Dat is het ook en dat doe ik dus ook de hele dag op het internet. Maar dat word hier niet gewaardeerd lieverd. wees lekker ''labiel'' als mij morgen weer een dag hard werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:07 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Dat is toch mooi aan het internet? Dat ik lekker labiel kan typen in plaats van het formuleren van zinnen die niet vreemd zouden staan in juridische teksten?
Hij heeft geneukt met seksueel gezonde vrouwen, die vrouwen kende hij via via, ik zou graag een voetbalelftal willen, en Danny vind ik een te standaard naam voor een jongen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vertel nog eens iets meer over de SOA test. Wie waren die andere 3 vrouwen, hoeveel kinderen 'neem' je en gaat er ook eentje Danny heten?
Echt waar? Was mij nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:08 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Door mijn huidig 2 meter lange fok!-vriendje vind ik tegenwoordig kleinere mannen (< 2M) minder aantrekkelijk, terwijl ik zelf 1.58 cm lang (of eerder kort) ben. Lange mannen hebben een voordeel op de markt van dating en seks. Als kleine vrouw is het fijn om een lange man te hebben.Lekker beschermend gevoel.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hij heeft geneukt met seksueel gezonde vrouwen, die vrouwen kende hij via via, ik zou graag een voetbalelftal willen, en Danny vind ik een te standaard naam voor een jongen.
Mijn ''zoon'' heet Subaruquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:10 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hij heeft geneukt met seksueel gezonde vrouwen, die vrouwen kende hij via via, ik zou graag een voetbalelftal willen, en Danny vind ik een te standaard naam voor een jongen.
Damn ik minimaal 13 jaar alweer. Hoe lang bestaat fok nu? Tijd vliegtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan heel goed, daar ik hier ruim 10 jaar rondhang inmiddels
Jij een overdaad een cynisme anders. Tering hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Met je overdaad aan emoticons en kinderachtige geblaat. Je komt hondsvermoeiend over
Dequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Waarom is dat? Weet je, dat "
" ons favo emoticon is? Toen wij met elkaar zaten te chatten (msn), toen gebruikte wij "
" ook voor alles. Wij zijn cynisch ingestelde mensen, en ook erg sarcastisch. "
" is ons emoticon. Mijn toekomstig kind, over 3-5 jaar (als wij op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen natuurlijk - you never know), zal leren wat "
" betekent voor ons.
"" is het beste emoticon dat bestaat. Mijn reacties op de wereld kunnen worden uitgedrukt met simpelweg "
".
Nee, deze komt uit OUD:quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:25 schreef 0o0o0 het volgende:
Dan begin je met elkaar te msnen om 19.00 uur 's avonds (na zijn werk - als kutscholier was ik natuurlijk vrij). Om 4 uur 's ochtends ben je best doodmoe, en is "" het beste emoticon dat je kunt hebben. Alles wat ik zei, gebruikte hij "
", en dat gold ook voor mij.
Ik zou bijna een topic willen openen om de personen te bedanken die "
" hebben bedacht. Dat waren toch gastjes uit het OUD-subforum?
"
" drukte ontroering (bij een geboorte van een kind of iets dergelijks) uit?
![]()
![]()
Dus zonder hem was je nòg vermoeiender geweest?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:54 schreef 0o0o0 het volgende:
Sindsdien heeft hij mij geholpen (omdat hij 7 jaar ouder is) in mijn persoonlijke en intellectuele ontwikkeling.
Voor zover ik weet kwam de emo.gif ook gewoon uit OUD. Als in: "Ahhhhh, wat schattigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, deze komt uit OUD:![]()
Ik neem aan dat je zelf wel begrijpt wat hij betekent.... "ontroering" lijkt me niet de juiste emotie.
Leuk gifjenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kwam de emo.gif ook gewoon uit OUD. Als in: "Ahhhhh, wat schattig", tranen van geluk en alles.
Verder relevant:
[ afbeelding ]
Zo boeiend is TS idd niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:29 schreef Deshain het volgende:
[..]
Dus zonder hem was je nòg vermoeiender geweest?
Je vindt jezelf wel helemaal geweldig is het niet met je carrière en intellect? Is je dagboek kapot?
Dan moet je eens in US kijken. Zitten paar lekkere chicks tussen, al hebben ze daar sterk de neiging iedere chick lekker te vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Is TS niet heel lelijk? Kan me niet voorstellen dat je een lekker wijf op Fok! vindt.
Ik zie het: http://wiki.fok.nl/index.php/Emo.gifquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kwam de emo.gif ook gewoon uit OUD. Als in: "Ahhhhh, wat schattig", tranen van geluk en alles.
Verder relevant:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |