natuurlijk!![]()
Volgens mij was jij toen ook al actief.
Ik ben een "sterke" vrouw (goede opleiding genoten, veel diverse maatschappelijke activiteiten ontplooid, heb een morele en politieke opvatting over vrijwel alles), maar ik vind het heerlijk om thuis naar HEM (fysiek natuurlijk, want intellectueel beschouw ik hem als een gelijkwaardige persoon) op te kijken. Daarom houd ik van knuffelen in bed: dan zijn wij gelijkwaardig, ook al is er 40 cm verschil tussen ons.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Wow, dat scheelt een halve 0o0o0!
Lastig zoenen denk ik?
Dat zal ongetwijfeld
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan heel goed, daar ik hier ruim 10 jaar rondhang inmiddels
Waarom is datquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Waarom is dat? Weet je, dat "
" ons favo emoticon is? Toen wij met elkaar zaten te chatten (msn), toen gebruikte wij "
" ook voor alles. Wij zijn cynisch ingestelde mensen, en ook erg sarcastisch. "
" is ons emoticon. Mijn toekomstig kind, over 3-5 jaar (als wij op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen natuurlijk - you never know), zal leren wat "
" betekent voor ons.
"" is het beste emoticon dat bestaat. Mijn reacties op de wereld kunnen worden uitgedrukt met simpelweg "
".
Weet je, in mijn studentenleven ontmoet ik elke maand wel 10 nieuwe knappe en intellectuele mannen, maar door fok! heb ik al een levenspartner gevonden. Zo fijn dat ik lekker kan focusen op vriendschappen met mannen en andere zaken in plaats van van elke avond als ik bier drink te gaan jagen op die mannen.quote:
Ehm, nee, het is een dankwoord aan de oprichter, vrijwilligers en gebruikers van het forum. Ik wilde eerst mijn topic openen in KLB, maar dan zou mijn topic mogelijk verkeerd geïnterpreteerd worden, namelijk sarcastisch.quote:
Tja, als je überhaupt post op fok!, dan geef je eigenlijk al teveel informatie over je eigen wezen, zou je kunnen stellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:36 schreef snakelady het volgende:
Oké, beetje teveel info naar mijn idee maar eh...tja, veel geluk samen dan maar.
Vertel eens, wat is er kansloos aan mijn verhaal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat een kansloze schrijfstijl heb je. Je hele verhaal is kansloos, eigenlijk.
""
Ja, maar hoeveel hij er heeft geneukt voor jou en dat hij eerst een soa test heeft moeten doen van jou heeft niet echt veel toegevoegde waarde aan het verhaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:38 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Tja, als je überhaupt post op fok!, dan geef je eigenlijk al teveel informatie over je eigen wezen, zou je kunnen stellen.
Ik zocht, voordat ik dit topic opende, mijn oude accounts op, maar.... liever houd ik dat lekker privé.quote:
Heb wel een gevoel wie jij bent, maar zal dat gewoon ook voor mij houdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:40 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Ik zocht, voordat ik dit topic opende, mijn oude accounts op, maar.... liever houd ik dat lekker privé.
Persoonlijk vind ik het altijd leuk om dat soort details te lezen op het internet, vandaar dat ik dit soort gegevens er toe voegde. Misschien voegde ik deze details er ook wel toe, omdat ik het never nooit vertel aan mijn real life vrienden en connecties. Door de anonimiteit kun je dit soort bullshit zonder angst voor sociale consequenties vermelden. Wel grappig, vind ik dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel hij er heeft geneukt voor jou en dat hij eerst een soa test heeft moeten doen van jou heeft niet echt veel toegevoegde waarde aan het verhaal.
Maar ach, jullie zijn gelukkig samen dus ik ben blij voor jullie.
Ik ben pas een half jaar geleden begonnen met het eerlijk vertellen aan vrienden en goede bekenden hoe ik mijn partner heb ontmoet (alleen als zij daar specifiek naar hebben gevraagd). Door Tinder en reclames voor datingwebsites is het thans normaler geworden om er voor uit te komen dat je de huidige partner op het internet heb ontmoet. 8 jaar geleden was dat niet echt/minder het geval.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:43 schreef snakelady het volgende:
Overigens herken ik het schaamtegevoel van elkaar op internet te hebben ontmoet wel, dat hebben mijn man en ik ook.
Maar gelukkig nooit echt nare reacties gekregen.
Lekker zegt dat ze gelijk leuk zijn, vrouwen op FOK!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Is TS niet heel lelijk? Kan me niet voorstellen dat je een lekker wijf op Fok! vindt.
Dat is natuurlijk subjectief, maar als je intelligent bent zou je dat natuurlijk wel begrijpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Is TS niet heel lelijk? Kan me niet voorstellen dat je een lekker wijf op Fok! vindt.
Dat maakt het alleen maar mooier toch? Niet zo mooi, ietwat hyper, naïef 17-jarig meisje vindt een niet zo knappe, lichtelijk contactgestoorde jongen op het internet en ze leven nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:47 schreef DrDentz het volgende:
wij hebben elkaar ontmoet via een Internationale chat, mensen verwachten dan altijd dat het een bepaald soort chat voor volwassenen is, maar het was gewoon een hele nette chat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:45 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Ik ben pas een half jaar geleden begonnen met het eerlijk vertellen aan vrienden en goede bekenden hoe ik mijn partner heb ontmoet (alleen als zij daar specifiek naar hebben gevraagd). Door Tinder en reclames voor datingwebsites is het thans normaler geworden om er voor uit te komen dat je de huidige partner op het internet heb ontmoet. 8 jaar geleden was dat niet echt/minder het geval.
Maar daar komen lelijke autistenkinderen van. :squote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar mooier toch? Niet zo mooi, ietwat hyper, naïef 17-jarig meisje vindt een niet zo knappe, lichtelijk contactgestoorde jongen op het internet en ze leven nog lang en gelukkig.
Tot de 17 jarige weer labiel word en der lieverd overhoop steekt, ben altijd al een pessimist geweest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:49 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar mooier toch? Niet zo mooi, ietwat hyper, naïef 17-jarig meisje vindt een niet zo knappe, lichtelijk contactgestoorde jongen op het internet en ze leven nog lang en gelukkig.
[..]
" ons favo emoticon is? Toen wij met elkaar zaten te chatten (msn), toen gebruikte wij "
" is ons emoticon. Mijn toekomstig kind, over 3-5 jaar (als wij op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen natuurlijk - you never know), zal leren wat "
" betekent voor ons.
"" is het beste emoticon dat bestaat. Mijn reacties op de wereld kunnen worden uitgedrukt met simpelweg "
".
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:25 schreef 0o0o0 het volgende:
Dan begin je met elkaar te msnen om 19.00 uur 's avonds (na zijn werk - als kutscholier was ik natuurlijk vrij). Om 4 uur 's ochtends ben je best doodmoe, en is "" het beste emoticon dat je kunt hebben. Alles wat ik zei, gebruikte hij "
", en dat gold ook voor mij.
Ik zou bijna een topic willen openen om de personen te bedanken die "
" hebben bedacht. Dat waren toch gastjes uit het OUD-subforum?
"
" drukte ontroering (bij een geboorte van een kind of iets dergelijks) uit?
![]()
![]()
Vanwege mijn eigen vooroordelen die ik had.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Toch snap ik de terughoudendheid niet t.a.v. het vertellen waar je elkaar ontmoet hebt. Tel de uren eens dat we met z'n allen op het web doorbrengen per dag... voilá.
Wel erg doorzichtig, van welke mod o.i.d. ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:27 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Weet je, in mijn studentenleven ontmoet ik elke maand wel 10 nieuwe knappe en intellectuele mannen, maar door fok! heb ik al een levenspartner gevonden. Zo fijn dat ik lekker kan focusen op vriendschappen met mannen en andere zaken in plaats van van elke avond als ik bier drink te gaan jagen op die mannen.
Ach, ik vind het wel schattig, ze is overduidelijk na 8 jaar nog heel op hem.quote:
Je ziet nu ook per dag zoveel mensen met zo'n tablet en smartfoon-ding, allemaal op het web aangesloten, dat het misschien nu makkelijker te zeggen is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vanwege mijn eigen vooroordelen die ik had.
Gelukkig weet ik nu beter.
Met je overdaad aan emoticons en kinderachtige geblaat. Je komt hondsvermoeiend overquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:39 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Vertel eens, wat is er kansloos aan mijn verhaal?
Ja, ik had mijn wetenschappelijke schrijfstijl kunnen gebruiken, maar dat gaat een beetje te ver voor fok!, vind ik.
En je hoort het ook vaker nu, dat mensen elkaar via internet hebben ontmoet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je ziet nu ook per dag zoveel mensen met zo'n tablet en smartfoon-ding, allemaal op het web aangesloten, dat het misschien nu makkelijker te zeggen is.
Dacht dat het niet serieus was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met je overdaad aan emoticons en kinderachtige geblaat. Je komt hondsvermoeiend over
Ah, okay, interessant en grappig om te weten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met je overdaad aan emoticons en kinderachtige geblaat. Je komt hondsvermoeiend over
Uhuuuu.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:02 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Ik voel me weer een 17-jarige als ik dit bericht op fok! typ.
Tja, het is ook een raar verhaal voor de gemiddelde Nederlander/mens. Een topic waarin ik kort omschrijf dat ik mijn huidige partner heb ontmoet op jouw forum is ook vrij saai om te lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:59 schreef BeeGees het volgende:
Ik volg niet helemaal dat mensen dit een tof verhaal vinden, ik vind het juist raar beschreven.
Dat is toch mooi aan het internet? Dat ik lekker labiel kan typen in plaats van het formuleren van zinnen die niet vreemd zouden staan in juridische teksten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:03 schreef Yummie-Yum het volgende:
Labiele teringzooi dus weer gewoon, maar ja das ook de reden dat ik hier rondhobbel. Wel geluk weer schatjes.
Vertel nog eens iets meer over de SOA test. Wie waren die andere 3 vrouwen, hoeveel kinderen 'neem' je en gaat er ook eentje Danny heten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:05 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Tja, het is ook een raar verhaal voor de gemiddelde Nederlander/mens. Een topic waarin ik kort omschrijf dat ik mijn huidige partner heb ontmoet op jouw forum is ook vrij saai om te lezen.Ik wil jullie natuurlijk vermaken met waarheid (daarom houd ik ook van KLB - geweldig hoe users boring first world problems op een huillie wijze kunnen omschrijven) - omschreven in mijn "wat wijntjes gedronken"-stijl. De gemiddelde Nederlander ontmoet zijn partner via zijn vereniging, kroeg of via via.
Dat is het ook en dat doe ik dus ook de hele dag op het internet. Maar dat word hier niet gewaardeerd lieverd. wees lekker ''labiel'' als mij morgen weer een dag hard werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:07 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Dat is toch mooi aan het internet? Dat ik lekker labiel kan typen in plaats van het formuleren van zinnen die niet vreemd zouden staan in juridische teksten?
Hij heeft geneukt met seksueel gezonde vrouwen, die vrouwen kende hij via via, ik zou graag een voetbalelftal willen, en Danny vind ik een te standaard naam voor een jongen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel nog eens iets meer over de SOA test. Wie waren die andere 3 vrouwen, hoeveel kinderen 'neem' je en gaat er ook eentje Danny heten?
Echt waar? Was mij nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:08 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Door mijn huidig 2 meter lange fok!-vriendje vind ik tegenwoordig kleinere mannen (< 2M) minder aantrekkelijk, terwijl ik zelf 1.58 cm lang (of eerder kort) ben. Lange mannen hebben een voordeel op de markt van dating en seks. Als kleine vrouw is het fijn om een lange man te hebben.Lekker beschermend gevoel.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hij heeft geneukt met seksueel gezonde vrouwen, die vrouwen kende hij via via, ik zou graag een voetbalelftal willen, en Danny vind ik een te standaard naam voor een jongen.
Mijn ''zoon'' heet Subaruquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hij heeft geneukt met seksueel gezonde vrouwen, die vrouwen kende hij via via, ik zou graag een voetbalelftal willen, en Danny vind ik een te standaard naam voor een jongen.
Damn ik minimaal 13 jaar alweer. Hoe lang bestaat fok nu? Tijd vliegtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan heel goed, daar ik hier ruim 10 jaar rondhang inmiddels
Jij een overdaad een cynisme anders. Tering hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
" betekent voor ons.
".
Nee, deze komt uit OUD:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:25 schreef 0o0o0 het volgende:
Dan begin je met elkaar te msnen om 19.00 uur 's avonds (na zijn werk - als kutscholier was ik natuurlijk vrij). Om 4 uur 's ochtends ben je best doodmoe, en is "" het beste emoticon dat je kunt hebben. Alles wat ik zei, gebruikte hij "
", en dat gold ook voor mij.
Ik zou bijna een topic willen openen om de personen te bedanken die "
" hebben bedacht. Dat waren toch gastjes uit het OUD-subforum?
"
" drukte ontroering (bij een geboorte van een kind of iets dergelijks) uit?
![]()
![]()
Dus zonder hem was je nòg vermoeiender geweest?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:54 schreef 0o0o0 het volgende:
Sindsdien heeft hij mij geholpen (omdat hij 7 jaar ouder is) in mijn persoonlijke en intellectuele ontwikkeling.
Voor zover ik weet kwam de emo.gif ook gewoon uit OUD. Als in: "Ahhhhh, wat schattigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, deze komt uit OUD:![]()
Ik neem aan dat je zelf wel begrijpt wat hij betekent.... "ontroering" lijkt me niet de juiste emotie.
Leuk gifjenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kwam de emo.gif ook gewoon uit OUD. Als in: "Ahhhhh, wat schattig", tranen van geluk en alles.
Verder relevant:
[ afbeelding ]
Zo boeiend is TS idd niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:29 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dus zonder hem was je nòg vermoeiender geweest?
Je vindt jezelf wel helemaal geweldig is het niet met je carrière en intellect? Is je dagboek kapot?
Dan moet je eens in US kijken. Zitten paar lekkere chicks tussen, al hebben ze daar sterk de neiging iedere chick lekker te vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie het: http://wiki.fok.nl/index.php/Emo.gifquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kwam de emo.gif ook gewoon uit OUD. Als in: "Ahhhhh, wat schattig", tranen van geluk en alles.
Verder relevant:
[ afbeelding ]
Ik weet niet meer het wachtwoord plus @-adres van mijn vorige account.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:29 schreef Leandra het volgende:
Ik snap overigens niet waarom je dit niet gewoon met je eigen/originele account kunt posten....
Maar toen jullie elkaar zo'n 8 jaar geleden op FOK! ontmoet hebben stond de teller qua officiële FOK!kindertjes al op 22....
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het: http://wiki.fok.nl/index.php/Emo.gif
125,58 keer langer of 126,58 keer zo langquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een halve? De partner van TS is maar liefst 126,58 keer langer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is zo geworden door haar foklover... vast Siemen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:28 schreef Scorpie het volgende:
TS, je komt een beetje hyper over. Praat je in het echt ook zo? Heel vermoeiend.
Dan had je ook vast meer accounts dan eentje!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer het wachtwoord plus @-adres van mijn vorige account.
Klopt, dat weet ik!
Hehe, ik heb meerdere accounts gehad idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dan had je ook vast meer accounts dan eentje!
Maar alles is terug te vragen hier hoor..als je echt wilt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb meerdere accounts gehad idd.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Leuk dat je sinds gisteren weer terug bent met een nieuw account!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]![]()
Jouw account(naam) herinner ik mij nog vanaf de beginjaren. Oh god, wat vliegt het leven toch voorbij...![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 06:56 schreef DonDruiper het volgende:
OMFG![]()
![]()
Wat leuk zeg!!
![]()
Ook dat verhaal over je ontmaagding!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook leuk dat er FOK!kindjes in het verschiet liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wens jullie![]()
nog heel veel geluk samen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doei hé!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang verhaal inderdaadquote:
Goed verhaal. Lekker kortquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lang verhaal inderdaad
Ik zal mijn verhaal ook vertellen.
Ik kwam Brennie tegen op FOK! en wilde haar hebben. Dus regelde ik dat.![]()
Dankjequote:
Klinkt een beetje als mijn supermarkt avontuur. Ik kwam een zak spruiten tegen in de supermarkt en wilde haar hebben. Dus ik regelde dat.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
Dus volgend jaar?![]()
Ik ben getrouwd met een fok!ster.Wilde ik even opscheppen. Veel plezier samen!
Precies. Gewoon regelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn supermarkt avontuur. Ik kwam een zak spruiten tegen in de supermarkt en wilde haar hebben. Dus ik regelde dat.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:21 schreef Lenny77 het volgende:
Op zich schattig hoor maar ik hoop dat iemand mij een pak slaag geeft als ik zo hyper over mijn vriend zou praten.
Oh en ik wil ook een man die 40 cm groter is... Zal wel nooit lukken. Ik mag al blij zijn met een paar cm.
De vriendin van de ex-mod van R&P? Die?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg hier een sterk JoepiePoepie-gevoel bij.
Ja die. Zelfde stijl. Maar kan het mis hebben hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De vriendin van de ex-mod van R&P? Die?
Zij heette toch iets van Jopidopidoipidoi of zo? Ik had altijd ruzie met 'r.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja die. Zelfde stijl. Maar kan het mis hebben hoor.
Oh die ! Zo labiel als een deur.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zij heette toch iets van Jopidopidoipidoi of zo? Ik had altijd ruzie met 'r.
Ja klopt. Dat weet ik nog.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nope, geen flauw idee wie die user is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat weet ik nog.
Maar nogmaals, ik kan het wel helemaal mis hebben hoor, vond het alleen zo helemaal haar stijl.
Eerste date was inderdaad via fok!. Was niks geworden. Tweede wel. Ondertussen wel gedate met schoolgenoten, maar ach, jongetjes van 16/17... Ik was geestelijk wat rijper, dus fok! was toen een leuke plek om oudere jongens te ontmoeten (en natuurlijk blijf je heel lang anoniem, want je weet nooit of je met een psycho/stalker te maken hebt).quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:44 schreef Gary_Oak het volgende:
Twee dates via dit forum gehad. Three times a charm? Hoe dan ook: superduperleuk, TS!
Had het over mezelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:47 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Eerste date was inderdaad via fok!. Was niks geworden. Tweede wel. Ondertussen wel gedate met schoolgenoten, maar ach, jongetjes van 16/17... Ik was geestelijk wat rijper, dus fok! was toen een leuke plek om oudere jongens te ontmoeten (en natuurlijk blijf je heel lang anoniem, want je weet nooit of je met een psycho/stalker te maken hebt).
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Had het over mezelf.Heb trouwens mijn beste vriendin hier ontmoet, dat is ook wel het vermelden waard.
Die vriendin was de eerste user die ik ontmoette, zeven volgden na haar. En je hebt inderdaad gelijk dat je iemand inhoudelijk beter leert kennen met chatten!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:56 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]Ah zo, ik snap het! Super nice!
Hoewel men kennelijk vindt dat ik fragiel schrijf (vergeef mijn wijntjes gisteren), vind ik de wijze waarop de ander zijn gedachten formuleert interessant. Het is in ieder geval een betere toets (aangaande inhoud) (hoe de ander denkt, zich uitdrukt) dan een gesprekje aanknopen in een horecagelegenheid. Natuurlijk heb je daar het voordeel dat je de ander fysiek ziet. Anderzijds vond ik het ook wel spannend allemaal (lange chatgesprekken, en toewerken naar het ontmoetingsmoment), maar wie weet wordt dit anders qua ervaring als je de zoveelste mislukte ontmoeting in real life hebt gehad via internetdating.
Gestopt met lezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:54 schreef 0o0o0 het volgende:
Beste lieverds,
Ongeveer 8 jaar geleden heb ik mijn huidige partner ontmoet op fok!. Ik was 17 jaar oud, en hij 24 jaar oud. Hij reageerde heel af en toe op mijn posts (zijn intentie was niet om mij te versieren of iets dergelijks, maar hij vond mij inhoudelijk interessant), en door de mogelijkheid van een fotoboek, hebben wij onze @-adressen kunnen uitwisselen. Na maandenlange msn-gesprekken en af en toe telefoongesprekken te hebben gevoerd, hebben wij elkaar in real life ontmoet. Ik moest fucking 2 uur reizen met de trein om hem in real life te ontmoeten. Wij waren eigenlijk al verliefd op elkaar geworden via de tekstuele berichten en telefoongesprekken. Best vreemd toch? Ik stuurde naar hem oversekste kaartjes met daarin de precieze tekst hoe mijn ontmaagding moest verlopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn huidige vriend, voormalige fok!-er, had speciaal voor mij een soa-test afgenomen (mijn eis). Hij heeft voor mij maar met 3 vrouwen geneukt, maar als maagd vond ik het relevant om te weten dat hij seksueel gezond was.
Ik kwam bij hem thuis, en sindsdien hebben wij een ontzettend liefdevolle relatie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij wordt de toekomstige vader mijn kinderen, alhoewel ik pas over 3 jaar kinderen zou willen baren vanwege carrière- overwegingen.
![]()
Lieve Danny en anderenIk ben je ontzettend dankbaar voor het creëren van fok!
Zonder jouw inspanning om dit forum te verwezenlijken zou ik mijn huidige partner niet hebben ontmoet. Toen ik op fok! registreerde, zat ik in 4 vwo. Eind 5 vwo ontmoette ik dus de andere fok!-user. Sindsdien heeft hij mij geholpen (omdat hij 7 jaar ouder is) in mijn persoonlijke en intellectuele ontwikkeling. Ik zou op dit moment niet de vrouw zijn geweest zonder hem. Misschien had ik wel een andere mooie en intelligente man ontmoet via real life verbanden, maar deze man die ik via fok! heb ontmoet... Ik kan me niet voorstellen dat ik een mooiere man, zowel intellectueel, emotioneel als fysiek, heb kunnen ontmoeten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel, Danny, andere admins & moderators, en natuurlijk de fantastische users!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan mij dan ook geen betere partner voorstellen dan mijn huidige fok!-partner (hij post al 7 jaar of langer niets meer - hij leest fok! niet meer - te druk met zijn carrière). Zo fantastisch dat toeval, een fokking forum, mij zoiets mooi in mijn leven kan brengen!
Veel liefs!
0o0o0
Moet dus echt mijn mond houden merk ik. Maar wat die geflikt heeft en nog een paar anderen hebben FOK! voor mij compleet afgedaan. Sindsdien kan ik echt bijna niet meer normaal reageren op dit forumquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wie weet ontmoet je haar hier.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die vriendin was de eerste user die ik ontmoette, zeven volgden na haar. En je hebt inderdaad gelijk dat je iemand inhoudelijk beter leert kennen met chatten!Je concentreert je daarbij veel meer op de inhoudelijke communicatie. Eigenlijk wil ik mijn soulmate ook wel hier ontmoeten, omdat ik diegene eerst van binnen keer kennen, in plaats van dat ik me laat lokken door haar uiterlijk.
Nu word ik nieuwsgierig. WTF heeft die user jullie/jou aangedaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:04 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Moet dus echt mijn mond houden merk ik. Maar wat die geflikt heeft en nog een paar anderen hebben FOK! voor mij compleet afgedaan. Sindsdien kan ik echt bijna niet meer normaal reageren op dit forum
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gestopt met lezen![]()
![]()
Jezelf dat aanpraten
Misschien is mijn volgende FOK!date raak, ja! Three times a charm!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:06 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Wie weet ontmoet je haar hier.![]()
![]()
![]()
Maar vergeet niet real life, en blijf nieuwe groepen mensen verkennen waar je mogelijk je toekomstige partner kunt ontmoeten.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:09 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Misschien is mijn volgende FOK!date raak, ja! Three times a charm!En weet ik, haha. Die twee dates van hier kwamen ook per toeval, zit hier ook niet te azen.
Anyway, dit topic ga ik bookmarken, vet schattig!
Ik weet 't.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:18 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]Vrouwen voelen het heel goed aan als mannen digitaal op hen azen, dus play it smooth ja!
![]()
Welterusten.
Huh wat? Ik heb ooit een Fok date gehad met een van die Fok!stersquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg hier een sterk JoepiePoepie-gevoel bij.
Ja de geestelijke rijpheid straalt van je OP af.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:47 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Eerste date was inderdaad via fok!. Was niks geworden. Tweede wel. Ondertussen wel gedate met schoolgenoten, maar ach, jongetjes van 16/17... Ik was geestelijk wat rijper, dus fok! was toen een leuke plek om oudere jongens te ontmoeten (en natuurlijk blijf je heel lang anoniem, want je weet nooit of je met een psycho/stalker te maken hebt).
Haha dit dusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja de geestelijke rijpheid straalt van je OP af.wsl gewoon daddy issues. Fijn dat het goed is uitgepakt.
Nou... Fragiel zou ik het absoluut niet noemen. Eerder iemand onder invloed van xtc met een errug roze bril.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:56 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]Ah zo, ik snap het! Super nice!
Hoewel men kennelijk vindt dat ik fragiel schrijf (vergeef mijn wijntjes gisteren)
Leuk ingedekt, maar wel bijzonder dat je alleen op deze post reageert qua "gegok". Ook ineens een totaal andere manier van schrijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:33 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Nope, geen flauw idee wie die user is.
Wel leuk dat gegok, maar ik denk dat jullie het niet gaan raden, en zo relevant is mijn ware fok!-identiteit ook niet voor mijn verhaal.
Daddy issues. Onzin.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja de geestelijke rijpheid straalt van je OP af.wsl gewoon daddy issues. Fijn dat het goed is uitgepakt.
Hehe, witte wijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou... Fragiel zou ik het absoluut niet noemen. Eerder iemand onder invloed van xtc met een errug roze bril.
Al die zeemzoetigheid. Mijn verbitterde hersenen verschrompelen er gewoon van ;-)
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Leuk ingedekt, maar wel bijzonder dat je alleen op deze post reageert qua "gegok". Ook ineens een totaal andere manier van schrijven.
[..]
" betekent voor ons.
".
Ik las in de sc dat jij TS was en las het toen alsof hij het schreef. Dat kaartje over je ontmaagding past perfect bij jequote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |